Ja, want katten zijn dol op warme lichaampjes dus ik heb wel actie moeten ondernemen! De wiegendood opmerking vind ik stom maar ik vind ook dat jij te makkelijk denkt. Ik werd knettergek van de kat die overal bovenop de baby ging liggen.quote:Op zondag 10 november 2013 08:52 schreef Dot. het volgende:
Zijn hier kattenbaasjes die echt maatregelen hebben moeten nemen tegen een kat in de wieg? De onze zijn gewoon graag bij ons in de buurt, dus apart zetten is echt een straf voor ze.
quote:Op zondag 10 november 2013 04:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb net sex gehad met Rick Brandsteder en daarna pleegde hij zelfmoord.En brrrrr ik vind die jongen echt nog erger dan Dries Roelvink.
quote:Op zondag 10 november 2013 06:23 schreef Burdie het volgende:
O en, is het te vroeg voor jompels? 26 weken vandaag! Da's een half jaar![]()
.
Maar wat heb je dan gedaan? We hebben de kinderwagen in de huiskamer staan en daar hebben ze aan gesnuft en dat was het. Ik weet sowieso pas echt wat ze gaan doen als de baby er is, dus ik kan ze nu wel overal hermetisch van afsluiten, maar dat lijkt me ook wel erg voorbarig. De babykamer zit gewoon dicht, dus daar komen ze niet in. Ik wil denk ik wel een hoes voor over de box, maar hopelijk vinden ze die net zo oninteressant als de kinderwagen.quote:Op zondag 10 november 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja, want katten zijn dol op warme lichaampjes dus ik heb wel actie moeten ondernemen! De wiegendood opmerking vind ik stom maar ik vind ook dat jij te makkelijk denkt. Ik werd knettergek van de kat die overal bovenop de baby ging liggen.
in de box, wipper, bank op schoot etc.
Zo lang uiteindelijk dat hoofd maar weer naar beneden gaat zoals een paar dagen geleden nog wél het geval was vind ik het best.quote:
Ik ben bij Lotte liggend bevallen. Dat was zoals het "hoorde" vond ik dus was ook niet bereid iets anders te proberen.quote:Op zondag 10 november 2013 09:55 schreef ProjSkippy het volgende:
Trouwens, even wat anders. Bevalhoudingen, hebben jullie je daar al in verdiept?
Ik had in m'n hoofd dat de meesten toch liggend gaan, maar mijn VK zei dat dat eigenlijk geen goede houding is. Volgens haar moest ik me er maar even in verdiepen. Maar Google is not my beste vriend (behalve voor horror) dus ik tief het gewoon gelijk hier neer.
Waar kiezen jullie voor en waarom?
Spannend!quote:Op zondag 10 november 2013 08:35 schreef Limone het volgende:
Ik had vannacht twee weeën en toen diarree en daarna heb ik heerlijk geslapen.![]()
Nu wakker rommelt het wel behoorlijk, maar zonder regelmaat. Dit gaat nog wel even duren, denk ik. Dus houd de "" nog even binnen!
Het waren wel weeën volgens het boekje. Ze trokken echt als een golf over mijn buik.
Hey das mijn praktijk!quote:Op zondag 10 november 2013 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bij Julian moest ik liggend bevallen in het ziekenhuis, aan de CTG.
Geen idee hoe ik het straks ga doen, als ik thuis kan bevallen misschien op bed liggend, of een baarkruk hoor je ook wel positieve verhalen over. De zwaartekracht werkt dan in ieder geval mee.
http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/baarkruk
Waar heb je het neergezet? Tussen de andere foto's, een eigen plekje op de kast...?quote:Op zondag 10 november 2013 10:36 schreef Chanty het volgende:
Over een half a anderhalf uur zijn ze er. Foto staat. Heb het lijstje toch nog gevondenvalt echt heel erg op vind ik
Leuk, zit 'ie goed? Ik had gisteren zn zwarte zusje aanquote:Op zondag 10 november 2013 10:39 schreef flowerbox het volgende:
Burdie, één keer raden wat ik vandaag aan heb. Tis grijs.
Hahaha, lekker geformuleerd! Hier mogen ze alleen in de tuin. Alleen hebben we wel 1 wildzeiker, die we in de gaten moeten houden.quote:Op zondag 10 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij moet je alleen oppassen met stront.
Die van mij zijn luxe beesies. Nooit een stap buiten gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |