Ik jou nog steeds met korfbal en een bushalte.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik associeer jou met Feyenoord.
Aso.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik jou nog steeds met korfbal en een bushalte.
Ik moest om deze wel lachen.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 @ 23:02 schreef GGMM het volgende:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK LIG HIER DUBBEL!!1!!!!,1!! DUS ER IS IEMAND PER POST, IK HERHAAL: PER POST! GERICKROLLD??!?!??! ZZZZOOOOOOOO HEEEEEEEYYYY HET MOET NIET GEKKER WORDEN HOOR!!!!1!
Hm, alhoewel terecht nu ik dat bericht weer zie, hou ik toch niet zo van die overactingquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest om deze wel lachen.
[..]
Zolang ik niet de ´je´ ben in die zin, vind ik het best.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef GGMM het volgende:
Ik associeer Littlerabbit met een cactus in je anus.
*vindtquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang ik niet de ´je´ ben in die zin, vind ik het best.
Laast vond je dat nog geweldig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is donker buiten en pas 17:45, thug life.
Iemand vroeg mij iets, ik weet niet meer wat, en toen zei ik dat ik hem antwoord zou geven (of een tietenpic was het geloof ik) voor 3 naamtopics. Dit was er één van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
hahhhhhh hajaja.
Wat een vreemd topic rené,.
Het filmpje vind ik vooral erg vreemd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand vroeg mij iets, ik weet niet meer wat, en toen zei ik dat ik hem antwoord zou geven (of een tietenpic was het geloof ik) voor 3 naamtopics. Dit was er één van.
Dat je Littlerabbit vreemd vindt is volkomen normaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het filmpje vind ik vooral erg vreemd.
Littlerabbit ook.
Nee hoor. ieder zo zijn hobie. Dat GGMM enigszins flamboyant is wist ik al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het filmpje vind ik vooral erg vreemd.
Littlerabbit ook.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 @ 17:59 schreef GGMM het volgende:
Afwas, wassen en koken en een topfunctie in een bedrijf. Die vrouwen hebben het maar druk.
Het doet mij deugd dat je mijn berichten zo grappig vindt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. ieder zo zijn hobie. Dat GGMM enigszins flamboyant is wist ik al.
[..]
Ik had niks met die ban te maken, rotjong.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gevangen genomen door René.
Ik geef je ongelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk.
Al kende ik Nicki toen nog niet natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Met je spelling kan het wel degelijk beter, kut joodquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstekend, toppie, ka nniet beter
Rij voorzichtig, goed weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weer eens vertrekken. Een goed weekend allemaal en tot volgende week.
Succes in de filequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weer eens vertrekken. Een goed weekend allemaal en tot volgende week.
Is wel eens verfrissendquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat je mijn berichten zo grappig vindt.
Dundee United.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met je spelling kan het wel degelijk beter, kut jood
Dundeequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel eens verfrissend
[..]
Dundee United.
Dikhoofd. Vieze rotterdammer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met je spelling kan het wel degelijk beter, kut jood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |