quote:
Ik babbel graag met Ang3lquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel een mooie, en hij heeft er een magnetische strip bij gedaan zodat ik ze op kan hangen boven het aanrecht.
Maar toch, het blijft huishoudelijk
En wat denk je weer slecht over meZeker met die Ang3l gebabbeld..
Ik hou van barbamamaquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu dat niet maar wel barbamama[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Jongens, ik moet jullie wat vertellen, ik ben homo"
"Nou en, gisteren was je een helikopter"
Dat is barbapapa, die is roze.quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Jongens, ik moet jullie wat vertellen, ik ben homo"
"Nou en, gisteren was je een helikopter"
Tss, wat een barbafaggotquote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is barbapapa, die is roze.
Ik zou je kat maar in de gaten houdenquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef missbehavin het volgende:
Nu alleen hopen dat zoonlief zichzelf niet verminkt met die dingen, die zat er net iets te verlekkerd naar te kijken
quote:Op maandag 11 november 2013 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou je kat maar in de gaten houden
LYLL?quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik ga er zo eens vandoor. Vergeten jullie niet tegen Rhu te zeggen dat jullie nu gezien hebben dat ik geen WYLF ben ?
Niet zo negatief he..quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik ga er zo eens vandoor. Vergeten jullie niet tegen Rhu te zeggen dat jullie nu gezien hebben dat ik geen WYLF ben ?
Lolly you'd like to lick ?quote:
Lesbian, de rest is goedquote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lolly you'd like to lick ?
Een echte mooie set is keramischquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel een mooie, en hij heeft er een magnetische strip bij gedaan zodat ik ze op kan hangen boven het aanrecht.
Maar toch, het blijft huishoudelijk
Nah, ik hou juist wel van staal.quote:Op maandag 11 november 2013 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een echte mooie set is keramisch
In mijn volgende keuken wil ik een zespits fornuisquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
In mijn volgende keuken wil ik alleen maar keramische messen.
Ik heb maar een 4-pitsquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn volgende keuken wil ik een zespits fornuisEn lief eist een afwasmachine. Ik heb geen bezwaar
Zal wel een poosje geleden zijn geweest dan een vrouw om zijn nummer vroeg.quote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh een lolbroek aan de lijn.. "Mag ik uw telefoonnummer noteren?". "Oh, ga je me dan bellen, ghehge ghehe"
Ik wil er zes! Oh en een bakplaat er inquote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik heb maar een 4-pits
Maar wel een afwasmachine!
quote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zal wel een poosje geleden zijn geweest dan een vrouw om zijn nummer vroeg.
Mwah ik vind 4 genoeg, alleen onze huidige kookplaat is net een tikkeltje klein, waardoor je eigenlijk maar 2 grote pannen kwijt kunt. Da's wel lastig soms.quote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn volgende keuken wil ik een zespits fornuisEn lief eist een afwasmachine. Ik heb geen bezwaar
Ja dat is ook erg kut ja, ik tik wel eens een pan van het formuis daardoor.quote:Op maandag 11 november 2013 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah ik vind 4 genoeg, alleen onze huidige kookplaat is net een tikkeltje klein, waardoor je eigenlijk maar 2 grote pannen kwijt kunt. Da's wel lastig soms.
Vaatwasser wil ik ook nooit meer zonder idd.
Bij ons zit er een randje aan de voor- en achterkant. Dus moet je de pannen half op het randje zetten als het niet past. Maar achter het achterste randje zit plastic dat kan smelten en achter het voorste randje zitten de bedieningsknopjes.quote:Op maandag 11 november 2013 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg kut ja, ik tik wel eens een pan van het formuis daardoor.
Ik heb zo'n heel oud fornuis, vooroorlogs kreng is hetquote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij ons zit er een randje aan de voor- en achterkant. Dus moet je de pannen half op het randje zetten als het niet past. Maar achter het achterste randje zit plastic dat kan smelten en achter het voorste randje zitten de bedieningsknopjes.
Het is zwaar godt, heel zwaarquote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
Mensen zonder vaatwassers![]()
Hoe kan je zo leven!
Gewoon. Slaven.quote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
Hoe kan je zo leven!
Heb ik ook. Erg fijn. Ruimt ook de vaatwasser in en uit.quote:Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. Maar niet voor de vaatwasser. Die poetst de rest
Dat hoeven ze van mij niet te doen. Dat kan ik zelf nog wel.quote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook. Erg fijn. Ruimt ook de vaatwasser in en uit.
Het terug op ruimen in de kasten is af en toe vervelend, want dat staat het soms niet wara het moet staan. De roe helpt dan.quote:Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hoeven ze van mij niet te doen. Dat kan ik zelf nog wel.
Sterker nog, misschien moeten ze aan sommige zaken beter niet komen.
De roe? Ik doe gewoon zweepslagenquote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het terug op ruimen in de kasten is af en toe vervelend, want dat staat het soms niet wara het moet staan. De roe helpt dan.
Geen ruimte, choose 2: wasmachine, vaatwasser, koelkast.quote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
Hoe kan je zo leven!
Zoals altijd, overgewaaid.quote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Zwarte Pieten-discussie gebeurd?
Terug naar Spanjequote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Wasmachine? Gewoon elke keer nieuwe kleren.quote:Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen ruimte, choose 2: wasmachine, vaatwasser, koelkast.
Ik zou het graag willen. Is ook beter voor het milieu.
Volgend huis krijgt het zeker weten en een 6 (7) pits fornuis.
Racisme (en dan echt), toen hield iedereen zijn mond (wijselijk)quote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Dan heeft mijn vriendin zo weinig te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wasmachine? Gewoon elke keer nieuwe kleren.
Moet ze niet werken?quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heeft mijn vriendin zo weinig te doen.
Die kun je toch zo'n wasbordje en een stuk zeep geven?quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat te doen voor haar.quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken is vast voor hipsters.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen maar een catsuit aan !
Geniet ie te veel van.quote:
In polonaise met clownsmasker, want ook 11e van de 11equote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Sint Maarten, komen die blagen aan de deur
De PKK heeft Halloween ontdekt?quote:
quote:
Toffees met scheermesjes er in!quote:
Ik zie de kinders van beneden er wel voor aan. Die kwamen hier ook met de clubactie en kinderpostzegels en meer van dat soort ongein.quote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Lang leve appartementen. Doen ze meestal niet
En jij natuurlijk te beschaafd om ze weg te sturen zonder iets te kopen!quote:Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie de kinders van beneden er wel voor aan. Die kwamen hier ook met de clubactie en kinderpostzegels en meer van dat soort ongein.
postzegels, bestaan die dingen überhaupt nog joh?quote:Op maandag 11 november 2013 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Kinderpostzegels heb ik niet gedaan. Werd heel raar aangekeken
Gaaf. Zou zondag met een vriendin gaan maar had migraine door de stomme zon tijdens de shootquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Tesseract
Mijn favoriet tot nu toe dit jaar
Ik ben afgelopen zaterdag geweest in de stromende regen en gisteren nog eventjes met mijn prive officiele Glow guidequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gaaf. Zou zondag met een vriendin gaan maar had migraine door de stomme zon tijdens de shootZaterdag maar zien met flyeren dan
I've been called worse.quote:
Nou iddquote:
quote:
Als je haar maar goed zitquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn verjaardagsweek, niks mis mee
Nou!quote:
Hm, dat valt eigenlijk wel tegen, moet nodig naar de kapperquote:
Waar haal je de tijd vandaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou!
Glow, repetitie, seks, promotour, repetitie... poe hey!
Doe dat danquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, dat valt eigenlijk wel tegen, moet nodig naar de kapper
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou!
Ik spullen kopen voor huis, Naar Youp, Etentje, en nog wat dingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou!
Uh, van dezelfde plank als waar jij hem vandaan haalt. We hebben dezelfde 24 uur!quote:
I've got people!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom heb jij wel seks, verdorie?!
Eerder de vraag waarom jij nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom heb jij wel seks, verdorie?!
Ja ik ook. Alleen niet in de buurtquote:
Die van mij komen gewoon met de trein naar me toequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen niet in de buurt
En het laatste stuk met paard en wagen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij komen gewoon met de trein naar me toe
Because I'm worth it
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij komen gewoon met de trein naar me toe
Because I'm worth it
Verbied hem datquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heeee. Die van mij moet doordeweeks werken...
Aangezien de trein praktisch in mijn voortuin stopt (omdat ik hartje centrum woon) is dat niet nodig, maar wel romantisch. Dus ja, magquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het laatste stuk met paard en wagen?
Ben je weg uit Brabant?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien de trein praktisch in mijn voortuin stopt (omdat ik hartje centrum woon) is dat niet nodig, maar wel romantisch. Dus ja, mag
Mjah, maar dan wordt het nooit wat met samenwonen he....quote:
Dan heft hij geen verplichtingen en kan naar jou komenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, maar dan wordt het nooit wat met samenwonen he....
Ja. Deze ook hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heeee. Die van mij moet doordeweeks werken...
Nee, dan moet ik terug in de tijd. Aangezien we voorop staan met innovatie en zo. Ik ken hier al met de lightspeed teleport shuttle dankzij de tesseract naar m'n huis komen hoor!quote:
Tja, dat is hier helaas geen optiequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Deze ook hoor
Die gaat ook netjes weer met de laatste trein terug. Anders gaat ie ontbijt eisen. No can do.
Werken die slaven daar ook nog voor het Amsterdamse Philips?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik terug in de tijd. Aangezien we voorop staan met innovatie en zo. Ik ken hier al met de lightspeed teleport shuttle dankzij de tesseract naar m'n huis komen hoor!
Philips is passe jongeman. Wel een beetje bijblijven he!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werken die slaven daar ook nog voor het Amsterdamse Philips?
Wat natuurlijk gewoon "Mwah wel ok" had moeten heten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Philips is passe jongeman. Wel een beetje bijblijven he!
Alleen medical heeft nog redelijke toekomst, en die zit in Best.
Ik vind Best niet zo best hoor. Te veel rendac stankquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat natuurlijk gewoon "Mwah wel ok" had moeten heten.
Ik zou het ook niet weten ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Best niet zo best hoor. Te veel rendac stank
Ik welquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten ook natuurlijk.
Buiten de ring he, daar kom ik nooitquote:
Ligt Japan binnen de ring van Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten de ring he, daar kom ik nooit.
Oh, dat telt niet, dat is via schiphol het land uit, dan kom je ook niet met je pootjes buiten de ringquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt Japan binnen de ring van Amsterdam?
Wat sneuDan wil ik er heul niet meer heen.
Been there, done that, wasn't anything special.
quote:
Wat heb ik dokter? Het spijt me, u heeft MileyCyrus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt Miley Cyrus krijgenHeb je 2 in 1.
Speciaal voor gevallen zoals de uwe is de pil van Drion weer toegevoegd aan het basispakket.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heb ik dokter? Het spijt me, u heeft MileyCyrus.
Of senicum, variant Ar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor gevallen zoals de uwe is de pil van Drion weer toegevoegd aan het basispakket.
Postnatale abortie wordt weer een serieuze optie!quote:
Who are we kidding, opstellen in een lange rij en gewoon afknallen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Postnatale abortie wordt weer een serieuze optie!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Universiteit de Open Deur heeft ook weer eens een onderzoek gedaan:
http://m.now.msn.com/sex-makes-people-happiest-per-new-study.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who are we kidding, opstellen in een lange rij en gewoon afknallen.
Ik dacht eventjes dat je mocros aan het praten wasquote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat je mocros aan het praten was![]()
Wazz met jou?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat je mocros aan het praten was![]()
Die tong is het meest zichtbare symptoom?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heb ik dokter? Het spijt me, u heeft MileyCyrus.
Het meest pijnlijk zijn de gewreckte ballen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die tong is het meest zichtbare symptoom?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die tong is het meest zichtbare symptoom?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het meest pijnlijk zijn de gewreckte ballen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef Seikcid het volgende:
En de medicijnen moeten eerst worden getwerkt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
mensen die blijven bellen als je ze wegdrukt
Nergens voor nodig, blijf lekker in bed liggen jij.quote:
Nou nog even dan, net een kopje thee van zoonlief gekregenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, blijf lekker in bed liggen jij.
Dat is nou voor het eerst dat ik een voordeel hoor mbt het hebben van kidsquote:Op woensdag 13 november 2013 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nog even dan, net een kopje thee van zoonlief gekregen
Don't get your hopes up, is ook alleen omdat ik jarig benquote:Op woensdag 13 november 2013 10:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is nou voor het eerst dat ik een voordeel hoor mbt het hebben van kids
Ik denk niet dat het opweegtquote:Op woensdag 13 november 2013 10:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is nou voor het eerst dat ik een voordeel hoor mbt het hebben van kids
Ah, het was een verkaptje "JONGENS FELICITEER MIJ IK BEN JARIG~!!!!!~!@#@EINZ"-post.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, is ook alleen omdat ik jarig ben
Ja duh, let eens op!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, het was een verkaptje "JONGENS FELICITEER MIJ IK BEN JARIG~!!!!!~!@#@EINZ"-post.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 november 2013 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, is ook alleen omdat ik jarig ben
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Gefeliciteerd Miss! Cum taart voor je!
American Pie backflash.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mag het ook appeltaart zijn?
Nee!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mag het ook appeltaart zijn?
Nah, vriendje zit in Utrechtquote:
Daar moet op geneukt worden.quote:
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik wil ook beef voor mijn verjaardag
Douche worst scenario, kaasloos!quote:
Lifters oppikken in Gouda. Jij durftquote:Op woensdag 13 november 2013 11:34 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een liftster meegenomen. Een vrouw van 65+ die geen geld meer had voor de trein. Ze bleek alleen wat warrig. Woonde in Parijs maar wilde naar Dordrecht en ik pikte d'r op in Gouda.
I smile in the face of danger!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lifters oppikken in Gouda. Jij durft
Zoom in on my empty wallet....quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!
Fuck ik heb zin in vlees...... het is 11:29 dammit!
Gaan we zaterdag steaken?
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verse rookworst![]()
die moet ik vanavond maar eens halen.
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?
Halve warme van de HEMA !quote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Unox zoute pulpquote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Die van de Hema is te zout. Slagers hebben betere.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Halve warme van de HEMA !
Mijn piemel begs to differ.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Unox zoute pulp![]()
Die vreet ik niet. Zijn ook 100 jaar te bewaren. Vlees wat je 100 jaar kan bewaren kan niet goed zijn.
Ik geloof wel dat jouw piemel moet beggen jaquote:
Dezelfde separatorrommelquote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Halve warme van de HEMA !
So? Wat maakt dat minder goed dan ander vlees precies? Dat ze het er lastiger afkrijgen?quote:
Nee, het is gewoon ranzige structuurloze pulp.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Wat maakt dat minder goed dan ander vlees precies? Dat ze het er lastiger afkrijgen?
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Van die houdbare rookworst is opzich ook wel okay-ish,
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (whehehquote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon ranzige structuurloze pulp.
Van die houdbare rookworst is opzich ook wel okay-ish, maar daar krijg ik geen halve van weggewerkt. Verse is gewoon 100x lekkerder
Ik koop het zelf nooit, maar eet best een stukje mee als mijn huisgenoot of iemand anders het op tafel zet.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Ik vreet het geen eens meer. Zelfs niet als ik ergens te gast ben.
Ja dat maakt ook niet uit inderdaad, maar we verschillen dan van mening over "echt heel erg lekkere" worst.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Huisgenoot? Was dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik koop het zelf nooit, maar eet best een stukje mee als mijn huisgenoot of iemand anders het op tafel zet.
I'm frightened by the devil, but I'm drawn to the ones that ain't afraidquote:
Dat is wat wij luxe nichtjes altijd vermeden hebben. Zo iemand die bij je woont, die geen familie is en zo. Om de kosten te delen. Dat soort gedoe.quote:
Pfff wat een armoe. En dat woont dan bij je? Komt niet alleen poetsen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wat wij luxe nichtjes altijd vermeden hebben. Zo iemand die bij je woont, die geen familie is en zo. Om de kosten te delen. Dat soort gedoe.
Nee, is niet zoiets als een live-in maid of au-pair of zoquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff wat een armoe. En dat woont dan bij je? Komt niet alleen poetsen?
Of Anne en Eefje!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Moest laatst zo lachen om de advertentie van onze CFO die zijn grachtenpand in Amsterdam te huur anabied omdat ie nu in Hong Kong woont. "Met een mooie ruime kelder, geschikt om de fiets te stallen of voor bv een au-pair".![]()
Ook gezellig. Heb je 's avonds wat om naar te luisteren.quote:
Dat is wel handig, anders staat het maar buiten te roesten en/of worden ze gejat.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Moest laatst zo lachen om de advertentie van onze CFO die zijn grachtenpand in Amsterdam te huur aanbied omdat ie nu in Hong Kong woont. "Met een mooie ruime kelder, geschikt om de fiets te stallen of voor bv een au-pair".![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Hoeveel ongelukken zouden daarmee zijn gebeurd?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou voor de sex swing gaan.
[ afbeelding ]
Die HEMA worst komt ook gewoon bij Unox vandaanquote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder dan met normale seks gok ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel ongelukken zouden daarmee zijn gebeurd?
Ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder dan met normale seks gok ik.
Oh nee, kindjes zijn nooit een ongeluk natuurlijk.
Het lijkt mij eerder niet heel stevig. Ben je bezig, flikkert dat ding in elkaar en eindig je met een hoop stalen buizen op plekken waar je ze niet wilt hebben. En het ziet er behoorlijk oncomfortabel uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder niet heel stevig. Ben je bezig, flikkert dat ding in elkaar en eindig je met een hoop stalen buizen op plekken waar je ze niet wilt hebben. En het ziet er behoorlijk oncomfortabel uit.
WAT?!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.
Het opbouwen lijkt mij trouwens ook niet sfeer verhogend.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.
Nee hoor, dat doet ie nietquote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die HEMA worst komt ook gewoon bij Unox vandaan.
Vers is lekker, maar zo'n Unox ding is ook prima te eten.
Oh no you didn't.quote:
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspxquote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ie niet
Ik ben om, 180 graden om! Kinderen, zo veel en zo snel mogelijk!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ie niet. Unox komt ook niet 'bij de Unox' vandaan. Dat is beide Unilever, maar heeft niks met elkaar te maken. (stage gelopen in Oss)
Kan je beter in R&P blijven. Er loopt vast wel iemand die labiel genoeg is om tussen nu en een jaar een kind te werpen, omdat het kan.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben om, 180 graden om! Kinderen, zo veel en zo snel mogelijk!
op naar OUD!
Ik was nog niet klaar met tikkenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspx
Ik heb de WHY van deze gemistquote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op naar OUD!
Ze komen inderdaad wel uit dezelfde fabriek, Maar het is niet het bedrog van de Gloeilampen (Hema gloeilampen zijn/ waren in ieder geval gewoon Phillips lampen met een andere stempel)quote:Op woensdag 13 november 2013 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn wereld. Als zelfs Unox worst niet bij Unox vandaan komt.
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik heb de WHY van deze gemist
Tis vanwege die oud-zuid bakfietsmama's zeker he?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op naar OUD!
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspx
Net echtquote:Zo worden de Hema-worsten gerookt, terwijl de Unox-variant kunstmatig rookaroma krijgt toegediend.
Hoeveel kinderen heb je?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Is er een OUD ? die had ik nog niet gevonden. Is dat niet meer voor mij ?
Nee dat is serieus zo. Unox worsten krijgen een behandelbadje met smaakstoffen en hema worsten gaan de oven in met beukenhout. Echtes.quote:
0 Oh wacht Oud staat voor ouder, niet voor...never mind.quote:
Dan heb je 40+quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
0 Oh wacht Oud staat voor ouder, niet voor...never mind.
Maar die hebben geen leuke SCquote:
Wij zijn leuk?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar die hebben geen leuke SC
Bij tijd en wijle.quote:
Dan ga je naar de Sex sc. Daar zitten de afvallers van deze reeks. Ook wel bekend als de kansloze rukkersquote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar die hebben geen leuke SC
Waarom noemen ze het dan ook niet gewoon "Knakworst met rooksmaak" ipv rookworstquote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Joh, bijna alles wordt tegenwoordig 'rookaroma' aan toegevoegd.
Omdat die eerste niet verkoopt. Als jij een worst zou maken, noem je hem toch ook niet 'Seperatorvlees gevulde schapendarm, met kruiden en rookaroma'. Hoop ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan ook niet gewoon "Knakworst met rooksmaak" ipv rookworst
NSFWquote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Sex sc. Daar zitten de afvallers van deze reeks. Ook wel bekend als de kansloze rukkers
En dan mag je tegenwoordig nog blij zijn als het schapendarm isquote:Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat die eerste niet verkoopt. Als jij een worst zou maken, noem je hem toch ook niet 'Seperatorvlees gevulde schapendarm, met kruiden en rookaroma'. Hoop ik.
Wel heel ambachtelijk met schapendarmquote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En dan mag je tegenwoordig nog blij zijn als het schapendarm is
Zat, maar ik ben geen managerquote:
Zondequote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zat, maar ik ben geen manager
Dat vind ik nou ook. Maar ja... ik kan ook niet rukken bij mezelf. En het aanbod is niet dermate verleidelijk dat ik het aan anderen zou aanbieden.quote:
The fact that I'm still here determines that is a lie.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Sex sc. Daar zitten de afvallers van deze reeks. Ook wel bekend als de kansloze rukkers
Die van seizoen 1?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik krijg nu hele enge Stroekie beelden!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Maar ja... ik kan ook niet rukken bij mezelf. En het aanbod is niet dermate verleidelijk dat ik het aan anderen zou aanbieden.
Bedrog waarbij a-producten onder een goedkoper label worden verkocht kan me niet vaak genoeg gebeuren.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ze komen inderdaad wel uit dezelfde fabriek, Maar het is niet het bedrog van de Gloeilampen (Hema gloeilampen zijn/ waren in ieder geval gewoon Phillips lampen met een andere stempel)
Is geen bedrog. Is legaal.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedrog waarbij a-producten onder een goedkoper label worden verkocht kan me niet vaak genoeg gebeuren.
Zo kwam ik er een aantal jaar geleden achter dat Allerfre en Kruidvat eigen merk hooikoortspilletjes waarschijnlijk precies dezelfde producten zijn. Pilletjes zijn precies gelijk, verpakkingsstrips precies gelijk en bijsluiters waren identiek op de merknaam na.
Scheelt bijna de helft in prijs
Ik heb geen behoefte aan semantische en/of juridische discussie over wat bedrog precies is, als ik maar weet welke a-producten ook als goedkoop b-merk te koop zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is geen bedrog. Is legaal.
Wij deden het ook op t werk.
Kan best in veel gevallen zo zijn, maar het "Komt uit dezelfde fabriek dus is even goed" slaat nergens op. Dat het op dezelfde plaats (of zelfs met dezelfde machines) wordt bereid zegt natuurlijk niets over het recept en de gebruikte ingrediënten.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedrog waarbij a-producten onder een goedkoper label worden verkocht kan me niet vaak genoeg gebeuren.
Zo kwam ik er een aantal jaar geleden achter dat Allerfre en Kruidvat eigen merk hooikoortspilletjes waarschijnlijk precies dezelfde producten zijn. Pilletjes zijn precies gelijk, verpakkingsstrips precies gelijk en bijsluiters waren identiek op de merknaam na.
Scheelt bijna de helft in prijs
Dat is idd je reinste onzin.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan best in veel gevallen zo zijn, maar het "Komt uit dezelfde fabriek dus is even goed" slaat nergens op. Dat het op dezelfde plaats (of zelfs met dezelfde machines) wordt bereid zegt natuurlijk niets over het recept en de gebruikte ingrediënten.
En smaaktesten zeggen weer niks over de kwaliteit.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan best in veel gevallen zo zijn, maar het "Komt uit dezelfde fabriek dus is even goed" slaat nergens op. Dat het op dezelfde plaats (of zelfs met dezelfde machines) wordt bereid zegt natuurlijk niets over het recept en de gebruikte ingrediënten.
Ik vind het wel altijd mooi dat in blinde tests vaak C-producten net zo goed of beter scoren dan A-merken. Is toch een groot deel perceptie wat we proeven, blijkbaar.
Nee hoor. En daarmee zijn we weer terug bij de hemarookworst. Die wordt ECHT heel anders gemaakt, ookal is het in dezelfde fabriek.quote:
JA! LEZEN!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh oeps dat is wat je bevestigde he ?
Yep, stond op Netflix dus ik dacht waarom niet.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep, stond op Netflix dus ik dacht waarom niet.
Ze heeft ook een cameo in seizoen 3quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep, stond op Netflix dus ik dacht waarom niet.
Sja of je er nou kanker van krijgt of diabetes is ook om het even.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En smaaktesten zeggen weer niks over de kwaliteit.
Diabetes krijg je niet van eten.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja of je er nou kanker van krijgt of diabetes is ook om het even.
Als je dan toch maar aan één ding dood kunt gaan, dan maar aan iets lekkers hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja of je er nou kanker van krijgt of diabetes is ook om het even.
Overdosis .....quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als je dan toch maar aan één ding dood kunt gaan, dan maar aan iets lekkers hoor.
Klopt, dat krijg je van niet etenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diabetes krijg je niet van eten.
Tijdens de seks?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als je dan toch maar aan één ding dood kunt gaan, dan maar aan iets lekkers hoor.
I wishquote:
En zijn laatste woorden waren "Ahhh, dieperrrr!"quote:
Dat kan dan nog worden geregeld.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zijn laatste woorden waren "Ahhh, dieperrrr!"
gespiest ?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zijn laatste woorden waren "Ahhh, dieperrrr!"
Like a shaslik darling, like a shaslik!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alexandra Breckenridge... ze is wel echt heel mooi he. Lijkt op Rachel Evan Woods
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woar ziedde gij kniekes dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |