quote:
Ik babbel graag met Ang3lquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel een mooie, en hij heeft er een magnetische strip bij gedaan zodat ik ze op kan hangen boven het aanrecht.
Maar toch, het blijft huishoudelijk
En wat denk je weer slecht over meZeker met die Ang3l gebabbeld..
Ik hou van barbamamaquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nu dat niet maar wel barbamama[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Jongens, ik moet jullie wat vertellen, ik ben homo"
"Nou en, gisteren was je een helikopter"
Dat is barbapapa, die is roze.quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Jongens, ik moet jullie wat vertellen, ik ben homo"
"Nou en, gisteren was je een helikopter"
Tss, wat een barbafaggotquote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat is barbapapa, die is roze.
Ik zou je kat maar in de gaten houdenquote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef missbehavin het volgende:
Nu alleen hopen dat zoonlief zichzelf niet verminkt met die dingen, die zat er net iets te verlekkerd naar te kijken
quote:Op maandag 11 november 2013 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou je kat maar in de gaten houden
LYLL?quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik ga er zo eens vandoor. Vergeten jullie niet tegen Rhu te zeggen dat jullie nu gezien hebben dat ik geen WYLF ben ?
Niet zo negatief he..quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ik ga er zo eens vandoor. Vergeten jullie niet tegen Rhu te zeggen dat jullie nu gezien hebben dat ik geen WYLF ben ?
Lolly you'd like to lick ?quote:
Lesbian, de rest is goedquote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lolly you'd like to lick ?
Een echte mooie set is keramischquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel een mooie, en hij heeft er een magnetische strip bij gedaan zodat ik ze op kan hangen boven het aanrecht.
Maar toch, het blijft huishoudelijk
Nah, ik hou juist wel van staal.quote:Op maandag 11 november 2013 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een echte mooie set is keramisch
In mijn volgende keuken wil ik een zespits fornuisquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
In mijn volgende keuken wil ik alleen maar keramische messen.
Ik heb maar een 4-pitsquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn volgende keuken wil ik een zespits fornuisEn lief eist een afwasmachine. Ik heb geen bezwaar
Zal wel een poosje geleden zijn geweest dan een vrouw om zijn nummer vroeg.quote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh een lolbroek aan de lijn.. "Mag ik uw telefoonnummer noteren?". "Oh, ga je me dan bellen, ghehge ghehe"
Ik wil er zes! Oh en een bakplaat er inquote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik heb maar een 4-pits
Maar wel een afwasmachine!
quote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zal wel een poosje geleden zijn geweest dan een vrouw om zijn nummer vroeg.
Mwah ik vind 4 genoeg, alleen onze huidige kookplaat is net een tikkeltje klein, waardoor je eigenlijk maar 2 grote pannen kwijt kunt. Da's wel lastig soms.quote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn volgende keuken wil ik een zespits fornuisEn lief eist een afwasmachine. Ik heb geen bezwaar
Ja dat is ook erg kut ja, ik tik wel eens een pan van het formuis daardoor.quote:Op maandag 11 november 2013 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah ik vind 4 genoeg, alleen onze huidige kookplaat is net een tikkeltje klein, waardoor je eigenlijk maar 2 grote pannen kwijt kunt. Da's wel lastig soms.
Vaatwasser wil ik ook nooit meer zonder idd.
Bij ons zit er een randje aan de voor- en achterkant. Dus moet je de pannen half op het randje zetten als het niet past. Maar achter het achterste randje zit plastic dat kan smelten en achter het voorste randje zitten de bedieningsknopjes.quote:Op maandag 11 november 2013 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg kut ja, ik tik wel eens een pan van het formuis daardoor.
Ik heb zo'n heel oud fornuis, vooroorlogs kreng is hetquote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij ons zit er een randje aan de voor- en achterkant. Dus moet je de pannen half op het randje zetten als het niet past. Maar achter het achterste randje zit plastic dat kan smelten en achter het voorste randje zitten de bedieningsknopjes.
Het is zwaar godt, heel zwaarquote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
Mensen zonder vaatwassers![]()
Hoe kan je zo leven!
Gewoon. Slaven.quote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
Hoe kan je zo leven!
Heb ik ook. Erg fijn. Ruimt ook de vaatwasser in en uit.quote:Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog. Maar niet voor de vaatwasser. Die poetst de rest
Dat hoeven ze van mij niet te doen. Dat kan ik zelf nog wel.quote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ook. Erg fijn. Ruimt ook de vaatwasser in en uit.
Het terug op ruimen in de kasten is af en toe vervelend, want dat staat het soms niet wara het moet staan. De roe helpt dan.quote:Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hoeven ze van mij niet te doen. Dat kan ik zelf nog wel.
Sterker nog, misschien moeten ze aan sommige zaken beter niet komen.
De roe? Ik doe gewoon zweepslagenquote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het terug op ruimen in de kasten is af en toe vervelend, want dat staat het soms niet wara het moet staan. De roe helpt dan.
Geen ruimte, choose 2: wasmachine, vaatwasser, koelkast.quote:Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
Hoe kan je zo leven!
Zoals altijd, overgewaaid.quote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Zwarte Pieten-discussie gebeurd?
Terug naar Spanjequote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Wasmachine? Gewoon elke keer nieuwe kleren.quote:Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen ruimte, choose 2: wasmachine, vaatwasser, koelkast.
Ik zou het graag willen. Is ook beter voor het milieu.
Volgend huis krijgt het zeker weten en een 6 (7) pits fornuis.
Racisme (en dan echt), toen hield iedereen zijn mond (wijselijk)quote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Dan heeft mijn vriendin zo weinig te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wasmachine? Gewoon elke keer nieuwe kleren.
Moet ze niet werken?quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heeft mijn vriendin zo weinig te doen.
Die kun je toch zo'n wasbordje en een stuk zeep geven?quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat te doen voor haar.quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werken is vast voor hipsters.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen maar een catsuit aan !
Geniet ie te veel van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |