*breekt in*quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Is dat niet best wel gek? Zo'n beetje van, oh als ik toch al aan het begin zwanger was waar heb ik dan op de helft zo mijn best voor gedaan
Waarom eigenlijk niet uitgaan van een zwangerschap van 38 weken, en beginnen met rekenen twee wekrn na laatste menstruatie.
Hm dat klinkt wel aannemelijkquote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
*breekt in*
Heb er wel over gelezen, het rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie is meer een handigheidje. Het moment van de eisprong is vaak heel lastig te bepalen immers.
Ja dat was ikquote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Linda, goede vlucht gehad?
--
Sunshine, was jij nou ook degene die na 14 rondes zwanger was? Toen nooit in verdiept?Ook nooit een app bijgehouden oid?
Maar, het werkt dus zoals iedereen aangeeft.
--
Limone: zijn je cupcakes al mislukt?
Verder ook geen apps gebruikt trouwens?quote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat was ikNee, nooit in verdiept
Wel in een heleboel andere dingen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen, dan staat de afspraak en is het contact gelegd.quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef LaLouchi het volgende:
Ik wil me eigenlijk morgen in gaan schrijven bij een VK, is dat veel te vroeg? Want ik ben pas ong 5 weken zwanger.. als ik van mijn laatste menstruatie van 4 oktober uitga.
Ja, ik wel. Babys vonden het niet zo relaxed geloof ik. Paar harde buiken en heb ze de hele vlucht niet gevoeld.quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef ProjSkippy het volgende:
Linda, goede vlucht gehad?
--
Sunshine, was jij nou ook degene die na 14 rondes zwanger was? Toen nooit in verdiept?Ook nooit een app bijgehouden oid?
Maar, het werkt dus zoals iedereen aangeeft.
--
Limone: zijn je cupcakes al mislukt?
quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Verder ook geen apps gebruikt trouwens?
Ik had bij mij ook altijd gezworen dat ik me er weinig mee bezig ging houden, maar ik was wel verliefd op mijn app waarin ik mijn cyclus bij kon houden.
Nee ook geen apps. Het enige wat ik gebruikt heb zijn ovutesten. Ik had ze de laatste maand van trekpleister omdat ik CB te duur vind. Ik vond de ovutesten van trekpleister echt bagger; na 4 x testen nog steeds positief. Maar toch juist in die maand zwanger gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was mijn praktijk ookquote:
Buv!?quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat was mijn praktijk ook.
Weeën opvangen ging het makkelijkst als ik voorovergebogen zat met mijn voeten steunend op een voetenbankje. Eerste persweeën moest ik liggend opvangen op mijn rechterzij, dat was heel rot.
Persen ben ik begonnen op een baarkruk, maar het lukte me niet om goed kracht te zetten. Tussen de weeën door kon ik ook niet lekker ontspannen, dus na 3-4x persen, ben ik ermee gekapt. Daarna 'gewoon' liggend op bed, werkte voor mij beter.
Ik mag niet meer helaas ivm een bloedtransfusie na mijn ma/mk vorig jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Lekker rustig aan doen mabawa!
Gaan er nog meer nieuwe meiden meedoen aan moeders voor moeders?
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met moeders voor moeders? Hoeveel liter verwachten ze van je? (dat klinkt gek) is het een beetje vol te houden?
Of je gewoon niet van de vloer laten eten, aldus Wiebel (man).quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Mijn man is heel erg bang dat ik toxoplasmose of een of andere bacterie van ze oploop en een miskraam krijg. Hij heeft op z'n knieën de hele kamer gedweild met een sopje met dettol. ( wat mij weer aan het huilen maakte, want hij is zo lief!)
Wat spannend Martine!quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef martine1984 het volgende:
Ff een egopost er gebeurt wat in mn lijf. Het rommelt al een tijdje, harde buiken en wat krampachtig gevoel. Nog geen weeën maar volgens mij is de kleine man zn koffer al aan het pakken. Straks ff eten en mn zoon op tijd naar bed brengen en wie weet komt het op gang. Spannend!
Daarom is het voor mij een heel goed idee om te doen, ik zit thuis en plas op het moment heel veelquote:Op zondag 10 november 2013 18:17 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Ik mag niet meer helaas ivm een bloedtransfusie na mijn ma/mk vorig jaar.
Ik vnd het goed te doen. En alles is welkom! Als je werkt heb je minder dan thuiszittende vrouwen, dat is nou eenmaal zo. Maar alle beetjes helpen! Ik had het geluk dat bij onze icsi de pregnyl er weer was, er is een hele tijd tekort geweest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |