Ja duh, let eens op!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, het was een verkaptje "JONGENS FELICITEER MIJ IK BEN JARIG~!!!!!~!@#@EINZ"-post.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 november 2013 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, is ook alleen omdat ik jarig ben
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Gefeliciteerd Miss! Cum taart voor je!
American Pie backflash.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mag het ook appeltaart zijn?
Nee!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mag het ook appeltaart zijn?
Nah, vriendje zit in Utrechtquote:
Daar moet op geneukt worden.quote:
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik wil ook beef voor mijn verjaardag
Douche worst scenario, kaasloos!quote:
Lifters oppikken in Gouda. Jij durftquote:Op woensdag 13 november 2013 11:34 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een liftster meegenomen. Een vrouw van 65+ die geen geld meer had voor de trein. Ze bleek alleen wat warrig. Woonde in Parijs maar wilde naar Dordrecht en ik pikte d'r op in Gouda.
I smile in the face of danger!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lifters oppikken in Gouda. Jij durft
Zoom in on my empty wallet....quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!
Fuck ik heb zin in vlees...... het is 11:29 dammit!
Gaan we zaterdag steaken?
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verse rookworst![]()
die moet ik vanavond maar eens halen.
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?
Halve warme van de HEMA !quote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Unox zoute pulpquote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Die van de Hema is te zout. Slagers hebben betere.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Halve warme van de HEMA !
Mijn piemel begs to differ.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Unox zoute pulp![]()
Die vreet ik niet. Zijn ook 100 jaar te bewaren. Vlees wat je 100 jaar kan bewaren kan niet goed zijn.
Ik geloof wel dat jouw piemel moet beggen jaquote:
Dezelfde separatorrommelquote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Halve warme van de HEMA !
So? Wat maakt dat minder goed dan ander vlees precies? Dat ze het er lastiger afkrijgen?quote:
Nee, het is gewoon ranzige structuurloze pulp.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Wat maakt dat minder goed dan ander vlees precies? Dat ze het er lastiger afkrijgen?
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Van die houdbare rookworst is opzich ook wel okay-ish,
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (whehehquote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon ranzige structuurloze pulp.
Van die houdbare rookworst is opzich ook wel okay-ish, maar daar krijg ik geen halve van weggewerkt. Verse is gewoon 100x lekkerder
Ik koop het zelf nooit, maar eet best een stukje mee als mijn huisgenoot of iemand anders het op tafel zet.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Ik vreet het geen eens meer. Zelfs niet als ik ergens te gast ben.
Ja dat maakt ook niet uit inderdaad, maar we verschillen dan van mening over "echt heel erg lekkere" worst.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou die ranzige pulp smaakt anders gewoon echt prima. HEMA worst is gewoon echt heel erg lekker vind ik, zal me worst zijn (wheheh) waar het van gemaakt is.
Huisgenoot? Was dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik koop het zelf nooit, maar eet best een stukje mee als mijn huisgenoot of iemand anders het op tafel zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |