Zou jij voor mij wel doen he.. wel meer dan 1x zelfsquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij echt van je houdt laat hij het ook minimaal een keer mislukken
Er waren al genoeg boter en eieren weggeflikkerd, dus ik doe het gewoon in 1x goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef TAV74 het volgende:
Als hij echt van je houdt laat hij het ook minimaal een keer mislukken
Je gaat meedoen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef minilot het volgende:
Ik vind soesjes ook lastig! Vaker oefenen, denk ik.
(nog driekwart jaar tot eerstvolgende Heel Holland Bakt)
Eh... Naar mijn weten betekent dit 'homo' in het Italiaansquote:
ohquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh... Naar mijn weten betekent dit 'homo' in het Italiaans
Die zit morgen ook als 1 van de 3 groentes bij het eten.quote:
Een groente die ik heb dit jaar meer heb leren waarderen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit morgen ook als 1 van de 3 groentes bij het eten.
Ik rooster hem, samen met winterpeen, ui en knof en veel kruiden in de oven. Geeft een lekkere anijsachtige smaak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef borisz het volgende:
Een groente die ik heb dit jaar meer heb leren waarderen.Venkel gebruikt in salades tot wokmaaltijden en vispakketjes.
Dat klopt. Maar het is ook het Italiaanse woord voor venkel. En mannelijke homofiel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Eh... Naar mijn weten betekent dit 'homo' in het Italiaans
Ik kon het in de UK niet vinden zoals wij het hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:58 schreef AnneX het volgende:
Vraagje...wat is er bijzonder aan Nederlandse basterdsuiker?
Is dat niet bekend over de grens![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ermde-eu-status.html
/
Weer wat geleerd! Wat is invertsuiker eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Vork het volgende:
Basterdsuiker is een mengsel van kristalsuiker en invertsuiker, is daardoor vochtiger en beter te gebruiken als je wil dat je bakwaren minder snel uitdrogen.
Hé, dank to Vork !quote:Op zaterdag 9 november 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kon het in de UK niet vinden zoals wij het hebben.
Ik gebruik meestal donkerbruine basterdsuiker als ik dat voorbij zie komenquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé, dank to Vork !![]()
Kayotic Kitchen gebruikt graag en vaak donkerbruine "sugar" (zoals in het laatste recept ook weer) .
Kennen hullie dat wél?
Goeiemorgen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |