Spannend!quote:Op zondag 10 november 2013 08:35 schreef Limone het volgende:
Ik had vannacht twee weeën en toen diarree en daarna heb ik heerlijk geslapen.![]()
Nu wakker rommelt het wel behoorlijk, maar zonder regelmaat. Dit gaat nog wel even duren, denk ik. Dus houd de "" nog even binnen!
Het waren wel weeën volgens het boekje. Ze trokken echt als een golf over mijn buik.
Hey das mijn praktijk!quote:Op zondag 10 november 2013 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Bij Julian moest ik liggend bevallen in het ziekenhuis, aan de CTG.
Geen idee hoe ik het straks ga doen, als ik thuis kan bevallen misschien op bed liggend, of een baarkruk hoor je ook wel positieve verhalen over. De zwaartekracht werkt dan in ieder geval mee.
http://www.geboortecentrumwonderwereld.nl/baarkruk
Waar heb je het neergezet? Tussen de andere foto's, een eigen plekje op de kast...?quote:Op zondag 10 november 2013 10:36 schreef Chanty het volgende:
Over een half a anderhalf uur zijn ze er. Foto staat. Heb het lijstje toch nog gevondenvalt echt heel erg op vind ik
Leuk, zit 'ie goed? Ik had gisteren zn zwarte zusje aanquote:Op zondag 10 november 2013 10:39 schreef flowerbox het volgende:
Burdie, één keer raden wat ik vandaag aan heb. Tis grijs.
Hahaha, lekker geformuleerd! Hier mogen ze alleen in de tuin. Alleen hebben we wel 1 wildzeiker, die we in de gaten moeten houden.quote:Op zondag 10 november 2013 11:16 schreef DJMomo het volgende:
Volgens mij moet je alleen oppassen met stront.
Die van mij zijn luxe beesies. Nooit een stap buiten gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |