abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133063783
Ja klopt.Tijdens de intake bij deze zwangerschap zei de vk nog dat dat zo "raar" was. Maar waarschijnlijk was het de grootte in combinatie met de ligging (sterrenkijker) waardoor E2 niet pastte. De kids waren helemaal niet supergroot (E1 was 7,5 en E2 was 8 pond) maar hadden wel beiden een groot hoofd en blijkbaar was het een kwestie van net wel/net niet.
pi_133064602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Cantare het volgende:
Waarom zou je het liefst een keizersnede willen, Coco?
Van Saar is het niet helemaal duidelijk waarom ze er niet uit kon. Sowieso sterrenkijker (alleen lag ze al heel 'vroeg' in die positie, waardoor ze niet eens het bekken in kwam o.i.d., en dat zou ook met mijn bekken zelf te maken kunnen hebben, aldus de gyn). Dus ergens heb ik zoiets van, nou, dan doe het dit keer maar gewoon meteen met een ks (3 dagen weeën vooraf).

Plus, mijn onderkant is nog intact en blijft dan lekker intact :+ Hoef ook niet per se te ervaren hoe het is om natuurlijk te bevallen.

Oh, en wat nu extra meespeelt (maar ik moet nog gaan bespreken of dat überhaupt uitmaakt), maar ik moet dagelijks fraxiparine spuiten. En volgens mij moet je daar een paar dagen van tevoren mee stoppen. Dus ik vermoed dat ze mij dan gaan inleiden; ik bleek de vorige keer ongekend heftig te reageren op de weeënopwekkers. Heb gewoon geen behoefte om dat nog een keer mee te maken als het niet hoeft. en aan alles zijn risico's verbonden, maar voor mijn gevoel zijn die bij een ingeplande keizersnede meer gecontroleerd dan bij een ingeplande natuurlijke bevalling. Maar dat is puur gevoel he? Moet dat allemaal nog eens gaan doorspreken met mijn gyn.
pi_133065203
Coco begrijp wel dat je voor een keizersnede kiest, al zou ik enorm op zienttegen het herstel na afloop.

Ik heb met mn man overlegd en nog eens nagedacht. Ik wacht nog even rustig af tot dat de bevalling zich vanzelf aan dient. Inleiding kan altijd nog als ik het echt niet meer trek. Vanacht heeft een hoop goed gedaan. Vandaag heb ik een goede dag gehad. Maar dit alles neemt mn intuïtie niet weg dat ik als nog in het ziekenhuis beland. Geen idee waar dat gevoel vandaan komt maar het is er nou eenmaal.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:08:28 #104
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133065749
Heb weer bijgelezen. Wat gaan jullie hard met posten!
Grootte van kindjes inschatten heb ik slechte ervaringen mee. Oudste werd 3300 g geschat en was 4150 g, jongste 7,5 pond door de gyn tot 3 keer toe en die was 4410 g.
Achteraf geen goeduitgangspunt om natuurlijk te willen bevallen na een ks, wat dan ook heel erg niet gelukt is (zal me er maar niet over uitwijden hier). Dit keer een geplande ks, aangezien ik helemaal geen weeen meer mag hebben, nu alleen nog kijken welk ziekenhuis aangezien ze het hier pas laat willen doen en ik daar niet heel veel voor voel. Nijmegen is wat flexibeler met de termijn. Van de week maar eens overleggen bij de intake met de vk, die sprak oo al haar twijfels uit aan de telefoon.

Coco: jij hebt al een ks gehad begrijp ik? Dan kunnen ze je niet echt inleiden, daar zittenteveel risico's aan. Bij mij ging het met voorzichtig weeenopwekkers en 6cm ontsluiting helemaal fout.... laat je goed informeren! Je mag zowiezo weer kiezen voor een ks als je er al 1 hebt gehad, dat mogen ze je niet weigeren.

Martine het herstel na een ks is wel te overzien. Hetmeest onhandige is dat je van de verzekering niet mag autorijden, terwijl je dat eigenlijk al wel weer kan na een week of 2a3....
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:17:06 #105
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133066158
Hoe lang mag je eigenlijk niet autorijden na een KS?

--

Verder kan ik me bij het inleidingsverhaal wel wat voorstellen. Hier het liefst alles zo natuurlijk mogelijk - zo sta ik er nu in. Maar ik ben nog een broekie.
pi_133066187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
*knip*

Ik dacht dat ik de enige was die afweek van normaal :@ ik hoef ook niet zo nodig 'natuurlijk' te bevallen. Als een evt 2e zwangerschap een ks wordt zal ik daar niet rouwig om zijn.
pi_133067347
Skippy ik geloof dat je 6 weken niet mag autorijden. Die hele nasleep van dingen niet mogen lijkt me nog het ergste eigenlijk. :@

Wel grappig die tegenstellingen, ik hoop met mijn hele ziel en zaligheid op een normale bevalling, terwijl andere mensen juist het tegenovergestelde gevoel hebben. Maar ieder zijn ding toch? In veel landen is het volgens mij ook gewoon een keuze die zwangeren kunnen maken, ks of natuurlijke geboorte.
pi_133069891
Emo: check!

Net zitten janken om een nummer van John Legend :'(

All of me, zoooooo mooi! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 9 november 2013 @ 02:51:09 #109
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133071757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skippy ik geloof dat je 6 weken niet mag autorijden. Die hele nasleep van dingen niet mogen lijkt me nog het ergste eigenlijk. :@

Wel grappig die tegenstellingen, ik hoop met mijn hele ziel en zaligheid op een normale bevalling, terwijl andere mensen juist het tegenovergestelde gevoel hebben. Maar ieder zijn ding toch? In veel landen is het volgens mij ook gewoon een keuze die zwangeren kunnen maken, ks of natuurlijke geboorte.
Zes weken.. -O- . Ach, we gaan het ook allemaal wel zien, mocht het zo ver komen.

En nu wil ik eindelijk weer eens een nacht waarin ik wél kan slapen. }:|

Edit 03.09 uur: Ah, een zeurende buikpijn. Zij die maar wat rond gaan waggelen groeten u!

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 09-11-2013 03:09:40 ]
pi_133072210
Hoop dat je inmiddels weer slaapt skips.

Coco ook al een spokende dreumes. Wij hebben ook samen geslapen vannacht. Ik word tegenwoordig standaard rond 3:30 wakker. Geen idee waarvan. Gelukkig verder kunnen slapen.

Rijst, je had toch gisteren SEO? Hoe ging het?
pi_133072316
Goedemorgen allen. Heerlijk geslapen en maar 1 keer er uit om te plassen. Kleuter heeft tegenwoordig een klok op zn kamer. Had hem verteld dat als de grote wijzer beneden was en de kleine op de acht dan mocht hij uit bed. En inderdaad om half acht hoorde ik voetjes op de trap ;)

Skippy heb je nog kunnen slapen?
pi_133072502
Ohjee Skip, heb je nog een beetje kunnen slapen?

Schattig, martine! :)
  zaterdag 9 november 2013 @ 09:18:08 #113
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133072796
Mogguh!

Ja, vanaf 6 uur wel :'). Hoort het er rond deze termijn soms bij, dat slechte slapen?

Zijn er nog mensen met spannende weekend plannen?

Ik ga vandaag helpen verhuizen toekijken hoe iedereen moeilijk staat te sjouwen in het zuiden van het land en morgen de verjaardag van mijn zusje vieren in het noorden van het land. Kilometers maken, jonguh!

Oh, en de box ophalen! Volgens mij is dat het laatste grote wat we nog misten. Gisteren kwamen de Maxicosi en de tummytub. *O*
pi_133072952
Straks even bijlezen, maar ik kom even *O* *O* voor limone's eerste plek :)
pi_133073159
Balen Skippy! Is de buikpijn wel weg? Ik heb heerlijk geslapen :@. Mijn vriend kwam midden in de nacht thuis van zn werk, daar ben ik wel even wakker van geworden, maar daarna heerlijk doorgetukt inclusief rare droom over een gijzeling in een winkelcentrum waar ik middenin zat. Ze hadden ook onze auto omgebouwd van een grijze Polo naar een felblauwe Touran :')
pi_133073229
Hoe lang je niet mag autorijden na een ks, hangt van je verzekering af. Ik heb destijds na een week of 2 gebeld met Ditzo en toen kreeg ik te horen dat als de arts geen bezwaar had, ik gewoon mocht rijden.

Ik hoop op een natuurlijke bevalling zowel vanwege de ervaring als vanwege het herstel. Ik vond het toch wel een wereld van verschil. Maargoed, als je geen vergelijk hebt of je ervaring met een natuurlijke bevalling niet goed is, kan ik me voorstellen dat je een andere voorkeur hebt.
pi_133073252
Bla van harte gefeliciteerd met je meisje *O*
pi_133073274
Goedemorgen! Weinig te melden, dus t gaat goed!

Hoop vandaag nog lekker op pad te gaan met ml.

Martine wat lief dat klokkijken en skips, helaas hoort het slecht slapen erbij! Ik probeer echt moe naar bed te gaan.
  zaterdag 9 november 2013 @ 10:07:36 #119
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133073305
Spannende weekend plannen: ja!!!! Mijn ouders komen morgen eindelijk. En daarna mag echt de hele wereld het weten *O* Ik ga gewoon een echofotootje in een lijstje in de woonkamer neerzetten en afwachten hoe lang het duurt voor mijn moeder gaat gillen :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133073363
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Emo: check!

Net zitten janken om een nummer van John Legend :'(

All of me, zoooooo mooi! O+
Jaaaaa O+

Skips, ik vrees dat het niet slapen er in ieder geval bij ons bij hoort :')
pi_133073408
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Straks even bijlezen, maar ik kom even *O* *O* voor limone's eerste plek :)
O+

Hoe gaat het met jullie?
  zaterdag 9 november 2013 @ 10:30:32 #122
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133073563
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Spannende weekend plannen: ja!!!! Mijn ouders komen morgen eindelijk. En daarna mag echt de hele wereld het weten *O* Ik ga gewoon een echofotootje in een lijstje in de woonkamer neerzetten en afwachten hoe lang het duurt voor mijn moeder gaat gillen :D
Awwww! Veel plezier!

--

Hoi Bla! :W

--

En ergens toch fijn dat ik niet de enige ben met slechte nachten. Zullen we een nachtelijke roddelclub starten?
pi_133073608
En dan nare dingen zeggen over mensen die wél goed slapen? :D

Zo van: "uhl, die martine is maar één keer gaan plassen!" :{w
  zaterdag 9 november 2013 @ 10:40:29 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133073680
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Oeh wat leuk :D ik ben benieuwd hoe hun reactie is!!!

:* voor de slechte slapers.

Vooralsnog slaap ik heerlijk, dus over mij mag ook geroddeld worden ;).

Ik heb weinig weekendplannen, mijn man is boodschappen aan het doen en vanmiddag gaan we (lees: hij) de babykamer verven. Dan is het bijna af O+.
En vanavond gaan we met een collega uit eten in een restaurant waar ik zo goed als niks mag eten van wat er op de kaart (op de website) staat :'), dus ik ben benieuwd :P.
KuikenGuppy
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:17:24 #125
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133074231
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:33 schreef Limone het volgende:
En dan nare dingen zeggen over mensen die wél goed slapen? :D

Zo van: "uhl, die martine is maar één keer gaan plassen!" :{w
En: die Horlimone wordt gewoon geweigerd door taxi's. Wedden dat ze er gewoon als een slons bij liep en dat dat kapsel helemaal niet zo goed gelukt was? >:)

Of: wedden dat die bekkenpijn van Burdie helemaal niet komt van 'al dat harde werken', maar gewoon van die meerdere keren per nacht?

En dat dan iemand anders roept: Ja! Met meerdere mannen ook nog eens heb ik gehoord!

:')

*;
pi_133074487
Heb net drie nieuwe keuken en theedoeken gekocht bij Hema en een boel oude weggegooid. Valt dat ook onder nesteldrang?

Kus voor alle slechte slapers. Hier nog geen last van. Al was ik vannacht wel even wakker omdat mijn pinpas kwijt was. 8)7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:46:26 #127
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133074644
Morgen dames!

:* voor alle rotnachten! Hier is slapen ook niet zoals het zou moeten zijn, veel rare dromen en heeel licht in slaap waardoor ik 100 keer wakker ben. Zon nachtelijk roddelclubje klinkt ook heul niet verkeerd :Y)

Limone op 1 *O*

Chanty een spannend weekend, leuk! Het vertellen is zoiets moois O+

Nieuw spul in de keuken (of waar ook) is altijd leuk, Mo. De vraag is of het kooplust of nesteldrang was :D

Oh en grote kindjes? Ik ben benieuwd wanneer de volgende megababy zich aandient en dan vervolgens weer klein blijken te zijn.. Door al die verhalen hier zou ik geloof ik minder gestresst zijn als ze mij vertellen dat mini heel groot is. Ofzo.

Bur wat rot dat je bekken zo prut is dat je eigenlijk aan de bank gekluisterd bent. Ik heb echt ontzettend veel baat bij die band heb ik gisteren ontdekt. Ik was een beetje sceptisch (hoe kan dat nou werken }:| ) maar wauw. Het maakt het verschil tussen tranen in je ogen en waggelen als een schaap en behoorlijk minder pijn en iets minder waggelen. En vervolgens was ik savonds niet eens Total loss! Ik kon heul nog zelf van de bank af komen en gaan plassen zonder te steunen en kreunen :'). Ik ben fan!

Vanochtend had ik contact met m'n meisje, geloof ik. Het was zo mooi O+ . Waar het eerst en vooral zomaar getrappel is, zonder dat je daar iets mee kunt behalve het signaleren, was het vanochtend echt wauw. Ze draaide onder m'n handen, volgde mijn aanrakingen en reageerde op duwtjes. Een half uur lang. Om vervolgens helemaal tegen m'n hand aan te kruipen O+ :'( O+. Ik moest r een beetje van sniffen, ik vond het zo mooi. Jammer dat vriendlief aan het werk is vandaag, hoop dat we snel nog zon momentje hebben en dan met z'n 3en!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:21:49 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133075196
Wow wat mooi, Kim O+!
En fijn dat je zo'n baat hebt bij de bekkenband. Heb je ook oefeningen gekregen?

Skip ik moest hard lachen om je roddels _O-.
KuikenGuppy
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:31:19 #129
52229 Chanty
pi_133075324
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:46 schreef Kimpossible het volgende:
Morgen dames!

:* voor alle rotnachten! Hier is slapen ook niet zoals het zou moeten zijn, veel rare dromen en heeel licht in slaap waardoor ik 100 keer wakker ben. Zon nachtelijk roddelclubje klinkt ook heul niet verkeerd :Y)

Limone op 1 *O*

Chanty een spannend weekend, leuk! Het vertellen is zoiets moois O+

Nieuw spul in de keuken (of waar ook) is altijd leuk, Mo. De vraag is of het kooplust of nesteldrang was :D

Oh en grote kindjes? Ik ben benieuwd wanneer de volgende megababy zich aandient en dan vervolgens weer klein blijken te zijn.. Door al die verhalen hier zou ik geloof ik minder gestresst zijn als ze mij vertellen dat mini heel groot is. Ofzo.

Bur wat rot dat je bekken zo prut is dat je eigenlijk aan de bank gekluisterd bent. Ik heb echt ontzettend veel baat bij die band heb ik gisteren ontdekt. Ik was een beetje sceptisch (hoe kan dat nou werken }:| ) maar wauw. Het maakt het verschil tussen tranen in je ogen en waggelen als een schaap en behoorlijk minder pijn en iets minder waggelen. En vervolgens was ik savonds niet eens Total loss! Ik kon heul nog zelf van de bank af komen en gaan plassen zonder te steunen en kreunen :'). Ik ben fan!

Vanochtend had ik contact met m'n meisje, geloof ik. Het was zo mooi O+ . Waar het eerst en vooral zomaar getrappel is, zonder dat je daar iets mee kunt behalve het signaleren, was het vanochtend echt wauw. Ze draaide onder m'n handen, volgde mijn aanrakingen en reageerde op duwtjes. Een half uur lang. Om vervolgens helemaal tegen m'n hand aan te kruipen O+ :'( O+. Ik moest r een beetje van sniffen, ik vond het zo mooi. Jammer dat vriendlief aan het werk is vandaag, hoop dat we snel nog zon momentje hebben en dan met z'n 3en!
O+ O+ O+
pi_133075473
Kim wat een lief moment!
En kooplust? Noooooit last van.... :X
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133075573
Welkom DND!

Nikki mooi behang!

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wanneer wordt het nou echt?
Voor mij werd het pas echt toen ik de baby kon voelen. Ik heb afgezien van de moeheid geen enkele klacht gehad dus ik voelde me ook helemaal niet anders. Ook toen ik de eerste twee echo's zag dacht ik "Volgens mij hebben ze gewoon een filmpje van iemand anders' buik opgezet".

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Burdie het volgende:
Ik doe nu ook regelmatig de Limone-test; onder de douche even controleren of ik mijn foef nog kan zien.
Vanmorgen was denk ik één van de laatste keren dat dat nog lukte... ;(.
:D Ik doe 'm ook. Het wordt inderdaad erg lastig :{

Spannend Chanty! Eigenlijk moet je stiekem een filmpje maken van haar reactie :D .

Wat mooi Kim O+

Gisteren mijn verjaardag gevierd *O* en voor het eerst echt visite kunnen uitnodigen. In mijn vorige huisje kon een man of zes in de woonkamer zitten, als ik de televisie weghaalde welteverstaan. Nu zat gewoon lekker de kamer vol en lief heeft het meest geloop voor zijn rekening genomen.
Vandaag en morgen lekker weekend vieren en de rest van de taart opeten. :Y)
Helemaal speciaal voor mezelf deze taart gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 09-11-2013 13:19:32 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:50:03 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133075674
Gefeliciteerd RFR! Wanneer was je jarig? Die taart ziet er lekker uit :9.
Hier staat een appeltaart in de oven :9
KuikenGuppy
pi_133075871
Gisteren!
De laatste verjaardag als niet-moeder :o

(De taart is ook erg lekker :9 )
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:14:54 #134
52229 Chanty
pi_133076320
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:45 schreef RunForrestRun het volgende:
Welkom DND!

Nikki mooi behang!

[..]

Voor mij werd het pas echt toen ik de baby kon voelen. Ik heb afgezien van de moeheid geen enkele klacht gehad dus ik voelde me ook helemaal niet anders. Ook toen ik de eerste twee echoŽs zag dacht ik `Volgens mij hebben ze gewoon een filmpje van iemand andersŽ buik opgezetŽ.

[..]

:D Ik doe Žm ook. Het wordt inderdaad erg lastig :{

Spannend Chanty! Eigenlijk moet je stiekem een filmpje maken van haar reactie :D .

Wat mooi Kim O+

Gisteren mijn verjaardag gevierd *O* en voor het eerst echt visite kunnen uitnodigen. In mijn vorige huisje kon een man of zes in de woonkamer zitten, als ik de televisie weghaalde welteverstaan. Nu zat gewoon lekker de kamer vol en lief heeft het meest geloop voor zijn rekening genomen.
Vandaag en morgen lekker weekend vieren en de rest van de taart opeten. :Y)
Helemaal speciaal voor mezelf deze taart gemaakt.
Gefeliciteerd :D *O* Nu wil ik taart }:|

Ja zou heel tof zijn om het op te nemen maar het kan ook zomaar een paar uur duren voor ze het ziet :') Ik denk dat het zo gaat. Broertje ziet het als eerste en seint stiekem mijn pa in en zoeken oogcontact met mij waarna er in een geheim gezinsverbond zonder woorden besloten wordt om nog even niks te zeggen. Mijn moeder zal vooral druk zijn met kakkelen en pas na een half uur of langer zien dat er een fotolijstje staat met een wel heel gekke foto. Waarna ze begint te gillen en mijn pa en broertje bulderen van het lachen :+

De eerste keer toen ik zwanger was was ook zo mooi toen we het vertelden :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_133076421
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:18 schreef Limone het volgende:

[..]

O+

Hoe gaat het met jullie?
Het gaat wel aardig. Ze drinkt nog niet zo geweldig en spuugt soms flink. Maar dat schijnt normaal te zijn. Verder is het erg gezellig zo met zn viertjes O+

Hoe voel jij je?

Wat een mooi moeder dochter moment..en zo helemaal tegen ja hand aankruipen...schattig!

Nieuwe hand en theedoek..zeker nesteldrang!

:* voor de mensen met slechte nachten en pijnlijke bekkens.
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:27:43 #136
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133076654
Coco; ja grappig he.. zo'n tweede zwangerschap is zo anders! Ik 'vergeet' soms idd ook dat ik zwanger ben haha. :P
Fijn dat jouw misselijkheid ook minder is nu :*

Ik heb al een paar weken het idee dat ik bob voel, de plopjes worden steeds sterker :@

En je mag toch, als je bij de 1e een ks hebt gehad, ook voor bij de 2e zelf beslissen of je een ks mag? Denk dat het bij jou idd misschien nog anders ligt met je fraxi, maar dacht zeker dat je die keuze had.
Je moet doen waar je je prettig bij voelt iig :*
Oh en je onderkant hoeft niet per se aan diggels te liggen door een gewone bevalling he :+

RFR nog gefeliciteerd! :* Leuk he, in je nieuwe huis lekker visite kunnen uitnodigen O+
En OMG je taart :o :9 :9 NU MOET IK CHOCOLA WAT DOE JE ;(

Hier idd minder misselijk.. doe het al sinds gister zonder zetpillen, voel me nog wel wat weeig, maar,... het gaat! :o O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133076733
Slechte nacht...check! Kon de slaap echt niet vatten :O

Rfr die taart!! Nu wil ik die ook....maar dan ook echt nu hè :Y)

Skips ook een stuiterbaby....al schopjes in je blaas gehad? })
Vk vertelde van de week nog dat als mijn vliezen breken ik meteen moet gaan liggen en vk moet bellen omdat beeb de navelstreng kan afknellen. Daar schrok ik wel van -O-
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:34:26 #138
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133076859
Wij hadden gister onze SEO!
En alles was prima in orde O+ O+
Onze mini is wel een vre-se-lijk eigenwijs ding, nu al ja! :o
Het kindje lag er niet lekker voor en dook constant weg, ze hebben zelfs een kussen onder mijn billen/onderrug moeten leggen, omdat het hoofdje anders niet te meten was.. druif! :P
Gelukkig kwam daarna het koppie mooi in beeld en hebben we zelfs een duimfoto O+

Verder is mini sinds donderdag enorm aanwezig!
Het reageert op muziek, want als ik dat aanzet begint het gezellige gefladder O+

Familie Bla nog van harte met jullie Floor :)
Hoe vind D. het allemaal ?

Ik zie dat we een nieuwe lijstaanvoerster hebben, Limone *O*

Slecht slapen, check!
Maar dat is puur omdat manlief aan bomen zagen doet :O :X
Als dat niet zo is, dan slaap ik juist (nog) heerlijk! :)

En Kim, wat klinkt dat moment van jou om te smelten O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:48:44 #139
52229 Chanty
pi_133077194
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wij hadden gister onze SEO!
En alles was prima in orde O+ O+
Onze mini is wel een vre-se-lijk eigenwijs ding, nu al ja! :o
Het kindje lag er niet lekker voor en dook constant weg, ze hebben zelfs een kussen onder mijn billen/onderrug moeten leggen, omdat het hoofdje anders niet te meten was.. druif! :P
Gelukkig kwam daarna het koppie mooi in beeld en hebben we zelfs een duimfoto O+

Verder is mini sinds donderdag enorm aanwezig!
Het reageert op muziek, want als ik dat aanzet begint het gezellige gefladder O+

Familie Bla nog van harte met jullie Floor :)
Hoe vind D. het allemaal ?

Ik zie dat we een nieuwe lijstaanvoerster hebben, Limone *O*

Slecht slapen, check!
Maar dat is puur omdat manlief aan bomen zagen doet :O :X
Als dat niet zo is, dan slaap ik juist (nog) heerlijk! :)

En Kim, wat klinkt dat moment van jou om te smelten O+
Wat fijn *O*

En nu dus veel klassiek opzetten :P Dan krijg je een nieuwe Mozart :+

Enf fijn dat je misselijkheid minder wordt, kun je echt gaan genieten.
pi_133077533
Mag ik me ook aanmelden. Ik weet sinds net dat ik zwanger ben O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_133077663
Fijn Rijst. Enne, zorg jij voor wat meer balans in maart? O-)

Welkom LaLouchi *O*
pi_133077698
Hey een nieuwe Bob?

Hier net oliebollen gehaald :9 :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:13:11 #143
52229 Chanty
pi_133077723
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:03 schreef LaLouchi het volgende:
Mag ik me ook aanmelden. Ik weet sinds net dat ik zwanger ben O+
Dat wisten wij de hele week al :+

Gefeliciteerd *O*
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:16:35 #144
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133077792
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef Theeleuter het volgende:
Fijn Rijst. Enne, zorg jij voor wat meer balans in maart? O-)

Welkom LaLouchi *O*
Dat weet ik niet Theetje, want wij willen niet weten wat het is :)

Gefeliciteerd LaLouchi *O*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133078282
Welkom lalou!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:46:06 #146
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133078371
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:21 schreef Burdie het volgende:
Wow wat mooi, Kim O+!
En fijn dat je zo'n baat hebt bij de bekkenband. Heb je ook oefeningen gekregen?

Skip ik moest hard lachen om je roddels _O-.
Maar het zijn heul geen roddels.

*Marco Borsato - tune * 'tis de waarheid.... Tauwwwnounounouwwwnounounouwwwwww.

Zo, even verder bijlezen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:46 schreef Kimpossible het volgende:
Morgen dames!

We hebben een clubje opgericht.. Jalalala!

Oh man, ik word zo muzikaal van het kijken naar alle verhuizers hier, mannen met zweet op hun bovenlip en vrouwen met allesreiniger.

En wat een mooi moment met je mini!

--

RFR, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

--

Fijn Enf dat je misselijkheid minder is!

--

Jup Angela.. Het blijft een jogging foetus en dus is mini overenthousiast aan het trappen.

--

Rijstebuiltje, super van de goede SEO!

--

Welkom LL!

[ Bericht 20% gewijzigd door ProjSkippy op 09-11-2013 15:02:45 ]
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:52:29 #147
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133078498
Rijst een goede seo *O*

Rfr nog gefeliciteerd! Die taart ziet er goed uit!

Lalouchi welkom *O*

Burdie, ja, ik heb ontspanningsoefeningen gehad en trucjes om wat beter om te draaien in bed, te zitten en op te staan etc. Maandag weer terug!

Skips aan de muziek, hahaha. Het is wel een beetje van het niveau hoempapa, maar heu, een zwangerenclubje hoeft heul niet altijd aan de zwijmelsongs, toch?

Hoop beeb snel weer zo intens te voelen, het was zo mooi. Toen was het ineens, zomaar heel even, echt heel echt. Een baby in m'n buik O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:02:11 #148
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133078685
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:52 schreef Kimpossible het volgende:

Skips aan de muziek, hahaha. Het is wel een beetje van het niveau hoempapa, maar heu, een zwangerenclubje hoeft heul niet altijd aan de zwijmelsongs, toch?

Nee joh, dan gaan we allemaal janken. Moeten we ook niet hebben.
pi_133078720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:13 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat wisten wij de hele week al :+

Gefeliciteerd *O*
Stiekem wel he? O+

Thnx dames :D
In life, every ending is a new beginning..
pi_133078751
Rijst wat fijn he zo'n goede SEO! Dat zijn echt de echo's waar je het kleintje goed op ziet. Al is het soms even zoeken!

Chanty benieuwd naar de reacties! En of je je in kan houden als ze het niet ziet!

Ik ben doodmoe, even naar de stad geweest....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')