Had toch echt het gevoel dat het FOK mannenniveau, van de vrouwen waarop ze het wel kunnen, wat hoger zou liggenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Daar zou ik me best even op kunnen uitleven..
Die naam trouwens, had m nog nooit gezien maar kom m nu aan de lopende band tegen.
Vertel me niet dat jij die niet even zou willen motorboatenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:23 schreef cowman het volgende:
[..]
Had toch echt het gevoel dat het FOK mannenniveau, van de vrouwen waarop ze het wel kunnen, wat hoger zou liggen
Ja het spijt me echt, maar dat doet me dus echt helemaal niks.. Ik zal wel niet helemaal 100 zijn, want mn vrienden zeggen precies hetzelfde wat jij ook zegt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vertel me niet dat jij die niet even zou willen motorboaten
Dat vind ik ook leuker hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja het spijt me echt, maar dat doet me dus echt helemaal niks.. Ik zal wel niet helemaal 100 zijn, want mn vrienden zeggen precies hetzelfde wat jij ook zegt.
Geef mij maar een mooi fashionmodelletje met cupje B (of het ideaal; 75C)
Ben er twee tegengekomen, maar de laatste tijd niet meer, misschien al gefixt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, eigen FB-vrienden. En ik hoop dat dat ook zo blijft.
B of C is voor mij ook het mooistequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja het spijt me echt, maar dat doet me dus echt helemaal niks.. Ik zal wel niet helemaal 100 zijn, want mn vrienden zeggen precies hetzelfde wat jij ook zegt.
Geef mij maar een mooi fashionmodelletje met cupje B (of het ideaal; 75C)
Haha ja ze hoeft geen woord te zeggen hoor, daar verwacht ik weinig van. Maar dat betekent niet dat ik er niks leuks mee kanquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:23 schreef cowman het volgende:
[..]
Had toch echt het gevoel dat het FOK mannenniveau, van de vrouwen waarop ze het wel kunnen, wat hoger zou liggen
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, een of andere camchick probeert me te regelen voor haar private chat.
Pareltjes op Tinder...![]()
Gewoon lekker lang wachten en uiteindelijk openen met 'Ik speel nu al X dagen hard to get, maar..'quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Shit, ik krijg te veel matches.. nu weet ik niet meer wat ik naar wie moet schrijven
Ik heb zelfs 10 minuten na het ontmoeten van een meid haar mee genomen op en "instadate!" zoals ik het noem.quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Kan je na zaterdag, zondag en maandag iemand al op een date vragen?Als ze nu nee zegt zal noot ja zeggen toch?
![]()
Whaha, goed idee..quote:Op woensdag 13 november 2013 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon lekker lang wachten en uiteindelijk openen met 'Ik speel nu al X dagen hard to get, maar..'
9/10 keer succes.
Ik vind het in totaliteit gewoon niks inclusief die buik.quote:
Ze is te dom om te spellen ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het in totaliteit gewoon niks inclusief die buik.
[ afbeelding ]![]()
oke, je lelijkheid is al voldoende om je niet toe te voegen. Vieze hoer dat je bent, beetje oude mannen neuken.
The fuck is dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het in totaliteit gewoon niks inclusief die buik.
[ afbeelding ]![]()
oke, je lelijkheid is al voldoende om je niet toe te voegen. Vieze hoer dat je bent, beetje oude mannen neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |