ieieieiek ik sta er in!!!!! dank je Skippy!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Zijn er nog wijzigingen?Doe maar kwoooten.
Volgens mij moet in ieder geval DND nog in de OP. Even zoeken. Edit: done.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
I know! --> Jank.
Ik ben een groot incontinent hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh en de gordijnen zijn nog van L.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
U vraagt wij draaien.Foto in spoiler, want denk te groot en zit mobiel.
Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, geweldig!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
OMG ik ben mijn hormonen niet meer de baas... man en ik zouden morgen de babykamer gaan behangen, maar ik haalde vanmorgen het behang en de behangtafel op en nu zit het behang al op de muur.![]()
Man zal wel schrikken als hij straks uit zijn werk komt.
Ja, dat doet dus allemaal maar en bevalt gewoon. Hoppa. En dan ons achterlaten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef martine1984 het volgende:
Nikki zit er netjes op! Soms kunnen dingen gewoon niet meer wachten.
OMG ik sta op plek twee. Waar is de rest gebleven?
Perfect! Ik hoopte er al op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef WupWup het volgende:
Met 35+3 kun je gewoon afwachten. Een draaipoging wordt sowieso pas na 36 weken gedaan, omdat voor die tijd de kans op terugdraaien nog groot is.
Ik zag de komma te laat en dacht: waarom verven jullie de kat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
En wij verven, onze kat vindt behang erg leuk.
Over een paar weken doe je anders precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja, dat doet dus allemaal maar en bevalt gewoon. Hoppa. En dan ons achterlaten.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
O ja, ik ben bijna tien kilo aangekomen in een maand of drie.... Is dat erg? Is dat te veel?
Het is vooral m'n buik en bips, armen en benen enzo zijn nog dun.
Ik ga zo naar de brievenbus lopen waggelen. Voeten in je doosch is het ook niet helemaal ben ik inmiddels achter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef Burdie het volgende:
Skips, ik heb geen ideeHopelijk draait mini vannacht zelf weer terug.
voor je hikkende zij!
en is de post al geweest???
Lijkt me nog vervelender eigenlijk. Als de baby toch nog even uithaalt ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de brievenbus lopen waggelen. Voeten in je doosch is het ook niet helemaal ben ik inmiddels achter.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:
Edit: ik doelde op grootte, niet op geslacht.
Je zou niet de eerste zijn waarbij dat gebeurd...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou het wel een shock vinden als het opeens wel een jongetje blijkt te zijn.
Dat duurde bij mij heeul lang! Nja de buik en kwaaltjes nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een vraagje, eentje die jullie allemaal denk ik ook wel hebben gehad helemaal aan het begin...
wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen
gisteren keek ik zelfs nog steeds op de test, maar die is nu uit. en mijn man vond het ook maar gek, die zei nog " geloof je het nou nog steeds niet?"
wanneer komen de kwaaltjes en de dikke buik?
verder iedereen een![]()
omdat ik nog steeds in jubelstemming ben!
Hihi. Ditoquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zag de komma te laat en dacht: waarom verven jullie de kat?.
Ik was voor mijn NOD al anderhalve week misselijk, kwaaltjes verschillen echt per persoon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een vraagje, eentje die jullie allemaal denk ik ook wel hebben gehad helemaal aan het begin...
wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen
gisteren keek ik zelfs nog steeds op de test, maar die is nu uit. en mijn man vond het ook maar gek, die zei nog " geloof je het nou nog steeds niet?"
verder iedereen een![]()
Oh jee Soemp! Maar jij bakt ze ook gewoon groot, wordt dat meegenomen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Hmz, vk belt net en ik moet naar de gyn, zodat die m'n babysaurus kan controleren. Ze liet al iets vallen over dat ze me misschien dan niet door willen laten lopen tot na de 40 weken.
Hier werd het pas echt na de SEO (ook vlak daarvoor voor het eerst geschop gevoeld). En eigenlijk nu pas echt-echt, omdat het besef er nu eindelijk is dat ze volgende maand komt.
Hier eerste kwaaltje direct na het positieve testen: gevoelige grote boobs, de weken erna kwam de misselijkheid erbij. Pas rond de 10 weken een buikje. Daarna de vermoeidheid....toen verdween de misselijkheid en de vermoeidheid en had ik van de 4e tot de 7e maand eigenlijk nergens last van (op meerdere keren per nacht naar het toilet na dan ). Wel steeds meer schopjes. 8e maand tot nu wordt het fysiek zwaarder.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
verder iedereen een![]()
Ze had er in elk geval wel naar gekeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh jee Soemp! Maar jij bakt ze ook gewoon groot, wordt dat meegenomen?
Ok dat is wel fijn. Het is natuurlijk goed dat er controle is, maar soms vraag ik me af of er niet overtrokken gereageerd wordt op grote en/of kleine kindjes. Het kan ook gewoon zo zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze had er in elk geval wel naar gekeken.Ze vond het knap dat ik vorige keer wegkwam met een schaafwondje.
Ja, dit toch wel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Limone het volgende:
Er zijn een aantal momenten geweest waarvan ik dacht: nu ben ik echt zwanger. Maar dat ebde dan ook wel weer weg. Ik denk dat ik me pas sinds week 30-33 volcontinu realiseer dat ik echt echt zwanger ben. Toen was mijn buik echt zwanger dik in plaats van dik en werd ik er ook door beperkt.![]()
Grappig, dat heb ik dus al sinds een week of 20.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Limone het volgende:
Ik denk dat ik me pas sinds week 30-33 volcontinu realiseer dat ik echt echt zwanger ben. Toen was mijn buik echt zwanger dik in plaats van dik en werd ik er ook door beperkt.![]()
Ohja haha, dat was wel duidelijk moment ja!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik dus al sinds een week of 20.
Ik doe nu ook regelmatig de Limone-test; onder de douche even controleren of ik mijn foef nog kan zien.
Vanmorgen was denk ik één van de laatste keren dat dat nog lukte....
Ik ben niet zo veeleisendquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Soempie het volgende:
Limone is vast vereerd dat die test naar haar is vernoemd.
Best een geruststelling. Ook als ik je ticker zo bekijk met die watermeloen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok dat is wel fijn. Het is natuurlijk goed dat er controle is, maar soms vraag ik me af of er niet overtrokken gereageerd wordt op grote en/of kleine kindjes. Het kan ook gewoon zo zijn.
En ze zeggen toch dat grote baby's zich beter kunnen afzetten tijdens de bevalling dan kleine baby's? Mijn vriendin met een kleine baby kwam er echt helemaal niet goed vanaf, zeg maar.
En ik op +8quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef Burdie het volgende:
Skips, ik heb geen ideeHopelijk draait mini vannacht zelf weer terug.
voor je hikkende zij!
en is de post al geweest???
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook op +10 en dacht dat ik de enige was.
Gehehequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best een geruststelling. Ook als ik je ticker zo bekijk met die watermeloen.
Oh sorry hoor, maar ik vind dit zo'n onzin worden! Er zijn hier in dit topic al zoveel meiden in de gaten gehouden of zelfs ingeleid ivm grote baby, die uiteindelijk helemaal niet mega waren! 3500 gram is het gemiddelde, wat is nou het probleem elke keer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Hmz, vk belt net en ik moet naar de gyn, zodat die m'n babysaurus kan controleren. Ze liet al iets vallen over dat ze me misschien dan niet door willen laten lopen tot na de 40 weken.
Hier werd het pas echt na de SEO (ook vlak daarvoor voor het eerst geschop gevoeld). En eigenlijk nu pas echt-echt, omdat het besef er nu eindelijk is dat ze volgende maand komt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:36 schreef Kwisted het volgende:
Blablabla gefeliciteerd met jullie dochtertje! Leuke naam ook!
Oh ik vind de weken zo voorbij kruipen he. Kan niet wachten tot ik de 12weken echo heb gehad. Dat zal me rust geven.
Het schijnt idd dat de maat van het kind ook niet bepaald of je ingeknipt moet worden oid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Limone het volgende:
[..]
Ok dat is wel fijn. Het is natuurlijk goed dat er controle is, maar soms vraag ik me af of er niet overtrokken gereageerd wordt op grote en/of kleine kindjes. Het kan ook gewoon zo zijn.
En ze zeggen toch dat grote baby's zich beter kunnen afzetten tijdens de bevalling dan kleine baby's? Mijn vriendin met een kleine baby kwam er echt helemaal niet goed vanaf, zeg maar.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Gehehe
Toen wij laatst in Griekenland waren, wees ik mijn man op de watermeloenen die daar in de winkel lagen. De meloenen waren zo 50 cm groot. Ik zei: "Kijk, man, dat moet er uiteindelijk uit!" Waarop hij reageerde met: "Oh.....OH?! huuuu"
Fijn!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen (nog op mijn werk), maar net van het ziekenhuis de uitslag van de combinatietest gekregen. Alles 1:5000, mooi dus
Wat fijn Coco!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen (nog op mijn werk), maar net van het ziekenhuis de uitslag van de combinatietest gekregen. Alles 1:5000, mooi dus
Mja, het nauwkeurig schatten van het gewicht is moeilijk. Van de NVOG:quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef Cwen het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, maar ik vind dit zo'n onzin worden! Er zijn hier in dit topic al zoveel meiden in de gaten gehouden of zelfs ingeleid ivm grote baby, die uiteindelijk helemaal niet mega waren! 3500 gram is het gemiddelde, wat is nou het probleem elke keer?
Ik ben overigens met 42+1 bevallen van een kindje van 4500 gram en dat was echt geen drama. Het formaat van het kindje is echt niet per sé bepalend!
Ze wilden me niet langer laten doorlopen dan 41w, schijnt protocol te zijn hier bij grote baby'squote:Op vrijdag 8 november 2013 21:28 schreef Cantare het volgende:
Maar pas met ruim 41 weken, dus...Dan heb je het niet echt meer over een kind dat niet klaar is om geboren te worden, vind ik.
Wel een enorm afwijkende meting trouwens, een kilo verschil!
Als ik de richtlijnen zo doorlees maken ze -met de informatie en studies waar ze zich op kunnen baseren- inderdaad wel een zorgvuldige afweging.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef Cantare het volgende:
Maar dat neemt een gynaecoloog toch ook mee in zijn overwegingen, lijkt me?
Gniffel /puberquote:
Donderdag, dus ze kan nog even doorgroeien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef Kyara het volgende:
Wanneer moet je naar de gyn Soempie?
Zou wel balen zijn als je weer ingeleid zou worden. Had je eventueel nog thuis willen bevallen?
Dank je!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
DND, volgens mij had ik je nog geen welkom geheten. Welkom!
Nikki, BAM! Goed bezig![]()
[..]
Gniffel /puber
....saar huilt! even stoppen met bijlezen & posten dus
Dat schoot ook door m'n hoofd, maar ik wilde het niet noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:09 schreef martine1984 het volgende:
Soempie ik begrijp dat wel hoor. Dan weet je wel meer waar je aan toe bent. Lijkt mij ergens wel weer handig dan kan ik de oppas voor mn oudste regelen. Geef niet graag dingen uit handen en hou er van om alles te plannen.
Ik vind nog steeds regelmatig echt een vreemd idee. Zo van "Oh ja, ik ben écht zwangerquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Benieuwd naar wat de gyn te vertellen heeft. En yuk! Dat lijkt me ook echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Soempie het volgende:
Nou, volgende week donderdag naar de gyn en daarvoor de glucosetolerantietest ( ieuw.).
Oh, nou, ik hoop voorzichtig met je meequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Enfermera het volgende:
Oh en hier lijkt, lijkt de misselijkheid iets minder te worden... *klopt af*vanochtend geen zetpil en tot nu toe gaat het nog goed!
Die van mij was ook heel gemiddeld, en die kon er überhaupt niet uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:32 schreef Enfermera het volgende:
Het schijnt idd dat de maat van het kind ook niet bepaald of je ingeknipt moet worden oid.
Ik ben niet ingeleid, en bij mij was de ks ook niet vooraf gepland. Máár, ik doe wel mee met het afwijken van wat 'normaal' is. Ik zou namelijk het liefst gewoon een (geplande) keizersnede willen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef Soempie het volgende:
En ik durf het bijna niet te zeggen, maar een inleiding lijkt me ergens ook wel weer fijn.![]()
Wilde ik net vragen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Cantare het volgende:
Waarom zou je het liefst een keizersnede willen, Coco?
Van Saar is het niet helemaal duidelijk waarom ze er niet uit kon. Sowieso sterrenkijker (alleen lag ze al heel 'vroeg' in die positie, waardoor ze niet eens het bekken in kwam o.i.d., en dat zou ook met mijn bekken zelf te maken kunnen hebben, aldus de gyn). Dus ergens heb ik zoiets van, nou, dan doe het dit keer maar gewoon meteen met een ks (3 dagen weeën vooraf).quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Cantare het volgende:
Waarom zou je het liefst een keizersnede willen, Coco?
Ik dacht dat ik de enige was die afweek van normaalquote:
Zes weken..quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skippy ik geloof dat je 6 weken niet mag autorijden. Die hele nasleep van dingen niet mogen lijkt me nog het ergste eigenlijk.
Wel grappig die tegenstellingen, ik hoop met mijn hele ziel en zaligheid op een normale bevalling, terwijl andere mensen juist het tegenovergestelde gevoel hebben. Maar ieder zijn ding toch? In veel landen is het volgens mij ook gewoon een keuze die zwangeren kunnen maken, ks of natuurlijke geboorte.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Emo: check!
Net zitten janken om een nummer van John Legend![]()
All of me, zoooooo mooi!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Straks even bijlezen, maar ik kom even![]()
voor limone's eerste plek
Awwww! Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Spannende weekend plannen: ja!!!! Mijn ouders komen morgen eindelijk. En daarna mag echt de hele wereld het wetenIk ga gewoon een echofotootje in een lijstje in de woonkamer neerzetten en afwachten hoe lang het duurt voor mijn moeder gaat gillen
Oeh wat leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Spannende weekend plannen: ja!!!! Mijn ouders komen morgen eindelijk. En daarna mag echt de hele wereld het wetenIk ga gewoon een echofotootje in een lijstje in de woonkamer neerzetten en afwachten hoe lang het duurt voor mijn moeder gaat gillen
En: die Horlimone wordt gewoon geweigerd door taxi's. Wedden dat ze er gewoon als een slons bij liep en dat dat kapsel helemaal niet zo goed gelukt was?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:33 schreef Limone het volgende:
En dan nare dingen zeggen over mensen die wél goed slapen?![]()
Zo van: "uhl, die martine is maar één keer gaan plassen!"
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:46 schreef Kimpossible het volgende:
Morgen dames!
voor alle rotnachten! Hier is slapen ook niet zoals het zou moeten zijn, veel rare dromen en heeel licht in slaap waardoor ik 100 keer wakker ben. Zon nachtelijk roddelclubje klinkt ook heul niet verkeerd
![]()
Limone op 1![]()
Chanty een spannend weekend, leuk! Het vertellen is zoiets moois![]()
Nieuw spul in de keuken (of waar ook) is altijd leuk, Mo. De vraag is of het kooplust of nesteldrang was
Oh en grote kindjes? Ik ben benieuwd wanneer de volgende megababy zich aandient en dan vervolgens weer klein blijken te zijn.. Door al die verhalen hier zou ik geloof ik minder gestresst zijn als ze mij vertellen dat mini heel groot is. Ofzo.
Bur wat rot dat je bekken zo prut is dat je eigenlijk aan de bank gekluisterd bent. Ik heb echt ontzettend veel baat bij die band heb ik gisteren ontdekt. Ik was een beetje sceptisch (hoe kan dat nou werken) maar wauw. Het maakt het verschil tussen tranen in je ogen en waggelen als een schaap en behoorlijk minder pijn en iets minder waggelen. En vervolgens was ik savonds niet eens Total loss! Ik kon heul nog zelf van de bank af komen en gaan plassen zonder te steunen en kreunen
. Ik ben fan!
Vanochtend had ik contact met m'n meisje, geloof ik. Het was zo mooi. Waar het eerst en vooral zomaar getrappel is, zonder dat je daar iets mee kunt behalve het signaleren, was het vanochtend echt wauw. Ze draaide onder m'n handen, volgde mijn aanrakingen en reageerde op duwtjes. Een half uur lang. Om vervolgens helemaal tegen m'n hand aan te kruipen
![]()
![]()
. Ik moest r een beetje van sniffen, ik vond het zo mooi. Jammer dat vriendlief aan het werk is vandaag, hoop dat we snel nog zon momentje hebben en dan met z'n 3en!
Voor mij werd het pas echt toen ik de baby kon voelen. Ik heb afgezien van de moeheid geen enkele klacht gehad dus ik voelde me ook helemaal niet anders. Ook toen ik de eerste twee echo's zag dacht ik "Volgens mij hebben ze gewoon een filmpje van iemand anders' buik opgezet".quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Burdie het volgende:
Ik doe nu ook regelmatig de Limone-test; onder de douche even controleren of ik mijn foef nog kan zien.
Vanmorgen was denk ik één van de laatste keren dat dat nog lukte....
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:45 schreef RunForrestRun het volgende:
Welkom DND!
Nikki mooi behang!
[..]
Voor mij werd het pas echt toen ik de baby kon voelen. Ik heb afgezien van de moeheid geen enkele klacht gehad dus ik voelde me ook helemaal niet anders. Ook toen ik de eerste twee echoŽs zag dacht ik `Volgens mij hebben ze gewoon een filmpje van iemand andersŽ buik opgezetŽ.
[..]Ik doe Žm ook. Het wordt inderdaad erg lastig
![]()
Spannend Chanty! Eigenlijk moet je stiekem een filmpje maken van haar reactie.
Wat mooi Kim![]()
Gisteren mijn verjaardag gevierden voor het eerst echt visite kunnen uitnodigen. In mijn vorige huisje kon een man of zes in de woonkamer zitten, als ik de televisie weghaalde welteverstaan. Nu zat gewoon lekker de kamer vol en lief heeft het meest geloop voor zijn rekening genomen.
Vandaag en morgen lekker weekend vieren en de rest van de taart opeten.![]()
Helemaal speciaal voor mezelf deze taart gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Het gaat wel aardig. Ze drinkt nog niet zo geweldig en spuugt soms flink. Maar dat schijnt normaal te zijn. Verder is het erg gezellig zo met zn viertjesquote:
Wat fijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wij hadden gister onze SEO!
En alles was prima in orde![]()
Onze mini is wel een vre-se-lijk eigenwijs ding, nu al ja!
Het kindje lag er niet lekker voor en dook constant weg, ze hebben zelfs een kussen onder mijn billen/onderrug moeten leggen, omdat het hoofdje anders niet te meten was.. druif!
Gelukkig kwam daarna het koppie mooi in beeld en hebben we zelfs een duimfoto
Verder is mini sinds donderdag enorm aanwezig!
Het reageert op muziek, want als ik dat aanzet begint het gezellige gefladder
Familie Bla nog van harte met jullie Floor
Hoe vind D. het allemaal ?
Ik zie dat we een nieuwe lijstaanvoerster hebben, Limone
Slecht slapen, check!
Maar dat is puur omdat manlief aan bomen zagen doet![]()
![]()
Als dat niet zo is, dan slaap ik juist (nog) heerlijk!
En Kim, wat klinkt dat moment van jou om te smelten
Dat wisten wij de hele week alquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:03 schreef LaLouchi het volgende:
Mag ik me ook aanmelden. Ik weet sinds net dat ik zwanger ben
Dat weet ik niet Theetje, want wij willen niet weten wat het isquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef Theeleuter het volgende:
Fijn Rijst. Enne, zorg jij voor wat meer balans in maart?![]()
Welkom LaLouchi
Maar het zijn heul geen roddels.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:21 schreef Burdie het volgende:
Wow wat mooi, Kim!
En fijn dat je zo'n baat hebt bij de bekkenband. Heb je ook oefeningen gekregen?
Skip ik moest hard lachen om je roddels.
We hebben een clubje opgericht.. Jalalala!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:46 schreef Kimpossible het volgende:
Morgen dames!
voor alle rotnachten! Hier is slapen ook niet zoals het zou moeten zijn, veel rare dromen en heeel licht in slaap waardoor ik 100 keer wakker ben. Zon nachtelijk roddelclubje klinkt ook heul niet verkeerd
![]()
Nee joh, dan gaan we allemaal janken. Moeten we ook niet hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:52 schreef Kimpossible het volgende:
Skips aan de muziek, hahaha. Het is wel een beetje van het niveau hoempapa, maar heu, een zwangerenclubje hoeft heul niet altijd aan de zwijmelsongs, toch?
Stiekem wel he?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat wisten wij de hele week al
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:03 schreef LaLouchi het volgende:
Super lief!quote:Vanochtend had ik contact met m'n meisje, geloof ik. Het was zo mooi. Waar het eerst en vooral zomaar getrappel is, zonder dat je daar iets mee kunt behalve het signaleren, was het vanochtend echt wauw. Ze draaide onder m'n handen, volgde mijn aanrakingen en reageerde op duwtjes. Een half uur lang. Om vervolgens helemaal tegen m'n hand aan te kruipen
![]()
![]()
. Ik moest r een beetje van sniffen, ik vond het zo mooi. Jammer dat vriendlief aan het werk is vandaag, hoop dat we snel nog zon momentje hebben en dan met z'n 3en!
Ik wil hier nog even op terug komen. Dit hangt namelijk af van de verzekeringsmaatschappij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef Hobbesje het volgende:
Martine het herstel na een ks is wel te overzien. Hetmeest onhandige is dat je van de verzekering niet mag autorijden, terwijl je dat eigenlijk al wel weer kan na een week of 2a3....
Nee mijn ouders wonen niet bepaald om de hoek en ik ga zoiets niet via de telefoon vertellen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:02 schreef martine1984 het volgende:
Lalou welkom!
Kim wat lief ♡
Chanty heb je het goede nieuws nog niet met je ouders gedeeld?
Sorry de rest wel gelezen maar het is niet blijven hangen.
Manlief zei vanmorgen tegen me sls je zo goed voelt waarom ga je dan niet de keuken poetsen? Ik zat er al een tijdje over te klagen dat hij zo vies was. Dus ik heb alle kastjes leeg gehaald en lekker gesopt. Na 2 kastjes had ik het eigenlijk al gehad maar toch stug doorgaan. Nu ben ik gesloopt en moe. Hoofdpijn en ik werd vanmiddag getrakteerd op een stakke buik die pas na een half uur ging ontspannen. Nu nog steeds last van mijn buik. Nog maar ff de laatste mand was weg vouwen en dan met de pootjes omhoog.
Whoohoo meid wat fijn! Dan word je wachten goed beloond!quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:03 schreef LaLouchi het volgende:
Gek hè?! Maar geniet er van meid! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil me ook aanmelden!! Ik weet ook sinds kort dat ik zwanger benNa 14 rondes eindelijk!
Vind het wel raar klinken 'ik ben zwanger'
!
Jij ook!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Gek hè?! Maar geniet er van meid! Gefeliciteerd!
Jaa!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Whoohoo meid wat fijn! Dan word je wachten goed beloond!
Ik heb het geluk dat ik weinig last heb van kwaaltjes, maar wat ik merk aan mijn lijfquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwisted: zie dat jij ook nog niet ver bent in je zwangerschap.. Welke symptomen heb jij al gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow allemaal zomer babies, welkom en een fijne zwangerschap!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil me ook aanmelden!! Ik weet ook sinds kort dat ik zwanger benNa 14 rondes eindelijk!
Vind het wel raar klinken 'ik ben zwanger'
!
Hele zere borsten, moe en heel erg emotioneel. Ben zomaar in tranen, maakt niet uit of het iets verdrietig is of iets gelukkigs. Ik vind het ook nog zo moeilijk om te geloven, en dan soms de realisatie dat het wel zo is en dan weer tranenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij ook!!
Heb jij al symptomen? Vandaag had ik vooral veel buikpijn en kramp. Toen ik eventjes op de bank ging liggen verdween het gelukkigEn zere borsten ook... Maar het is voor een goed doel!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
[..]
stomme gevoelens:Ik heb zooo precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was bij de eerste echo bang, ondanks dat ik een kloppend hartje heb gehoord, ben ik na mn bruinverlies gaan googlen en na het lezen van horrorstories ben ik alsnog weer doodsbang
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
De hele dag door? Ik heb het vooral s.morgens. Gevoel.alsof ik een hoofd vol snot heb...maar dan zonder snot zeg maar..quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Burdie het volgende:
Lekker voor nu toch, Nikki?.
MA ben ik ook lang bang voor geweest, omdat het mij natuurlijk al eens is overkomen. Maar verreweg de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed, dus probeer je niet al te druk te maken, stress is ook niet fijn voor je mini.
Ik heb het trouwens al een week lang flink benauwd, komt dat iemand bekend voor? En gaat het over, of pas na de bevalling weer?
Nee, echt kortademig voelt het, soms tegen het hyperventileren aan. Het wordt erger bij inspanning of als ik heb gegeten, mijn longen hebben denk ik wat minder ruimte intussen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De hele dag door? Ik heb het vooral s.morgens. Gevoel.alsof ik een hoofd vol snot heb...maar dan zonder snot zeg maar..
Jawel hoor alleen gebruiken ze een ballon ipv veter of gelquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Cantare het volgende:
Ik heb me de vorige keer weken druk gemaakt over hoe we dat met onze oudste moesten doen - tot aan wakker liggen toe - dus ik kan me er best wat bij voorstellen, hoor.
Ik wil heeeeeeel graag via de natuurlijke weg bevallen, maar hoe groter het kind wordt, hoe kleiner die kans is. Alleen inleiden doen ze volgens mij niet na een keizersnede. Dus tsja. Ik ga voor de spontane bevalling met 38 weken van een kind van 7,5 pond.
Heb ik ook een paar keer last van gehad, ik denk na een groeispurt van de kleine. Dan moest alles zich weer even reorganiseren... En de laatste weken voor het indalen toen lag dr kleine heel hoog. Nu heb ik ondertussen weer wat meer lucht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, echt kortademig voelt het, soms tegen het hyperventileren aan. Het wordt erger bij inspanning of als ik heb gegeten, mijn longen hebben denk ik wat minder ruimte intussen?
Okquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jawel hoor alleen gebruiken ze een ballon ipv veter of gel
quote:Op zondag 10 november 2013 04:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier is de roddelclub.
Ik heb net sex gehad met Rick Brandsteder en daarna pleegde hij zelfmoord.En brrrrr ik vind die jongen echt nog erger dan Dries Roelvink.
quote:Op zondag 10 november 2013 03:06 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty hoop voor je dat het iets eenmaligs is en dat je nu weer rustig ligt te slapen.
Waar is de nachtelijke zwangere roddelclub?
Ik hoop maar dat iedereen ligt te slapen.
quote:Op zondag 10 november 2013 05:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Maaruh: Jammer dat Nikki er is, anders hadden we kunnen roddelen over hoe slecht ze kennelijk in bed is. Ik heb gehoord dat zelfs Dries niet wilde langskomen.
Dat deed ik ook wel eens. Een keer middenin de sauna. Allerlei mensen verontwaardigd aan het kijken dat ik zo maar m'n mini plat ging maken. Maar daarna wist ik tenminste wel zeker dat hij/zij het nog deed!quote:Op zondag 10 november 2013 06:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik lig op mijn buik omdat ik baby niet meer voelde, maar die begint nu net hevig te protesteren.
Oh en: honger!.
Of hij ligt gewoon te mokken 'in een hoekje'.quote:Op zondag 10 november 2013 06:23 schreef Burdie het volgende:
Dat wist ik, en ik had het onthouden.
Mini stopt weer met druk doen als ik op mn zij draai trouwens, maar misschien is 'ie gewoon aan het slapen (zoals de rest van de wereld).
O en, is het te vroeg voor jompels? 26 weken vandaag! Da's een half jaar![]()
.
En sauna:.
Ja, want katten zijn dol op warme lichaampjes dus ik heb wel actie moeten ondernemen! De wiegendood opmerking vind ik stom maar ik vind ook dat jij te makkelijk denkt. Ik werd knettergek van de kat die overal bovenop de baby ging liggen.quote:Op zondag 10 november 2013 08:52 schreef Dot. het volgende:
Zijn hier kattenbaasjes die echt maatregelen hebben moeten nemen tegen een kat in de wieg? De onze zijn gewoon graag bij ons in de buurt, dus apart zetten is echt een straf voor ze.
quote:Op zondag 10 november 2013 04:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb net sex gehad met Rick Brandsteder en daarna pleegde hij zelfmoord.En brrrrr ik vind die jongen echt nog erger dan Dries Roelvink.
quote:Op zondag 10 november 2013 06:23 schreef Burdie het volgende:
O en, is het te vroeg voor jompels? 26 weken vandaag! Da's een half jaar![]()
.
Maar wat heb je dan gedaan? We hebben de kinderwagen in de huiskamer staan en daar hebben ze aan gesnuft en dat was het. Ik weet sowieso pas echt wat ze gaan doen als de baby er is, dus ik kan ze nu wel overal hermetisch van afsluiten, maar dat lijkt me ook wel erg voorbarig. De babykamer zit gewoon dicht, dus daar komen ze niet in. Ik wil denk ik wel een hoes voor over de box, maar hopelijk vinden ze die net zo oninteressant als de kinderwagen.quote:Op zondag 10 november 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja, want katten zijn dol op warme lichaampjes dus ik heb wel actie moeten ondernemen! De wiegendood opmerking vind ik stom maar ik vind ook dat jij te makkelijk denkt. Ik werd knettergek van de kat die overal bovenop de baby ging liggen.
in de box, wipper, bank op schoot etc.
Zo lang uiteindelijk dat hoofd maar weer naar beneden gaat zoals een paar dagen geleden nog wél het geval was vind ik het best.quote:
Ik ben bij Lotte liggend bevallen. Dat was zoals het "hoorde" vond ik dus was ook niet bereid iets anders te proberen.quote:Op zondag 10 november 2013 09:55 schreef ProjSkippy het volgende:
Trouwens, even wat anders. Bevalhoudingen, hebben jullie je daar al in verdiept?
Ik had in m'n hoofd dat de meesten toch liggend gaan, maar mijn VK zei dat dat eigenlijk geen goede houding is. Volgens haar moest ik me er maar even in verdiepen. Maar Google is not my beste vriend (behalve voor horror) dus ik tief het gewoon gelijk hier neer.
Waar kiezen jullie voor en waarom?
Spannend!quote:Op zondag 10 november 2013 08:35 schreef Limone het volgende:
Ik had vannacht twee weeën en toen diarree en daarna heb ik heerlijk geslapen.![]()
Nu wakker rommelt het wel behoorlijk, maar zonder regelmaat. Dit gaat nog wel even duren, denk ik. Dus houd de "" nog even binnen!
Het waren wel weeën volgens het boekje. Ze trokken echt als een golf over mijn buik.
Hey das mijn praktijk!quote:Op zondag 10 november 2013 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bij Julian moest ik liggend bevallen in het ziekenhuis, aan de CTG.
Geen idee hoe ik het straks ga doen, als ik thuis kan bevallen misschien op bed liggend, of een baarkruk hoor je ook wel positieve verhalen over. De zwaartekracht werkt dan in ieder geval mee.
http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/baarkruk
Waar heb je het neergezet? Tussen de andere foto's, een eigen plekje op de kast...?quote:Op zondag 10 november 2013 10:36 schreef Chanty het volgende:
Over een half a anderhalf uur zijn ze er. Foto staat. Heb het lijstje toch nog gevondenvalt echt heel erg op vind ik
Leuk, zit 'ie goed? Ik had gisteren zn zwarte zusje aanquote:Op zondag 10 november 2013 10:39 schreef flowerbox het volgende:
Burdie, één keer raden wat ik vandaag aan heb. Tis grijs.
Hahaha, lekker geformuleerd! Hier mogen ze alleen in de tuin. Alleen hebben we wel 1 wildzeiker, die we in de gaten moeten houden.quote:Op zondag 10 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij moet je alleen oppassen met stront.
Die van mij zijn luxe beesies. Nooit een stap buiten gezet.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:47 schreef Limone het volgende:
Chanty, veel plezier en succes zo! Ben je niet bang dat je, zodra ze binnen zijn, gaat schreeuwen: KIJK DAAR!! DIE FOTOOO!!11!1!!1
Als ik mijn ogen sluit, zie ik zo'n reactie nog net niet voor me hahahaquote:Op zondag 10 november 2013 11:47 schreef Limone het volgende:
Chanty, veel plezier en succes zo! Ben je niet bang dat je, zodra ze binnen zijn, gaat schreeuwen: KIJK DAAR!! DIE FOTOOO!!11!1!!1
Waar ben je bang voor?quote:Op zondag 10 november 2013 11:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Inderdaad heel veel katten mensen hier! Zijn er ook meiden met ervaring met vuile buitenkatten? Die van ons komen steeds met vieze modderpoten binnen gelopen, en we denken dat er een een wondje aan haar poot heeft. De andere kat heeft blaasontsteking. Mijn man wil me nu niks meer laten aanraken, en ik mag overal waar de katten zijn geweest ook niet meer schoonmaken, doet hij wel. Is het nou echt zo gevaarlijk?
Ja! Alles staat klaar voor de geboorte cupcakes! Ik waggel naar de keuken!quote:Op zondag 10 november 2013 11:50 schreef Burdie het volgende:
Limone, ga lekker koekjes bakken! Die tip heb ik hier vaker voorbij zien komen. Ben je lekker ontspannen met iets anders bezig waardoor de tijd sneller gaat en je hebt of lekkere koekjes voor jezelf, of lekkere koekjes voor de kraamvisite.
Naar Nederlandquote:
De spanning is hier ook om te snijden,quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef Limone het volgende:
Ojee, ik word een beetje The Woman Who Cried Labour..![]()
![]()
Ik heb nu vooral een beurs ongesteldheids-gevoel.. Maar niets geen noemenswaardige krampen.
Van iedereen krijg ik de tip om er vooral niet te veel mee bezig te zijn. Hoe doe je dat?!? Ik vind het zo spannend!![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht dit nog weken gaan duren, ben ik helemaal kapot
Mijn man is heel erg bang dat ik toxoplasmose of een of andere bacterie van ze oploop en een miskraam krijg. Hij heeft op z'n knieën de hele kamer gedweild met een sopje met dettol. ( wat mij weer aan het huilen maakte, want hij is zo lief!)quote:
Ja! Vind ik ook!quote:Op zondag 10 november 2013 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Limone!! Mooie babydag vandaag hoor
Zo lang je de kattenbak niet schoonmaakt en handschoenen aan doet als je in de tuin werkt zal het wel meevallen, toch?quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Mijn man is heel erg bang dat ik toxoplasmose of een of andere bacterie van ze oploop en een miskraam krijg. Hij heeft op z'n knieën de hele kamer gedweild met een sopje met dettol. ( wat mij weer aan het huilen maakte, want hij is zo lief!)
Toxoplasmose is een darmparasiet die met name bij kittens voorkomt. Vandaar het advies om niet in aanraking met kattenpoep te komen. Dit is, hoewel lief, ook een flinke tik overdreven van je manquote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Mijn man is heel erg bang dat ik toxoplasmose of een of andere bacterie van ze oploop en een miskraam krijg. Hij heeft op z'n knieën de hele kamer gedweild met een sopje met dettol. ( wat mij weer aan het huilen maakte, want hij is zo lief!)
Mijn nicht is er heilig van overtuigd dat je als zwangere gewoon rauw vlees mag eten.. Ze probeert het nog net niet door mn strot te douwen, hele discussie zelfs op mn facebook.. Toch zou ik op geen enkele manier het risico willen lopen om deze parasiet binnen te krijgen... Lief van je man dus dat ie daar aan denkt!quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ja we mochten vrijdagmorgen al naar huis. En het drinken gaat sinds vandaag ook beterquote:Op zondag 10 november 2013 13:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook!
Ik las je post nog. Wat een liefde! Jammer dat het drinken nog niet zo goed lukt en dat ze veel spuugt, maar ik kan niet wachten! Zijn jullie al thuis?
Je zwangerschap rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dat kan goed kloppen jaquote:Op zondag 10 november 2013 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meiden, ff een vraagje... Ik heb net de CB test gedaan om te kijken hoever ik ben en er staat 2-3. Maar als ik op de verpakking kijk, staat bij 2-3 4-5 zwangerschapsduur bepaald door de huisarts.
Misschien een heul stomme vraag hoor, maar ben ik nu al ruim een maand zwanger?
Is dat niet best wel gek? Zo'n beetje van, oh als ik toch al aan het begin zwanger was waar heb ik dan op de helft zo mijn best voor gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je zwangerschap rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dat kan goed kloppen ja.
Jeutje, ik ben nog bezig met bijkomen van het goeie nieuws en dan ben ik al (ruim) een maand!quote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je zwangerschap rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dat kan goed kloppen ja.
Ja dat vraag ik me dus ook af...quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Is dat niet best wel gek? Zo'n beetje van, oh als ik toch al aan het begin zwanger was waar heb ik dan op de helft zo mijn best voor gedaan
Waarom eigenlijk niet uitgaan van een zwangerschap van 38 weken, en beginnen met rekenen twee wekrn na laatste menstruatie.
*breekt in*quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Is dat niet best wel gek? Zo'n beetje van, oh als ik toch al aan het begin zwanger was waar heb ik dan op de helft zo mijn best voor gedaan
Waarom eigenlijk niet uitgaan van een zwangerschap van 38 weken, en beginnen met rekenen twee wekrn na laatste menstruatie.
Hm dat klinkt wel aannemelijkquote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
*breekt in*
Heb er wel over gelezen, het rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie is meer een handigheidje. Het moment van de eisprong is vaak heel lastig te bepalen immers.
Ja dat was ikquote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Linda, goede vlucht gehad?
--
Sunshine, was jij nou ook degene die na 14 rondes zwanger was? Toen nooit in verdiept?Ook nooit een app bijgehouden oid?
Maar, het werkt dus zoals iedereen aangeeft.
--
Limone: zijn je cupcakes al mislukt?
Verder ook geen apps gebruikt trouwens?quote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat was ikNee, nooit in verdiept
Wel in een heleboel andere dingen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen, dan staat de afspraak en is het contact gelegd.quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef LaLouchi het volgende:
Ik wil me eigenlijk morgen in gaan schrijven bij een VK, is dat veel te vroeg? Want ik ben pas ong 5 weken zwanger.. als ik van mijn laatste menstruatie van 4 oktober uitga.
Ja, ik wel. Babys vonden het niet zo relaxed geloof ik. Paar harde buiken en heb ze de hele vlucht niet gevoeld.quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Linda, goede vlucht gehad?
--
Sunshine, was jij nou ook degene die na 14 rondes zwanger was? Toen nooit in verdiept?Ook nooit een app bijgehouden oid?
Maar, het werkt dus zoals iedereen aangeeft.
--
Limone: zijn je cupcakes al mislukt?
quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Verder ook geen apps gebruikt trouwens?
Ik had bij mij ook altijd gezworen dat ik me er weinig mee bezig ging houden, maar ik was wel verliefd op mijn app waarin ik mijn cyclus bij kon houden.
Nee ook geen apps. Het enige wat ik gebruikt heb zijn ovutesten. Ik had ze de laatste maand van trekpleister omdat ik CB te duur vind. Ik vond de ovutesten van trekpleister echt bagger; na 4 x testen nog steeds positief. Maar toch juist in die maand zwanger gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was mijn praktijk ookquote:
Buv!?quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat was mijn praktijk ook.
Weeën opvangen ging het makkelijkst als ik voorovergebogen zat met mijn voeten steunend op een voetenbankje. Eerste persweeën moest ik liggend opvangen op mijn rechterzij, dat was heel rot.
Persen ben ik begonnen op een baarkruk, maar het lukte me niet om goed kracht te zetten. Tussen de weeën door kon ik ook niet lekker ontspannen, dus na 3-4x persen, ben ik ermee gekapt. Daarna 'gewoon' liggend op bed, werkte voor mij beter.
Ik mag niet meer helaas ivm een bloedtransfusie na mijn ma/mk vorig jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Lekker rustig aan doen mabawa!
Gaan er nog meer nieuwe meiden meedoen aan moeders voor moeders?
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met moeders voor moeders? Hoeveel liter verwachten ze van je? (dat klinkt gek) is het een beetje vol te houden?
Of je gewoon niet van de vloer laten eten, aldus Wiebel (man).quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Wat spannend Martine!quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef martine1984 het volgende:
Ff een egopost er gebeurt wat in mn lijf. Het rommelt al een tijdje, harde buiken en wat krampachtig gevoel. Nog geen weeën maar volgens mij is de kleine man zn koffer al aan het pakken. Straks ff eten en mn zoon op tijd naar bed brengen en wie weet komt het op gang. Spannend!
Daarom is het voor mij een heel goed idee om te doen, ik zit thuis en plas op het moment heel veelquote:Op zondag 10 november 2013 18:17 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik mag niet meer helaas ivm een bloedtransfusie na mijn ma/mk vorig jaar.
Ik vnd het goed te doen. En alles is welkom! Als je werkt heb je minder dan thuiszittende vrouwen, dat is nou eenmaal zo. Maar alle beetjes helpen! Ik had het geluk dat bij onze icsi de pregnyl er weer was, er is een hele tijd tekort geweest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |