abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133042959
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een vraagje, eentje die jullie allemaal denk ik ook wel hebben gehad helemaal aan het begin...

wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen ;)
gisteren keek ik zelfs nog steeds op de test, maar die is nu uit. en mijn man vond het ook maar gek, die zei nog " geloof je het nou nog steeds niet?"

wanneer komen de kwaaltjes en de dikke buik?

verder iedereen een :* O+ omdat ik nog steeds in jubelstemming ben!
Hier eerste kwaaltje direct na het positieve testen: gevoelige grote boobs, de weken erna kwam de misselijkheid erbij. Pas rond de 10 weken een buikje. Daarna de vermoeidheid....toen verdween de misselijkheid en de vermoeidheid en had ik van de 4e tot de 7e maand eigenlijk nergens last van (op meerdere keren per nacht naar het toilet na dan ). Wel steeds meer schopjes. 8e maand tot nu wordt het fysiek zwaarder.

Mijn kwaaltjes in een korte samenvatting, maar het is echt voor iedereen anders. Ik mag bijvoorbeeld van geluk spreken dat ik weinig last heb gehad van bandenpijn.
pi_133043046
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh jee Soemp! Maar jij bakt ze ook gewoon groot, wordt dat meegenomen?
Ze had er in elk geval wel naar gekeken. :Y Ze vond het knap dat ik vorige keer wegkwam met een schaafwondje. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133043283
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ze had er in elk geval wel naar gekeken. :Y Ze vond het knap dat ik vorige keer wegkwam met een schaafwondje. _O-
Ok dat is wel fijn. Het is natuurlijk goed dat er controle is, maar soms vraag ik me af of er niet overtrokken gereageerd wordt op grote en/of kleine kindjes. Het kan ook gewoon zo zijn.

En ze zeggen toch dat grote baby's zich beter kunnen afzetten tijdens de bevalling dan kleine baby's? Mijn vriendin met een kleine baby kwam er echt helemaal niet goed vanaf, zeg maar :').
pi_133043292
quote:

Er zijn een aantal momenten geweest waarvan ik dacht: nu ben ik echt zwanger. Maar dat ebde dan ook wel weer weg. Ik denk dat ik me pas sinds week 30-33 volcontinu realiseer dat ik echt echt zwanger ben. Toen was mijn buik echt zwanger dik in plaats van dik en werd ik er ook door beperkt. :)

Ja, dit toch wel inderdaad.

Nou, volgende week donderdag naar de gyn en daarvoor de glucosetolerantietest ( ieuw. :r).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:24:45 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133043338
quote:
Ik denk dat ik me pas sinds week 30-33 volcontinu realiseer dat ik echt echt zwanger ben. Toen was mijn buik echt zwanger dik in plaats van dik en werd ik er ook door beperkt. :)
Grappig, dat heb ik dus al sinds een week of 20.
Ik doe nu ook regelmatig de Limone-test; onder de douche even controleren of ik mijn foef nog kan zien.
Vanmorgen was denk ik één van de laatste keren dat dat nog lukte... ;(.
KuikenGuppy
pi_133043374
Limone is vast vereerd dat die test naar haar is vernoemd. _O-
pi_133043400
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Grappig, dat heb ik dus al sinds een week of 20.
Ik doe nu ook regelmatig de Limone-test; onder de douche even controleren of ik mijn foef nog kan zien.
Vanmorgen was denk ik één van de laatste keren dat dat nog lukte... ;(.
Ohja haha, dat was wel duidelijk moment ja! :D

en een test met mijn naam! O+ :7
pi_133043462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Soempie het volgende:
Limone is vast vereerd dat die test naar haar is vernoemd. _O-
Ik ben niet zo veeleisend :D
pi_133043494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Limone het volgende:

[..]

Ok dat is wel fijn. Het is natuurlijk goed dat er controle is, maar soms vraag ik me af of er niet overtrokken gereageerd wordt op grote en/of kleine kindjes. Het kan ook gewoon zo zijn.

En ze zeggen toch dat grote baby's zich beter kunnen afzetten tijdens de bevalling dan kleine baby's? Mijn vriendin met een kleine baby kwam er echt helemaal niet goed vanaf, zeg maar :').
Best een geruststelling. Ook als ik je ticker zo bekijk met die watermeloen. :o
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:33:28 #60
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133043688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef Burdie het volgende:
Skips, ik heb geen idee :@ Hopelijk draait mini vannacht zelf weer terug.
O+ voor je hikkende zij!
en is de post al geweest???

[..]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ik zit ook op +10 en dacht dat ik de enige was.
En ik op +8 :') !
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133043694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Best een geruststelling. Ook als ik je ticker zo bekijk met die watermeloen. :o
Gehehe :D

Toen wij laatst in Griekenland waren, wees ik mijn man op de watermeloenen die daar in de winkel lagen. De meloenen waren zo'n 50 cm groot. Ik zei: "Kijk, man, dat moet er uiteindelijk uit!" Waarop hij reageerde met: "Oh.....OH?! huuuu :o " :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Limone op 08-11-2013 15:53:49 ]
pi_133045159
:D
pi_133045230
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Hmz, vk belt net en ik moet naar de gyn, zodat die m'n babysaurus kan controleren. Ze liet al iets vallen over dat ze me misschien dan niet door willen laten lopen tot na de 40 weken.

Hier werd het pas echt na de SEO (ook vlak daarvoor voor het eerst geschop gevoeld). En eigenlijk nu pas echt-echt, omdat het besef er nu eindelijk is dat ze volgende maand komt. :o
Oh sorry hoor, maar ik vind dit zo'n onzin worden! Er zijn hier in dit topic al zoveel meiden in de gaten gehouden of zelfs ingeleid ivm grote baby, die uiteindelijk helemaal niet mega waren! 3500 gram is het gemiddelde, wat is nou het probleem elke keer?

Ik ben overigens met 42+1 bevallen van een kindje van 4500 gram en dat was echt geen drama. Het formaat van het kindje is echt niet per sé bepalend!
Home is where the O+ is...
pi_133045434
voor soempie een O+ voor je supersoemp!

wat fijn om jullie ervaringen te lezen, dank je wel meiden!
ik ga denk ik ook nog wel ee testje doen, ik heb er nog twee van de action in huis liggen. mijn man zal me wel een gekkie vinden (hij is echt ubernuchter ;) ) maar ik wil het gewoon nog eens zien!
pi_133045671
Och DND ik deed soms dagelijks een test. :') gewoon om te zien dat het nog steeds zo was. :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:30:58 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133045896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:36 schreef Kwisted het volgende:
Blablabla gefeliciteerd met jullie dochtertje! Leuke naam ook!

Oh ik vind de weken zo voorbij kruipen he. Kan niet wachten tot ik de 12weken echo heb gehad. Dat zal me rust geven.
:*

Nikki wat een gave muur! O+ *O*

Soemp he jeetje :o

Limone bovenaan! :D *O*

Oh en hier lijkt, lijkt de misselijkheid iets minder te worden... *klopt af* :o vanochtend geen zetpil en tot nu toe gaat het nog goed!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:32:43 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133045965
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Limone het volgende:

[..]

Het schijnt idd dat de maat van het kind ook niet bepaald of je ingeknipt moet worden oid.
Ik had ook een normale maat kind voor haar termijn toen ze kwam en toch moest ik ingeknipt, maar dat lag aan mij :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Limone het volgende:

[..]

Gehehe :D

Toen wij laatst in Griekenland waren, wees ik mijn man op de watermeloenen die daar in de winkel lagen. De meloenen waren zo 50 cm groot. Ik zei: "Kijk, man, dat moet er uiteindelijk uit!" Waarop hij reageerde met: "Oh.....OH?! huuuu :o " :')
_O- :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:40:34 #68
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133046237
Bla wat een mooie naam en gefeliciteerd!
Verder alle dames met piemols gefeliciteerd!
Niki wil je bij ons komen behangen? Wij gaan zondag aan de slag.

Vandaag 28+1 naar gyn geweest voor groei echo wegens zwangerschapssuikers. Kindje is ongeveer 1200 gram, mooi van formaat dus,

Tevens setje meisje en setje jongen gekocht, voor als eerste setje bij geboorte.
pi_133046777
Nobono eerste setjes zijn O+!!!

En behangen, no thanks... ;)
Maar met een beetje geduld komt het zondag vast goed bij jullie.
pi_133047016
Mmmmm, oliebollen :Y)

Leuk hoor Nobono! Lukt het bij je vriendin nog allemaal met het dieet?

De echomevrouw zei bij mijn 20 weken echo dat grote kindjes makkelijker geboren worden (nadat ze zag dat het hoofdje nogal riant was voor mijn termijn). Dat hou ik mezelf dan maar even voor he :P
pi_133047068
Niet bijgelezen (nog op mijn werk), maar net van het ziekenhuis de uitslag van de combinatietest gekregen. Alles 1:5000, mooi dus :)
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:05:02 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133047159
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen (nog op mijn werk), maar net van het ziekenhuis de uitslag van de combinatietest gekregen. Alles 1:5000, mooi dus :)
Fijn!! :*
pi_133047448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat fijn Coco!
pi_133048400
Fijn, Coco! De combinatietest (of naja de uitslag daarvan) was de eerste keer dat ik trots was op mijn kind. Niet dat zij daar iets aan kan doen, of iemand anders, maar toch. Op wolken liep ik weg bij het echocentrum. O+ :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:59:35 #75
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133051377
Heerlijk Coco!

--

Pfff, al die 'te grote' baby's.. het lijkt wel een hype! En het lijkt ook wel een hype dat het dan na de geboorte allemaal heel erg mee lijkt te vallen.

Ik snap wel dat ze het in de gaten houden etc., maar hoe vaak ik hier inmiddels voorbij zie komen dat er achteraf niets van klopte.. Vind ik jammer, want je krijgt er wel extra 'stress' door lijkt me, die dus uiteindelijk onnodig was.

--

Watermeloenen ga ik niet over nadenken. Oliebollen daarentegen! :9~

--

Ik weet niet wát mini aan het doen is, maar ik denk dat het er via m'n navel uit wil.

En niet dat ik alwetend ben, maar dat gaat niet passen. Gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')