Nah, vriendje zit in Utrechtquote:
Daar moet op geneukt worden.quote:
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik wil ook beef voor mijn verjaardag
Douche worst scenario, kaasloos!quote:
Lifters oppikken in Gouda. Jij durftquote:Op woensdag 13 november 2013 11:34 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een liftster meegenomen. Een vrouw van 65+ die geen geld meer had voor de trein. Ze bleek alleen wat warrig. Woonde in Parijs maar wilde naar Dordrecht en ik pikte d'r op in Gouda.
I smile in the face of danger!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lifters oppikken in Gouda. Jij durft
Zoom in on my empty wallet....quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!
Fuck ik heb zin in vlees...... het is 11:29 dammit!
Gaan we zaterdag steaken?
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verse rookworst![]()
die moet ik vanavond maar eens halen.
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?
Halve warme van de HEMA !quote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Unox zoute pulpquote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Die van de Hema is te zout. Slagers hebben betere.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Halve warme van de HEMA !
Mijn piemel begs to differ.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Unox zoute pulp![]()
Die vreet ik niet. Zijn ook 100 jaar te bewaren. Vlees wat je 100 jaar kan bewaren kan niet goed zijn.
Ik geloof wel dat jouw piemel moet beggen jaquote:
Dezelfde separatorrommelquote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Halve warme van de HEMA !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |