abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133101622
Skip ik moest heel hard lachen om je roddelopmerking. :D

Ik heb voor mijn doen een gat in de dag geslapen want ik ben nu pas wakker. *O*
pi_133101696
Ik had vannacht twee weeën en toen diarree en daarna heb ik heerlijk geslapen. }:|

Nu wakker rommelt het wel behoorlijk, maar zonder regelmaat. Dit gaat nog wel even duren, denk ik. Dus houd de " :% " nog even binnen!

Het waren wel weeën volgens het boekje. Ze trokken echt als een golf over mijn buik. O+
pi_133101710
Spannend limone!!! :-)
Tralalalaaa
pi_133101752
Welkom LaLouhi en Sunshine! Doe eens een kennismakingsrondje? Eerste kindje? Regio? Hobby's? Lievelingskleur? *)

Die kortademigheid heb ik ook al een tijdje. Nu wonen wij twee hoog zonder lift, dus ik sta elke dag na mijn dagelijks uitje naar de AH te hijgen als een oud paard voordat ik überhaupt de deur open kan doen... :7

Skips, volgens mij kan je veel beter roddelen dan dit! :(
pi_133101768
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 08:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Spannend limone!!! :-)
ja rete!
pi_133101784
Spannend Limone! Je lijf maakt zichzelf toch leeg als je moet bevallen? :)

En wat een nachtactiviteiten! Geen benauwdheid hier gelukkig, alleen snel adem te kort als ik loop en praat of me moet inspannen.

Wij hadden gisteren bezoek en we vertelden dat we niet bij voorbaat de katten uit de slaapkamer gaan bannen als het wiegje er staat. Dat viel niet echt goed bij hun :X echt met opmerkingen als 'een kat is echt wiegendood oorzaak nummer 1, want ze gaan altijd op de baby liggen' etc. Ik denk dat het wel mee valt, want ze liggen altijd op dezelfde plek naast het bed aan de kant van mijn vriend en bij het voeteinde en als we idd merken dat ze echt naar het wiegje trekken als het nog leeg is hebben we ze snel genoeg apart gezet s nachts. Zijn hier kattenbaasjes die echt maatregelen hebben moeten nemen tegen een kat in de wieg? De onze zijn gewoon graag bij ons in de buurt, dus apart zetten is echt een straf voor ze.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dot. op 10-11-2013 09:08:23 ]
pi_133101787
oh limone!!!!!!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133101863
Limone aan de rommel. De eerste twee weeën zijn een feit, spannend hoor.

Hier best goed geslapen. Vocht in mn benen is iets minder maar komt weer terug. Manlief heeft zo een hardloop wedstrijd en ik vind dat best spannend dat hij de deur uit gaat. Normaal nooit last van maar vandaag voel ik me anders.Niks noemens waardig maar op een of andere manier voelt mn buik raar
pi_133101901
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 08:52 schreef Dot. het volgende:

Zijn hier kattenbaasjes die echt maatregelen hebben moeten nemen tegen een kat in de wieg? De onze zijn gewoon graag bij ons in de buurt, dus apart zetten is echt een straf voor ze.
Ja, want katten zijn dol op warme lichaampjes dus ik heb wel actie moeten ondernemen! De wiegendood opmerking vind ik stom maar ik vind ook dat jij te makkelijk denkt. Ik werd knettergek van de kat die overal bovenop de baby ging liggen.
in de box, wipper, bank op schoot etc.
pi_133101987
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 04:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb net sex gehad met Rick Brandsteder en daarna pleegde hij zelfmoord. :o En brrrrr ik vind die jongen echt nog erger dan Dries Roelvink.
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 06:23 schreef Burdie het volgende:
O en, is het te vroeg voor jompels? 26 weken vandaag! Da's een half jaar :o *O*.
*O* *O*
Gek idee hè!

Spannend Limone!

Dot, ik heb er geen ervaring mee. Kan me alleen nog herinneren dat toen mijn kleine broertje geboren werd (ik was toen 16), mijn ouders geen maatregelen hebben genomen om de katten uit zijn kamertje te houden, en dat het nooit problemen heeft opgeleverd.

Ik heb ook een sexdroom gehad over iemand die ik TOTAAL NIET aantrekkelijk vind :{ .
Waar blijven de spannende dromen over Gerard Butler? Of - voor de LOTR-fans - Eomer, of Faramir :9~ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133101994
Mijn kat komt al nooit boven, en al helemaal niet als we in ons bed liggen, dus dat scheelt wel.
Ik denk toch dat je dieren en kleine babies nooit moet vertrouwen samen. Neem het zekere van het onzekere. Je katten zijn niks zieliger als ze vanaf nu niet meer in jullie slaapkamer liggen.
pi_133101998
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 09:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja, want katten zijn dol op warme lichaampjes dus ik heb wel actie moeten ondernemen! De wiegendood opmerking vind ik stom maar ik vind ook dat jij te makkelijk denkt. Ik werd knettergek van de kat die overal bovenop de baby ging liggen.
in de box, wipper, bank op schoot etc.
Maar wat heb je dan gedaan? We hebben de kinderwagen in de huiskamer staan en daar hebben ze aan gesnuft en dat was het. Ik weet sowieso pas echt wat ze gaan doen als de baby er is, dus ik kan ze nu wel overal hermetisch van afsluiten, maar dat lijkt me ook wel erg voorbarig. De babykamer zit gewoon dicht, dus daar komen ze niet in. Ik wil denk ik wel een hoes voor over de box, maar hopelijk vinden ze die net zo oninteressant als de kinderwagen.
  zondag 10 november 2013 @ 09:32:30 #213
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133102011
Ik voel me wel wat beter ja, nog heel licht wat krampen van lucht die ergens nog dwars zit. En maagzuur... wat een naar spul is dat want naast taart kwam er dus ook een lading maagzuur naar buiten :r Flowerbox kan me voorstellen dat dat geen nachtrust meer is voor jou zo :(

Nikki _O- :D Rick ziet er toch wel beter uit dan Dries hoor :P

Burdie een half jaar *O* zeker een jompel waard!

Edit: heey nog een pagina :') ff doorlezen

Sunshine natuurlijk ook nog welkom hier :D

Limone super spannend *O*

En Martine komt vast wel goed :*

Qua katten, heb er drie, maar natuurlijk nog geen baby. Maar ik zou ze wel de slaapkamer uitbannen zolang de baby bij ons ligt. Babykamer (wat nu nog kattenkamer is) wordt sowieso verboden terrein. Ik heb geen idee wat ze gaan doen maar zeker de jongste die ik ervoor aan om er lekker knus bij te gaan liggen als dat kleine mormel stil is. Maar het scheelt voor ons dat de katten zelden een nachtje bij ons op de kamer mogen, eigenlijk zelfs maar een kat want met die andere twee is niet te slapen.

Ik heb het hele huis afgezocht naar een leeg lijstje waarvan ik weet die ik ie ERGENS moet hebben... maar kan hem niet vinden natuurlijk. Dus nu haal ik maar onze trouwfoto uit de lijst om de echo tijdelijk in te stoppen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Chanty op 10-11-2013 09:38:56 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 10 november 2013 @ 09:49:14 #214
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133102164
Ooooooh, dat moet opvallen Chanty!

--

Limone, spannend!

Ik zal beter m'n best doen op roddels. Sorry! ;(
--

Fijn van je goede nacht Martine!

--

Mini is gedraaid! *O*

Nu heeft mijn linkerzij de hik. :|W
pi_133102188
Schattig Projskippy O+
  zondag 10 november 2013 @ 09:55:57 #216
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133102235
Trouwens, even wat anders. Bevalhoudingen, hebben jullie je daar al in verdiept?

Ik had in m'n hoofd dat de meesten toch liggend gaan, maar mijn VK zei dat dat eigenlijk geen goede houding is. Volgens haar moest ik me er maar even in verdiepen. Maar Google is not my beste vriend (behalve voor horror) dus ik tief het gewoon gelijk hier neer.

Waar kiezen jullie voor en waarom?

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 10-11-2013 10:09:03 ]
pi_133102263
Schijt. Weer flitsen. Nu op links.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 09:58:53 #218
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133102264
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Schattig Projskippy O+
Zo lang uiteindelijk dat hoofd maar weer naar beneden gaat zoals een paar dagen geleden nog wél het geval was vind ik het best.

Maar sowieso is alles wat mini doet echt super schattig. Krijg er geen genoeg van. O+

--

Momo! Niet flitsen! Heb je al weer je zak dubbelzoute drop in de buurt?

[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 10-11-2013 10:08:19 ]
pi_133102354
Wij hebben de katten sowieso uit de babykamer gehouden, en vrij snel na Saar's geboorte ook uit onze slaapkamer. Dat was niet eens ivm op Saar liggen, want die sliep op haar eigen kamertje. Maar wij hebben vier langharige katten, dus als Saartje dan bijvoorbeeld even 's ochtends bij ons lag om te knuffelen, kwam ze erna harig weer uit ons bed tevoorschijn :')

Onze katten wilden/willen overal in wat van saar is, hebben we ze echt moeten afleren (ivm de haren dus). Maar was nog lastig ook. Ballonnen in de box bijvoorbeeld, maar daar trokken ze zich weinig van aan :+

Chanty, is dat nou vandaag, dat je ouders komen? Ben echt heel benieuwd! En hopelijk was het kotsen eenmalig. Kotsen suckt.

Limone, BAM! Die eerste twee weeën zijn binnen *O* Ben benieuwd naar wat en of er iets staat te gebeuren vandaag :)
  zondag 10 november 2013 @ 10:08:45 #220
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133102385
Limone, wat enorm spannend!! Je bent gewoon aan het rommelen, hoe tof! *O*

Mo :o Niet weer van die flitsen..

Skips,weeën opvangen kon ik alleen maar staand. Liggen of zitten was..onprettig :+. Hier wat houdingen:
http://www.babycentre.co.uk/a544483/positions-for-labour
pi_133102391
quote:
5s.gif Op zondag 10 november 2013 09:55 schreef ProjSkippy het volgende:
Trouwens, even wat anders. Bevalhoudingen, hebben jullie je daar al in verdiept?

Ik had in m'n hoofd dat de meesten toch liggend gaan, maar mijn VK zei dat dat eigenlijk geen goede houding is. Volgens haar moest ik me er maar even in verdiepen. Maar Google is not my beste vriend (behalve voor horror) dus ik tief het gewoon gelijk hier neer.

Waar kiezen jullie voor en waarom?
Ik ben bij Lotte liggend bevallen. Dat was zoals het "hoorde" vond ik dus was ook niet bereid iets anders te proberen.

Bij Noah was ik actiever. Staan tijdens de weeen, met 8cm nog door het ziekenhuis "moeten" lopen (alternatief was een rolstoel..) en ben uiteindelijk op mn knieen bevallen. Die houding vond ik qua persen fijner, maar toen hij er was vond ik het stom. Doordat het zo snel ging had ik geen tijd m naar voren te halen bij de laatste wee en hij lag dus achter me. Ik kon me niet omdraaien daardoor en was een gedoe met baby weer naar voren brengen, omdraaien en dan terechtkomen in een sloot vruchtwater.

Ik weet niet wat ik dit keer kies. Gewoon wat op dat moment goed voelt denk ik...
Lotte!
Noah!
pi_133102469
Ben benieuwd Limone of het doorzet.

Toch nog een paar uurtjes kunnen slapen vannacht. "Helaas" moest ik er vroeg uit om op te passen, maar 4 maand oud jochie is ook wel heel schattig O+
pi_133102501
Morning! Heerlijk uitgeslapen hier en niet gedroomd. Wel gisteren heel de avond een soort trilling down under. Geen pijn en verder niks...

Katten voor nu uit de babykamer, maar ze slapen wel op ons bed en in de kledingkast.... Kinderwagen vinden ze niet interessant. Box bewust niet opgezet, want ik weet dat ze daar in gaan liggen. Verder weten we nog niet hoe we t gaan doen. Ik hoop dat we niet zo spastisch ermee om hoeven gaan. En opmerkingen over wiegendood zijn niet aardig...

Eerlijkgezegd denk ik dat we 1 verzorgende kat hebben en 1 aandachtskat. Dus maar ff kijken hoe dat gaat lopen...
pi_133102518
Ja, heb gelijk twee gepakt. Het ebt nu langzaam weg. Bah

Opmlimango nu veel mama licious trouwens. Nog geen lid? Pb me!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133102537
Bij Julian moest ik liggend bevallen in het ziekenhuis, aan de CTG.
Geen idee hoe ik het straks ga doen, als ik thuis kan bevallen misschien op bed liggend, of een baarkruk hoor je ook wel positieve verhalen over. De zwaartekracht werkt dan in ieder geval mee.

http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/baarkruk
pi_133102581
Zeer positieve verhalen over baarkruk gehoord. Maar al moet het staand langs het bed, het kind moet er toch uit.
  zondag 10 november 2013 @ 10:23:14 #227
30252 Soempie
Procreating
pi_133102589
Ohh, nachtelijk roddeluurtje gemist. :'(

Sunshine en LaLouchi, gefeliciteerd! *O*

Limone, spannend!

Hier hebben we uit voorzorg de katten wel uit de slaapkamers gehouden. De haren wilde ik niet bij de baby (en ook niet meer bij ons in bed) en ik wilde het risico gewoon niet lopen dat ze op hem zouden gaan liggen. In de box deden we 's nachts ballonnen of folie, omdat ze er anders wel lekker in lagen te pitten.

Vorige bevalling was liggend en dat ging voor mij prima, maar tijdens het opvangen van de weeën had ik toch wel graag gehad dat ik rond kon lopen, tegen een muur kon steunen of ergens overheen kon hangen. Ging alleen niet vanwege alle draadjes en snoertjes.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133102593
quote:
16s.gif Op zondag 10 november 2013 08:35 schreef Limone het volgende:
Ik had vannacht twee weeën en toen diarree en daarna heb ik heerlijk geslapen. }:|

Nu wakker rommelt het wel behoorlijk, maar zonder regelmaat. Dit gaat nog wel even duren, denk ik. Dus houd de " :% " nog even binnen!

Het waren wel weeën volgens het boekje. Ze trokken echt als een golf over mijn buik. O+
Spannend!
pi_133102610
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bij Julian moest ik liggend bevallen in het ziekenhuis, aan de CTG.
Geen idee hoe ik het straks ga doen, als ik thuis kan bevallen misschien op bed liggend, of een baarkruk hoor je ook wel positieve verhalen over. De zwaartekracht werkt dan in ieder geval mee.

http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/baarkruk
Hey das mijn praktijk!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133102635
Chanty spannende dag vandaag. Gaat vast helemaal leuk worden!

Katten heb ik geen ervaring mee.

Bij mn eerste ben ik ook liggend bevallen. Maar ik lag dan ook aan de ctg en het infuus ivm inleiding. Nu wil ik de baarkruk wel proberen maar op zich heb ik geen grote voorkeur voor een bepaalde houding. Zie wel wat er gebeurd.

Net samen met mn kleuter gedouched maar dat was toch een beetje te inspannend. Gevolg sterren zien en hoofdpijn. Misschien dat ik zo toch maar ff de verloskundige bel om mn bloeddruk te laten checken. Bij mn oudste had ik ook eerst 2 hele goede dagen en daarna in eens een hoge bloeddruk.
pi_133102689
Overigens waren mijn katten doodsbang voor baby sjaak. Heaumeaus

Baarkruk vond ik niet heel erg prettig. Uiteindelijk werd het liggend op bed ivm toeters en bellen.

En moet maar even niet lezen. Las "net samen met mijn kleuter getoucheerd". 8)7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 10:36:30 #232
52229 Chanty
pi_133102740
Over een half a anderhalf uur zijn ze er. Foto staat. Heb het lijstje toch nog gevonden *O* valt echt heel erg op vind ik :D
pi_133102754
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:36 schreef Chanty het volgende:
Over een half a anderhalf uur zijn ze er. Foto staat. Heb het lijstje toch nog gevonden *O* valt echt heel erg op vind ik :D
Waar heb je het neergezet? Tussen de andere foto's, een eigen plekje op de kast...?
pi_133102759
Haha momo dat lijkt me niet heel erg verantwoord :)

Verloskundige komt einde van de ochtend ff langs om mn bloeddruk te checken. We zullen t zien. Dus nu maar rustig op de bank hangen
pi_133102765
Doe maar rustig aan martine, ik ben benieuwd :)
pi_133102783
*O* burdie half jaar zwanger!

Boks met iedereen met maagzuur hier. Mag ik al bijna weer slapen :O?
Vanaf vier u al wakker..
Nou ja, vanmiddag maar even powernap.

Oh, en hier twee keer liggend bevallen. Saai hè? :P

Burdie, één keer raden wat ik vandaag aan heb. Tis grijs.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zondag 10 november 2013 @ 10:59:14 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133103135
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:39 schreef flowerbox het volgende:
Burdie, één keer raden wat ik vandaag aan heb. Tis grijs.
Leuk, zit 'ie goed? Ik had gisteren zn zwarte zusje aan O+.

Limone, spannend *O*.

Chanty, ben zo benieuwd naar de reacties ;).

Bevalhoudingen. Niet bijzonder in verdiept nog, maar ik las een tijdje terug in een tijdschrift dat liggend bevallen onnatuurlijk is en vooral handig voor de vlos/gyn. Het schijnt zelf zo te zijn dat vrouwen die liggend bevallen grotere kans hebben op inscheuren, inknippen en/of een kunstverlossing. Het is daarom echt iets wat ik tzt bespreekbaar ga maken. (Ik zal eens zoeken of ik het artikel nog kan vinden, en hem onder de scanner leggen.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 10-11-2013 11:48:01 ]
KuikenGuppy
pi_133103159
Flowerbox: ik weet niet of je de tip al eens gehad hebt, maar heb jr al een geprobeerd om het hoofdeinde van je bed een klein beetje omhoog te zetten? Het hoeft maar een maar centimeter en het zorgt ervoor dat je slokdarm iets helt zodat het maagzuur niet omhoog kan lopen.

Voor het voorstel rondje. .. k ben 33, getrouwd. En dit is ons eerste kindje We wonen in het noorden van het land. We hebben twee poezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DagenNachtdromer op 10-11-2013 11:07:35 ]
  zondag 10 november 2013 @ 11:02:18 #239
52229 Chanty
pi_133103198
Op de vensterbank direct naast de bank tussen de plantjes en beeldjes :D dus je zit er echt met je neus naast.
  zondag 10 november 2013 @ 11:03:33 #240
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133103216
Mijn instelling is ook 'ik kijk wel hoe ik de weeën wil opvangen. Ik doe wat ik op dat moment prettig vind (en mogelijk is). Maar de VK wilde dat ik echt over de houding bij de persweeën ging nadenken, omdat liggend dus niet goed zou zijn.

Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe!

(En Linda, dat klinkt niet prettig/mooi nee.)
  zondag 10 november 2013 @ 11:03:52 #241
52229 Chanty
pi_133103223
Veel mensen met veel katten hier O+
pi_133103375
Inderdaad heel veel katten mensen hier! Zijn er ook meiden met ervaring met vuile buitenkatten? Die van ons komen steeds met vieze modderpoten binnen gelopen, en we denken dat er een een wondje aan haar poot heeft. De andere kat heeft blaasontsteking. Mijn man wil me nu niks meer laten aanraken, en ik mag overal waar de katten zijn geweest ook niet meer schoonmaken, doet hij wel. Is het nou echt zo gevaarlijk?
pi_133103487
Volgens mij moet je alleen oppassen met stront.

Die van mij zijn luxe beesies. Nooit een stap buiten gezet.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133103493
Bij de eerste heb ik in het begin van de ontsluiting veel op m'n zij gelegen en daarna staand over het bed heen gehangen. Ik moest ook elke drie weeën plassen, dus staan was praktischer :+ Persen heb ik in halfzit gedaan, ik kon namelijk geen kant meer op na het toucheren (ivm bekkenklachten). Maar het was gewoon prima op dat moment.
Voor deze keer weet ik het niet. In m'n bevalplan staat dat ik zelf mijn houding kies. Ik merk het wel, ik ken de opties ;) Handen en knieën lijkt me heel fijn. En bonus: ik heb nog niet eerder hoeven hechten na een bevalling op handen en knieen :P
Linda, dat klinkt meer als onervarenheid van je zorgverlener met die houding. Kind tussen de benen naar voren (als moeder hem al niet zelf aanpakt), schone mat en omdraaien.
pi_133103537
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij moet je alleen oppassen met stront.

Die van mij zijn luxe beesies. Nooit een stap buiten gezet.
Hahaha, lekker geformuleerd! Hier mogen ze alleen in de tuin. Alleen hebben we wel 1 wildzeiker, die we in de gaten moeten houden.
pi_133103839
Je weet natuurlijk nooit waar die beesten in gaan staan toch?
  zondag 10 november 2013 @ 11:39:47 #247
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133103954
Wij hebben geen poezenbeesten, wel een eigenwijze meneer Snuggles (konijn)! :)

Wij zijn gister grandioos verwend door mijn schoonouders!
Ze hadden de echo foto's nog niet gezien, dus gingen we maar langs :)
Kwam mijn schoonmoeder met een heel pakket de woonkamer inschuiven:

We kregen een wipstoeltje met daarin een pakket met allemaal zelf gemaakte dingetjes O+
Een paar slofjes, een stoffen bal, een deurhanger, slabbetjes, rompertjes, een knisperboekje ..

Echt zoooo lieffffff ! O+ O+ O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133104094
Ojee, ik word een beetje The Woman Who Cried Labour.. :D :')

Ik heb nu vooral een beurs ongesteldheids-gevoel.. Maar niets geen noemenswaardige krampen.

Van iedereen krijg ik de tip om er vooral niet te veel mee bezig te zijn. Hoe doe je dat?!? Ik vind het zo spannend! :s) 8)7 w/ *O*

Mocht dit nog weken gaan duren, ben ik helemaal kapot :')
pi_133104149
Chanty, veel plezier en succes zo! Ben je niet bang dat je, zodra ze binnen zijn, gaat schreeuwen: KIJK DAAR!! DIE FOTOOO!!11!1!!1 :P
  zondag 10 november 2013 @ 11:50:35 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133104223
Limone, ga lekker koekjes bakken! Die tip heb ik hier vaker voorbij zien komen. Ben je lekker ontspannen met iets anders bezig waardoor de tijd sneller gaat en je hebt of lekkere koekjes voor jezelf, of lekkere koekjes voor de kraamvisite ;).
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')