Dat zegt mijn neus, en mijn neus laat mij nooit in de steek.quote:
Oh nee, maar dan klopt het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat zegt mijn neus, en mijn neus laat mij nooit in de steek.
Zou niet meer dan terecht zijn. Aan dan bij de halve finales gewoon weer aansluiten. Die EL wordt toch gewonnen door Arsenal, Dortmund of Napoli.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ziek van de EL ja. Hopelijk is hij er vanavond, en was het echt gewoon ff een griepje. Zou wel een beetje droevig zijn als hij de EL bewust gaat skippen.
Wat is er dan aan de hand?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog maar paar uur te gaan voordat de kijkers worden verrast met een geweldig verrassing van Johan
Dat zal vanavond blijken maar Johan heeft deze toezegging gisteravond gedaan nadat hij was ingebeld in de aflevering.quote:
Mooi dat er altijd wel een bijpassend gifje beschikbaar is.quote:
Die amateur psychologen hierquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat zegt mijn neus, en mijn neus laat mij nooit in de steek.
Ach het trekt toch wel wat kijkertjes, das leuk voor een zender als RTL7, denk dat ze op een gemiddelde doordeweekse avond niet zulke kijkcijfers hebben. In die zin zou je dus kunnen zeggen dat Gijp gewoon lekker aan moet schuiven, of hij het nu 'leuk' vindt of niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:56 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Aan dan bij de halve finales gewoon weer aansluiten. Die EL wordt toch gewonnen door Arsenal, Dortmund of Napoli.
quote:VOETBAL EL AZ KARAGANDY 973.000
VOETBAL EL PSV DINAMO ZAGREB 762.00
quote:Rene v/d Gijp vervangen door John Troost
Gouda - Rene v/d Gijp zal vanwege ziekte vrijdagavond worden vervangen door John Troost aan tafel bij Voetbal International.
John Troost, wellicht bekend als de zelfbenoemd 'wonderdokter' geeft zijn eigentijdse blik op het hedendaagse voetbal, de 'problemen' bij de traditionele top drie, en geeft commentaar op alles wat verder te tafel komt.
Ook zal John een voorproefje geven op zijn aanstaande boek, wat momenteel geschreven wordt door Michiel van Egmond, en uitgegeven zal worden door Voetbal International.
RTL 7 20:30; Voetbal International met Johan Derksen, Wilfred Genee, Emile Schelvis en John Troost
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
hihi fopje, zou hij vanavond wel succesvol de studio binnensluipen?
Volgens dat artikel zit Kieft er ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
website VI
[ afbeelding ]
Overigens is dat 1 bazenfoto van Emile
Nice one.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ben jij toevallig John Troost?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Drukke tafel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens dat artikel zit Kieft er ook.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij toevallig John Troost?
Hij gaat adviezen leveren dus dat wordt weer 6 uit 6.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Schelvecchio gaat weer kritiek geven op de toto van Johan.
Volgens mij is het vandaag vrijdag, maar dan zal Troost wel een gast aan de bar zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
website VI
[ afbeelding ]
Overigens is dat 1 bazenfoto van Emile
Ja, ik denk het ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het vandaag vrijdag, maar dan zal Troost wel een gast aan de bar zijn.
Ze hebben het Kieft-artikel gekopieerd en alleen de naam veranderd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Oud-international... (zaalvoetbal zeker?)
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Oud-international... (zaalvoetbal zeker?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |