En het laatste stuk met paard en wagen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij komen gewoon met de trein naar me toe
Because I'm worth it
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij komen gewoon met de trein naar me toe
Because I'm worth it
Verbied hem datquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heeee. Die van mij moet doordeweeks werken...
Aangezien de trein praktisch in mijn voortuin stopt (omdat ik hartje centrum woon) is dat niet nodig, maar wel romantisch. Dus ja, magquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het laatste stuk met paard en wagen?
Ben je weg uit Brabant?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien de trein praktisch in mijn voortuin stopt (omdat ik hartje centrum woon) is dat niet nodig, maar wel romantisch. Dus ja, mag
Mjah, maar dan wordt het nooit wat met samenwonen he....quote:
Dan heft hij geen verplichtingen en kan naar jou komenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, maar dan wordt het nooit wat met samenwonen he....
Ja. Deze ook hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heeee. Die van mij moet doordeweeks werken...
Nee, dan moet ik terug in de tijd. Aangezien we voorop staan met innovatie en zo. Ik ken hier al met de lightspeed teleport shuttle dankzij de tesseract naar m'n huis komen hoor!quote:
Tja, dat is hier helaas geen optiequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Deze ook hoor
Die gaat ook netjes weer met de laatste trein terug. Anders gaat ie ontbijt eisen. No can do.
Werken die slaven daar ook nog voor het Amsterdamse Philips?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik terug in de tijd. Aangezien we voorop staan met innovatie en zo. Ik ken hier al met de lightspeed teleport shuttle dankzij de tesseract naar m'n huis komen hoor!
Philips is passe jongeman. Wel een beetje bijblijven he!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werken die slaven daar ook nog voor het Amsterdamse Philips?
Wat natuurlijk gewoon "Mwah wel ok" had moeten heten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Philips is passe jongeman. Wel een beetje bijblijven he!
Alleen medical heeft nog redelijke toekomst, en die zit in Best.
Ik vind Best niet zo best hoor. Te veel rendac stankquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat natuurlijk gewoon "Mwah wel ok" had moeten heten.
Ik zou het ook niet weten ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Best niet zo best hoor. Te veel rendac stank
Ik welquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten ook natuurlijk.
Buiten de ring he, daar kom ik nooitquote:
Ligt Japan binnen de ring van Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten de ring he, daar kom ik nooit.
Oh, dat telt niet, dat is via schiphol het land uit, dan kom je ook niet met je pootjes buiten de ringquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt Japan binnen de ring van Amsterdam?
Wat sneuDan wil ik er heul niet meer heen.
Been there, done that, wasn't anything special.
quote:
Wat heb ik dokter? Het spijt me, u heeft MileyCyrus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt Miley Cyrus krijgenHeb je 2 in 1.
Speciaal voor gevallen zoals de uwe is de pil van Drion weer toegevoegd aan het basispakket.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heb ik dokter? Het spijt me, u heeft MileyCyrus.
Of senicum, variant Ar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor gevallen zoals de uwe is de pil van Drion weer toegevoegd aan het basispakket.
Postnatale abortie wordt weer een serieuze optie!quote:
Who are we kidding, opstellen in een lange rij en gewoon afknallen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Postnatale abortie wordt weer een serieuze optie!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Universiteit de Open Deur heeft ook weer eens een onderzoek gedaan:
http://m.now.msn.com/sex-makes-people-happiest-per-new-study.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who are we kidding, opstellen in een lange rij en gewoon afknallen.
Ik dacht eventjes dat je mocros aan het praten wasquote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat je mocros aan het praten was![]()
Wazz met jou?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat je mocros aan het praten was![]()
Die tong is het meest zichtbare symptoom?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heb ik dokter? Het spijt me, u heeft MileyCyrus.
Het meest pijnlijk zijn de gewreckte ballen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die tong is het meest zichtbare symptoom?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die tong is het meest zichtbare symptoom?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het meest pijnlijk zijn de gewreckte ballen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef Seikcid het volgende:
En de medicijnen moeten eerst worden getwerkt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
mensen die blijven bellen als je ze wegdrukt
Nergens voor nodig, blijf lekker in bed liggen jij.quote:
Nou nog even dan, net een kopje thee van zoonlief gekregenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, blijf lekker in bed liggen jij.
Dat is nou voor het eerst dat ik een voordeel hoor mbt het hebben van kidsquote:Op woensdag 13 november 2013 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nog even dan, net een kopje thee van zoonlief gekregen
Don't get your hopes up, is ook alleen omdat ik jarig benquote:Op woensdag 13 november 2013 10:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is nou voor het eerst dat ik een voordeel hoor mbt het hebben van kids
Ik denk niet dat het opweegtquote:Op woensdag 13 november 2013 10:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is nou voor het eerst dat ik een voordeel hoor mbt het hebben van kids
Ah, het was een verkaptje "JONGENS FELICITEER MIJ IK BEN JARIG~!!!!!~!@#@EINZ"-post.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, is ook alleen omdat ik jarig ben
Ja duh, let eens op!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, het was een verkaptje "JONGENS FELICITEER MIJ IK BEN JARIG~!!!!!~!@#@EINZ"-post.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 november 2013 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Don't get your hopes up, is ook alleen omdat ik jarig ben
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef Godtje het volgende:
Gefeliciteerd Miss! Cum taart voor je!
American Pie backflash.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mag het ook appeltaart zijn?
Nee!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mag het ook appeltaart zijn?
Nah, vriendje zit in Utrechtquote:
Daar moet op geneukt worden.quote:
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik wil ook beef voor mijn verjaardag
Douche worst scenario, kaasloos!quote:
Lifters oppikken in Gouda. Jij durftquote:Op woensdag 13 november 2013 11:34 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een liftster meegenomen. Een vrouw van 65+ die geen geld meer had voor de trein. Ze bleek alleen wat warrig. Woonde in Parijs maar wilde naar Dordrecht en ik pikte d'r op in Gouda.
I smile in the face of danger!quote:Op woensdag 13 november 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lifters oppikken in Gouda. Jij durft
Zoom in on my empty wallet....quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh ja, zo'n dikke sappige argentijnse steak, medium rare, met een kaarsje er op!
Fuck ik heb zin in vlees...... het is 11:29 dammit!
Gaan we zaterdag steaken?
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verse rookworst![]()
die moet ik vanavond maar eens halen.
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vers? In verband met rookworst? Dan knort het ding nog?
Halve warme van de HEMA !quote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Unox zoute pulpquote:Op woensdag 13 november 2013 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee gewoon een echte van de slager. Niet zo'n oversized knakworst van Unox.
Die van de Hema is te zout. Slagers hebben betere.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Halve warme van de HEMA !
Mijn piemel begs to differ.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Unox zoute pulp![]()
Die vreet ik niet. Zijn ook 100 jaar te bewaren. Vlees wat je 100 jaar kan bewaren kan niet goed zijn.
Ik geloof wel dat jouw piemel moet beggen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |