Dan heeft mijn vriendin zo weinig te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wasmachine? Gewoon elke keer nieuwe kleren.
Moet ze niet werken?quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heeft mijn vriendin zo weinig te doen.
Die kun je toch zo'n wasbordje en een stuk zeep geven?quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat te doen voor haar.quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken is vast voor hipsters.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen maar een catsuit aan !
Geniet ie te veel van.quote:
In polonaise met clownsmasker, want ook 11e van de 11equote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Kak, Sint Maarten, komen die blagen aan de deur
De PKK heeft Halloween ontdekt?quote:
quote:
Toffees met scheermesjes er in!quote:
Ik zie de kinders van beneden er wel voor aan. Die kwamen hier ook met de clubactie en kinderpostzegels en meer van dat soort ongein.quote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Lang leve appartementen. Doen ze meestal niet
En jij natuurlijk te beschaafd om ze weg te sturen zonder iets te kopen!quote:Op maandag 11 november 2013 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie de kinders van beneden er wel voor aan. Die kwamen hier ook met de clubactie en kinderpostzegels en meer van dat soort ongein.
postzegels, bestaan die dingen überhaupt nog joh?quote:Op maandag 11 november 2013 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Kinderpostzegels heb ik niet gedaan. Werd heel raar aangekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |