Ja, haar foto ook. Maar ik gok zo dat ze het slecht wegblurren van haar voornaam nog wel kan hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas de naam niet goed verborgen, sorry Melissa
"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"quote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Inmiddels vraagt ze waar ik woon
Openingszin van de eeuw
Lekker boeien hahaha, ik zou dr doenquote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"
Ik kan echt niet goed reageren op dat soort gare vragen
Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haarquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou het ook bij niet te veel, mega irritant inderdaad. Kan je toch niet uit elkaar houden, en je moet toch af en toe laten blijken dat je wel degelijk naar ze luistert.
Meteen ten huwelijk vragen is soms ook wel een leuke om mee te beginnen. Nog een tippie mijnerzijds, maar niet verder vertellen hé.
Haha wat?quote:Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haar
Meh.. geen 'strak' plan, daar is ze te leuk voorquote:
Pak gewoon een match die je nog niet gehad hebt en die niet veel bijzonders isquote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh.. geen 'strak' plan, daar is ze te leuk voor
Nee kwam wat later. Maar serieus vrouwen moet hun kop houden met dat openingszinnen gelul; want als er iemand slecht in openingszinnen zijn.. zijn het de vrouwen wel. Damn wat een bagger. Ze beginnen altijd met "Hoi:) Hey! Hai Heyhoi cutie"quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha wat?Begon ze daar ook echt mee, of kwam het wat later?
Klopt, ik heb nog geen een dame gehad die echt met een opening kwam. Of met haar opening, if you know what I mean.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Nee kwam wat later. Maar serieus vrouwen moet hun kop houden met dat openingszinnen gelul; want als er iemand slecht in openingszinnen zijn.. zijn het de vrouwen wel. Damn wat een bagger. Ze beginnen altijd met "Hoi:) Hey! Hai Heyhoi cutie"
Heeinz heb je nog veel potentieel in je lijstje staan? Stel ik heb de keuze uit 80, dan zijn er maar 4 waar ik mn aandacht op kan richten en misschien mee wil afspreken. Het kost mij serieus moeite om een vrouw leuk te vinden, dat ik denk..vooruit we gaan daten. Altijd zoveel gezeur en beladen, ze zijn het leukst na 3 dates.. dan is er actiequote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pak gewoon een match die je nog niet gehad hebt en die niet veel bijzonders is
quote:Een vriendin zei dat ik dit echt eens moest doen. Dus nu chat ik met jou! Haha. Maargoed ik heb een vriend enzo, dus een datingdoeleinde heeft dit niet. Maar als dat toevallig ook jouw insteek is ach: dan is het prima even zo! Eerlijk antwoord he.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
Hmm met FakeGPS eens even een kijkje nemen in Roemenië. Benieuwd wat voor vrouwtjes binnenkort ons land onveilig maken
"Als 1 + 1 niet meer 2 zou zijn, wat zou het dan zijn?"quote:Op maandag 11 november 2013 19:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Nu een match met echt een knappe meid.. Woont vlakbij en heeft dezelfde leeftijd. Nu nog een openingszinverzinnen en het moet wel goedkomen
Mwaa, alles waar ik wat mee zou willen praat ik inmiddels mee in de chat/WhatsApp, niet meer echt veel geliked de afgelopen dagen.. Je kan ook met meerdere tegelijk daten. Als je er niet echt iets mee doet, valt je weinig kwalijk te nemen. Op zaterdagmiddag met de één, 's avonds met de ander haha. Dan ben je echt baasquote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Heeinz heb je nog veel potentieel in je lijstje staan? Stel ik heb de keuze uit 80, dan zijn er maar 4 waar ik mn aandacht op kan richten en misschien mee wil afspreken. Het kost mij serieus moeite om een vrouw leuk te vinden, dat ik denk..vooruit we gaan daten. Altijd zoveel gezeur en beladen, ze zijn het leukst na 3 dates.. dan is er actie
Die blauwe ogen doen het hem juist man!quote:Op maandag 11 november 2013 22:25 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Jammer van de blauwe ogen, maar zeker een knappe meid.
Maar dat is toch totaal niet geil als ze zo makkelijk is? Dan ben je nummer zoveel. Ja tenzij ze ziekelijk knap is, dan bestaan er uitzonderingenquote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is serieus die chick waarbij ik het probeerde
Waarom niet? Ik heb wel eens de meteen de volgende dag een date gehad.quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Kan je na zaterdag, zondag en maandag iemand al op een date vragen?Als ze nu nee zegt zal noot ja zeggen toch?
![]()
Yo, zullen we een drankje doen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens de meteen de volgende dag een date gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |