Dat is wat wij luxe nichtjes altijd vermeden hebben. Zo iemand die bij je woont, die geen familie is en zo. Om de kosten te delen. Dat soort gedoe.quote:
Pfff wat een armoe. En dat woont dan bij je? Komt niet alleen poetsen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wat wij luxe nichtjes altijd vermeden hebben. Zo iemand die bij je woont, die geen familie is en zo. Om de kosten te delen. Dat soort gedoe.
Nee, is niet zoiets als een live-in maid of au-pair of zoquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff wat een armoe. En dat woont dan bij je? Komt niet alleen poetsen?
Of Anne en Eefje!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Moest laatst zo lachen om de advertentie van onze CFO die zijn grachtenpand in Amsterdam te huur anabied omdat ie nu in Hong Kong woont. "Met een mooie ruime kelder, geschikt om de fiets te stallen of voor bv een au-pair".![]()
Ook gezellig. Heb je 's avonds wat om naar te luisteren.quote:
Dat is wel handig, anders staat het maar buiten te roesten en/of worden ze gejat.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Moest laatst zo lachen om de advertentie van onze CFO die zijn grachtenpand in Amsterdam te huur aanbied omdat ie nu in Hong Kong woont. "Met een mooie ruime kelder, geschikt om de fiets te stallen of voor bv een au-pair".![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Hoeveel ongelukken zouden daarmee zijn gebeurd?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou voor de sex swing gaan.
[ afbeelding ]
Die HEMA worst komt ook gewoon bij Unox vandaanquote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Minder dan met normale seks gok ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel ongelukken zouden daarmee zijn gebeurd?
Ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder dan met normale seks gok ik.
Oh nee, kindjes zijn nooit een ongeluk natuurlijk.
Het lijkt mij eerder niet heel stevig. Ben je bezig, flikkert dat ding in elkaar en eindig je met een hoop stalen buizen op plekken waar je ze niet wilt hebben. En het ziet er behoorlijk oncomfortabel uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder niet heel stevig. Ben je bezig, flikkert dat ding in elkaar en eindig je met een hoop stalen buizen op plekken waar je ze niet wilt hebben. En het ziet er behoorlijk oncomfortabel uit.
WAT?!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.
Het opbouwen lijkt mij trouwens ook niet sfeer verhogend.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.
Nee hoor, dat doet ie nietquote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die HEMA worst komt ook gewoon bij Unox vandaan.
Vers is lekker, maar zo'n Unox ding is ook prima te eten.
Oh no you didn't.quote:
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspxquote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ie niet
Ik ben om, 180 graden om! Kinderen, zo veel en zo snel mogelijk!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ie niet. Unox komt ook niet 'bij de Unox' vandaan. Dat is beide Unilever, maar heeft niks met elkaar te maken. (stage gelopen in Oss)
Kan je beter in R&P blijven. Er loopt vast wel iemand die labiel genoeg is om tussen nu en een jaar een kind te werpen, omdat het kan.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben om, 180 graden om! Kinderen, zo veel en zo snel mogelijk!
op naar OUD!
Ik was nog niet klaar met tikkenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspx
Ik heb de WHY van deze gemistquote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op naar OUD!
Ze komen inderdaad wel uit dezelfde fabriek, Maar het is niet het bedrog van de Gloeilampen (Hema gloeilampen zijn/ waren in ieder geval gewoon Phillips lampen met een andere stempel)quote:Op woensdag 13 november 2013 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn wereld. Als zelfs Unox worst niet bij Unox vandaan komt.
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik heb de WHY van deze gemist
Tis vanwege die oud-zuid bakfietsmama's zeker he?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op naar OUD!
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspx
Net echtquote:Zo worden de Hema-worsten gerookt, terwijl de Unox-variant kunstmatig rookaroma krijgt toegediend.
Hoeveel kinderen heb je?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Is er een OUD ? die had ik nog niet gevonden. Is dat niet meer voor mij ?
Nee dat is serieus zo. Unox worsten krijgen een behandelbadje met smaakstoffen en hema worsten gaan de oven in met beukenhout. Echtes.quote:
0 Oh wacht Oud staat voor ouder, niet voor...never mind.quote:
Dan heb je 40+quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
0 Oh wacht Oud staat voor ouder, niet voor...never mind.
Maar die hebben geen leuke SCquote:
Wij zijn leuk?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar die hebben geen leuke SC
Bij tijd en wijle.quote:
Dan ga je naar de Sex sc. Daar zitten de afvallers van deze reeks. Ook wel bekend als de kansloze rukkersquote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar die hebben geen leuke SC
Waarom noemen ze het dan ook niet gewoon "Knakworst met rooksmaak" ipv rookworstquote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Joh, bijna alles wordt tegenwoordig 'rookaroma' aan toegevoegd.
Omdat die eerste niet verkoopt. Als jij een worst zou maken, noem je hem toch ook niet 'Seperatorvlees gevulde schapendarm, met kruiden en rookaroma'. Hoop ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan ook niet gewoon "Knakworst met rooksmaak" ipv rookworst
NSFWquote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Sex sc. Daar zitten de afvallers van deze reeks. Ook wel bekend als de kansloze rukkers
En dan mag je tegenwoordig nog blij zijn als het schapendarm isquote:Op woensdag 13 november 2013 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat die eerste niet verkoopt. Als jij een worst zou maken, noem je hem toch ook niet 'Seperatorvlees gevulde schapendarm, met kruiden en rookaroma'. Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |