Van Saar is het niet helemaal duidelijk waarom ze er niet uit kon. Sowieso sterrenkijker (alleen lag ze al heel 'vroeg' in die positie, waardoor ze niet eens het bekken in kwam o.i.d., en dat zou ook met mijn bekken zelf te maken kunnen hebben, aldus de gyn). Dus ergens heb ik zoiets van, nou, dan doe het dit keer maar gewoon meteen met een ks (3 dagen weeën vooraf).quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Cantare het volgende:
Waarom zou je het liefst een keizersnede willen, Coco?
Ik dacht dat ik de enige was die afweek van normaalquote:
Zes weken..quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skippy ik geloof dat je 6 weken niet mag autorijden. Die hele nasleep van dingen niet mogen lijkt me nog het ergste eigenlijk.
Wel grappig die tegenstellingen, ik hoop met mijn hele ziel en zaligheid op een normale bevalling, terwijl andere mensen juist het tegenovergestelde gevoel hebben. Maar ieder zijn ding toch? In veel landen is het volgens mij ook gewoon een keuze die zwangeren kunnen maken, ks of natuurlijke geboorte.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Emo: check!
Net zitten janken om een nummer van John Legend![]()
All of me, zoooooo mooi!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Straks even bijlezen, maar ik kom even![]()
voor limone's eerste plek
Awwww! Veel plezier!quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Spannende weekend plannen: ja!!!! Mijn ouders komen morgen eindelijk. En daarna mag echt de hele wereld het wetenIk ga gewoon een echofotootje in een lijstje in de woonkamer neerzetten en afwachten hoe lang het duurt voor mijn moeder gaat gillen
Oeh wat leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:07 schreef Chanty het volgende:
Spannende weekend plannen: ja!!!! Mijn ouders komen morgen eindelijk. En daarna mag echt de hele wereld het wetenIk ga gewoon een echofotootje in een lijstje in de woonkamer neerzetten en afwachten hoe lang het duurt voor mijn moeder gaat gillen
En: die Horlimone wordt gewoon geweigerd door taxi's. Wedden dat ze er gewoon als een slons bij liep en dat dat kapsel helemaal niet zo goed gelukt was?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:33 schreef Limone het volgende:
En dan nare dingen zeggen over mensen die wél goed slapen?![]()
Zo van: "uhl, die martine is maar één keer gaan plassen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |