Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...
Extra Time zag ik in het begin nog wel, omdat ik toen vaker in een hotel zat en ze alleen belgische zenders hadden. Dat was gruwelijk saai.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Die voetbalprogramma's daar zijn niet te benijden.
Die gozer is niet goed bij zijn appel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer de Mr.Bigstar uit te hangen
Heeft hij een boom in zijn oog of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gozer is niet goed bij zijn appel.
TOETERTJES, TOETERTJES!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, hou nu maar weer op. voor je het weet roept er iemand toetertjes en dan zijn ze weer los qua quotes...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij een boom in zijn oog of zo.
quote:
Samengevat : Geen briljante opstellingquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengsston is geschorst dacht ik.
Je reageert nogal koeltjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kut, ik heb hem net gekocht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengsston is geschorst dacht ik.
Ik houd hem gewoon, de 2e wedstrijd moet hij maar wat extra punten pakken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had eerst Brenet gekocht, toen zag ik Arias. Toen kocht ik Koppers...
2 ton weggegooid
Schilder - Martina - Bjelland - Rosales, denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe de fuck gaat Twente dan spelen?
Koppers, Bengtsson zijn er al niet bij.
? - Wisgerhof - Bjelland - Rosales
Ik heb Bengsston vorig jaar 1x gehad en wist mij -8 punten op te leveren. Verder is het maar een irritant mannetje met het VI-Persoonlijk item als bewijs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd hem gewoon, de 2e wedstrijd moet hij maar wat extra punten pakken.
B Speler of een middenvelder terug laten zakken, ze spelen thuis tegen NEC, dus echt problemen zal dat niet opleveren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe de fuck gaat Twente dan spelen?
Koppers, Bengtsson zijn er al niet bij.
? - Wisgerhof - Bjelland - Rosales
Ik doe eens gek en zeg dat PEC wint van Twente.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schilder - Martina - Bjelland - Rosales, denk ik.
[ afbeelding ]
Alweer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
B Speler of een middenvelder terug laten zakken, ze spelen thuis tegen NEC, dus echt problemen zal dat niet opleveren.
Twente speelt toch tegen PEC?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
B Speler of een middenvelder terug laten zakken, ze spelen thuis tegen NEC, dus echt problemen zal dat niet opleveren.
Alweer tegen NEC thuis? Spannend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook al? Ajax speelt ook tegen NEC.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ff checken, misschien wij ook wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook al? Ajax speelt ook tegen NEC.
Knap hoe ze dat doen.![]()
Dat is gek, ik dacht dat Ajax uit tegen NEC speeltquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Wat een gekkie ben je toch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe eens gek en zeg dat PEC wint van Twente.
Voor de wedstrijd tegen Celtic beweerden de commentatoren van Langs de Lijn dat Peter Beense eerst de pupil van de week had opgegeten en toen pas het veld op kwam.quote:
Ik denk dat Twente wel wint, als ze tenminste niet wéér zo triest aan de 2e helft beginnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe eens gek en zeg dat PEC wint van Twente.
quote:
Ik keek verkeerd, jullie hebben gelijk.quote:
Dat korte diepte interview in de papieren VI waarin een standaard rijtje vragen aan ze wordt voorgelegd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat?
Dat had ik vorig jaar met Cherry, toen ik hem had pakte hij alleen kaarten.
Je had ook kunnen zeggen dat het een typefoutje was...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik keek verkeerd, jullie hebben gelijk.
Heb jij nog scheermesjes over, je hebt meestal toch een baard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat Niels niet trekken... Het zal mij niet verbazen als er binnenkort weer een kerk brandt.
Hoe kwam Strootman uit deze test?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat korte diepte interview in de papieren VI waarin een standaard rijtje vragen aan ze wordt voorgelegd.
Waarin ze allemaal aangeven in een Polo van de club te rijden, maar later als ze groot zijn een Bentley willen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat korte diepte interview in de papieren VI waarin een standaard rijtje vragen aan ze wordt voorgelegd.
Leuke, warme persoonlijkheid met een geweldige mentaliteit en nog geweldigere hobies.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kwam Strootman uit deze test?
Sorry, in november moet ik mij juist scheren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij nog scheermesjes over, je hebt meestal toch een baard.
Wat dan, in de dierentuin?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke, warme persoonlijkheid met een geweldige mentaliteit en nog geweldigere hobies.
René en ik vinden dit niet grappig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke, warme persoonlijkheid met een geweldige mentaliteit en nog geweldigere hobies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |