Hij deed niet aan de spelregels met Lans in MEN.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie eigenlijk een ban?
Wat is MEN?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed niet aan de spelregels met Lans in MEN.
Omdat hij in een topic met een woordassociatie spel met een woord kwam dat niet in het woordenboek stond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie eigenlijk een ban?
negersex staat toch in het woordenboek?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij in een topic met een woordassociatie spel met een woord kwam dat niet in het woordenboek stond.
Zit thuis met neurocoeliakie he... kan niks doen en heb dientengevolge ook geen (sociaal) levenquote:
daarom FOK!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit thuis met neurocoeliakie he... kan niks doen en heb dientengevolge ook geen (sociaal) leven
Die heeft even geen tijd, wat PKK dingetjes.quote:
Gewoon schijt hebben, yolo. Enschede heeft ook een prima zaal waar af en toe wat metal optredens zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit thuis met neurocoeliakie he... kan niks doen en heb dientengevolge ook geen (sociaal) leven
veewagonquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
#freeknut #freelans
Alleen snap ik niet wat Jessica met een Veewagon te maken heeft.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
#freeknut #freelans
Op zich ben ik wel blij dat wij Drizzt nog wat plezier kunnen geven op deze manier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, yolo. Enschede heeft ook een prima zaal waar af en toe wat metal optredens zijn.
Ja tog
Wil je ruilen? Kun jij 2,5 jaar met een rotgevoel thuiszittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lekker op je gat zitten, fok aan, muziekje aan, fm aan.
Zelfs uit google word ik niet heel veel wijzer. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verband inzit dat jij je haar hebt afgeknipt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Kun jij 2,5 jaar met een rotgevoel thuiszitten
Wat houd het in? Google geeft zo snel geen antwoord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Kun jij 2,5 jaar met een rotgevoel thuiszitten
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, geluiden niet meer kunnen filteren waardoor je alles tegelijkertijd hoort, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat houd het in? Google geeft zo snel geen antwoord.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.
De laatste twee klachten zijn heel sterk als ik per ongeluk gluten binnen heb gekregen. Dat is horror
Dat is wel heftig. Mijn vriendin heeft een hersenkneuzing. Dat is ook geen lolletje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.
De laatste twee klachten zijn heel sterk als ik per ongeluk gluten binnen heb gekregen. Dat is horror
Yup, sinds april 2011.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
hoelang heb je daar al last van dan? 2.5 jaar?
Zit 2,5 jaar thuis. Er is uitzicht op verbetering, maar omdat mijn coeliakie neurologisch is ipv gewoon in de darmen kan niemand me zeggen hoe lang het nog gaat durenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel heftig. Mijn vriendin heeft een hersenkneuzing. Dat is ook geen lolletje.
Ben je daar dan over 2.5 jaar vanaf? Of zit je al zo lang thuis? Is er wel nog uitzicht op verbetering?
Depersonalisatie dus? Dat is kut ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, geluiden niet meer kunnen filteren waardoor je alles tegelijkertijd hoort, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.
Maar altijd op aangepast dieet blijven leven neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, sinds april 2011.
[..]
Zit 2,5 jaar thuis. Er is uitzicht op verbetering, maar omdat mijn coeliakie neurologisch is ipv gewoon in de darmen kan niemand me zeggen hoe lang het nog gaat duren
Checkquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Depersonalisatie dus? Dat is kut ja.
Uhu, altijd glutenvrij eten. Doe dat nu 1,5 jaar (diagnose werd in april 2012 gesteld) en weet inmiddels niet beter. Ben de smaak van bijv. gewoon brood al vergeten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar altijd op aangepast dieet blijven leven neem ik aan?
Best heftig allmaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, sinds april 2011.
[..]
Zit 2,5 jaar thuis. Er is uitzicht op verbetering, maar omdat mijn coeliakie neurologisch is ipv gewoon in de darmen kan niemand me zeggen hoe lang het nog gaat duren
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb soms ook wel eens dat ik naar m'n eigen lul kijk en me niet kan voorstellen dat die 25cm echt van mij zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als 'Matig' tegenwoordig bedroevend slecht betekent wel ja.
Misschien heb jij nog een leuke over McClaren de Schotse trainer in huis.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als 'Matig' tegenwoordig bedroevend slecht betekent wel ja.
We vermoeden het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar is MrStylo? Zit die te vechten voor een vrij Koerdistan?
waarvan aktequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik ben volgende week vrijdag vrij, bitches!
Oke kapi, tot later en succes met wat je ook gaat doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, ik ben ff weg. Zorg goed voor René.
Ik snap dan wel weer wat joden met een veewagon te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
#freeknut #freelans
René die 'bitches' gebruikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Dat was duidelijk, maar Jessica is een dame, die stop je niet in een veewagon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap dan wel weer wat joden met een veewagon te maken hebben.
Ik moet toegeven dat dat niet m'n allerleukste grap was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb jij nog een leuke over McClaren de Schotse trainer in huis.
Dat is toevallig. Ik ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Schots?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb jij nog een leuke over McClaren de Schotse trainer in huis.
Volgens mij snap je de grap van GGMM niet.quote:
Ik vind de 3 punts vraag deze week niet zo leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je nog niets hhebben ingevuld
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #2
Groeten van Dufimeneer.
Zo, dan zijn zijn grappen wel enorm slecht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap van GGMM niet.
Jammer, hij was erg leuk, één van de allerleukste grappen van René.
Van der Gijp is ziek, John Troost komt vanavond, jouw eerste reactie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de 3 punts vraag deze week niet zo leuk.
Nou nou nou nou, zo kan hij wel weer over mijn maatje GGMM.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, dan zijn zijn grappen wel enorm slecht.
Je maakt een grap.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Gijp is ziek, John Troost komt vanavond, jouw eerste reactie.
Daar staat hij om bekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, dan zijn zijn grappen wel enorm slecht.
Ik aanstaande maandag. Is een nationale feestdag in België.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Hey dan was je vorige week ook vrijquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik aanstaande maandag. Is een nationale feestdag in België.
Yep, 1 november.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef Dancho het volgende:
[..]
Hey dan was je vorige week ook vrij
Het is dat ik nu bij een Belgische klant zit he. Hiervoor zat ik in Nederland en dan heb je echt geen moer...quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:41 schreef Dancho het volgende:
[..]
Jullie hebben maar geluk met al die feestdagen het hele jaar rond.
doagquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
ik ga boodschappen doen, bier drinken kut roepen en zulks
fijn weekend fokkertjes
Andere Jessica. Er stond toch niet: Jessicaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je moet je nog aan mij verantwoorden.
Waarom associeer je Jessica met een veewagon?
Belgie heeft er veel ja. En vrij op 1 mei zodat je Koninginnedag jezelf vol kan gooien met Jilzzquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat ik nu bij een Belgische klant zit he. Hiervoor zat ik in Nederland en dan heb je echt geen moer...
Helemaal als je bij de overheid zit, die zijn niet alleen op de federale (nationale) feestdagen gesloten, maar ook op de gewestelijke feestdagen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Dancho het volgende:
[..]
Belgie heeft er veel ja. En vrij op 1 mei zodat je Koninginnedag jezelf vol kan gooien met Jilzz
Ik had toch een ander vak moeten leren. Maar momenteel thuis met bijstand dus altijd vrij #yoloquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal als je bij de overheid zit, die zijn niet alleen op de federale (nationale) feestdagen gesloten, maar ook op de gewestelijke feestdagen...
Ik krijg het vermoeden dat jij wellicht wel eens de Belgische nationaliteit zou kunnen bezitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Dancho het volgende:
[..]
Belgie heeft er veel ja. En vrij op 1 mei zodat je Koninginnedag jezelf vol kan gooien met Jilzz
Van wie ben je een kloon?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Dancho het volgende:
[..]
Ik had toch een ander vak moeten leren. Maar momenteel thuis met bijstand dus altijd vrij #yolo
Ik ben pro beneliga maar wel eerlijk dus zowel Nederland als Belgie 10 teams. met aan het einde FC Antwerp als vaste kampioenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat jij wellicht wel eens de Belgische nationaliteit zou kunnen bezitten.
Ben je voor de BeneLiga?
Mikey heeft wajong.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef Dancho het volgende:
[..]
Wie van de vaste mannen heeft een bijstand denk je?
Alleen Loekquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef Dancho het volgende:
[..]
Wie van de vaste mannen heeft een bijstand denk je?
Dat zeg je elke keer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef Dancho het volgende:
[..]
Oke, die ken ik niet dus sowieso geen kloon van Loek
Val je opnieuw tussen wal en schip. Na eerder al de enige neger te zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, de rest zijn studenten of miljonairs. En sommigen een combi van beiden.
Niet iedereen is een combi zoals jij...quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Val je opnieuw tussen wal en schip. Na eerder al de enige neger te zijn.
Heeft dat iets met Blizzard te maken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks blizzcon, ik zit al in de zenuwen.
Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft dat iets met Blizzard te maken?
Weer iets voor WoW of zal het over dat Titan-gebeuren gaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks blizzcon, ik zit al in de zenuwen.
Denk niet Titan man, is half jaar terug gecanceled en gaan ze helemaal opnieuw makenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer iets voor WoW of zal het over dat Titan-gebeuren gaan?
Wutquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet Titan man, is half jaar terug gecanceled en gaan ze helemaal opnieuw maken
Het was nieuwe mmo, waren ze echt al hele lange tijd mee bezig. Maar is nu canceledquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WutHet was toch alleen nog maar een naam/concept zonder verdere info?
Al gedaan, slechts één aanpassing gemaakt met de "je weet het maar nooit" in gedachten: Overgoor eruit, Higdon erinquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die het vergeten is, je kunt de voetbalmanager nog aanpassen zie ik net.
Falersquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was nieuwe mmo, waren ze echt al hele lange tijd mee bezig. Maar is nu canceled
Heb voor het eerst in 3 rondes wat aangepast. Duarte erin houden begon wel heel onzinnig te woorden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die het vergeten is, je kunt de voetbalmanager nog aanpassen zie ik net.
Gedurftquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb voor het eerst in 3 rondes wat aangepast. Duarte erin houden begon wel heel onzinnig te woorden.
Ik pas hem nu ook wat aan, ik was het eerder ook vergeten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb voor het eerst in 3 rondes wat aangepast. Duarte erin houden begon wel heel onzinnig te woorden.
Abe? Die voetbalt niet meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer naar het Abe jongens.
Was je ook bij Ajax - celticquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zitten er bij VI vanavond? (Wil het niet in het topic vragen, want dan krijg ik weer een hele lading VI-quotes over me heen...)quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
Emilequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie zitten er bij VI vanavond? (Wil het niet in het topic vragen, want dan krijg ik weer een hele lading VI-quotes over me heen...)
Ik dacht Schelvis?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie zitten er bij VI vanavond? (Wil het niet in het topic vragen, want dan krijg ik weer een hele lading VI-quotes over me heen...)
Wat jij vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer man. Beetje rellen enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pijnlijke vraag.
Nee is het antwoord.
Schelvisquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik hoopte op Schelvecchio met Boskamp.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee volgens Stinho wilde hij alleen niet meer bij EL uitzendingen aanschuiven.
Die had gewoon geen zin.quote:
Of Aad en Boskamp. Het magische Televizier duoquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik hoopte op Schelvecchio met Boskamp.
Dat was ook een gouden duo, de Witte en de Witte.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of Aad en Boskamp. Het magische Televizier duo
Witte en Witte.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waterquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor drank zal ik zo gaan halen?
Wat vinden ze van Aad in België eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...
Wat loop je nou weer de Mr.Bigstar uit te hangenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...
Kweenie, ik kijk nooit Belgische tv.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vinden ze van Aad in België eigenlijk?
Is hij een beetje hetzelfde als wat McClaren in Engeland is?
hoezo nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, ik kijk nooit Belgische tv.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Extra Time zag ik in het begin nog wel, omdat ik toen vaker in een hotel zat en ze alleen belgische zenders hadden. Dat was gruwelijk saai.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Die voetbalprogramma's daar zijn niet te benijden.
Die gozer is niet goed bij zijn appel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer de Mr.Bigstar uit te hangen
Heeft hij een boom in zijn oog of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gozer is niet goed bij zijn appel.
TOETERTJES, TOETERTJES!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij een boom in zijn oog of zo.
quote:
Samengevat : Geen briljante opstellingquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengsston is geschorst dacht ik.
Je reageert nogal koeltjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kut, ik heb hem net gekocht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengsston is geschorst dacht ik.
Ik houd hem gewoon, de 2e wedstrijd moet hij maar wat extra punten pakken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had eerst Brenet gekocht, toen zag ik Arias. Toen kocht ik Koppers...
2 ton weggegooid
Schilder - Martina - Bjelland - Rosales, denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe de fuck gaat Twente dan spelen?
Koppers, Bengtsson zijn er al niet bij.
? - Wisgerhof - Bjelland - Rosales
Ik heb Bengsston vorig jaar 1x gehad en wist mij -8 punten op te leveren. Verder is het maar een irritant mannetje met het VI-Persoonlijk item als bewijs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd hem gewoon, de 2e wedstrijd moet hij maar wat extra punten pakken.
B Speler of een middenvelder terug laten zakken, ze spelen thuis tegen NEC, dus echt problemen zal dat niet opleveren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe de fuck gaat Twente dan spelen?
Koppers, Bengtsson zijn er al niet bij.
? - Wisgerhof - Bjelland - Rosales
Ik doe eens gek en zeg dat PEC wint van Twente.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schilder - Martina - Bjelland - Rosales, denk ik.
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
B Speler of een middenvelder terug laten zakken, ze spelen thuis tegen NEC, dus echt problemen zal dat niet opleveren.
Twente speelt toch tegen PEC?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
B Speler of een middenvelder terug laten zakken, ze spelen thuis tegen NEC, dus echt problemen zal dat niet opleveren.
Alweer tegen NEC thuis? Spannend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook al? Ajax speelt ook tegen NEC.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ff checken, misschien wij ook wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook al? Ajax speelt ook tegen NEC.
Knap hoe ze dat doen.![]()
Dat is gek, ik dacht dat Ajax uit tegen NEC speeltquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Wat een gekkie ben je toch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe eens gek en zeg dat PEC wint van Twente.
Voor de wedstrijd tegen Celtic beweerden de commentatoren van Langs de Lijn dat Peter Beense eerst de pupil van de week had opgegeten en toen pas het veld op kwam.quote:
Ik denk dat Twente wel wint, als ze tenminste niet wéér zo triest aan de 2e helft beginnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe eens gek en zeg dat PEC wint van Twente.
quote:
Ik keek verkeerd, jullie hebben gelijk.quote:
Dat korte diepte interview in de papieren VI waarin een standaard rijtje vragen aan ze wordt voorgelegd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat?
Dat had ik vorig jaar met Cherry, toen ik hem had pakte hij alleen kaarten.
Je had ook kunnen zeggen dat het een typefoutje was...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik keek verkeerd, jullie hebben gelijk.
Heb jij nog scheermesjes over, je hebt meestal toch een baard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat Niels niet trekken... Het zal mij niet verbazen als er binnenkort weer een kerk brandt.
Hoe kwam Strootman uit deze test?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat korte diepte interview in de papieren VI waarin een standaard rijtje vragen aan ze wordt voorgelegd.
Waarin ze allemaal aangeven in een Polo van de club te rijden, maar later als ze groot zijn een Bentley willen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat korte diepte interview in de papieren VI waarin een standaard rijtje vragen aan ze wordt voorgelegd.
Leuke, warme persoonlijkheid met een geweldige mentaliteit en nog geweldigere hobies.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kwam Strootman uit deze test?
Sorry, in november moet ik mij juist scheren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij nog scheermesjes over, je hebt meestal toch een baard.
Wat dan, in de dierentuin?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke, warme persoonlijkheid met een geweldige mentaliteit en nog geweldigere hobies.
René en ik vinden dit niet grappig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke, warme persoonlijkheid met een geweldige mentaliteit en nog geweldigere hobies.
Spijtig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
René en ik vinden dit niet grappig.
Voor die rol?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig.
Ron, ik keek afgelopen week trouwens naar de "The Hunger Games" hoe kan die actrice een Oscar hebben gewonnen?
BJ'squote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig.
Ron, ik keek afgelopen week trouwens naar de "The Hunger Games" hoe kan die actrice een Oscar hebben gewonnen?
Nee dat niet, maar echt veel soeps waren haar acteerprestaties niet.quote:
Bedankt. Tevens een verklaring waarom J. Alba er nooit één heeft gewonnen. Zij weigert zich tot dat soort vulgaire zaken te verlagen.quote:
Ik heb kanjerveel gepijpt maar nooit een oscar gewonnen. Zieke wereld ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar echt veel soeps waren haar acteerprestaties niet.
[..]
Bedankt. Tevens een verklaring waarom J. Alba er nooit één heeft gewonnen. Zij weigert zich tot dat soort vulgaire zaken te verlagen.
Hey. Dat is niet eerlijk ik had ook gewonnen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we dit soort aids nou ook al op fok? Want dan overweeg ik wel een addblocker.
Ok, dat is de enige film waar ik haar in heb gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Tevens een verklaring waarom J. Alba er nooit één heeft gewonnen. Zij weigert zich tot dat soort vulgaire zaken te verlagen.
Die DonRaja leeft op het randje met zijn 8 notes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we dit soort aids nou ook al op fok? Want dan overweeg ik wel een addblocker.
Ik vind toevalsgenerator wel een leuk verzonnen woordquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eng gezelschap daar in Hollywood. Open jurken en phony kapsels. Gelukkig willen Jessica en ik daar niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Deel de prijs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey. Dat is niet eerlijk ik had ook gewonnen...
Het viel mij ook al op ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind toevalsgenerator wel een leuk verzonnen woord
8? Heb ik er godsamme 1 bijgekregen omdat ik Stijn noemde als associatie bij korfbal?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die DonRaja leeft op het randje met zijn 8 notes.
Dat zal je leren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
8? Heb ik er godsamme 1 bijgekregen omdat ik Stijn noemde als associatie bij korfbal?
Personen mogen niet bij woordassociatie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
8? Heb ik er godsamme 1 bijgekregen omdat ik Stijn noemde als associatie bij korfbal?
Loon naar werken. Dan had je mij maar geen 32 notes moeten geven uit pure jaloezie tijdens je moddereterschap.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou genoemd als begrip.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Personen mogen niet bij woordassociatie.
In welke context dan. Als ik jou noem voel jij je ook ernstig beledigd en dan krigj ik mijn 216 (?) notequote:
Ik heb jou nooit een note gegeven, was niet nodig je was toch al 80% van de tijd gebanned...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Loon naar werken. Dan had je mij maar geen 32 notes moeten geven uit pure jaloezie tijdens je moddereterschap.
Het woord was korfbal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke context dan. Als ik jou noem voel jij je ook ernstig beledigd en dan krigj ik mijn 216 (?) note
Heel FOK behoort dat te weten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en welke non-vbluser weet wie of wat stijn is.
Misschien moet ik me een keer aanbieden als mod om mijn naamsbekendheid te vergroten.quote:
Iedereen weet dat er een link is tussen Stijn en korfbal. Als ik hier naar buiten loop en aan een willekeurige ghettomarokkaan zeg: korfbal, dan roept hij gelijk Stijn (en Akbil).quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en welke non-vbluser weet wie of wat stijn is.
Prima.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet ik me een keer aanbieden als mod om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Hoe gaat het met je huisje en studie?
Dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.Morgen een bezichtiging en nog 2 modules voor m'n studie, dan ben ik klaar.
Ik vind het helemaal niet rassistiesch Zwarte Piet moet blijven!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is jullie visie oomtrent de zwarte piet discussie. Kvin het egt rasisties
Ik heb geen visie omtrent deze zaak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn mening al op de FP gepost.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vuilak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening al op de FP gepost.
Jij hebt maar één visie en dat is televisie!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen visie omtrent deze zaak.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt maar één visie en dat is televisie!
Skitterend toch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is donker buiten en pas 17:45, thug life.
Wat heeft donker buiten om 17.45 met thug life te maken? Jij bent niet goed in associaties, he Stijntje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
!!
Maar eigenlijk heb ik geen recht van spreken met m'n McClaren grap.
XDquote:Op dinsdag 22 april 2008 @ 19:52 schreef GGMM het volgende:
Bevelhebber van uhm... waar was hij ook al weer bevelhebber van...
*vindtquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM vind enkel Snoop Dog zijn eerste album goed.
Datzelfde vindt hij ook van Gers Pardoel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM vind enkel Snoop Dog zijn eerste album goed.
Ik associeer jou met Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft donker buiten om 17.45 met thug life te maken? Jij bent niet goed in associaties, he Stijntje?
vind*quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Datzelfde vindt hij ook van Gers Pardoel.
Ik jou nog steeds met korfbal en een bushalte.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik associeer jou met Feyenoord.
Aso.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik jou nog steeds met korfbal en een bushalte.
Ik moest om deze wel lachen.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 @ 23:02 schreef GGMM het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK LIG HIER DUBBEL!!1!!!!,1!! DUS ER IS IEMAND PER POST, IK HERHAAL: PER POST! GERICKROLLD??!?!??! ZZZZOOOOOOOO HEEEEEEEYYYY HET MOET NIET GEKKER WORDEN HOOR!!!!1!
Hm, alhoewel terecht nu ik dat bericht weer zie, hou ik toch niet zo van die overactingquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest om deze wel lachen.
[..]
Zolang ik niet de ´je´ ben in die zin, vind ik het best.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef GGMM het volgende:
Ik associeer Littlerabbit met een cactus in je anus.
*vindtquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang ik niet de ´je´ ben in die zin, vind ik het best.
Laast vond je dat nog geweldig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand vroeg mij iets, ik weet niet meer wat, en toen zei ik dat ik hem antwoord zou geven (of een tietenpic was het geloof ik) voor 3 naamtopics. Dit was er één van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
hahhhhhh hajaja.
Wat een vreemd topic rené,.
Het filmpje vind ik vooral erg vreemd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand vroeg mij iets, ik weet niet meer wat, en toen zei ik dat ik hem antwoord zou geven (of een tietenpic was het geloof ik) voor 3 naamtopics. Dit was er één van.
Dat je Littlerabbit vreemd vindt is volkomen normaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het filmpje vind ik vooral erg vreemd.
Littlerabbit ook.
Nee hoor. ieder zo zijn hobie. Dat GGMM enigszins flamboyant is wist ik al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het filmpje vind ik vooral erg vreemd.
Littlerabbit ook.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 @ 17:59 schreef GGMM het volgende:
Afwas, wassen en koken en een topfunctie in een bedrijf. Die vrouwen hebben het maar druk.
Het doet mij deugd dat je mijn berichten zo grappig vindt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. ieder zo zijn hobie. Dat GGMM enigszins flamboyant is wist ik al.
[..]
Ik had niks met die ban te maken, rotjong.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gevangen genomen door René.
Ik geef je ongelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk.
Al kende ik Nicki toen nog niet natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Met je spelling kan het wel degelijk beter, kut joodquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekend, toppie, ka nniet beter
Rij voorzichtig, goed weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weer eens vertrekken. Een goed weekend allemaal en tot volgende week.
Succes in de filequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weer eens vertrekken. Een goed weekend allemaal en tot volgende week.
Is wel eens verfrissendquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat je mijn berichten zo grappig vindt.
Dundee United.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met je spelling kan het wel degelijk beter, kut jood
Dundeequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel eens verfrissend
[..]
Dundee United.
Dikhoofd. Vieze rotterdammer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met je spelling kan het wel degelijk beter, kut jood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |