quote:Op zondag 10 november 2013 11:47 schreef Limone het volgende:
Chanty, veel plezier en succes zo! Ben je niet bang dat je, zodra ze binnen zijn, gaat schreeuwen: KIJK DAAR!! DIE FOTOOO!!11!1!!1
Als ik mijn ogen sluit, zie ik zo'n reactie nog net niet voor me hahahaquote:Op zondag 10 november 2013 11:47 schreef Limone het volgende:
Chanty, veel plezier en succes zo! Ben je niet bang dat je, zodra ze binnen zijn, gaat schreeuwen: KIJK DAAR!! DIE FOTOOO!!11!1!!1
Waar ben je bang voor?quote:Op zondag 10 november 2013 11:11 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Inderdaad heel veel katten mensen hier! Zijn er ook meiden met ervaring met vuile buitenkatten? Die van ons komen steeds met vieze modderpoten binnen gelopen, en we denken dat er een een wondje aan haar poot heeft. De andere kat heeft blaasontsteking. Mijn man wil me nu niks meer laten aanraken, en ik mag overal waar de katten zijn geweest ook niet meer schoonmaken, doet hij wel. Is het nou echt zo gevaarlijk?
Ja! Alles staat klaar voor de geboorte cupcakes! Ik waggel naar de keuken!quote:Op zondag 10 november 2013 11:50 schreef Burdie het volgende:
Limone, ga lekker koekjes bakken! Die tip heb ik hier vaker voorbij zien komen. Ben je lekker ontspannen met iets anders bezig waardoor de tijd sneller gaat en je hebt of lekkere koekjes voor jezelf, of lekkere koekjes voor de kraamvisite.
Naar Nederlandquote:
De spanning is hier ook om te snijden,quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef Limone het volgende:
Ojee, ik word een beetje The Woman Who Cried Labour..![]()
![]()
Ik heb nu vooral een beurs ongesteldheids-gevoel.. Maar niets geen noemenswaardige krampen.
Van iedereen krijg ik de tip om er vooral niet te veel mee bezig te zijn. Hoe doe je dat?!? Ik vind het zo spannend!![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht dit nog weken gaan duren, ben ik helemaal kapot
Mijn man is heel erg bang dat ik toxoplasmose of een of andere bacterie van ze oploop en een miskraam krijg. Hij heeft op z'n knieën de hele kamer gedweild met een sopje met dettol. ( wat mij weer aan het huilen maakte, want hij is zo lief!)quote:
Ja! Vind ik ook!quote:Op zondag 10 november 2013 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Limone!! Mooie babydag vandaag hoor
Zo lang je de kattenbak niet schoonmaakt en handschoenen aan doet als je in de tuin werkt zal het wel meevallen, toch?quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Mijn man is heel erg bang dat ik toxoplasmose of een of andere bacterie van ze oploop en een miskraam krijg. Hij heeft op z'n knieën de hele kamer gedweild met een sopje met dettol. ( wat mij weer aan het huilen maakte, want hij is zo lief!)
Toxoplasmose is een darmparasiet die met name bij kittens voorkomt. Vandaar het advies om niet in aanraking met kattenpoep te komen. Dit is, hoewel lief, ook een flinke tik overdreven van je manquote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Mijn man is heel erg bang dat ik toxoplasmose of een of andere bacterie van ze oploop en een miskraam krijg. Hij heeft op z'n knieën de hele kamer gedweild met een sopje met dettol. ( wat mij weer aan het huilen maakte, want hij is zo lief!)
Mijn nicht is er heilig van overtuigd dat je als zwangere gewoon rauw vlees mag eten.. Ze probeert het nog net niet door mn strot te douwen, hele discussie zelfs op mn facebook.. Toch zou ik op geen enkele manier het risico willen lopen om deze parasiet binnen te krijgen... Lief van je man dus dat ie daar aan denkt!quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ja we mochten vrijdagmorgen al naar huis. En het drinken gaat sinds vandaag ook beterquote:Op zondag 10 november 2013 13:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook!
Ik las je post nog. Wat een liefde! Jammer dat het drinken nog niet zo goed lukt en dat ze veel spuugt, maar ik kan niet wachten! Zijn jullie al thuis?
Je zwangerschap rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dat kan goed kloppen jaquote:Op zondag 10 november 2013 14:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meiden, ff een vraagje... Ik heb net de CB test gedaan om te kijken hoever ik ben en er staat 2-3. Maar als ik op de verpakking kijk, staat bij 2-3 4-5 zwangerschapsduur bepaald door de huisarts.
Misschien een heul stomme vraag hoor, maar ben ik nu al ruim een maand zwanger?
Is dat niet best wel gek? Zo'n beetje van, oh als ik toch al aan het begin zwanger was waar heb ik dan op de helft zo mijn best voor gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je zwangerschap rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dat kan goed kloppen ja.
Jeutje, ik ben nog bezig met bijkomen van het goeie nieuws en dan ben ik al (ruim) een maand!quote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je zwangerschap rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dat kan goed kloppen ja.
Ja dat vraag ik me dus ook af...quote:Op zondag 10 november 2013 15:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Is dat niet best wel gek? Zo'n beetje van, oh als ik toch al aan het begin zwanger was waar heb ik dan op de helft zo mijn best voor gedaan
Waarom eigenlijk niet uitgaan van een zwangerschap van 38 weken, en beginnen met rekenen twee wekrn na laatste menstruatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |