So? Wat maakt dat minder goed dan ander vlees precies? Dat ze het er lastiger afkrijgen?quote:
Nee, het is gewoon ranzige structuurloze pulp.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Wat maakt dat minder goed dan ander vlees precies? Dat ze het er lastiger afkrijgen?
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Van die houdbare rookworst is opzich ook wel okay-ish,
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (whehehquote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon ranzige structuurloze pulp.
Van die houdbare rookworst is opzich ook wel okay-ish, maar daar krijg ik geen halve van weggewerkt. Verse is gewoon 100x lekkerder
Ik koop het zelf nooit, maar eet best een stukje mee als mijn huisgenoot of iemand anders het op tafel zet.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Ik vreet het geen eens meer. Zelfs niet als ik ergens te gast ben.
Ja dat maakt ook niet uit inderdaad, maar we verschillen dan van mening over "echt heel erg lekkere" worst.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Huisgenoot? Was dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik koop het zelf nooit, maar eet best een stukje mee als mijn huisgenoot of iemand anders het op tafel zet.
I'm frightened by the devil, but I'm drawn to the ones that ain't afraidquote:
Dat is wat wij luxe nichtjes altijd vermeden hebben. Zo iemand die bij je woont, die geen familie is en zo. Om de kosten te delen. Dat soort gedoe.quote:
Pfff wat een armoe. En dat woont dan bij je? Komt niet alleen poetsen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wat wij luxe nichtjes altijd vermeden hebben. Zo iemand die bij je woont, die geen familie is en zo. Om de kosten te delen. Dat soort gedoe.
Nee, is niet zoiets als een live-in maid of au-pair of zoquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff wat een armoe. En dat woont dan bij je? Komt niet alleen poetsen?
Of Anne en Eefje!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Moest laatst zo lachen om de advertentie van onze CFO die zijn grachtenpand in Amsterdam te huur anabied omdat ie nu in Hong Kong woont. "Met een mooie ruime kelder, geschikt om de fiets te stallen of voor bv een au-pair".![]()
Ook gezellig. Heb je 's avonds wat om naar te luisteren.quote:
Dat is wel handig, anders staat het maar buiten te roesten en/of worden ze gejat.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Moest laatst zo lachen om de advertentie van onze CFO die zijn grachtenpand in Amsterdam te huur aanbied omdat ie nu in Hong Kong woont. "Met een mooie ruime kelder, geschikt om de fiets te stallen of voor bv een au-pair".![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Hoeveel ongelukken zouden daarmee zijn gebeurd?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef Seikcid het volgende:
Ik zou voor de sex swing gaan.
[ afbeelding ]
Die HEMA worst komt ook gewoon bij Unox vandaanquote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder dan met normale seks gok ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoeveel ongelukken zouden daarmee zijn gebeurd?
Ervaring?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder dan met normale seks gok ik.
Oh nee, kindjes zijn nooit een ongeluk natuurlijk.
Het lijkt mij eerder niet heel stevig. Ben je bezig, flikkert dat ding in elkaar en eindig je met een hoop stalen buizen op plekken waar je ze niet wilt hebben. En het ziet er behoorlijk oncomfortabel uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder niet heel stevig. Ben je bezig, flikkert dat ding in elkaar en eindig je met een hoop stalen buizen op plekken waar je ze niet wilt hebben. En het ziet er behoorlijk oncomfortabel uit.
WAT?!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |