De eerste oogt nog wel sympathiek, vooral op haar tweede foto. Die overige twee Fransesca en Sterfryquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, foto's van paardenmeisje met 4 paardenIk stel mijn mening dat het een 8/10 zou zijn iets naar beneden, maar ze is leuk genoeg om die knollen voor lief te nemen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En Amerikaanse chicks <3
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Top! Vervolg?quote:
Zum nice!quote:
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietquote:
Sorry dat ik smaak hebquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietik zou t er wel op kunnen
Had net trouwens ook een best mooi meisje als match, ff scrollen, ook paarden :S wat is dat toch met die vrouwen & paarden. Net als een vrouw met een slang om haar hals, of tussen de Afrikaanse kids.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik smaak hebwas even vergeten dat voor de gemiddelde man een hartslag al voldoende is.
quote:
Veel plezier!quote:
Daarom staan ze ook op Tinder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Ik denk dat 99% van alle mannen het niet houdt als ze voor je klaar liggen. Behalve Mortaxx danquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:51 schreef Pienata het volgende:
Al weken maar één match.
Ik ga mezelf maar ophangen denk ik.
Onder andere die de twee die jij gezien hebt..quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Pienata het volgende:
Misschien moet ik mijn standaard iets bijstellen.
Ik ben niet "zo lelijk" maar alleen maar 11/10's liken werkt kennelijk niet.
Zeg, wou jij nou nog daten of niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.
Ik ben al stil, ik ben al stilquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Pienata het volgende:
[..]
Zeg, wou jij nou nog daten of niet?
Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef Pienata het volgende:
Ik krijg trouwens ook steeds mensen terug die ik al een keer beoordeeld heb?
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad.
Wijziging in de Matrix?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..
Dat zal het zijn. Of ze hebben hun account gewist en wroeging gekregen en het opnieuw erop gezet. Goed, 5x is dan wat veelquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |