Geen leven of verplichtingen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij ging ik om 3:30 naar bed en ben ik nu net iets van anderhalf uur wakker
#dulibiquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij ging ik om 3:30 naar bed en ben ik nu net iets van anderhalf uur wakker
Haha. 1.84 zegtie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees maar trots op je M shirtjes.
spinaziequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
Iemand goude ideeën voor het avondeten? Zit me uit verveling alvast te oriënteren
goudenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
Iemand goude ideeën voor het avondeten? Zit me uit verveling alvast te oriënteren
Goude aangezien het dialect is, niet de stof.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
gouden
En ik ben zelf te laat met het uitleggen van m'n riblappen dus ben eigenlijk ook op zoek naar iets.
Rijst met Kip en Kerriequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Saind het volgende:
Dan zou 't choude zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Goude aangezien het dialect is, niet de stof.
Dat kan.quote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)hari-niet-angst.htmlquote:'Estelle Cruijff dumpt Badr Hari niet uit angst'
De relatie tussen Estelle Cruijff en Badr Hari zou in zwaar weer verkeren. Cruijff wil Hari volgens insiders zelfs aan de kant zetten.
Tot op heden zou ze echter de schijn ophouden, omdat ze bang is voor de reacties van de buitenwereld.
"Er zijn tal van momenten geweest dat ze de stekker uit de relatie wilde trekken", vertelt een anonieme bron aan Story.
"Als puntje bij paaltje komt, doet ze het toch niet. Ze is bang voor wat anderen gaan roepen. Zo van: 'Zie je wel, we hebben je toch gewaarschuwd?' Estelle vindt dat ze voor heel Nederland voor schut staat."
Gescheiden
Hari verblijft volgens het weekblad momenteel in Rusland, waardoor Cruijff en de bokser gescheiden leven. Volgens de bron sturen ze elkaar geen lieve sms'jes meer, maar berichten vol verwijten.
"Estelle heeft haar hart gevolgd en dat is haar duur komen te staan. Voor Badr maakte ze een eind aan haar huwelijk met Ruud. Ze gaat al maandenlang door een hel."
Hari en Cruijff hebben sinds iets meer dan een jaar een relatie. Cruijff was eerder getrouwd met oud-voetballer Ruud Gullit, met wie zij twee kinderen heeft.
Draai even de bewijslast om jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is jouw bron dat 't zo geschreven moet worden dan?
Ik wist niet dat Happel fan was van showbizz-nieuwsquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)hari-niet-angst.html
Happel.
Hoiquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)hari-niet-angst.html
Happel.
Ik was ook ietwat verrast toen ik erachter kwam maar ik was wel blij verrast. Gewoon nog een interesse die wij samen delenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Happel fan was van showbizz-nieuwsVoortaan zal ik hem direct als eerste op de hoogte stellen.
Geen idee. Aan dat soort machogebral doe ik niet mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik dacht dat hij vanavond weer moest vechten eigenlijk (in de ring)
I see what you did therequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik dacht dat hij vanavond weer moest vechten eigenlijk (in de ring)
Die laatste zin is exemplarisch voor het droevige niveau van de Nederlandse media.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Het zit ze ook niet mee.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je triste zegt.
Die laatste zin is wat showbizznieuws mooi maakt voor Niels en Happel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste zin is exemplarisch voor het droevige niveau van de Nederlandse media.
Happel ook zo'n volger ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die laatste zin is wat showbizznieuws mooi maakt voor Niels en Happel.
Ik heb liever dat je me met rust laat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je triste zegt.
Moet Happ Kapiteintje je troosten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik moet nu voor de 2e keer op rij met feyenoord tegen napoli, ik word daar een beetje verdrietig van
Feyenoord meer dan 1 ronde Europees? Niet erg realistisch dat spel...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik moet nu voor de 2e keer op rij met feyenoord tegen napoli, ik word daar een beetje verdrietig van
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me met rust laat.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Feyenoord meer dan 1 ronde Europees? Niet erg realistisch dat spel...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit wel waardeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |