ieieieiek ik sta er in!!!!! dank je Skippy!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Zijn er nog wijzigingen?Doe maar kwoooten.
Volgens mij moet in ieder geval DND nog in de OP. Even zoeken. Edit: done.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
I know! --> Jank.
Ik ben een groot incontinent hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh en de gordijnen zijn nog van L.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
U vraagt wij draaien.Foto in spoiler, want denk te groot en zit mobiel.
Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, geweldig!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
OMG ik ben mijn hormonen niet meer de baas... man en ik zouden morgen de babykamer gaan behangen, maar ik haalde vanmorgen het behang en de behangtafel op en nu zit het behang al op de muur.![]()
Man zal wel schrikken als hij straks uit zijn werk komt.
Ja, dat doet dus allemaal maar en bevalt gewoon. Hoppa. En dan ons achterlaten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef martine1984 het volgende:
Nikki zit er netjes op! Soms kunnen dingen gewoon niet meer wachten.
OMG ik sta op plek twee. Waar is de rest gebleven?
Perfect! Ik hoopte er al op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef WupWup het volgende:
Met 35+3 kun je gewoon afwachten. Een draaipoging wordt sowieso pas na 36 weken gedaan, omdat voor die tijd de kans op terugdraaien nog groot is.
Ik zag de komma te laat en dacht: waarom verven jullie de kat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
En wij verven, onze kat vindt behang erg leuk.
Over een paar weken doe je anders precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja, dat doet dus allemaal maar en bevalt gewoon. Hoppa. En dan ons achterlaten.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
O ja, ik ben bijna tien kilo aangekomen in een maand of drie.... Is dat erg? Is dat te veel?
Het is vooral m'n buik en bips, armen en benen enzo zijn nog dun.
Ik ga zo naar de brievenbus lopen waggelen. Voeten in je doosch is het ook niet helemaal ben ik inmiddels achter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef Burdie het volgende:
Skips, ik heb geen ideeHopelijk draait mini vannacht zelf weer terug.
voor je hikkende zij!
en is de post al geweest???
Lijkt me nog vervelender eigenlijk. Als de baby toch nog even uithaalt ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de brievenbus lopen waggelen. Voeten in je doosch is het ook niet helemaal ben ik inmiddels achter.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:
Edit: ik doelde op grootte, niet op geslacht.
Je zou niet de eerste zijn waarbij dat gebeurd...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou het wel een shock vinden als het opeens wel een jongetje blijkt te zijn.
Dat duurde bij mij heeul lang! Nja de buik en kwaaltjes nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een vraagje, eentje die jullie allemaal denk ik ook wel hebben gehad helemaal aan het begin...
wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen
gisteren keek ik zelfs nog steeds op de test, maar die is nu uit. en mijn man vond het ook maar gek, die zei nog " geloof je het nou nog steeds niet?"
wanneer komen de kwaaltjes en de dikke buik?
verder iedereen een![]()
omdat ik nog steeds in jubelstemming ben!
Hihi. Ditoquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zag de komma te laat en dacht: waarom verven jullie de kat?.
Ik was voor mijn NOD al anderhalve week misselijk, kwaaltjes verschillen echt per persoon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een vraagje, eentje die jullie allemaal denk ik ook wel hebben gehad helemaal aan het begin...
wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen
gisteren keek ik zelfs nog steeds op de test, maar die is nu uit. en mijn man vond het ook maar gek, die zei nog " geloof je het nou nog steeds niet?"
wanneer komen de kwaaltjes en de dikke buik?
verder iedereen een![]()
omdat ik nog steeds in jubelstemming ben!
Oh jee Soemp! Maar jij bakt ze ook gewoon groot, wordt dat meegenomen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Hmz, vk belt net en ik moet naar de gyn, zodat die m'n babysaurus kan controleren. Ze liet al iets vallen over dat ze me misschien dan niet door willen laten lopen tot na de 40 weken.
Hier werd het pas echt na de SEO (ook vlak daarvoor voor het eerst geschop gevoeld). En eigenlijk nu pas echt-echt, omdat het besef er nu eindelijk is dat ze volgende maand komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |