Pics?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.
Het opbouwen lijkt mij trouwens ook niet sfeer verhogend.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.
Nee hoor, dat doet ie nietquote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die HEMA worst komt ook gewoon bij Unox vandaan.
Vers is lekker, maar zo'n Unox ding is ook prima te eten.
Oh no you didn't.quote:
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspxquote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ie niet
Ik ben om, 180 graden om! Kinderen, zo veel en zo snel mogelijk!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ie niet. Unox komt ook niet 'bij de Unox' vandaan. Dat is beide Unilever, maar heeft niks met elkaar te maken. (stage gelopen in Oss)
Kan je beter in R&P blijven. Er loopt vast wel iemand die labiel genoeg is om tussen nu en een jaar een kind te werpen, omdat het kan.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben om, 180 graden om! Kinderen, zo veel en zo snel mogelijk!
op naar OUD!
Ik was nog niet klaar met tikkenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspx
Ik heb de WHY van deze gemistquote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op naar OUD!
Ze komen inderdaad wel uit dezelfde fabriek, Maar het is niet het bedrog van de Gloeilampen (Hema gloeilampen zijn/ waren in ieder geval gewoon Phillips lampen met een andere stempel)quote:Op woensdag 13 november 2013 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn wereld. Als zelfs Unox worst niet bij Unox vandaan komt.
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik heb de WHY van deze gemist
Tis vanwege die oud-zuid bakfietsmama's zeker he?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
op naar OUD!
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspx
Net echtquote:Zo worden de Hema-worsten gerookt, terwijl de Unox-variant kunstmatig rookaroma krijgt toegediend.
Hoeveel kinderen heb je?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Is er een OUD ? die had ik nog niet gevonden. Is dat niet meer voor mij ?
Nee dat is serieus zo. Unox worsten krijgen een behandelbadje met smaakstoffen en hema worsten gaan de oven in met beukenhout. Echtes.quote:
0 Oh wacht Oud staat voor ouder, niet voor...never mind.quote:
Dan heb je 40+quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
0 Oh wacht Oud staat voor ouder, niet voor...never mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |