Wel heel ambachtelijk met schapendarmquote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En dan mag je tegenwoordig nog blij zijn als het schapendarm is
Zat, maar ik ben geen managerquote:
Zondequote:Op woensdag 13 november 2013 14:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zat, maar ik ben geen manager
Dat vind ik nou ook. Maar ja... ik kan ook niet rukken bij mezelf. En het aanbod is niet dermate verleidelijk dat ik het aan anderen zou aanbieden.quote:
The fact that I'm still here determines that is a lie.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Sex sc. Daar zitten de afvallers van deze reeks. Ook wel bekend als de kansloze rukkers
Die van seizoen 1?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die geile maid van American Horror Story bracht me op het idee. Misschien is dat ook wel de perfecte combinatie. Kan ze het gelijk weer opruimen voor de volgende sessie.
Ik krijg nu hele enge Stroekie beelden!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Maar ja... ik kan ook niet rukken bij mezelf. En het aanbod is niet dermate verleidelijk dat ik het aan anderen zou aanbieden.
Bedrog waarbij a-producten onder een goedkoper label worden verkocht kan me niet vaak genoeg gebeuren.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ze komen inderdaad wel uit dezelfde fabriek, Maar het is niet het bedrog van de Gloeilampen (Hema gloeilampen zijn/ waren in ieder geval gewoon Phillips lampen met een andere stempel)
Is geen bedrog. Is legaal.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedrog waarbij a-producten onder een goedkoper label worden verkocht kan me niet vaak genoeg gebeuren.
Zo kwam ik er een aantal jaar geleden achter dat Allerfre en Kruidvat eigen merk hooikoortspilletjes waarschijnlijk precies dezelfde producten zijn. Pilletjes zijn precies gelijk, verpakkingsstrips precies gelijk en bijsluiters waren identiek op de merknaam na.
Scheelt bijna de helft in prijs
Ik heb geen behoefte aan semantische en/of juridische discussie over wat bedrog precies is, als ik maar weet welke a-producten ook als goedkoop b-merk te koop zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is geen bedrog. Is legaal.
Wij deden het ook op t werk.
Kan best in veel gevallen zo zijn, maar het "Komt uit dezelfde fabriek dus is even goed" slaat nergens op. Dat het op dezelfde plaats (of zelfs met dezelfde machines) wordt bereid zegt natuurlijk niets over het recept en de gebruikte ingrediënten.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedrog waarbij a-producten onder een goedkoper label worden verkocht kan me niet vaak genoeg gebeuren.
Zo kwam ik er een aantal jaar geleden achter dat Allerfre en Kruidvat eigen merk hooikoortspilletjes waarschijnlijk precies dezelfde producten zijn. Pilletjes zijn precies gelijk, verpakkingsstrips precies gelijk en bijsluiters waren identiek op de merknaam na.
Scheelt bijna de helft in prijs
Dat is idd je reinste onzin.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan best in veel gevallen zo zijn, maar het "Komt uit dezelfde fabriek dus is even goed" slaat nergens op. Dat het op dezelfde plaats (of zelfs met dezelfde machines) wordt bereid zegt natuurlijk niets over het recept en de gebruikte ingrediënten.
En smaaktesten zeggen weer niks over de kwaliteit.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan best in veel gevallen zo zijn, maar het "Komt uit dezelfde fabriek dus is even goed" slaat nergens op. Dat het op dezelfde plaats (of zelfs met dezelfde machines) wordt bereid zegt natuurlijk niets over het recept en de gebruikte ingrediënten.
Ik vind het wel altijd mooi dat in blinde tests vaak C-producten net zo goed of beter scoren dan A-merken. Is toch een groot deel perceptie wat we proeven, blijkbaar.
Nee hoor. En daarmee zijn we weer terug bij de hemarookworst. Die wordt ECHT heel anders gemaakt, ookal is het in dezelfde fabriek.quote:
JA! LEZEN!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh oeps dat is wat je bevestigde he ?
Yep, stond op Netflix dus ik dacht waarom niet.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep, stond op Netflix dus ik dacht waarom niet.
Ze heeft ook een cameo in seizoen 3quote:Op woensdag 13 november 2013 15:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep, stond op Netflix dus ik dacht waarom niet.
Sja of je er nou kanker van krijgt of diabetes is ook om het even.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En smaaktesten zeggen weer niks over de kwaliteit.
Diabetes krijg je niet van eten.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja of je er nou kanker van krijgt of diabetes is ook om het even.
Als je dan toch maar aan één ding dood kunt gaan, dan maar aan iets lekkers hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja of je er nou kanker van krijgt of diabetes is ook om het even.
Overdosis .....quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als je dan toch maar aan één ding dood kunt gaan, dan maar aan iets lekkers hoor.
Klopt, dat krijg je van niet etenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diabetes krijg je niet van eten.
Tijdens de seks?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als je dan toch maar aan één ding dood kunt gaan, dan maar aan iets lekkers hoor.
I wishquote:
En zijn laatste woorden waren "Ahhh, dieperrrr!"quote:
Dat kan dan nog worden geregeld.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zijn laatste woorden waren "Ahhh, dieperrrr!"
gespiest ?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zijn laatste woorden waren "Ahhh, dieperrrr!"
Like a shaslik darling, like a shaslik!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alexandra Breckenridge... ze is wel echt heel mooi he. Lijkt op Rachel Evan Woods
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woar ziedde gij kniekes dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |