Die laatste zin is exemplarisch voor het droevige niveau van de Nederlandse media.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Het zit ze ook niet mee.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je triste zegt.
Die laatste zin is wat showbizznieuws mooi maakt voor Niels en Happel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste zin is exemplarisch voor het droevige niveau van de Nederlandse media.
Happel ook zo'n volger ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die laatste zin is wat showbizznieuws mooi maakt voor Niels en Happel.
Ik heb liever dat je me met rust laat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je triste zegt.
Moet Happ Kapiteintje je troosten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik moet nu voor de 2e keer op rij met feyenoord tegen napoli, ik word daar een beetje verdrietig van
Feyenoord meer dan 1 ronde Europees? Niet erg realistisch dat spel...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:48 schreef Typisch het volgende:
ik moet nu voor de 2e keer op rij met feyenoord tegen napoli, ik word daar een beetje verdrietig van
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me met rust laat.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Feyenoord meer dan 1 ronde Europees? Niet erg realistisch dat spel...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit wel waardeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |