Hij deed niet aan de spelregels met Lans in MEN.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie eigenlijk een ban?
Wat is MEN?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij deed niet aan de spelregels met Lans in MEN.
Omdat hij in een topic met een woordassociatie spel met een woord kwam dat niet in het woordenboek stond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie eigenlijk een ban?
negersex staat toch in het woordenboek?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij in een topic met een woordassociatie spel met een woord kwam dat niet in het woordenboek stond.
Zit thuis met neurocoeliakie he... kan niks doen en heb dientengevolge ook geen (sociaal) levenquote:
daarom FOK!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit thuis met neurocoeliakie he... kan niks doen en heb dientengevolge ook geen (sociaal) leven
Die heeft even geen tijd, wat PKK dingetjes.quote:
Gewoon schijt hebben, yolo. Enschede heeft ook een prima zaal waar af en toe wat metal optredens zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit thuis met neurocoeliakie he... kan niks doen en heb dientengevolge ook geen (sociaal) leven
veewagonquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
#freeknut #freelans
Alleen snap ik niet wat Jessica met een Veewagon te maken heeft.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
#freeknut #freelans
Op zich ben ik wel blij dat wij Drizzt nog wat plezier kunnen geven op deze manier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, yolo. Enschede heeft ook een prima zaal waar af en toe wat metal optredens zijn.
Ja tog
Wil je ruilen? Kun jij 2,5 jaar met een rotgevoel thuiszittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lekker op je gat zitten, fok aan, muziekje aan, fm aan.
Zelfs uit google word ik niet heel veel wijzer. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verband inzit dat jij je haar hebt afgeknipt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Kun jij 2,5 jaar met een rotgevoel thuiszitten
Wat houd het in? Google geeft zo snel geen antwoord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je ruilen? Kun jij 2,5 jaar met een rotgevoel thuiszitten
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, geluiden niet meer kunnen filteren waardoor je alles tegelijkertijd hoort, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat houd het in? Google geeft zo snel geen antwoord.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.
De laatste twee klachten zijn heel sterk als ik per ongeluk gluten binnen heb gekregen. Dat is horror
Dat is wel heftig. Mijn vriendin heeft een hersenkneuzing. Dat is ook geen lolletje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.
De laatste twee klachten zijn heel sterk als ik per ongeluk gluten binnen heb gekregen. Dat is horror
Yup, sinds april 2011.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
hoelang heb je daar al last van dan? 2.5 jaar?
Zit 2,5 jaar thuis. Er is uitzicht op verbetering, maar omdat mijn coeliakie neurologisch is ipv gewoon in de darmen kan niemand me zeggen hoe lang het nog gaat durenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel heftig. Mijn vriendin heeft een hersenkneuzing. Dat is ook geen lolletje.
Ben je daar dan over 2.5 jaar vanaf? Of zit je al zo lang thuis? Is er wel nog uitzicht op verbetering?
Depersonalisatie dus? Dat is kut ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Evenwichtsklachten, vermoeidheid, niet tegen lawaai/drukte/rumoer kunnen, slecht slapen, oorsuizen, geluiden niet meer kunnen filteren waardoor je alles tegelijkertijd hoort, het gevoel hebben dat je achter glas leeft en geen deel uitmaakt van het "echte" leven... soms naar je handen kijken en niet snappen dat ze van jou zijn, etc.
Maar altijd op aangepast dieet blijven leven neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, sinds april 2011.
[..]
Zit 2,5 jaar thuis. Er is uitzicht op verbetering, maar omdat mijn coeliakie neurologisch is ipv gewoon in de darmen kan niemand me zeggen hoe lang het nog gaat duren
Checkquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Depersonalisatie dus? Dat is kut ja.
Uhu, altijd glutenvrij eten. Doe dat nu 1,5 jaar (diagnose werd in april 2012 gesteld) en weet inmiddels niet beter. Ben de smaak van bijv. gewoon brood al vergeten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar altijd op aangepast dieet blijven leven neem ik aan?
Best heftig allmaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, sinds april 2011.
[..]
Zit 2,5 jaar thuis. Er is uitzicht op verbetering, maar omdat mijn coeliakie neurologisch is ipv gewoon in de darmen kan niemand me zeggen hoe lang het nog gaat duren
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb soms ook wel eens dat ik naar m'n eigen lul kijk en me niet kan voorstellen dat die 25cm echt van mij zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als 'Matig' tegenwoordig bedroevend slecht betekent wel ja.
Misschien heb jij nog een leuke over McClaren de Schotse trainer in huis.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als 'Matig' tegenwoordig bedroevend slecht betekent wel ja.
We vermoeden het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar is MrStylo? Zit die te vechten voor een vrij Koerdistan?
waarvan aktequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Anyway, ik ben volgende week vrijdag vrij, bitches!
Oke kapi, tot later en succes met wat je ook gaat doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, ik ben ff weg. Zorg goed voor René.
Ik snap dan wel weer wat joden met een veewagon te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
#freeknut #freelans
René die 'bitches' gebruikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Dat was duidelijk, maar Jessica is een dame, die stop je niet in een veewagon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap dan wel weer wat joden met een veewagon te maken hebben.
Ik moet toegeven dat dat niet m'n allerleukste grap was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb jij nog een leuke over McClaren de Schotse trainer in huis.
Dat is toevallig. Ik ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
Schots?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb jij nog een leuke over McClaren de Schotse trainer in huis.
Volgens mij snap je de grap van GGMM niet.quote:
Ik vind de 3 punts vraag deze week niet zo leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je nog niets hhebben ingevuld
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #2
Groeten van Dufimeneer.
Zo, dan zijn zijn grappen wel enorm slecht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap van GGMM niet.
Jammer, hij was erg leuk, één van de allerleukste grappen van René.
Van der Gijp is ziek, John Troost komt vanavond, jouw eerste reactie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de 3 punts vraag deze week niet zo leuk.
Nou nou nou nou, zo kan hij wel weer over mijn maatje GGMM.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, dan zijn zijn grappen wel enorm slecht.
Je maakt een grap.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Gijp is ziek, John Troost komt vanavond, jouw eerste reactie.
Daar staat hij om bekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, dan zijn zijn grappen wel enorm slecht.
Ik aanstaande maandag. Is een nationale feestdag in België.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |