Gefeliciteerd en welkom!quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:03 schreef LaLouchi het volgende:
Mag ik me ook aanmelden. Ik weet sinds net dat ik zwanger ben
Super lief!quote:Vanochtend had ik contact met m'n meisje, geloof ik. Het was zo mooi. Waar het eerst en vooral zomaar getrappel is, zonder dat je daar iets mee kunt behalve het signaleren, was het vanochtend echt wauw. Ze draaide onder m'n handen, volgde mijn aanrakingen en reageerde op duwtjes. Een half uur lang. Om vervolgens helemaal tegen m'n hand aan te kruipen
![]()
![]()
. Ik moest r een beetje van sniffen, ik vond het zo mooi. Jammer dat vriendlief aan het werk is vandaag, hoop dat we snel nog zon momentje hebben en dan met z'n 3en!
Ik wil hier nog even op terug komen. Dit hangt namelijk af van de verzekeringsmaatschappij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef Hobbesje het volgende:
Martine het herstel na een ks is wel te overzien. Hetmeest onhandige is dat je van de verzekering niet mag autorijden, terwijl je dat eigenlijk al wel weer kan na een week of 2a3....
Nee mijn ouders wonen niet bepaald om de hoek en ik ga zoiets niet via de telefoon vertellen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:02 schreef martine1984 het volgende:
Lalou welkom!
Kim wat lief ♡
Chanty heb je het goede nieuws nog niet met je ouders gedeeld?
Sorry de rest wel gelezen maar het is niet blijven hangen.
Manlief zei vanmorgen tegen me sls je zo goed voelt waarom ga je dan niet de keuken poetsen? Ik zat er al een tijdje over te klagen dat hij zo vies was. Dus ik heb alle kastjes leeg gehaald en lekker gesopt. Na 2 kastjes had ik het eigenlijk al gehad maar toch stug doorgaan. Nu ben ik gesloopt en moe. Hoofdpijn en ik werd vanmiddag getrakteerd op een stakke buik die pas na een half uur ging ontspannen. Nu nog steeds last van mijn buik. Nog maar ff de laatste mand was weg vouwen en dan met de pootjes omhoog.
Whoohoo meid wat fijn! Dan word je wachten goed beloond!quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:03 schreef LaLouchi het volgende:
Mag ik me ook aanmelden. Ik weet sinds net dat ik zwanger ben
Gek hè?! Maar geniet er van meid! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil me ook aanmelden!! Ik weet ook sinds kort dat ik zwanger benNa 14 rondes eindelijk!
Vind het wel raar klinken 'ik ben zwanger'
!
Jij ook!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Gek hè?! Maar geniet er van meid! Gefeliciteerd!
Jaa!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Whoohoo meid wat fijn! Dan word je wachten goed beloond!
Ik heb het geluk dat ik weinig last heb van kwaaltjes, maar wat ik merk aan mijn lijfquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwisted: zie dat jij ook nog niet ver bent in je zwangerschap.. Welke symptomen heb jij al gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow allemaal zomer babies, welkom en een fijne zwangerschap!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil me ook aanmelden!! Ik weet ook sinds kort dat ik zwanger benNa 14 rondes eindelijk!
Vind het wel raar klinken 'ik ben zwanger'
!
Hele zere borsten, moe en heel erg emotioneel. Ben zomaar in tranen, maakt niet uit of het iets verdrietig is of iets gelukkigs. Ik vind het ook nog zo moeilijk om te geloven, en dan soms de realisatie dat het wel zo is en dan weer tranenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij ook!!
Heb jij al symptomen? Vandaag had ik vooral veel buikpijn en kramp. Toen ik eventjes op de bank ging liggen verdween het gelukkigEn zere borsten ook... Maar het is voor een goed doel!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef Kwisted het volgende:
[..]
stomme gevoelens:Ik heb zooo precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was bij de eerste echo bang, ondanks dat ik een kloppend hartje heb gehoord, ben ik na mn bruinverlies gaan googlen en na het lezen van horrorstories ben ik alsnog weer doodsbang
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
De hele dag door? Ik heb het vooral s.morgens. Gevoel.alsof ik een hoofd vol snot heb...maar dan zonder snot zeg maar..quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:38 schreef Burdie het volgende:
Lekker voor nu toch, Nikki?.
MA ben ik ook lang bang voor geweest, omdat het mij natuurlijk al eens is overkomen. Maar verreweg de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed, dus probeer je niet al te druk te maken, stress is ook niet fijn voor je mini.
Ik heb het trouwens al een week lang flink benauwd, komt dat iemand bekend voor? En gaat het over, of pas na de bevalling weer?
Nee, echt kortademig voelt het, soms tegen het hyperventileren aan. Het wordt erger bij inspanning of als ik heb gegeten, mijn longen hebben denk ik wat minder ruimte intussen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De hele dag door? Ik heb het vooral s.morgens. Gevoel.alsof ik een hoofd vol snot heb...maar dan zonder snot zeg maar..
Jawel hoor alleen gebruiken ze een ballon ipv veter of gelquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Cantare het volgende:
Ik heb me de vorige keer weken druk gemaakt over hoe we dat met onze oudste moesten doen - tot aan wakker liggen toe - dus ik kan me er best wat bij voorstellen, hoor.
Ik wil heeeeeeel graag via de natuurlijke weg bevallen, maar hoe groter het kind wordt, hoe kleiner die kans is. Alleen inleiden doen ze volgens mij niet na een keizersnede. Dus tsja. Ik ga voor de spontane bevalling met 38 weken van een kind van 7,5 pond.
Heb ik ook een paar keer last van gehad, ik denk na een groeispurt van de kleine. Dan moest alles zich weer even reorganiseren... En de laatste weken voor het indalen toen lag dr kleine heel hoog. Nu heb ik ondertussen weer wat meer lucht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, echt kortademig voelt het, soms tegen het hyperventileren aan. Het wordt erger bij inspanning of als ik heb gegeten, mijn longen hebben denk ik wat minder ruimte intussen?
Okquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jawel hoor alleen gebruiken ze een ballon ipv veter of gel
quote:Op zondag 10 november 2013 04:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier is de roddelclub.
Ik heb net sex gehad met Rick Brandsteder en daarna pleegde hij zelfmoord.En brrrrr ik vind die jongen echt nog erger dan Dries Roelvink.
quote:Op zondag 10 november 2013 03:06 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty hoop voor je dat het iets eenmaligs is en dat je nu weer rustig ligt te slapen.
Waar is de nachtelijke zwangere roddelclub?
Ik hoop maar dat iedereen ligt te slapen.
quote:Op zondag 10 november 2013 05:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Maaruh: Jammer dat Nikki er is, anders hadden we kunnen roddelen over hoe slecht ze kennelijk in bed is. Ik heb gehoord dat zelfs Dries niet wilde langskomen.
Dat deed ik ook wel eens. Een keer middenin de sauna. Allerlei mensen verontwaardigd aan het kijken dat ik zo maar m'n mini plat ging maken. Maar daarna wist ik tenminste wel zeker dat hij/zij het nog deed!quote:Op zondag 10 november 2013 06:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik lig op mijn buik omdat ik baby niet meer voelde, maar die begint nu net hevig te protesteren.
Oh en: honger!.
Of hij ligt gewoon te mokken 'in een hoekje'.quote:Op zondag 10 november 2013 06:23 schreef Burdie het volgende:
Dat wist ik, en ik had het onthouden.
Mini stopt weer met druk doen als ik op mn zij draai trouwens, maar misschien is 'ie gewoon aan het slapen (zoals de rest van de wereld).
O en, is het te vroeg voor jompels? 26 weken vandaag! Da's een half jaar![]()
.
En sauna:.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |