abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:47:33 #1
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133036020
Zwangerschap & geboorte

12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***
14 juni: JaleesaJoia

.. juli: DagenNachtdromer

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 08-11-2013 10:53:40 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:49:46 #2
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133036081
Zijn er nog wijzigingen? :) Doe maar kwoooten.

Volgens mij moet in ieder geval DND nog in de OP. Even zoeken. Edit: done.
pi_133036718
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Zijn er nog wijzigingen? :) Doe maar kwoooten.

Volgens mij moet in ieder geval DND nog in de OP. Even zoeken. Edit: done.
ieieieiek ik sta er in!!!!! dank je Skippy!
pi_133036935
Gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter en zusje,Bla! Erg leuke naam heeft ze gekregen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_133037003
Bla van harte gefeliciteerd met de geboorte van Floor! Veel geluk met z'n vieren! O+
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:25:27 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133037374
Limone staat bovenaan *O*
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:34:57 #7
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133037641
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
Limone staat bovenaan *O*
I know! --> Jank. :'(

Ik ben een groot incontinent hoofd.
pi_133037691
Blablabla gefeliciteerd met jullie dochtertje! Leuke naam ook!

Oh ik vind de weken zo voorbij kruipen he. Kan niet wachten tot ik de 12weken echo heb gehad. Dat zal me rust geven.
pi_133037698
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:34 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

I know! --> Jank. :'(

Ik ben een groot incontinent hoofd.
:D
pi_133037854
Proj :D

oh en ik sta elfde :o!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133038250
OMG ik ben mijn hormonen niet meer de baas... man en ik zouden morgen de babykamer gaan behangen, maar ik haalde vanmorgen het behang en de behangtafel op en nu zit het behang al op de muur. O+ O+
Man zal wel schrikken als hij straks uit zijn werk komt. :o
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:54:47 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133038297
Nikki :D!!!! Dat had een actie van mij kunnen zijn :P.
Foto!
KuikenGuppy
pi_133038466
U vraagt wij draaien. ;) Foto in spoiler, want denk te groot en zit mobiel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh en de gordijnen zijn nog van L. ;)
pi_133038484
Lekker morgen vrij dus Nikki? ;)

Mijn vriend is heel erg veel herrie aan het maken met klussen en ik wil eigenlijk dat hij stopt :@ Helaas is de mogelijkheid er dat de aannemer maandag begint en vindt hij dat het vandaag af MOET. Is dat ook nesteldrang?
pi_133038499
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
U vraagt wij draaien. ;) Foto in spoiler, want denk te groot en zit mobiel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!
pi_133038512
Dot, morgen moet ik nog een muur bij mijn zusje behangen, maar dan wel samen met man. :)
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:03:59 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133038600
Netjes zeg Nikki! Heb je het stotend aangebracht? Bij mij blijf je de naden altijd zo goed zien, hoe goed ik mijn best ook doe ;(.
KuikenGuppy
pi_133038773
Wow Nikki! _O_ Wat prachtig strak gedaan zeg!
pi_133038782
Ja stotend inderdaad en de naden zie je gelukkig niet, maar das altijd wel een moeilijk dingetje inderdaad.
Ik heb wel altijd last van een patroon dat dan net iets verloopt, maar ik zorg dat het op ooghoogte goed is, want als het boven en onder niet helemaal oké is dan valt dat niet zo op.
pi_133038985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
OMG ik ben mijn hormonen niet meer de baas... man en ik zouden morgen de babykamer gaan behangen, maar ik haalde vanmorgen het behang en de behangtafel op en nu zit het behang al op de muur. O+ O+
Man zal wel schrikken als hij straks uit zijn werk komt. :o
Wow, geweldig!

Behangen is echt iets dat ik niet aandurf, wordt een grote mislukking ben ik bang. :')
pi_133039021
En wij verven, onze kat vindt behang erg leuk.
pi_133039078
Nikki zit er netjes op! Soms kunnen dingen gewoon niet meer wachten.

OMG ik sta op plek twee. Waar is de rest gebleven?
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:21:06 #23
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133039124
Zit er mooi op Nikki! Ben benieuwd wat Nikki-man zegt!

Hier hebben we Heel Mooi behang; de plakkaten samen maken één grote afbeelding. Wat een takkenwerk was dat zeg. Voor mijn vader dan. Ik heb alleen het lood steeds stilgehangen. En een plakkaat waar al lijm op zat opgevangen met m'n hoofd. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef martine1984 het volgende:
Nikki zit er netjes op! Soms kunnen dingen gewoon niet meer wachten.

OMG ik sta op plek twee. Waar is de rest gebleven?
Ja, dat doet dus allemaal maar en bevalt gewoon. Hoppa. En dan ons achterlaten.
pi_133039295
Nikki :D Ben benieuwd naar de reactie van je man! Wat een mooi behangen muur! En wat een lief meisje staat daar naast O+

Wij hebben geen behangmuren vanwege de kat. Van de week hebben we 50 liter verf op alle muren gesmeerd. Ik kan geen verf meer zien. Nu zijn we de keuken aan het lakken, dat duurt nog langer dan al die muren verfen. Althans, mijn ouders en vriend zijn daarmee bezig. Ik ben gisteren weer begonnen met werken, kreeg helaas niet zo lang vrij.

Dot sterkte met de herrie van je man :D Even doorbijten, straks ben je blij dat het af is!
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:28:30 #25
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133039364
Verder 'breek' ik even in met het volgende:

Kak! Heb ik een paar dagen lang met een hoofd wat nog al pijnlijk in m'n doosch zat rondgewaggeld.. Besluit mini vannacht te gaan draaien. Ik heb nu een hoofd redelijk hoog in m'n rechterzijde waardoor mijn zij nu ineens de hik heeft :').

35w3d vandaag.. Zou ik de VK moeten bellen of is de kans heel groot dat mini nog gewoon zelf terugdraait? Ik ben (nog) geen uitgelubberd moederschip en alles staat al goed strak, dus geen idee hoe dat zit. Mini is van normale grootte maar ik ben zelf wel mini met m'n 1.56 meter.

Heb woensdag al wel een liggingsecho staan trouwens.

Ik probeer me er verder niet druk om te maken, maar ik dacht ik plemp het hier toch even neer.

Mignonne? :W
pi_133039451
O ja, ik ben bijna tien kilo aangekomen in een maand of drie.... Is dat erg? Is dat te veel?
Het is vooral m'n buik en bips, armen en benen enzo zijn nog dun.
pi_133039653
Nikki! Wat strak!

Limone is de volgende!

Skip upside up nu. Hmmmm

En mijn eigen avontuur:
Op vrijdag ga ik altijd zwemmen met Sjaak. Was een meisje van bijna vier die me onder water begon te trappen. Vond ik met Jaap in buik natuurlijk niet heel tof. Eerste keer was mss nog per ongeluk. Ik zei toen zoiets van: hey, kijk eens uit! Je bent me aan het trappen. Toen keek ze me aan en deed het vervolgens nog eens. Echt met opzet dus. Nou. Toen werd ik dus wat kwader. Hey niet trappen dat is niet leuk (ofzo) zei ik. Gut toen werd haar moeder wakker. "Deed ze vast niet expres". Nou, die indruk kreeg ik wel, zei ik. Er kon geen excuus vanaf van dat stomme mens. Bah. Asociaal! :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133039660
Met 35+3 kun je gewoon afwachten. Een draaipoging wordt sowieso pas na 36 weken gedaan, omdat voor die tijd de kans op terugdraaien nog groot is.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:42:55 #29
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133039778
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef WupWup het volgende:
Met 35+3 kun je gewoon afwachten. Een draaipoging wordt sowieso pas na 36 weken gedaan, omdat voor die tijd de kans op terugdraaien nog groot is.
Perfect! Ik hoopte er al op. ^O^
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:56:15 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133040180
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
En wij verven, onze kat vindt behang erg leuk.
Ik zag de komma te laat en dacht: waarom verven jullie de kat? :').
KuikenGuppy
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:57:03 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133040200
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja, dat doet dus allemaal maar en bevalt gewoon. Hoppa. En dan ons achterlaten.
Over een paar weken doe je anders precies hetzelfde.
KuikenGuppy
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:58:51 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133040247
Skips, ik heb geen idee :@ Hopelijk draait mini vannacht zelf weer terug.
O+ voor je hikkende zij!
en is de post al geweest???

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
O ja, ik ben bijna tien kilo aangekomen in een maand of drie.... Is dat erg? Is dat te veel?
Het is vooral m'n buik en bips, armen en benen enzo zijn nog dun.
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ik zit ook op +10 en dacht dat ik de enige was.
KuikenGuppy
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:59:21 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133040263
Mo wat een stom kind zeg :(.

Enne, kwartet :+.
KuikenGuppy
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:09:16 #34
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133040584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef Burdie het volgende:
Skips, ik heb geen idee :@ Hopelijk draait mini vannacht zelf weer terug.
O+ voor je hikkende zij!
en is de post al geweest???
Ik ga zo naar de brievenbus lopen waggelen. Voeten in je doosch is het ook niet helemaal ben ik inmiddels achter. :P
pi_133040951
Wow, Nikki super gedaan! En het patroon loopt zelfs onder en boven helemaal strak door. _O_

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik ga zo naar de brievenbus lopen waggelen. Voeten in je doosch is het ook niet helemaal ben ik inmiddels achter. :P
Lijkt me nog vervelender eigenlijk. Als de baby toch nog even uithaalt ofzo. :X :')

Hier net een liggingsecho gekregen. Ik was pas nog geweest voor een groeiecho en toen was alles in orde. Maar nu zijn sommige waarden toch boven de bovengrens. Maak ik toch een babyolifantje. -O- Kijken wat de vk er maandag over te zeggen heeft.
En het is nog steeds een meisje. O+ Roze kan in de kast blijven. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:20:07 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133040968
Je weet inmiddels hoe vaak die echo's er naast zitten he Soemp ;).

Edit: ik doelde op grootte, niet op geslacht :+.

[ Bericht 33% gewijzigd door Burdie op 08-11-2013 13:31:14 ]
KuikenGuppy
pi_133041156
Ik vind het tegenwoordig zelfs humor als iemand het hier weer heeft over een groot kindje enzo door de echo :D
pi_133041369
Het was niet alleen de echo. De VK stuurde me in eerste instantie door, omdat ze m'n baarmoeder hoog vond voor de termijn en de baby ook groot. De groeiecho was toen prima.

En dreumes was 4020 gram bij z'n geboorte. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133041390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef Burdie het volgende:

Edit: ik doelde op grootte, niet op geslacht :+.

Ik zou het wel een shock vinden als het opeens wel een jongetje blijkt te zijn. :o
pi_133041475
Ik weet nog dat een van de eerste dingen die ik zei bij de geboorte van dreumes:

'oooh, wat is ie klein' O+
En de vk en kraam tegelijk: 'nouuuu......' oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 08-11-2013 13:43:42 ]
pi_133041537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zou het wel een shock vinden als het opeens wel een jongetje blijkt te zijn. :o
Je zou niet de eerste zijn waarbij dat gebeurd... :D
pi_133042052
een vraagje, eentje die jullie allemaal denk ik ook wel hebben gehad helemaal aan het begin...

wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen ;)
gisteren keek ik zelfs nog steeds op de test, maar die is nu uit. en mijn man vond het ook maar gek, die zei nog " geloof je het nou nog steeds niet?"

wanneer komen de kwaaltjes en de dikke buik?

verder iedereen een :* O+ omdat ik nog steeds in jubelstemming ben!
pi_133042091
Die honger op het einde is dat normaal? Ik kan er niet tegenop eten. Elke 2 uur een knorrende maag en als ik daar niet op reageer een misselijk ikmoeteten-gevoel. De dingen die ik eet zijn gewoon goed. Bruin brood met kaas, volkorencracker met smeerkaas, muesli met banaan kiwi en yoghurt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb al aardig wat op vandaag en word er een beetje gek van :') Bovendien wil ik bij de volgende knor gaan frituren denk ik.
pi_133042169
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een vraagje, eentje die jullie allemaal denk ik ook wel hebben gehad helemaal aan het begin...

wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen ;)
gisteren keek ik zelfs nog steeds op de test, maar die is nu uit. en mijn man vond het ook maar gek, die zei nog " geloof je het nou nog steeds niet?"

Dat duurde bij mij heeul lang! Nja de buik en kwaaltjes niet :') Maar dat het echt was. Ik dacht er iedere dag, de hele dag aan maar dan nog was het onrealistisch. Volgens mij tot een week of 15 ofzo. Het is echt zo'n niemandsland waar je nu in hangt. Ik ging wel veel testen trouwens, gewoon omdat het kon :)
pi_133042191
Hier bij wandeling een ooievaar tegen gekomen, ik weet dat ze hier in de buurt zitten maar toch weer een bijzonder moment.

We hebben 25 november afgesproken de ooi en ik. Nu kijken of hij zich aan zn woord houdt.
pi_133042206
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:56 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zag de komma te laat en dacht: waarom verven jullie de kat? :').
Hihi. Dito

Hier plus 8,5 nu.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133042260
Wow in je eentje behangen! Wij doen het echt altijd met zn tweetjes en dan is het nog een gestunt.

Babykamer wel behang rest van het huis bijna overal spachtelpuzz ivm die gezellig leuke behang krabbelende katten!
pi_133042476
Hmz, vk belt net en ik moet naar de gyn, zodat die m'n babysaurus kan controleren. Ze liet al iets vallen over dat ze me misschien dan niet door willen laten lopen tot na de 40 weken.

Hier werd het pas echt na de SEO (ook vlak daarvoor voor het eerst geschop gevoeld). En eigenlijk nu pas echt-echt, omdat het besef er nu eindelijk is dat ze volgende maand komt. :o
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:05:04 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133042566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Ik was voor mijn NOD al anderhalve week misselijk, kwaaltjes verschillen echt per persoon.
Buikje begon te groeien met een week of 6-7 denk ik, met 8 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan.
Het begon pas wat 'echter' te worden na de eerste echo.
Schopjes voelde ik met 17 week voor het eerst.
KuikenGuppy
pi_133042792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Soempie het volgende:
Hmz, vk belt net en ik moet naar de gyn, zodat die m'n babysaurus kan controleren. Ze liet al iets vallen over dat ze me misschien dan niet door willen laten lopen tot na de 40 weken.

Hier werd het pas echt na de SEO (ook vlak daarvoor voor het eerst geschop gevoeld). En eigenlijk nu pas echt-echt, omdat het besef er nu eindelijk is dat ze volgende maand komt. :o
Oh jee Soemp! Maar jij bakt ze ook gewoon groot, wordt dat meegenomen?

Er zijn een aantal momenten geweest waarvan ik dacht: nu ben ik echt zwanger. Maar dat ebde dan ook wel weer weg. Ik denk dat ik me pas sinds week 30-33 volcontinu realiseer dat ik echt echt zwanger ben. Toen was mijn buik echt zwanger dik in plaats van dik en werd ik er ook door beperkt. :)

Mabawa, ik eet juist de laatste dagen een stuk minder. Heb er ook minder plezier in en eigenlijk wil ik alleen wit brood, snoep en chocola eten. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')