Abe? Die voetbalt niet meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond weer naar het Abe jongens.
Was je ook bij Ajax - celticquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
Wie zitten er bij VI vanavond? (Wil het niet in het topic vragen, want dan krijg ik weer een hele lading VI-quotes over me heen...)quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef RensAjacied het volgende:
Emilequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie zitten er bij VI vanavond? (Wil het niet in het topic vragen, want dan krijg ik weer een hele lading VI-quotes over me heen...)
Ik dacht Schelvis?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie zitten er bij VI vanavond? (Wil het niet in het topic vragen, want dan krijg ik weer een hele lading VI-quotes over me heen...)
Wat jij vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer man. Beetje rellen enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pijnlijke vraag.
Nee is het antwoord.
Schelvisquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik hoopte op Schelvecchio met Boskamp.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee volgens Stinho wilde hij alleen niet meer bij EL uitzendingen aanschuiven.
Die had gewoon geen zin.quote:
Of Aad en Boskamp. Het magische Televizier duoquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik hoopte op Schelvecchio met Boskamp.
Dat was ook een gouden duo, de Witte en de Witte.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of Aad en Boskamp. Het magische Televizier duo
Witte en Witte.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waterquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor drank zal ik zo gaan halen?
Wat vinden ze van Aad in België eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...
Wat loop je nou weer de Mr.Bigstar uit te hangenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...
Kweenie, ik kijk nooit Belgische tv.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vinden ze van Aad in België eigenlijk?
Is hij een beetje hetzelfde als wat McClaren in Engeland is?
hoezo nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, ik kijk nooit Belgische tv.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Extra Time zag ik in het begin nog wel, omdat ik toen vaker in een hotel zat en ze alleen belgische zenders hadden. Dat was gruwelijk saai.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Die voetbalprogramma's daar zijn niet te benijden.
Die gozer is niet goed bij zijn appel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer de Mr.Bigstar uit te hangen
Heeft hij een boom in zijn oog of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gozer is niet goed bij zijn appel.
TOETERTJES, TOETERTJES!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |