Heeft dat iets met Blizzard te maken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks blizzcon, ik zit al in de zenuwen.

Dat zou zomaar kunnen ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft dat iets met Blizzard te maken?

Weer iets voor WoW of zal het over dat Titan-gebeuren gaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks blizzcon, ik zit al in de zenuwen.

Denk niet Titan man, is half jaar terug gecanceled en gaan ze helemaal opnieuw makenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer iets voor WoW of zal het over dat Titan-gebeuren gaan?

Wutquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet Titan man, is half jaar terug gecanceled en gaan ze helemaal opnieuw maken
 Het was toch alleen nog maar een naam/concept zonder verdere info?
 Het was toch alleen nog maar een naam/concept zonder verdere info?

Het was nieuwe mmo, waren ze echt al hele lange tijd mee bezig. Maar is nu canceledquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WutHet was toch alleen nog maar een naam/concept zonder verdere info?

Al gedaan, slechts één aanpassing gemaakt met de "je weet het maar nooit" in gedachten: Overgoor eruit, Higdon erinquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die het vergeten is, je kunt de voetbalmanager nog aanpassen zie ik net.

Falersquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was nieuwe mmo, waren ze echt al hele lange tijd mee bezig. Maar is nu canceled

Heb voor het eerst in 3 rondes wat aangepast. Duarte erin houden begon wel heel onzinnig te woorden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Voor iedereen die het vergeten is, je kunt de voetbalmanager nog aanpassen zie ik net.

Gedurftquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb voor het eerst in 3 rondes wat aangepast. Duarte erin houden begon wel heel onzinnig te woorden.

Ik pas hem nu ook wat aan, ik was het eerder ook vergeten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb voor het eerst in 3 rondes wat aangepast. Duarte erin houden begon wel heel onzinnig te woorden.

Abe? Die voetbalt niet meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer naar het Abe jongens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |