Spijtig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
René en ik vinden dit niet grappig.
Voor die rol?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig.
Ron, ik keek afgelopen week trouwens naar de "The Hunger Games" hoe kan die actrice een Oscar hebben gewonnen?
BJ'squote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig.
Ron, ik keek afgelopen week trouwens naar de "The Hunger Games" hoe kan die actrice een Oscar hebben gewonnen?
Nee dat niet, maar echt veel soeps waren haar acteerprestaties niet.quote:
Bedankt. Tevens een verklaring waarom J. Alba er nooit één heeft gewonnen. Zij weigert zich tot dat soort vulgaire zaken te verlagen.quote:
Ik heb kanjerveel gepijpt maar nooit een oscar gewonnen. Zieke wereld ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar echt veel soeps waren haar acteerprestaties niet.
[..]
Bedankt. Tevens een verklaring waarom J. Alba er nooit één heeft gewonnen. Zij weigert zich tot dat soort vulgaire zaken te verlagen.
Hey. Dat is niet eerlijk ik had ook gewonnen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we dit soort aids nou ook al op fok? Want dan overweeg ik wel een addblocker.
Ok, dat is de enige film waar ik haar in heb gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Tevens een verklaring waarom J. Alba er nooit één heeft gewonnen. Zij weigert zich tot dat soort vulgaire zaken te verlagen.
Die DonRaja leeft op het randje met zijn 8 notes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we dit soort aids nou ook al op fok? Want dan overweeg ik wel een addblocker.
Ik vind toevalsgenerator wel een leuk verzonnen woordquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eng gezelschap daar in Hollywood. Open jurken en phony kapsels. Gelukkig willen Jessica en ik daar niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Deel de prijs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey. Dat is niet eerlijk ik had ook gewonnen...
Het viel mij ook al op ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind toevalsgenerator wel een leuk verzonnen woord
8? Heb ik er godsamme 1 bijgekregen omdat ik Stijn noemde als associatie bij korfbal?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die DonRaja leeft op het randje met zijn 8 notes.
Dat zal je leren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
8? Heb ik er godsamme 1 bijgekregen omdat ik Stijn noemde als associatie bij korfbal?
Personen mogen niet bij woordassociatie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
8? Heb ik er godsamme 1 bijgekregen omdat ik Stijn noemde als associatie bij korfbal?
Loon naar werken. Dan had je mij maar geen 32 notes moeten geven uit pure jaloezie tijdens je moddereterschap.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou genoemd als begrip.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Personen mogen niet bij woordassociatie.
In welke context dan. Als ik jou noem voel jij je ook ernstig beledigd en dan krigj ik mijn 216 (?) notequote:
Ik heb jou nooit een note gegeven, was niet nodig je was toch al 80% van de tijd gebanned...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Loon naar werken. Dan had je mij maar geen 32 notes moeten geven uit pure jaloezie tijdens je moddereterschap.
Het woord was korfbal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke context dan. Als ik jou noem voel jij je ook ernstig beledigd en dan krigj ik mijn 216 (?) note
Heel FOK behoort dat te weten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en welke non-vbluser weet wie of wat stijn is.
Misschien moet ik me een keer aanbieden als mod om mijn naamsbekendheid te vergroten.quote:
Iedereen weet dat er een link is tussen Stijn en korfbal. Als ik hier naar buiten loop en aan een willekeurige ghettomarokkaan zeg: korfbal, dan roept hij gelijk Stijn (en Akbil).quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en welke non-vbluser weet wie of wat stijn is.
Prima.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet ik me een keer aanbieden als mod om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Hoe gaat het met je huisje en studie?
Dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.Morgen een bezichtiging en nog 2 modules voor m'n studie, dan ben ik klaar.
Ik vind het helemaal niet rassistiesch Zwarte Piet moet blijven!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is jullie visie oomtrent de zwarte piet discussie. Kvin het egt rasisties
Ik heb geen visie omtrent deze zaak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn mening al op de FP gepost.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vuilak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening al op de FP gepost.
Jij hebt maar één visie en dat is televisie!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen visie omtrent deze zaak.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt maar één visie en dat is televisie!
Skitterend toch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is donker buiten en pas 17:45, thug life.
Wat heeft donker buiten om 17.45 met thug life te maken? Jij bent niet goed in associaties, he Stijntje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is donker buiten en pas 17:45, thug life.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
!!
Maar eigenlijk heb ik geen recht van spreken met m'n McClaren grap.
XDquote:Op dinsdag 22 april 2008 @ 19:52 schreef GGMM het volgende:
Bevelhebber van uhm... waar was hij ook al weer bevelhebber van...
*vindtquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM vind enkel Snoop Dog zijn eerste album goed.
Datzelfde vindt hij ook van Gers Pardoel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM vind enkel Snoop Dog zijn eerste album goed.
Ik associeer jou met Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft donker buiten om 17.45 met thug life te maken? Jij bent niet goed in associaties, he Stijntje?
vind*quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Datzelfde vindt hij ook van Gers Pardoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |