Zo, even met Saartje geknuffeld, en nu ligt ze weer lekker te slapen

Over een uurtje ga ik ook langzaam richting mijn bed, pak ik haar dan lekker bij me
Anyhoo, verder met bijlezen

Soemps, nog steeds een meisje

quote:
Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef DagenNachtdromer het volgende:wanneer wordt het nou echt? de test was positief, maar voor de rest voel ik nog helemaal niks. vlinders in mijn buik elke keer dat ik er aan denk maar dat zijn de zenuwen

wanneer komen de kwaaltjes en de dikke buik?
Ik vind nog steeds regelmatig echt een vreemd idee. Zo van "Oh ja, ik ben écht zwanger

". Ben nu 14w3d, heb al een aardige buik, mijn borsten beginnen te groeien, ik ben heel veel misselijk geweest (dat gaat nu gelukkig beter), ben nog altijd best snel/veel moe, heb een kleine alien gezien op de echo, vandaag goede uitslag van de combinatietest gehad en nog steeds 'voel' ik me niet echt zwanger

Ik wéét wel dat ik zwanger ben, maar ik voel me niet écht heel anders dan normaal. Hetzelfde, maar dan alleen met dikkere pens ofzo. Ben wel heel blij, en als ik eraan denk dan is het ook echt van "yay!". Maar zelfs met kwaaltjes en dikke pens, is het nog niet altijd echt, zeg maar. Vind het lastig om uit te leggen
Als ik de beeb ga voelen, dan wordt het voor mij pas een heel stuk echter. Niet toffer, of leuker, of geweldiger, maar bewuster ofzo. Nu heb ik dat (dat ik me even 100% besef dat ik zwanger ben) bijvoorbeeld als ik even met de doppler naar het hartje luister.quote:
Benieuwd naar wat de gyn te vertellen heeft. En yuk! Dat lijkt me ook echt helemaal niks.
Bij Saar hebben ze ook even gedacht dat ik zwangerschapssuiker zou hebben, maar daar hebben ze steeds alleen bloed geprikt om dat te testen. Nooit het beroemde drankje hoeven drinken.quote:
Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Enfermera het volgende:Oh en hier lijkt, lijkt de misselijkheid iets minder te worden... *klopt af*
vanochtend geen zetpil en tot nu toe gaat het nog goed!
Oh, nou, ik hoop voorzichtig met je mee

quote:
Die van mij was ook heel gemiddeld, en die kon er überhaupt niet uit.
Oh, en ze werd ook heel groot geschat. Steeds op de p95. Uiteindelijk was ze 51cm en iets van 3400gram. Heel gemiddeld dus.
NoBoNo, eerste setjes

quote:
Ik ben niet ingeleid, en bij mij was de ks ook niet vooraf gepland. Máár, ik doe wel mee met het afwijken van wat 'normaal' is. Ik zou namelijk het liefst gewoon een (geplande) keizersnede willen.