Gaaf. Zou zondag met een vriendin gaan maar had migraine door de stomme zon tijdens de shootquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Tesseract
Mijn favoriet tot nu toe dit jaar
Ik ben afgelopen zaterdag geweest in de stromende regen en gisteren nog eventjes met mijn prive officiele Glow guidequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gaaf. Zou zondag met een vriendin gaan maar had migraine door de stomme zon tijdens de shootZaterdag maar zien met flyeren dan
I've been called worse.quote:
Nou iddquote:
quote:
Als je haar maar goed zitquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn verjaardagsweek, niks mis mee
Nou!quote:
Hm, dat valt eigenlijk wel tegen, moet nodig naar de kapperquote:
Waar haal je de tijd vandaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou!
Glow, repetitie, seks, promotour, repetitie... poe hey!
Doe dat danquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, dat valt eigenlijk wel tegen, moet nodig naar de kapper
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou!
Ik spullen kopen voor huis, Naar Youp, Etentje, en nog wat dingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou!
Uh, van dezelfde plank als waar jij hem vandaan haalt. We hebben dezelfde 24 uur!quote:
I've got people!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom heb jij wel seks, verdorie?!
Eerder de vraag waarom jij nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom heb jij wel seks, verdorie?!
Ja ik ook. Alleen niet in de buurtquote:
Die van mij komen gewoon met de trein naar me toequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen niet in de buurt
En het laatste stuk met paard en wagen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij komen gewoon met de trein naar me toe
Because I'm worth it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |