abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133013320
Let me see you stripped down to the bone
pi_133013365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:32 schreef borisz het volgende:

De eerste die :r bloemkool :r voor mij lekker klaar kan maken moet nog gevonden worden. Waar ik andere groenten heb leren eten is dat bij bloemkool nog steeds niet het geval. :+
Dan moet je deze variant maar eens proberen:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef golfer het volgende:

Zelfs ik vind geroosterde bloemkool uit de oven erg lekker.
Eerst een paar uur in een plastic zak marineren met knoflook, zout, peper, komijnpoeder en koreanderzaad.
Dan lekker een half uur in de oven (halverwege omscheppen) en de laatste 10 minuten nog even wat parmezaan er over en de bovengrill erop. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 november 2013 @ 18:36:43 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133013558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Specifieke reden waarom het niet lekker zat vandaag? :*
Wel goed dat je toch nog productief bent geweest in elk geval! ^O^
Nou.. het was toch een beetje veel geweest afgelopen dagen blijkbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133014323
Straks http://www.smulweb.nl/recepten/955989/Spruitjes-a-la-milanaise
De kaas "moest" op ook.

Dus dat wordt hardwerken straks met mini's recepten. ( en golfer's)... w/

Sunny toch ! :*
pi_133015080
Golfer, wat is het verschil tussen roosteren en grillen en hoe lang gaat de bloemkool in de oven?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133015132
quote:
Jezus, hup een eeuw terug de tijd in.
Ik dacht dat het zo langzamerhand wel eens klaar zou zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133015245
Sun, mindfulness. Niet voor niets een hype. Sterkte joh! :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133015305
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, mindfulness. Niet voor niets een hype. Sterkte joh! :*
Ja, Ruby Wax.. ;) Maar mijn psych was er wel wat terughoudend over.. ik moet eerst opruimen..
  donderdag 7 november 2013 @ 19:43:58 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133016458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, Ruby Wax.. ;) Maar mijn psych was er wel wat terughoudend over.. ik moet eerst opruimen..
Ja dat is wellicht slim.
Hoewel ik het zelf niet zie als een (plaatsvervangende) therapie. Geen oplossing voor bestaande problemen. Wel een nieuwe/andere manier om met het leven om te gaan, zeg maar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133016559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat is wellicht slim.
Hoewel ik het zelf niet zie als een (plaatsvervangende) therapie. Geen oplossing voor bestaande problemen. Wel een nieuwe/andere manier om met het leven om te gaan, zeg maar.
Ja zo zie ik het ook idd. En ik ga me er zeker in verdiepen want het spreekt me wel aan. Hij zei ook wel dat het elkaar absoluut niet bijt en zeker positief kan zijn. Het gevaar was dat het me niet genoeg aan het denken zet, de diepte in, iets wat ik nu juist wel moet doen, vandaar :)
  donderdag 7 november 2013 @ 20:10:08 #13
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133017630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja zo zie ik het ook idd. En ik ga me er zeker in verdiepen want het spreekt me wel aan. Hij zei ook wel dat het elkaar absoluut niet bijt en zeker positief kan zijn. Het gevaar was dat het me niet genoeg aan het denken zet, de diepte in, iets wat ik nu juist wel moet doen, vandaar :)
:Y
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 november 2013 @ 20:17:43 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133018038
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, wat is het verschil tussen roosteren en grillen en hoe lang gaat de bloemkool in de oven?
Roosteren doe ik in een ovenschaal (uiteraard ook met wat olijfolie) op 180 graden in de oven gedurende 20 minuten, daarna gaat de bovengrill er nog 10 minuten overheen als ik er parmezaan bij heb gevoegd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133018992
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat is wellicht slim.
Yep, zo was ook de insteek bij mijn beste vriend, die kampt met klinische depressies die elke paar jaar terugkeren. Die mindfullness-cursus van acht weken werd een tijdje geleden op initiatief van zijn psychiater als aanvullende mogelijkheid aangeboden en voor zover ik kan inschatten heeft hij er echt veel aan gehad.

Ik zit er zelf ook aan te denken - vooral uit nieuwsgierigheid en stiekem ook een beetje om te kijken of het me kan helpen de onaangenamere kanten van mijn AD(H)D op een betere manier op te lossen dan Ritalin slikken (wat mij bijzonder slecht beviel, hoe nuttig het ook kan zijn). De recht door zeese en niet-zweverige aanpak van deze therapievorm spreekt me erg aan en ik heb een schop onder mijn kont nodig om iets als meditatie een goede plek in mijn dagritme te geven, want ik vind dat zelf maar lastig, hoe zeer ik ook weet dat het (voor mij) werkt als een tiet! :7
  donderdag 7 november 2013 @ 20:43:53 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133019451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep, zo was ook de insteek bij mijn beste vriend, die kampt met klinische depressies die elke paar jaar terugkeren. Die mindfullness-cursus van acht weken werd een tijdje geleden op initiatief van zijn psychiater als aanvullende mogelijkheid aangeboden en voor zover ik kan inschatten heeft hij er echt veel aan gehad.

Ik zit er zelf ook aan te denken - vooral uit nieuwsgierigheid en stiekem ook een beetje om te kijken of het me kan helpen de onaangenamere kanten van mijn AD(H)D op een betere manier op te lossen dan Ritalin slikken (wat mij bijzonder slecht beviel, hoe nuttig het ook kan zijn). De recht door zeese en niet-zweverige aanpak van deze therapievorm spreekt me erg aan en ik heb een schop onder mijn kont nodig om iets als meditatie een goede plek in mijn dagritme te geven, want ik vind dat zelf maar lastig, hoe zeer ik ook weet dat het (voor mij) werkt als een tiet! :7
Ik zou het zeker proberen, als ik jou was. Kan me haast niet voorstellen dat iemand er níet iets aan zou hebben.
Maar inderdaad als aanvulling, wanneer er een bepaalde problematiek is vastgesteld, niet als therapievorm.

Overigens is wel wetenschappelijk vastgesteld dat het werkt. Dat vind ik zelf dan weer erg fijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 november 2013 @ 20:46:22 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133019592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Roosteren doe ik in een ovenschaal (uiteraard ook met wat olijfolie) op 180 graden in de oven gedurende 20 minuten, daarna gaat de bovengrill er nog 10 minuten overheen als ik er parmezaan bij heb gevoegd.
ah, dus roosteren is gewoon op ovenstand.

Ik vraag me al eeuwen af wat het nou precies is. Loop er altijd mee te klungelen in een recept.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133021046
Is de griep het lijf uit Dude?
  donderdag 7 november 2013 @ 21:23:33 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133021564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Is de griep het lijf uit Dude?
Vanmiddag. Opeens trok de mist op. Gek is dat altijd. Daarvoor nog even flink lopen vlammen qua koorts en toen pvvwoessjjj. Nu nog wel wat moe en licht in het hoofd, maar morgen kan ik weer redelijk normaal functioneren, denk ik.
Toch bijna een week zoet mee geweest. 8)7

Fordeelfannadeel: wel bijna mijn boek uit. Nieuwe van Donna Tartt. Mooi! Misschien een tip voor je komkommerpoli! :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133021751
Voor diegene die het nog niet op Facebook gezien heeft:

Nog even de rotzooi eromheen opruimen, en een paar extra stoelen, en klaar!
  donderdag 7 november 2013 @ 21:31:18 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_133021979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]

nette tafel geworden. ^O^
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_133022096
Tof dat Dude weer beter is en hoezee voor de tafel hierboven. Wat groot en wat stoer! O+

Ik ga even katten spotten in de tuin nu. Volgens mij zitten er momenteel vier of vijf. Tuin is drie jaar lang volkomen verwaarloosd, het zal voor de buurtbeesten dus wel wennen zijn dat er weer mensen in de tuin komen. :)
  donderdag 7 november 2013 @ 21:49:45 #23
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133022963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik zou het zeker proberen, als ik jou was. Kan me haast niet voorstellen dat iemand er níet iets aan zou hebben.
Maar inderdaad als aanvulling, wanneer er een bepaalde problematiek is vastgesteld, niet als therapievorm.

Overigens is wel wetenschappelijk vastgesteld dat het werkt. Dat vind ik zelf dan weer erg fijn.
Mindfulness, CBT, ACT en aanverwante cognitieve therapieën werken bij veel mensen idd redelijk :)
Confidence through competence
pi_133023182
Eigenlijk had ik er geen zin, en zit tóch gebiologeerd te kijken naar programma op Drie ! o|O

Dude beter w/

Niks meer gehoord van de fillum -O-
pi_133023878
Bloemkool met een bechamelsaus en extra kaas uit de oven. :9
pi_133024189
Mooie tafel Jagar!
Dat boerenbont doet me erg denken aan vroegah thuis O+

Lezen op de poli Dude, over komkommers bijv. is toch een boek te ver :+
pi_133026625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]

Tof ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133027749
Moet mn jaarrekeningen erbij halen en dan controleren. Volgens BD heb ik huurtoeslag gekregen waar ik geen recht op had (volgens hun berekeningen heb ik 3000 meer gekregen dan ik heb geschat). Ik kan t niet geloven omdat ik in 2012 5 mnd werkloos was maar moet t dus checken. Bel pap om te zeggen dat ik dat morgen doe. Zegt ie: 'eh nee dan is Miya jarig'.
Gewoon compleet vergeten :X
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 7 november 2013 @ 23:30:17 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133027922
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet mn jaarrekeningen erbij halen en dan controleren. Volgens BD heb ik huurtoeslag gekregen waar ik geen recht op had (volgens hun berekeningen heb ik 3000 meer gekregen dan ik heb geschat). Ik kan t niet geloven omdat ik in 2012 5 mnd werkloos was maar moet t dus checken. Bel pap om te zeggen dat ik dat morgen doe.
Laat voor 175-200 euro even een avond een belastingconsulent/adviseur het even nakijken en bezwaar aantekenen. Is in dit geval de moeite waard!
Poef.....gone! ©golfer
pi_133028226
En nu komen er tranen in bed pff. Heb shopdag van vlg week afgezegd voor nwe winterkleren want ook nog de 115 euro rekening van bloedprikken vorig jaar, nw Ziggo kastje a 69 euro gaat eraf en gisteren 115 overgemaakt naar zus wegens cadeau ouders (foto's). Tis te snel veels te veel, onverwachts.

Hoop dat ik zo rustig kan worden en slapen. Trusten!
pi_133028293
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Laat voor 175-200 euro even een avond een belastingconsulent/adviseur het even nakijken en bezwaar aantekenen. Is in dit geval de moeite waard!
Ja ik ben alleen bang dat ik t toch wel moet betalen en elke extra uitgave is nu teveel, zeker 200 euro.
  donderdag 7 november 2013 @ 23:52:26 #32
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_133028967
Ik heb eergisteren een 'Shepherds Pie' gemaakt (ovenschotel met aardappelpuree, gehakt, wortel en ui), maar ik heb een beetje veel. Zeker de helft van een glazen ovenschaal van normale grootte heb ik over. Nu ga ik morgen naar het buitenland voor 5 dagen, ben woensdag terug. Kan ik de boel invriezen in van die plastic bakjes en dan zonder maagzweren op te lopen dat ontdooien in de oven/magnetron als ik weer terug ben?
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:08:44 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133029619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef JochemP het volgende:
Ik heb eergisteren een 'Shepherds Pie' gemaakt (ovenschotel met aardappelpuree, gehakt, wortel en ui), maar ik heb een beetje veel. Zeker de helft van een glazen ovenschaal van normale grootte heb ik over. Nu ga ik morgen naar het buitenland voor 5 dagen, ben woensdag terug. Kan ik de boel invriezen in van die plastic bakjes en dan zonder maagzweren op te lopen dat ontdooien in de oven/magnetron als ik weer terug ben?
Natuurlijk!

@ AnneX: welk programma op drie?

@ FFT: je kunt altijd uitstel aanvragen. Dan voel je je misschienminder gejaagd en kun je rustig (laten) uitzoeken hoe het zit.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133031013
@Dude et al : éen van de vele linkjes http://zappen.blog.nl/bnn(...)e-racisme-experiment

Ws. ook al op uitzending gemist. :'(
http://www.npo.nl/het-gro(...)11-2013/POW_00724845

Hoe heette de confronterende zg. Therapeutische aanpak in groepssessies ssss ook al weer in de jaren
70-80 ?
Daar doet het mij aandenken.

Verder nog altijd confronterend.
Ik hoorde ook (domme) uitspraken, waarover fft wel eens vertelde...je spreekt best goed nederlands ....8)7

Fft. En als het klopt kun je toch gewoon in 12-16 maandelijkse termijnen terug betalen.
En begin dit jaar moest je toch ook al een berg terugbetalen ?
pi_133031050
FFT, volgens mij heeft de belastingdienst een behoorlijk ruime terugbetalingsmogelijkheid van 2 jaar. Dus dat bedrag gedeeld door 24, dan lijkt het al een stuk minder eng. Nog steeds niet fijn natuurlijk, want elke maand weer een aanslag op je besteedbaar inkomen -O- Dikke knuffel :*

Mooi hout, Jagar! :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:14:37 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133031058
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:12 schreef AnneX het volgende:
@Dude et al : éen van de vele linkjes http://zappen.blog.nl/bnn(...)e-racisme-experiment

Ws. ook al op uitzending gemist. :'(

Hoe heette de confronterende zg. Therapeutische aanpak in groepssessies ssss ook al weer in de jaren
70-80 ?

Verder nog altijd confronterend.
Ik hoorde ook (domme) uitspraken, waarover fft wel eens vertelde...je spreekt best goed nederlands ....8)7
Ah dat programma. Niet gezien. Klinkt als gebaseerd op dat experiment in een schoolklas. Naam even kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 08-11-2013 01:25:29 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133031087
Het is redelijk (wetenschappelijk) onderzocht :D
Jaren geleden bij Oprah ook al eens voorbij zien komen.

Linkje van de uitzending http://www.npo.nl/het-gro(...)11-2013/POW_00724845
pi_133031093
Oprah heeft overigens een keer een show gemaakt met precies dat experiment: mensen in het publiek werden gesorteerd op oogkleur omdat mensen met blauwe ogen dommer zouden zijn. Tijdens de show werd het publiek gevraagd hoe ze zich daar onder voelden. En waarom de bruinogige mensen geen bezwaar hadden gemaakt etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133031102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Oprah heeft overigens een keer een show gemaakt met precies dat experiment: mensen in het publiek werden gesorteerd op oogkleur omdat mensen met blauwe ogen dommer zouden zijn. Tijdens de show werd het publiek gevraagd hoe ze zich daar onder voelden. En waarom de bruinogige mensen geen bezwaar hadden gemaakt etc.
Geheugen hé! Zwei
pi_133031108
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:17 schreef AnneX het volgende:

Geheugen hé!
Eigenlijk geven we gewoon toe Oprah te hebben gekeken 8-)
pi_133031112
Maar ik denk dat ik het heb onthouden omdat ik niet begreep dat de mensen er in trapten. Het zou zo ontzettend niets voor Oprah zijn om mensen zo te behandelen!
pi_133031126
So what ?
Van haar hoorde ik bijv. het begrip " emotionele verwaarlozing" voor het eerst.
pi_133031145
Oprah was altijd heel duidelijk in bespreken van rassenverschillen en de historie.

Het confronterende bleek, dat mensen onbewust onderscheid maken, terwijl zijzelf vinden van niet.
pi_133031153
Ik heb van Oprah geleerd dat als een man (altijd een man) mij op een parkeerterrein onder bedreiging van een wapen een auto in wil krijgen ik heel hard moet schreeuwen en stampei of stampij maken :Y Altijd nuttig, Oprah.
pi_133031178
En niet Hellup roepen, wél Brand !
pi_133031213
Oh ja...moeders kreeg na haar overlijden nog maandenlang de Zorgtoeslag en de hele periode
op haar naam mét schrijffout ! *O*
Bij de BD waren nummers en alles bekend...voor de Toeslag moest opnieuw gironrs etc worden opgegeven! 8)7
pi_133031363
Oe dat laatste klinkt bekend :X

FFT wel een dossier opbouwen. DWZ alles wat je ooit hebt gekregen aan BD papieren bij elkaar bewaren, al behelst het 3 jaar.
Elke keer als je belt, brief erachteraan en kopie maken voor jezelf.
Elke keer als je een brief schrijft, kopie opslaan.

En idd bedenk bij jezelf dat alles in termijnen is terug te betalen mocht het echt zo zijn dat het nodig is.
Geldproblemen sucks, maar geniet van Miya's verjaardag! x
pi_133031373
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...moeders kreeg na haar overlijden nog maandenlang de Zorgtoeslag en de hele periode
op haar naam mét schrijffout ! *O*
Bij de BD waren nummers en alles bekend...voor de Toeslag moest opnieuw gironrs etc worden opgegeven! 8)7
Een au pair van mijn ouders ging terug naar Slowakije en wilde haar zorgtoeslag stop zetten. Kon niet, kon alleen per 1 januari (??) en dan moest ze het teveel gekregen geld weer terug storten. Terwijl ze in het buitenland was en haar rekening in Nederland wilde opheffen.
pi_133031516
Toeslagen zijn er dus eigenlijk niet om te gebruiken omdat je het nodig hebt, maar om weg te zetten voor als je het terug moet betalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133031587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Toeslagen zijn er dus eigenlijk niet om te gebruiken omdat je het nodig hebt, maar om weg te zetten voor als je het terug moet betalen.

SPOILER
De huursubsidie keek naar je inkomen van het jaar er voor en mocht je heel erg veel minder zijn gaan verdienen dan kon je een herziening aanvragen. Maar als je dit jaar een baan had gevonden waarbij je veel meer verdiende dan hoefde je het nooit terug te betalen, want het was gebaseerd op een reeds vastgesteld inkomen.

Dat hebben ze toen ineens omgezet naar een soort voorschot over het lopende jaar (toen het van huursubsidie naar huurtoeslag ging), wat je eventueel terug moet betalen als je inkomen is gestegen. En daar gaat het dus heel vaak heel erg mis :{
pi_133031699
Tell me ;)

Slape!

Werkze!
pi_133031706
Ja, dank je! Slaap lekker :Z
pi_133032174
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 8 november 2013 01:12 schreef AnneX het

70-80 ?

...Sensitivity training...http://en.wikipedia.org/wiki/Sensitivity_training
En
http://mens-en-samenlevin(...)tivity-training.html

Nu kan ik slapen :Z
pi_133032807
Laatste dagje weer voor het weekend!

Zo eens kijken of mijn kippenleverpate een beetje afgekoeld is.
pi_133032881
Voor mijn werk schouderkarbonade marineren zodat ik die morgen ochtend kan opzetten voor mijn eerste pulled pork. Mocht het bevallen doe ik het een andere x met een procureur oid.
pi_133032892
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:33 schreef regnavetto het volgende:
Voor mijn werk schouderkarbonade marineren zodat ik die morgen ochtend kan opzetten voor mijn eerste pulled pork. Mocht het bevallen doe ik het een andere x met een procureur oid.
Houd me op de hoogte. Ik heb ook nog schouderkarbonade liggen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.
pi_133032969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:33 schreef regnavetto het volgende:
:9 lekker. Vorig weekend nog gemaakt van procureur. Smullen! Met echte coleslaw natuurlijk.
pi_133033109
Wat is eigenlijk pulled pork precies :?
pi_133033148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat is eigenlijk pulled pork precies :?
Groot stuk varken, lang garen en dan helemaal uit elkaar trekken. Veel doen het op de BBQ, dat wil ik deze zomer eens proberen.
pi_133033178
Op de BBQ wordt het wel het lekkerste, maar uit de oven viel me zeker niet tegen! :Y
pi_133033198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de BBQ wordt het wel het lekkerste, maar uit de oven viel me zeker niet tegen! :Y
Staat nog steeds hoog op het uitprobeerlijstje hier :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133033202
Gisteren werd de microplane trouwens gebracht. Wat een prachtig ding. O+ Veel groter dan ik had verwacht.
pi_133033509
In Amerika zulke smerige pappige pulled pork gegeten :X

Mogge, laatste drukke dag. Dan kado zoeken en naar verjaardag nichtje (3) :)
pi_133033969
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:13 schreef Myraela het volgende:
Gisteren werd de microplane trouwens gebracht. Wat een prachtig ding. O+ Veel groter dan ik had verwacht.
Ohja goed dat je het zegt. Ik zal ook weer eens op zoek gaan naar winacties.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 09:42:20 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133034610

Tav al bingo?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:59:43 #67
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133036460
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Tav al bingo?
Ruimschoots, maar ik mis er wel een paar die geheid ook overal bingo opleveren.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133036568
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Groot stuk varken, lang garen en dan helemaal uit elkaar trekken. Veel doen het op de BBQ, dat wil ik deze zomer eens proberen.
Was leuk om te doen op de BBQ. Alleen heel snel doe ik het niet meer, het was heerlijk daar niet van maar om 4 uur 's nachts beginnen om om 6 uur 's avonds klaar te zijn vond ik een beetje teveel van het goede :P
pi_133036676
quote:
[ afbeelding ]
Tav al bingo?
Damn, kom net uit de sales vergadering hier. Had ik het maar eerder geweten.
pi_133036901
:O Testplannen schrijven :O :+
pi_133037085
pi_133037713
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:02 schreef Molleman het volgende:

[..]

Was leuk om te doen op de BBQ. Alleen heel snel doe ik het niet meer, het was heerlijk daar niet van maar om 4 uur 's nachts beginnen om om 6 uur 's avonds klaar te zijn vond ik een beetje teveel van het goede :P
:? had je er een heel varken op liggen of zo? Zo'n 6 uur voor een stuk van 1kilo ongeveer, valt best mee toch?
pi_133037806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:? had je er een heel varken op liggen of zo? Zo'n 6 uur voor een stuk van 1kilo ongeveer, valt best mee toch?
Was een stuk van 4 kilo ofzo. Procureur.
pi_133037850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef Molleman het volgende:

[..]

Was een stuk van 4 kilo ofzo. Procureur.
Ah, dan zou ik het de volgende keer gewoon ik kleinere porties verdelen en naast elkaar klaar maken. Minder lang werk, meer lekkere bast-oppervlak en heerlijk mals vlees evengoed. :Y
pi_133037957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah, dan zou ik het de volgende keer gewoon ik kleinere porties verdelen en naast elkaar klaar maken. Minder lang werk, meer lekkere bast-oppervlak en heerlijk mals vlees evengoed. :Y
Vind ik niet erg handig. Gebruik elektrische thermometers die ik buiten de BBQ af kan lezen zodat het deksel er zo min mogelijk af hoeft (temperatuur moet 120 graden blijven). En om nou 4 thermometers aan te schaffen vind ik teveel van het goede :)
pi_133037973
Pulled pork! *O*

Teveel ontvangen toeslagen terugbetalen -O-

Zelf ook wel eens zo'n euvel gehad wegens te lang doorbetaalde zorgtoeslag, maar ndanks het feit dat de verwerkingstijd bij de Belanstingdienst en de manier van verrekenen wat onhandig is, vond ik niettemin wel dat het mijn eigen schuld was dat ik de zorgtoeslag (per abuis, had gewoon niet opgelet!) had opgemaakt in de maanden waarin ik het eigenlijk al niet meer nodig had.

Prima betalingsregeling kunnen treffen en och, hoewel het ook rond de duizend euro zat is het maar een SCHIJNTJE in vergelijking met mijn torenhoge studieschuld. :@

Al ben ik daarvoor voor dit jaar (weer eens }:| ) vergeten een verlaging van het maandbedrag te betalen, dus betaal ik daar nu tot de jaarwisseling een whopping driehonderd euro per maand voor. :{ Ach ja, zo schiet het in elk geval een beetje op. In het begin, toen ik het salaris van mijn lief nog niet liet meetellen en ik maar drie dagen in de week werkte betaalde ik per maand zó weinig (naar draagkracht) dat geudrende twee jaar mijn studieschuld door de rente hoger werd in plaats van lager. 8)7
pi_133038013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:45 schreef Molleman het volgende:

[..]

Vind ik niet erg handig. Gebruik elektrische thermometers die ik buiten de BBQ af kan lezen zodat het deksel er zo min mogelijk af hoeft (temperatuur moet 120 graden blijven). En om nou 4 thermometers aan te schaffen vind ik teveel van het goede :)
Tja.. dan gewoon óf minder in 1x maken, of het vroege opstaan er wel of niet voor over hebben idd. :)
Op zich zou je natuurlijk ook de thermometer in 1 stuk kunnen steken en dat als leidraad gebruiken. Het gaat immers langzaam, gaat niet snel mis of zo.
pi_133038133
Ik moet zeggen dat k het eerst ga proberen met lapjes schouderkarbonade gewoon uit de supermarkt voordat ik me ga wagen aan een groot stuk vlees. Vind het zonde van het vlees als et niks is.
pi_133038193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:50 schreef regnavetto het volgende:
Ik moet zeggen dat k het eerst ga proberen met lapjes schouderkarbonade gewoon uit de supermarkt voordat ik me ga wagen aan een groot stuk vlees. Vind het zonde van het vlees als et niks is.
Ik betaalde echt geen drol voor een stuk procureur van 4 kilo. Ik meende toen iets van 14 euro bij de Sligro ofzo.
pi_133038209
quote:
Kan weinig mis aan hoor. Langzaam, lage temperatuur en een beetje geduld - als je je daaraan houdt is het volgens mij onmogelijk om je procureur te verpesten
pi_133038219
quote:
Ik denk alleen dat je een totáál ander effect krijgt. Het mooie aan een groot stuk procureur is dat het van binnen haast smelt omdat het zo langzaam gaart. Dat effect mis je met een klein lapje vrees ik..
pi_133038304
Waar zullen we Spotify op kantoor vandaag eens mee vullen? Ik zeg: het oeuvre van M.I.A. want die schijnt net een nieuw album te hebben. Ik ken eigenlijk alleen deze van haar:

..maar dat is dan ook wel een extreem tof liedje. Benieuwd naar de rest.
Weer eens wat anders dan wat ik normaal gesproken luister.
pi_133038359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Molleman het volgende:

[..]

Ik betaalde echt geen drol voor een stuk procureur van 4 kilo. Ik meende toen iets van 14 euro bij de Sligro ofzo.
14 euro?!?? Das niks idd
pi_133038455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:54 schreef minilot het volgende:
Waar zullen we Spotify op kantoor vandaag eens mee vullen? Ik zeg: het oeuvre van M.I.A. want die schijnt net een nieuw album te hebben. Ik ken eigenlijk alleen deze van haar:

..maar dat is dan ook wel een extreem tof liedje. Benieuwd naar de rest.
Weer eens wat anders dan wat ik normaal gesproken luister.
Misschien met Lindsey Stirling? Of Mark Knopfler? Dire Straits? O+
pi_133038457
Paar euro per kilo idd :)
pi_133038476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je wil dat ze in slaap valt?? :O
pi_133038532
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor. Is goed zelfs! Kwaliteit, gitaarvirtuozen, etc. Maar niet echt waar ik zelf graag naar luister. Te gezapig. ;) Te mijn-geschiedenisleraa-van-de-HAVO
pi_133038540
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je wil dat ze in slaap valt?? :O
Nee? Ik val niet in slaap hierbij hoor :o En flinke stampmuziek op kantoor is ook niet echt een optie he :o
pi_133038551

Bijna helemaal zelf een Billy in elkaar gezet vanmorgen. Eén v.d. vier. :7
pi_133038555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor. Is goed zelfs! Kwaliteit, gitaarvirtuozen, etc. Maar niet echt waar ik zelf graag naar luister. Te gezapig. ;) Te mijn-geschiedenisleraa-van-de-HAVO
_O-

Wat luister je dan graag :?
pi_133038570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee? Ik val niet in slaap hierbij hoor :o En flinke stampmuziek op kantoor is ook niet echt een optie he :o
Jawel hoor. Ben alleen ^O^

En ik hou wel van muziek met rare of scherpe randjes.
pi_133038587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ben alleen ^O^

En ik hou wel van muziek met rare of scherpe randjes.
Jazz :? Probeer John Zorn eens :P Lang, lang geleden een geweldige hype in MUZ :P
pi_133038652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-

Wat luister je dan graag :?
Ik heb een vrij eclectische smaak die reikt van obscure Duitse gothic EBM uit de vroege jaren tachtig tot punk, tot psytrance (Infected Mushroom! O+ ) tot wazige house (Grimes! O+ ) en alternatieve bandjes van The Smiths & The Cure tot aan White Stripes en De Staat enzo. O, en jazz, al snap ik daar niet zoveel van. En klassiek, op z'n tijd. Wagner als ik boos ben, de impressionisten op elk ander moment. O+
pi_133038663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha jij hebt er de zelfde associatie bij zie ik :D gezapige mannen-in-ribfluwele-plooibroeken-muziek :Y
pi_133038667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jazz :? Probeer John Zorn eens :P Lang, lang geleden een geweldige hype in MUZ :P
Noted! Voor als ik door de ceedees van. M.I.A. heen ben later vandaag. ^O^
pi_133038687
De nieuwe van De Staat is weer erg lekker O+
pi_133038715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, inderdaad! :9 Veel beter dan de vorige twee ook. Die vond ik een beetje mweh, maar I_CON heb ik de afgelopen twee weken wel dertig keer van voor tot achter geluisterd.
pi_133038741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! :9 Veel beter dan de vorige twee ook. Die vond ik een beetje mweh, maar I_CON heb ik de afgelopen twee weken wel dertig keer van voor tot achter geluisterd.
Oh ik vind ze allemaal tof eigenlijk wel :Y Steengoede band iig ^O^
pi_133038806
quote:
[ afbeelding ]
Tav al bingo?
:D
pi_133038959
Hoe kom ik aan een sligro pas 😢
pi_133038998
Hoe doe je die smilie :o
pi_133039048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef regnavetto het volgende:
Van iemand lenen ofzo? Of je moet een eigen bedrijf hebben natuurlijk. Dan kun je hem zelf aanvragen.
pi_133039063
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Noted! Voor als ik door de ceedees van. M.I.A. heen ben later vandaag. ^O^
Ik geef geen garanties :@ Ik vond het namelijk verschrikkelijk :@ Mijn voorkeur gaat eerder naar Eric Truffaz uit. Een toffe jazz trompettist met wat arabische invloeden af en toe en ook wat rap.

Misschien dat je The Bullfight dan wel leuk vind. Geen idee of je die op Spotify terug vind maar het is een beetje Nick Cave-achtig: http://www.thebullfight.nl/
pi_133039120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Laatste keer dat ik De Staat live zag was wel erg tof. Goeie live band. Ik vond de CD's toch minder :@
pi_133039132
Nick Cave is fantastisch! O+
En Arabische invloeden zijn altijd goed! :9

Dank voor de tips. Ik ben wat muziek betreft (net al met koken) een alleseter: genres maken me niet uit, als het maar iets bijzonders heeft en goed is.
pi_133039157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef minilot het volgende:
Nick Cave is fantastisch! O+
En Arabische invloeden zijn altijd goed! :9

Dank voor de tips. Ik ben wat muziek betreft (net al met koken) een alleseter: genres maken me niet uit, als het maar iets bijzonders heeft en goed is.
Eric Truffaz is een tikkie lounge-achtig maar zo tof O+ Heb hem ook een paar keer live gezien O+ En zelfs een toffe foto van hem aan de muur (zelfgemaakt uiteraard *) )

pi_133039188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik De Staat live zag was wel erg tof. Goeie live band. Ik vond de CD's toch minder :@
Waarom toch steeds de :@ ?? Geeft toch niets? :D
pi_133039204
Lounge-achtig is leuk, ik heb een playlist vol met oer-lounge (exotica O+ ) uit de jaren vijftig en zestig. Lex Baxter enzo: hartstikke tof.

Maar vooral voor thuis. Op mijn werk wil ik iets met pit. *)
pi_133039217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef regnavetto het volgende:
Je hebt een kvk nr nodig om er zelf een aan te vragen. Lenen kan wel maar je loopt het risico dat ze net toevallig controleren en je het niet mee krijgt (al hebben wij nog nooit controle mee gemaakt hoor, maar het schijnt te gebeuren)
pi_133039239
O, en heb wat muziek betreft ook een waanzinnig zwak voor merkwaardige dames:

O+

Afgezien van dat het toffe muziek is kan ik hier ook een miljoen keer naar kijken
pi_133039275
Lap zeg! Er zit sinds het in elkaar zetten van de Billy vanochtend een stevige pleister om mijn smartphone-duim. Dat is verdraaid lastig!
pi_133039307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je hebt een kvk nr nodig om er zelf een aan te vragen. Lenen kan wel maar je loopt het risico dat ze net toevallig controleren en je het niet mee krijgt (al hebben wij nog nooit controle mee gemaakt hoor, maar het schijnt te gebeuren)
Ik gebruik altijd die van de wereldwinkel waar mijn ouders bij in het bestuur zitten. Ze hebben mij er nog nooit naar gevraagd, behalve scannen bij de kassa. Bij de Makro waren ze een stuk strenger kan ik mij herinneren.
pi_133039333
Bij de Sligro bij mij ook altijd alleen bij de kassa. Bij de Makro kom ik nooit, dus dat weet ik niet..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 12:28:19 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133039359
Pa had vroeger een pasje, had ook een eigen bedrijfje en toen kon je bij de Lukas Klamer, maar ja dat is inmiddels ook Makro en heb toen de zaak niet meer van binnen gezien hier in Beverwijk :P
pi_133039538
Nee nou ja, ze kúnnen moeilijk doen.. :) Makro is streng ja, dat had ik ook begrepen. Maar die zit hier verder weg dus daar gaan we niet heen verder dus geen eigen ervaring mee..
pi_133039800
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee nou ja, ze kúnnen moeilijk doen.. :) Makro is streng ja, dat had ik ook begrepen. Maar die zit hier verder weg dus daar gaan we niet heen verder dus geen eigen ervaring mee..
Makro is niet streng. Je moet alleen ff zorgen voor een machtigingsbrief. Daarnaast hebben ze tegenwoordig gewoon scan-palen om binnen te komen dus persoonlijke controle is er niet meer :Y)
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:17:20 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133040866
Zo. Ik zit weer op mijn 'werkplek' bij het OLT.
Voor degenen met kleine kinderen in hun omgeving of familie:
http://www.vetkindercabaret.nl/home.html
Poef.....gone! ©golfer
pi_133042042
Tip voor chocoladeliefhebbers: Milka Bubblé is heel lekker :9
Reep naast me gekregen en is gevaarlijk want heb de hele dag door trek.
pi_133042400
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Tip voor chocoladeliefhebbers: Milka Bubblé is heel lekker :9
Reep naast me gekregen en is gevaarlijk want heb de hele dag door trek.
Is dat Milka met muziek :? :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 15:11:20 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133045142
*niet het zwarte pietentopic lezen, niet het zwarte pietentopic lezen
en dan toch doen he :'). Deel 32 inmiddels, maar de discussie is net zover als in deel I.

Over een andere Piet gesproken. Door zijn naam staat geen streep meer, het is nu de vraag wanneer hij zich weer komt melden ;)
pi_133046231
Soesjes rijzen niet :( :( :(
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:55:16 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133046774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Soesjes rijzen niet :( :( :(
Ik zal ze straks als ik thuis kom even streng toespreken. >:)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133047173
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef borisz het volgende:
*niet het zwarte pietentopic lezen, niet het zwarte pietentopic lezen
en dan toch doen he :'). Deel 32 inmiddels, maar de discussie is net zover als in deel I.

Over een andere Piet gesproken. Door zijn naam staat geen streep meer, het is nu de vraag wanneer hij zich weer komt melden ;)
Ik hoop snel! Ik mis Piet wel, maar straks heeft ie een ander plekje online ontdekt :'(

Als er ergens bij een event bij de verboden spullen om mee naar binnen te nemen tussen allerhande wapens en vuurwerk staat dat je ook geen 'electronic storage devices' mee mag nemen dan sluit dat toch al direct alle mobiele telefoons en camera's uit? :D
pi_133047536
Dat zou je wel zeggen he! Vaak maken ze voor smarphones wel uitzonderingen..

Ik heb een vilten mandje gemaakt :D Leuk experiment en nog gelukt ook *O*
pi_133047569
Dat vraagt om een foto, Sun!
pi_133047695
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat vraagt om een foto, Sun!
Ja ik moet ze nog ff van de camera trekken, de hakers uit het haaktopic zitten er ook nog op te wachten :+ Komt er aan dus ;)
pi_133047972
Dinsdag nog bezoek van de kascommissie en dan de 26e nog een Algemene Leden Vergadering en dan ben ik echt van de VvE af O+
pi_133049308
Iemand een briljant plan wat ik met flessen wijn kan doen die toch echt al een aantal jaar in de kast liggen :? Van die kerstpakketten-meuk en zo :? Zijn ze nog ergens voor te gebruiken of open maken en door de afvoer heen :?
pi_133049392
Open maken, even ruiken/proeven en dan in een stoofpot mikken?? Dat zou ik doen :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 17:02:37 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133049523
Wat Sun zegt. :Y
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:05:42 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133049630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een briljant plan wat ik met flessen wijn kan doen die toch echt al een aantal jaar in de kast liggen :? Van die kerstpakketten-meuk en zo :? Zijn ze nog ergens voor te gebruiken of open maken en door de afvoer heen :?
Azijn van maken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_133049646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Open maken, even ruiken/proeven en dan in een stoofpot mikken?? Dat zou ik doen :Y
Dat wordt een gezellige boel vanavond :Y)
pi_133049649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Azijn van maken?
Ik heb best veel flessen en zoveel azijn gebruik ik niet :o
pi_133049711
Hoeft toch ook niet allemaal in 1x op? Je eet gewoon de rest van de maand cocq au vin en boeuf bourignon.. goed plan toch *) :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 17:09:51 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133049762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeft toch ook niet allemaal in 1x op? Je eet gewoon de rest van de maand cocq au vin en boeuf bourignon.. goed plan toch *) :+
Of een grote pan bolognesesaus. Mag ook wijn in :P
pi_133049764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- _O- _O- Het is niet zo'n heel slecht plan idd :P Misschien morgen ff bij de Makro een flinke hoeveelheid runderlappen inkopen :9

Kan ik gelijk de vriezer volkoken :D
pi_133049786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef borisz het volgende:

[..]

Of een grote pan bolognesesaus. Mag ook wijn in :P
Voor de variatie een goed idee ja ^O^
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 17:12:38 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133049858
Hier op het menu Pappardelle con finocchio e salsiccia :9
pi_133049895
Als je toch naar de Makro gaat Pee, probeer dan of ze naborst aan één stuk hebben liggen. Aanbraden, fles wijn er over en 4 uur laten pruttelen...
pi_133049930
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je toch naar de Makro gaat Pee, probeer dan of ze naborst aan één stuk hebben liggen. Aanbraden, fles wijn er over en 4 uur laten pruttelen...
Naborst :? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
pi_133049971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Naborst :? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Rundvlees, stoofvlees. Borststuk. De Sligro had het helaas niet liggen voor me, maar wel een stuk voor me afgesneden wat er vlak bij zit. Als het maar lekker lang kan stoven was mijn eis ;)
pi_133050070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Rundvlees, stoofvlees. Borststuk. De Sligro had het helaas niet liggen voor me, maar wel een stuk voor me afgesneden wat er vlak bij zit. Als het maar lekker lang kan stoven was mijn eis ;)
Denk niet dat de Makro dat heeft, maar ik zal morgen eens checken! Zo nog een rondje IKEA. De voorraad-indicatie zegt dat ze alles hebben wat ik wil dus met een beetje geluk een vluggertje :+

(lamp, paar flessenhouders voor in de kast en een vloerbeschermer voor onder de bureaustoel om het laminaat een beetje netjes te houden).
pi_133050234
Sooo, ik zit *O* met een droge witte (wijn) en handje noten.
Mn.X is een middagje mantelzorgen en ik een middagje huishouden en
boskippen. -O-

In de mail kwam een nieuw recept van Kay binnenwaaien...die staat op
http://www.kayotic.nl/blog/bb-r-suri-style

En natuurlijk giet je rode wijn in de stoofpotten P.! :Y)
pi_133050334
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef AnneX het volgende:
Sooo, ik zit *O* met een droge witte (wijn) en handje noten.
Mn.X is een middagje mantelzorgen en ik een middagje huishouden en
boskippen. -O-

In de mail kwam een nieuw recept van Kay binnenwaaien...die staat op
http://www.kayotic.nl/blog/bb-r-suri-style

En natuurlijk giet je rode wijn in de stoofpotten P.! :Y)
Dat is niet zo natuurlijk hoor :o Ik heb echt een briljant lekkere stoofpot met maiskip en een hele fles witte wijn :9~
pi_133050340
Weekend *O* Tijd voor IKEA -O-
pi_133052274
Maak ik 3X soesjes die mislukken.
Gaat golfer het proberen, prachtig gerezen soesjes :Y)
pi_133052327
Oef. Irritant ... 8)7
pi_133052369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Bluezz het volgende:
o|O je zou hem toch.... ;)
pi_133052380
Ja nogal 8)7
Maar mn chocoladesaus is wel gelukt aubainmarie om ze in te dopen en ik ga ze zo nog vullen met slagroom, ze zijn voor bij het ijstoetje morgen.
Tussendoor vanmiddag 2 wassen gedraaid heeeel veel boodschappen gedaan (morgen eters) wc gepoetst en nog een kipschotel gemaakt.
Harder gewerkt dan op een werkdag w/
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:34:36 #150
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133052425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Bluezz het volgende:
Als hij echt van je houdt laat hij het ook minimaal een keer mislukken :{w
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133052440
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zou jij voor mij wel doen he.. wel meer dan 1x zelfs :+ *)
pi_133052506
:P
Ik kan gewoon niet zo goed koken/bakken.
Wil te snel, te makkelijk hop hop :D
pi_133052551
Wil ik die kutsoesjes vullen heb ik de spuitbus ipv in de koelkast in de vriezer gezet.
Verder gaat het goed hoor 8)7
pi_133052598
Rustig blijven B :D :*
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:04:04 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133053377
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef TAV74 het volgende:

Er waren al genoeg boter en eieren weggeflikkerd, dus ik doe het gewoon in 1x goed. :@
Nu alvast een slasoep aan het brouwen voor morgen.

B. had gewoon haar dag niet zo. :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_133053482
B is dan misschien niet de beste kok van jullie 2, maar wel de liefste :6 :*
pi_133053546
Sjonge B. toch :*

Kan ik ook doen...in de vriezer ipv de koelkast |:(
pi_133053588
Achgut. Net twee konijntjes op de parkeerplaats van ons kantoor (middenop een industrieterrein)!

Gisteren poezen op bezoek in de tuin, vandaag konijnen bij mijn werk, zou me er haast een deerne uit een Disney-film bij voelen. Straks even buiten zingen met mijn wijsvinger uitgestoken, misschien komt er een vogeltje op zitten *)
pi_133053636
Ik vind soesjes ook lastig! Vaker oefenen, denk ik.

(nog driekwart jaar tot eerstvolgende Heel Holland Bakt :+ )
pi_133053641
Sneeuwlotte :D O+
pi_133053655
Soesjes. O+
pi_133055749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef minilot het volgende:
Ik vind soesjes ook lastig! Vaker oefenen, denk ik.

(nog driekwart jaar tot eerstvolgende Heel Holland Bakt :+ )
Je gaat meedoen? :+
pi_133056460
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:12 schreef borisz het volgende:
finocchio
Eh... Naar mijn weten betekent dit 'homo' in het Italiaans _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 20:18:30 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133056529
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh :P

Het is ook een
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:29:37 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133057042
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:18 schreef borisz het volgende:

Het is ook een
[ afbeelding ]
Die zit morgen ook als 1 van de 3 groentes bij het eten.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 21:08:28 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133059102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Die zit morgen ook als 1 van de 3 groentes bij het eten.
Een groente die ik heb dit jaar meer heb leren waarderen. :Y Venkel gebruikt in salades tot wokmaaltijden en vispakketjes.
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:11:30 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133059257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef borisz het volgende:

Een groente die ik heb dit jaar meer heb leren waarderen. :Y Venkel gebruikt in salades tot wokmaaltijden en vispakketjes.
Ik rooster hem, samen met winterpeen, ui en knof en veel kruiden in de oven. Geeft een lekkere anijsachtige smaak.
Poef.....gone! ©golfer
pi_133060924
Venkel :9 heerlijk en veelzijdig.
pi_133061345
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat klopt. Maar het is ook het Italiaanse woord voor venkel. En mannelijke homofiel.
pi_133071214
Vraagje...wat is er bijzonder aan Nederlandse basterdsuiker?
Is dat niet bekend over de grens :?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ermde-eu-status.html

/ :z
pi_133072188
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 01:58 schreef AnneX het volgende:
Vraagje...wat is er bijzonder aan Nederlandse basterdsuiker?
Is dat niet bekend over de grens :?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ermde-eu-status.html

/ :z
Ik kon het in de UK niet vinden zoals wij het hebben.
  zaterdag 9 november 2013 @ 08:27:50 #172
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133072490
Basterdsuiker is een mengsel van kristalsuiker en invertsuiker, is daardoor vochtiger en beter te gebruiken als je wil dat je bakwaren minder snel uitdrogen.
pi_133072507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Vork het volgende:
Basterdsuiker is een mengsel van kristalsuiker en invertsuiker, is daardoor vochtiger en beter te gebruiken als je wil dat je bakwaren minder snel uitdrogen.
Weer wat geleerd! Wat is invertsuiker eigenlijk?
  zaterdag 9 november 2013 @ 08:41:46 #174
3878 Vork
Manisch creatief
pi_133072579
Suiker bestaat uit een glucose- en een fructosemolecuul die onder een bepaalde hoek met elkaar verbonden zijn. Invertsuiker is zegmaar het zelfde, maar dan in spiegelbeeld (heel kort door de bocht). Dat heeft andere eigenschappen tot gevolg. Het is iets zoeter en vochter. In de industrie gebruiken ze het veel.
pi_133072824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hé, dank to Vork ! w/

Kayotic Kitchen gebruikt graag en vaak donkerbruine "sugar" (zoals in het laatste recept ook weer) .
Kennen hullie dat wél?

Goeiemorgen !
pi_133073131
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hé, dank to Vork ! w/

Kayotic Kitchen gebruikt graag en vaak donkerbruine "sugar" (zoals in het laatste recept ook weer) .
Kennen hullie dat wél?

Goeiemorgen !
Ik gebruik meestal donkerbruine basterdsuiker als ik dat voorbij zie komen :)

Goedemorgen trouwens allen! Vandaag eens proberen mijn werkkamer af te ronden.
pi_133073237
Oh O+ de laatste was geen kwaliteitspost o|O

Op de foto's van Kay herken ik de ons bekende basterdsuiker.
In haar engelstalige recepten schrijft de nederlandse Kay over "brown sugar".

Van Vork en Isa ( en nu.nl) begrijp ik dat basterdsuiker typisch nedl. Is.

Mijn vraag is, of men in Engeland / buitenland wél bruine ! Suiker kent dan ?

Moblo? Jäger ? Isa? Ross ? Sch.dochter Bluezz ? w/
pi_133073251
Niét proberen P. ! gaan doen !

En morgen is er weer een dag. w/
In ieder geval heb je de VvE door een hectisch jaar gedragen _O_
pi_133073289
ja, bruine suiker kent men hier wel. Maar, smaakt en ruikt anders dan basterdsuiker. Ik neem vaak een aantal pakken basterdsuiker mee uit Nederland, lekker! HIer koop ik farin suiker, dat gekleurd is met een suikersiroop.
  zaterdag 9 november 2013 @ 10:08:43 #180
55709 Stereotomy
pi_133073322
Waarschijnlijk meer melasse erin gemixt :)
pi_133073343
:W Jagär.

Ga je goed ? en genieten jullie van de goed gelukte tafel/bureau ?! _O_
pi_133074149
*O* nieuwe schoentjes *O*

zaterdag 9 november 2013 @ 11:11:10 #183
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133074153
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:02 schreef AnneX het volgende:
Niét proberen P. ! gaan doen !
pi_133074504
quote:
ET is volkomen aan mij voorbijgegaan.

Wat een alien filosoof _O_

Stevige stappers, Sun .klos je nu door het huis om ze in te lopen ?
pi_133074576
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* nieuwe schoentjes *O*

[ afbeelding ]
MIjn vertrouwde stappers voor jaaren en jaaaaren O+
Heb ze ook in het blauw gehad.
pi_133074621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

MIjn vertrouwde stappers voor jaaren en jaaaaren O+
Heb ze ook in het blauw gehad.
Ik zat te twijfelen over groen.. maar die kan ik altijd nog een keertje er bij kopen.. of bordeauxrood.. Ook tof. Heb er 17 jaar over gedaan maar ein-de-lijk heb ik ze toch een keer gekocht ;)
pi_133074631
Iemand op het koor heeft hoge met bloemen, ook errug leuk!
Onder een spijkerrokje of zo.
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:48:43 #188
pi_133074683
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een alien filosoof _O_

En Star Wars ook blijkbaar, dit is Yoda. ET was die telefoongast (8>
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:51:10 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133074718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook niet als muscovado sugar?

The love you take is equal to the love you make.
pi_133074790
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:48 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

:D
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:01:46 #191
pi_133074888
En over bloemkool gesproken. Ik zag gister in 'Jamie saves' hoe hij van bloemkool een soort rijst maakte. Zag er wel lekker uit.
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:03:34 #192
55709 Stereotomy
pi_133074915
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:01 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
En over bloemkool gesproken. Ik zag gister in 'Jamie saves' hoe hij van bloemkool een soort rijst maakte. Zag er wel lekker uit.
Lowcarb rijstvervanger ja. Een van de makkelijkste 'trucjes' om minder kcal binnen te krijgen en toch een 'vol' gevoel te houden, plus je eigen recepten te behouden waar rijst in voorkomt.
pi_133074939
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Iemand op het koor heeft hoge met bloemen, ook errug leuk!
Onder een spijkerrokje of zo.
Ja die zijn ook wel grappig, al vind ik de hoge met omslagmogelijkheid nog iets leuker. Gewoon zwarte of bruine laarzen tot je de bovenkant omflapt. Dan zie je bloemen of een tartan (die laatste zou mijn voorkeur hebben uiteraard :7 ) Maar die zijn best duur.. dus dat wordt eerst sparen ;)
pi_133075343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Lowcarb rijstvervanger ja. Een van de makkelijkste 'trucjes' om minder kcal binnen te krijgen en toch een 'vol' gevoel te houden, plus je eigen recepten te behouden waar rijst in voorkomt.
Toppie :Y
pi_133076538
Aww, ik heb er jaaaaaren op gelopen. Vanaf de brugklas denk ik O+ In diverse kleuren en patronen. Paar jaar geleden overgestapt op gympies, maar word toch wel wat nostalgisch als ik ze zo zie.. Misschien weer 'ns een paar aanschaffen.
pi_133076549
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En lekker ook, voor de afwisseling! :Y
pi_133076600
Ooooooo en SUNSUNSUN! De moktruitjes zijn binnen!
Ik ben nu op kantoor (de rest van de dag! }:| ), maar ik ga morgen echt zoooooooo iets maken dat in een mok kan en ze in het Foodgawker-topic plaatsen! :)
En ik heb twaalf mokken die erin passen :D

Echt reuzereuzereuze bedankt! *O*
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:26:23 #198
55709 Stereotomy
pi_133076611
Moktruitjes *O*
pi_133076658
quote:
12s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:48 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

_O-
pi_133076677
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Anne! :o
pi_133076711
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef minilot het volgende:
Ik ben nu op kantoor (de rest van de dag! }:| ), maar ik ga morgen echt zoooooooo iets maken dat in een mok kan en ze in het Foodgawker-topic plaatsen! :)

:D jeey!!
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:40:17 #202
pi_133077012
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Is je werkkamer al klaar? Zo niet, ff doorgaan joh :6
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Anne! :o
Door dit gesprek ben ik hem aan het downloaden. Straks kijken en ik vrees dat ik het niet droog houd :'(

Oh @ Stereotomy. Bedankt voor de uitleg bij dat bloemkool-rijst verhaal. Ik leer hier best wel veel tijdens het lurken *O*
pi_133077068
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

[..]

Door dit gesprek ben ik hem aan het downloaden. Straks kijken en ik vrees dat ik het niet droog houd :'(
Wel de goeie versie hè? Niet die geremasterde, 'famielievriendelijkere' versie waarin de pistolen van de feds zijn veranderd in walkietalkies! }:| En met die enge uitziende shots van een computeranimatie-E.T. die nogal contrasteert met de prachtige oorspronkelijke animatronic-pop.
pi_133077167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Moet nog beginnen :+
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:47:41 #205
pi_133077170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel de goeie versie hè? Niet die geremasterde, 'famielievriendelijkere' versie waarin de pistolen van de feds zijn veranderd in walkietalkies! }:| En met die enge uitziende shots van een computeranimatie-E.T. die nogal contrasteert met de prachtige oorspronkelijke animatronic-pop.
De torrent heeft 'original' in de titel, dus hoop het. Wist niet eens dat er een bijgewerkte versie was (al ligt dat erg voor de hand met al dat gezeik van tegenwoordig).
pi_133077171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef minilot het volgende:

Moktruitjes :D O+
pi_133077253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:47 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

De torrent heeft 'original' in de titel, dus hoop het. Wist niet eens dat er een bijgewerkte versie was (al ligt dat erg voor de hand met al dat gezeik van tegenwoordig).
Nou ja, het was alleen bij de 20jarige verjaardags-remaster van de film. Tien jaar later (vorig jaar) kwam er een opnieuw een anniversary-editie uit die gelukkig weer gewoon helemaal was zoals -ie hoorde te zijn ^O^
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:52:35 #208
pi_133077277
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Moet nog beginnen :+
Haha, ik ken het gevoel. Ik bedenk altijd 's avonds laat dat de boel om moet en begin dan meteen te schuiven 8)7

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, het was alleen bij de 20jarige verjaardags-remaster van de film. Tien jaar later (vorig jaar) kwam er een opnieuw een anniversary-editie uit die gelukkig weer gewoon helemaal was zoals -ie hoorde te zijn ^O^
Ik ga het wel zien, als het de verkeerde is ga ik opnieuw zoeken ;) Grappig trouwens dat jij ook dit soort dingen weet. Met muziek-feitjes kom je ook vaak met leuke dingen. (Dat was jij toch, die met Piet een boel zelfde kennis deelt??)

[ Bericht 42% gewijzigd door Inschrijven_valt_niet_mee op 09-11-2013 13:59:36 ]
pi_133077821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:52 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Haha, ik ken het gevoel. Ik bedenk altijd 's avonds laat dat de boel om moet en begin dan meteen te schuiven 8)7

[..]

Ik ga het wel zien, als het de verkeerde is ga ik opnieuw zoeken ;) Grappig trouwens dat jij ook dit soort dingen weet. Met muziek-feitjes kom je ook vaak met leuke dingen. (Dat was jij toch, die met Piet een boel zelfde kennis deelt??)
Ik heb nogal veel fascinaties. Fantasy/jeugdfilms zijn een flinke, evenals obscure muziek uit de jaren tachtig. ;)
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:34:46 #210
pi_133078135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb nogal veel fascinaties. Fantasy/jeugdfilms zijn een flinke, evenals obscure muziek uit de jaren tachtig. ;)
Mooi die verschillende fascinaties, dat hebben volgens mij de meeste vaste klanten hier wel. Dat maakt de SC leuk leesvoer (soms ook minder leuk, maar bewonderenswaardig hoe open jullie soms zijn). Film lijkt de juiste versie te zijn, ga hem vanavond kijken. Moet nu nuttige dingen gaan doen -O-
pi_133078163
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:34 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Mooi die verschillende fascinaties, dat hebben volgens mij de meeste vaste klanten hier wel.
Wat zijn de jouwe? :)
pi_133078244
Goedemiddag.
pi_133078435
Hallooooo Myraela!

Nog vier uur tot weekend!

En dat maakt mij zo blij:

*O*
pi_133078662
En en en omdat ik maandag vrij heb gewoon nog een liedje, van de Happy Mondays, sterker nog: het beste liedje van 1990!

pi_133078667
O ja, werken. Even ophouden met dansjes doen dus.
pi_133078682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:49 schreef minilot het volgende:
Hallooooo Myraela!

Nog vier uur tot weekend!

En dat maakt mij zo blij:

*O*
De eerste versie die ik hiervan hoorde was van Eiffel 65. Mijn tijd :D

Ben trouwens zo blij als een tiener dat de Backstreet Boys volgend jaar een concert geven in NL. Een vriendin en ik willen heel graag gaan. BRIAN! *O*
pi_133078708
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

De eerste versie die ik hiervan hoorde was van Eiffel 65. Mijn tijd :D

Ben trouwens zo blij als een tiener dat de Backstreet Boys volgend jaar een concert geven in NL. Een vriendin en ik willen heel graag gaan. BRIAN! *O*
Beeeeeh. Ik was Take That-fan als prepuberaal bakvisje. Tienduizend keer beter dan die Backstreet Boys van jou. ~O> :*
pi_133078767
:{w Jonkies.. Ik ben op de lagere school ongeveer een maand lang fan geweest van The New Kids on The Block. :+

Snel verruild met Metallica, Nirvana en Pearl Jam overigens :s) ;)
pi_133078802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
:{w Jonkies.. Ik ben op de lagere school ongeveer een maand lang fan geweest van The New Kids on The Block. :+

_O-
pi_133078809
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:

:D Idem! Al liep bij mij in de brugklas en in de tweede klas (toen was ik 10 en 11, jaartje overgeslagen op de basisschool) mijn Take That-fandom op merkwaardige wijze gelijk met een ontloken liefde voor Nirvana en Pearl Jam! :D

O, en daarna kwam Britpop: Pulp, Suede, Oasis en vooral heel erg Blur. Good times. O+
pi_133078920
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Idem! Al liep bij mij in de brugklas en in de tweede klas (toen was ik 10 en 11, jaartje overgeslagen op de basisschool) mijn Take That-fandom op merkwaardige wijze gelijk met een liefde voor Nirvana en Pearl Jam! :D

O, en daarna kwam Britpop: Pulp, Suede, Oasis en vooral heel erg Blur. Good times. O+
Oh vreselijk! Oasis :r dat vond ik echt erg.. (nog trouwens :P ) maar die tijd was goed ja O+ Bij mij was het heel erg Soundgarden, RATM, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Beasie Boys, Alice in Chains, Pavement, en later richting Bad Religion, Biohazard, Sepeltura, Downset, Madball, Korn.. En tegelijkertijd Janis Joplin, The Doors, Doe Maar, Jimi Hendrix.. enz enz enz.. :D
Men had altijd erg de neiging me in een hokje te stoppen en de samenvatting was dat ik een alternatievehardcoreskatehippie was had ik bedacht :+ Ofwel: als het maar een beetje anders was vond (vind) ik het vaak wel tof..
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:17:11 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133078962
Zo. De mice-en-place voor het diner van vanavond is vrijwel klaar. Straks alleen nog even wat finishing touches.
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
pi_133078981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh vreselijk! Oasis :r dat vond ik echt erg.. (nog trouwens :P ) maar die tijd was goed ja O+ Bij mij was het heel erg Soundgarden, RATM, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Beasie Boys, Alice in Chains, Pavement, en later richting Bad Religion, Biohazard, Sepeltura, Downset, Madball, Korn.. En tegelijkertijd Janis Joplin, The Doors, Doe Maar, Jimi Hendrix.. enz enz enz.. :D
Men had altijd erg de neiging me in een hokje te stoppen en de samenvatting was dat ik een alternatievehardcoreskatehippie was had ik bedacht :+ Ofwel: als het maar een beetje anders was vond (vind) ik het vaak wel tof..
Aan Oasis had ik ook de pest! :D Ik snapte als Blur- en Pulpfan ook niks van het Oasis-kamp. Ik ben het later wel een tikkie meer gaan waarderen.
Verder: Smashing Pumpkins. O+ Daar luister ik nog steeds heel vaak naar.
Dingen als Korn en Sepultura heb ik ongetwijfeld in exact dezelfde periode als jij heel leuk gevonden, maar dat was maar van korte duur. ;)
pi_133078995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef golfer het volgende:
mice-en-place

? :)
pi_133079007
Ken je Pavement Mini? Vermoed zomaar dat je dat wel tof zal vinden..
pi_133079024
Ja, ken ik beslist nog van toen. Ik denk dat wij een zeer vergelijkbare muzikale ontwikkeling hebben doorgemaakt als puber/jong volwassene. ;)

Ben later een beetje bij de gitaarbandjes vandaag gedreven toen ik geïnteresseerder raakte in meer elektronische muziekvormen :)
pi_133079035
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef golfer het volgende:
Zo. De mice-en-place voor het diner van vanavond is vrijwel klaar. Straks alleen nog even wat finishing touches.
SPOILER
En dan als toet die verdomde met slagroom gevulde soesjes met een chocoladetopping met 2 soorten lekker ijsch en een limoncello ernaast.
Zo :6 >:)
pi_133079042
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:19 schreef minilot het volgende:
Ja, ken ik beslist nog van toen. Ik denk dat wij een zeer vergelijkbare muzikale ontwikkeling hebben doorgemaakt als puber/jong volwassene. ;)
Ja grappig :D Van welk jaar ben je?
pi_133079047
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja grappig :D Van welk jaar ben je?
December 1981. Jij?
pi_133079059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:01 schreef minilot het volgende:
O ja, werken. Even ophouden met dansjes doen dus.
Je hebt wel een headset op :D
pi_133079064
(Zoals gezegd, heb wel groep 3 overgeslagen, dus liep een jaartje voor met veel dingen :))
pi_133079069
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je hebt wel een headset op :D
Nee, hou ik niet van. :6
pi_133079081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar jouw spotify-lijsten :o
pi_133079098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Idem! Al liep bij mij in de brugklas en in de tweede klas (toen was ik 10 en 11, jaartje overgeslagen op de basisschool) mijn Take That-fandom op merkwaardige wijze gelijk met een ontloken liefde voor Nirvana en Pearl Jam! :D

Suede *O* Brett Anderson solo _O_
pi_133079109
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar jouw spotify-lijsten :o
Die zijn een potpourri van rariteiten en duistere zaken en vrolijke pop. En eens in de zoveel tijd haal ik al mijn lijsten leeg en begin ik opnieuw. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 09-11-2013 15:36:06 ]
pi_133079127
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:20 schreef minilot het volgende:

[..]

December 1981. Jij?
Jaartje vroeger ;) maart 1980 :)
pi_133079186
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Suede *O* Brett Anderson solo _O_
Neh met de Britpop als Suede, Oasis en Pulp had ik niets. Wel met Morrisey O+
pi_133079187
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Suede *O*
Jaa!

Ben ik nog even helemaal mijn all-time favoriete band van de WERELD te noemen.
Placebo. Keihard fan van sinds 1996. O+

Echt alles, álles van Placebo vind ik verrukkelijk en het raakt een heel specifieke snaar in mij. O+
pi_133079194
:D Vreselijk, Placebo. ik kan die zanger niet uitstaan..
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:28:36 #240
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079207
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaa!

Ben ik nog even helemaal mijn all-time favoriete band van de WERELD te noemen.
Placebo. Keihard fan van sinds 1996. O+

Echt alles, álles van Placebo vind ik verrukkelijk en het raakt een heel specifieke snaar in mij. O+
Raakt bij mij ook een heel specifieke snaar, helaas de verkeerde -O- Alleen Pure Morning vind ik nog steeds cool.
pi_133079249
Daar scheiden onze wegen Sun!

O+
pi_133079286
Mooie man.
Wel gladjes ende vrouwelijk!
Muziek vind ik niet mooi :)
pi_133079297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Raakt bij mij ook een heel specifieke snaar, helaas de verkeerde -O- Alleen Pure Morning vind ik nog steeds cool.
Och, echt? Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat het je ook erg kan tegenstaan..

Maar, maar, maar dit dan? Placebo & David Bowie (!) samen in Without You I'm Nothing?

Wat mij betreft het mooiste, heftigste liefdesliedje ooit. :Y Als in: brok in keel, hart slaat over, voel het in je buik, etc.
Maar ja. Het zal je smaak wel moeten zijn. :)
pi_133079321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:30 schreef minilot het volgende:
Daar scheiden onze wegen Sun!

[ afbeelding ]

O+
:D :Y
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:37:18 #245
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Och, echt? Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat het je ook erg kan tegenstaan..

Maar, maar, maar dit dan? Placebo & David Bowie (!) samen in Without You I'm Nothing?

Wat mij betreft het mooiste, heftigste liefdesliedje ooit. :Y Als in: brok in keel, hart slaat over, voel het in je buik, etc.
Maar ja. Het zal je smaak wel moeten zijn. :)
In potentie erg gaaf, snap wel waarom je dit nummer zo gaaf vindt, maar die Placebo zanger doet het gewoon niet voor mij.
pi_133079404
Ik snap overigens wel dat áls je hem kan hebben je ook echt vreselijk fan kan worden :Y Daar is het apart genoeg voor zegmaar..
pi_133079442
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:37 schreef TAV74 het volgende:

[..]

In potentie erg gaaf
Oh, gelukkig. Nou ja. Rare stemmen/ kattengekjank doen het wel voor mij. Mijn moeder vond het vroeger al bijzonder irritant dat ik als ukkie steeds Kate Bush wilde horen. :)

Smullen! O+
pi_133079457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap overigens wel dat áls je hem kan hebben je ook echt vreselijk fan kan worden :Y Daar is het apart genoeg voor zegmaar..
Mja, Placebo heeft inderdaad iets prikkelends en subversiefs dat me toevallig heel erg aanspreekt. :Y
pi_133079468
Kate _O_ daar was ik ook fan van als kind :Y
pi_133079487
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Kate _O_ daar was ik ook fan van als kind :Y
Ja, en als je ook bedenkt hoe belachelijk jong ze nog was toen ze iets magistraal moois als Wuthering Heights (sowieso die hele elpee) schreef, dat is bijna niet te geloven..
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:43:03 #251
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079498
Ik heb trouwens een behoorlijk brede smaak, in bijna alle genres zitten wel bands die ik gaaf vind.

Van
via
en
tot

en alles wat er tussenin zit, met Pearl Jam en Tool nog steeds als de favorieten waar ik altijd bij terug kom. Mijn roots liggen toch in het steviger werk :)
pi_133079520
Ennnn laten we niet vergeten dat de jonge Kate destijds een promotievideo voor haar debuutalbum opnam bij het pas geopende Spookslot in de Efteling:

..dit combineert wel twee van mijn allergrootste liefdes :Y
pi_133079529
:D briljant!
pi_133079531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb trouwens een behoorlijk brede smaak, in bijna alle genres zitten wel bands die ik gaaf vind.
Slayer! Dat luister ik soms als ik het huishouden doe en er stevig de vaart in wil hebben! :D
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:45:57 #255
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079559
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Slayer! Dat luister ik soms als ik het huishouden doe en er stevig de vaart in wil hebben! :D
Daarvoor werkt Primus - Sailing the seas of Cheese voor mij nog steeds het beste, die enkele keer dat ik stofzuig bijvoorbeeld :P

(over gekke stemmetjes gesproken :P )
pi_133079570
O jaaa, Primus! ^O^
pi_133079583
Tool vond ik altijd een beetje te onguur naar mijn smaak. Neigde in dat genre meer naar Nine Inch Nails.
pi_133079598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Werkt goed ja :Y
Ik deed vroeger mijn kamer altijd stofzuigen met Madball aan.. :+
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:48:08 #259
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:47 schreef minilot het volgende:
Tool vond ik altijd een beetje te onguur naar mijn smaak. Neigde in dat genre meer naar Nine Inch Nails.
Tool is zo vreselijk mijn band, raakt me op de een of andere manier ook echt.
pi_133079616
Ik ga nu even als je geposte muziekfilmjes kijken Tav :W
pi_133079628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tool is zo vreselijk mijn band, raakt me op de een of andere manier ook echt.
O, dat snap ik best ja. Duister hoekje in je hartje? ;)
pi_133079634
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:47 schreef minilot het volgende:
Ik snapte het beide niet zo goed toen geloof ik.. dat heb ik nu wel ruimschoots ingehaald btw :D Tool O+ Stuk of 6 keer gezien live nu. En NIN 2x _O_
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:49:03 #263
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079643
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:48 schreef minilot het volgende:
Ik ga nu even als je geposte muziekfilmjes kijken Tav :W
Doe deze dan ook nog even

pi_133079680
We hebben nu trouwens de nieuwste plaat van Editors vrij hard aan staan O+ over mooi en donker gesproken O+

'I breaks my heart to love you...' ;(
pi_133079770
Neeeh, ik vind de Editors meer een beetje moody en sip en regenachtig, niet duister
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:53:30 #266
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
We hebben nu trouwens de nieuwste plaat van Editors vrij hard aan staan O+ over mooi en donker gesproken O+

'I breaks my heart to love you...' ;(
Op onze heerlijke speakers O+
pi_133079869
Dat Buena van Morphine is wel leuk. Die toeters erin. ^O^
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:57:14 #268
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133079885
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef minilot het volgende:
Dat Buena van Morphine is wel leuk. Die toeters erin. ^O^
Sowieso gave band, helaas is die frontman al vrij jong overleden.
pi_133079892
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef minilot het volgende:
Neeeh, ik vind de Editors meer een beetje moody en sip en regenachtig, niet duister
Nee, niet duister maar wel donker.. (is een verschil hoor :Y ;) ) Maar sip en regenachtig past ook goed ja. Het is voor mij onlosmakelijk verbonden met het Schotse landschap. Melancholie in de drup, ik zwelg er in als ik de kans krijg O+ O+
pi_133079923
Zeg Tav en Sun, als jullie toch van die heerlijke speakers hebben, doe mij een plezier en luister dit eens helemaal af. Is even volhouden, maar de moeite waard indien een goed geluidsysteem:

Het 'steviger werk' aan de andere kant van het muzikale spectrum.
Het is vast jullie smaak helemaal niet, maar hoor al die laagjes en dingetjes en loopjes erin toch eens! O+

(Psytrance. Beter wordt het niet, onder invloed op een raar feestje in het bos of op het strand ^O^
Te heftig voor op kantoor, helaas.)
pi_133079994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:58 schreef minilot het volgende:
Zeg Tav en Sun, als jullie toch van die heerlijke speakers hebben, doe mij een plezier en luister dit eens helemaal af:

Het is vast jullie smaak helemaal niet, maar hoor al die laagjes en dingetjes en loopjes erin toch eens! O+

(Psytrance. Beter wordt het niet, onder invloed op een raar feestje in het bos of op het strand ^O^
Te heftig voor op kantoor, helaas.)
Eerst de plaat af luisteren O+
Maar die naam komt me vagelijk bekend voor...
pi_133080060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, niet duister maar wel donker.. (is een verschil hoor :Y ;) ) Maar sip en regenachtig past ook goed ja. Het is voor mij onlosmakelijk verbonden met het Schotse landschap. Melancholie in de drup, ik zwelg er in als ik de kans krijg O+ O+
Voor mijn melancholie-fix hou ik het bij The Cure :)
pi_133080081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Voor mijn melancholie-fix hou ik het bij The Cure :)
Oh ja! Heerlijk! Of Joy Division... Of.. eigenlijk hou ik gewoon heel erg van melancholie. Dat maakt voor mij een plaat...
pi_133080103
Joy Division. Daaarrrrr vonden wij elkaar weer, Sunnythesun! O+
pi_133080120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:04 schreef minilot het volgende:
Joy Division. Daaarrrrr vonden wij elkaar weer, Sunnythesun! O+
O+ :Y dat wist ik nog ;)
pi_133080122
Ik vind de Editors 'n beetje een nep-Joy Division/New Order/Depeche Mode :@
Het is zeker heel goed hoor, maar het voelt zo erg als een bewust uitgekiend na-aapstijltje..
pi_133080221
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:05 schreef minilot het volgende:
Het is zeker heel goed hoor, maar het voelt zo erg als een bewust uitgekiend na-aapstijltje..

Ja snap ik wel. Ik hoor het zelf overigens niet zo. Al was de vorige plaat wel overduidelijk een saluut aan JD volgens mij :Y
pi_133080245
Ik ga die nieuwe cd van de Editors ook maar eens even inladen in Spotify. Wie weet. :)
pi_133080272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:09 schreef minilot het volgende:
Ik ga die nieuwe cd van de Editors ook maar eens even inladen in Spotify. Wie weet. :)
Ik vind hem erg goed :Y
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:11:36 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080288
CULTuur-SC: wij gaan vanavond naar een acht uren durend toneelstuk.
Beat thát. *)

http://groningen.uitloper(...)n-en-te-voorzien-was

Lovende recensies, dus het kán kennelijk. We mogen wel in- en uitlopen voor drank en voedsel, vanavond en vannacht.
:Y) c_/ :z
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133080296
Oeh ik ga mijn Docs nog even verder inlopen, volgens mij moet Sam plassen O-)
pi_133080309
Woah klinkt best tof Dude :Y
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:13:38 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080345
P.s.: E.T is ook aan mij voorbij gegaan. Nooit gezien. Was zo'n kêerl met wijde ogen, dat is alles dat ik weet.

The Cure ken ik dan weer wel. Van een geheel andere orde.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:14:09 #284
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133080364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:05 schreef minilot het volgende:

Ze hebben er wel erg goed naar geluisterd inderdaad, maar ze hebben er wel een eigen geluid in gevonden imo; en ik vind de zanger geweldig, dat helpt ook :)
pi_133080365
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
CULTuur-SC: wij gaan vanavond naar een acht uren durend toneelstuk.
Beat thát. *)

http://groningen.uitloper(...)n-en-te-voorzien-was

Lovende recensies, dus het kán kennelijk. We mogen wel in- en uitlopen voor drank en voedsel, vanavond en vannacht.
:Y) c_/ :z
Ja, ik heb erover gelezen. Heel gaaf dat het stuk op deze manier nu weer wordt opgevoerd! ^O^ Heel veel plezier, en laat weten hoe het was!
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:14:33 #286
55709 Stereotomy
pi_133080376
Ik ga vanavond ook naar de schouwburg, een dansvoorstelling. Hoog CULtuurgehalte vanavond :s)
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:14:40 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080380
Wandel ze sunneke!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:14:41 #288
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133080383
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
P.s.: E.T is ook aan mij voorbij gegaan. Nooit gezien. Was zo'n kêerl met wijde ogen, dat is alles dat ik weet.

Hij was ook vrij snel weer thuis uiteindelijk :')
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:15:03 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga vanavond ook naar de schouwburg, een dansvoorstelling. Hoog CULtuurgehalte vanavond :s)
Welke?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133080400
Ik wil ook naar dans, of naar toneel vanavond. Maar het wordt dozen uitpakken. }:|
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:15:41 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hij was ook vrij snel weer thuis uiteindelijk :')
dan knipperde ik zeker net met mijn ogen, toen hij voorbij kwam. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:15:56 #292
55709 Stereotomy
pi_133080420
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:16:23 #293
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133080432
Moet handballen vanavond 8)7 Zaterdagavondwedstrijden vond ik in mijn fanatieke tijd nog geweldig, maar inmiddels mogen ze ze houden van mij..
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:17:19 #294
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133080455
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

dan knipperde ik zeker net met mijn ogen, toen hij voorbij kwam. 8-)
Je moest ook wel goed opletten

zaterdag 9 november 2013 @ 16:22:32 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080577
quote:
Lijkt me mooi!

En je moet staan, dat is wel bijzonder. Ik hou van voorstellingen waar wat mis mee lijkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:23:17 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:17 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Je moest ook wel goed opletten

[ afbeelding ]
Wat heeft 'ie voorop joh?!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133080599
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:51 schreef Lienekien het volgende:

Ook niet als muscovado sugar?

[ afbeelding ]
Er was wel een bruin soort suiker (verschillende soorten zelfs), maar was niet zo vochtig als basterdsuiker. Ross mist die soort suiker nou net weer :+
pi_133080613
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
En je moet staan, dat is wel bijzonder. Ik hou van voorstellingen waar wat mis mee lijkt.
:Y
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:24:15 #299
55709 Stereotomy
pi_133080620
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lijkt me mooi!

Heb ooit in een voorstelling van Orpheus en Euridice gespeeld (Opera van Monteverdi) als onderwereldbewoner, waar we het publiek eerst gingen schiften op man en vrouw en ze daarna apart door de onderwereld heen leidden.

Dat was idd ook een voorstelling waar van alles mis mee was :') (koppels die niet gescheiden wilden worden, ja hallo, hoe denk je dat Orpheus zich voelde man!)
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:24:19 #300
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133080621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:16 schreef TAV74 het volgende:
Moet handballen vanavond 8)7 Zaterdagavondwedstrijden vond ik in mijn fanatieke tijd nog geweldig, maar inmiddels mogen ze ze houden van mij..
We spreken elkaar morgen wel over wie het zwaarder heeft gehad vanavond. :{w
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133080638
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb ooit in een voorstelling van Orpheus en Euridice gespeeld (Opera van Monteverdi) als onderwereldbewoner, waar we het publiek eerst gingen schiften op man en vrouw en ze daarna apart door de onderwereld heen leidden.

Dat was idd ook een voorstelling waar van alles mis mee was :') (koppels die niet gescheiden wilden worden, ja hallo, hoe denk je dat Orpheus zich voelde man!)
Wat tof!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')