Er waren al genoeg boter en eieren weggeflikkerd, dus ik doe het gewoon in 1x goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef TAV74 het volgende:
Als hij echt van je houdt laat hij het ook minimaal een keer mislukken
Je gaat meedoen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef minilot het volgende:
Ik vind soesjes ook lastig! Vaker oefenen, denk ik.
(nog driekwart jaar tot eerstvolgende Heel Holland Bakt)
Eh... Naar mijn weten betekent dit 'homo' in het Italiaansquote:
ohquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh... Naar mijn weten betekent dit 'homo' in het Italiaans
Die zit morgen ook als 1 van de 3 groentes bij het eten.quote:
Een groente die ik heb dit jaar meer heb leren waarderen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit morgen ook als 1 van de 3 groentes bij het eten.
Ik rooster hem, samen met winterpeen, ui en knof en veel kruiden in de oven. Geeft een lekkere anijsachtige smaak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef borisz het volgende:
Een groente die ik heb dit jaar meer heb leren waarderen.Venkel gebruikt in salades tot wokmaaltijden en vispakketjes.
Dat klopt. Maar het is ook het Italiaanse woord voor venkel. En mannelijke homofiel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Eh... Naar mijn weten betekent dit 'homo' in het Italiaans
Ik kon het in de UK niet vinden zoals wij het hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:58 schreef AnneX het volgende:
Vraagje...wat is er bijzonder aan Nederlandse basterdsuiker?
Is dat niet bekend over de grens![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ermde-eu-status.html
/
Weer wat geleerd! Wat is invertsuiker eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:27 schreef Vork het volgende:
Basterdsuiker is een mengsel van kristalsuiker en invertsuiker, is daardoor vochtiger en beter te gebruiken als je wil dat je bakwaren minder snel uitdrogen.
Hé, dank to Vork !quote:Op zaterdag 9 november 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kon het in de UK niet vinden zoals wij het hebben.
Ik gebruik meestal donkerbruine basterdsuiker als ik dat voorbij zie komenquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé, dank to Vork !![]()
Kayotic Kitchen gebruikt graag en vaak donkerbruine "sugar" (zoals in het laatste recept ook weer) .
Kennen hullie dat wél?
Goeiemorgen !
ET is volkomen aan mij voorbijgegaan.quote:
MIjn vertrouwde stappers voor jaaren en jaaaarenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
nieuwe schoentjes
![]()
[ afbeelding ]
Ik zat te twijfelen over groen.. maar die kan ik altijd nog een keertje er bij kopen.. of bordeauxrood.. Ook tof. Heb er 17 jaar over gedaan maar ein-de-lijk heb ik ze toch een keer gekochtquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MIjn vertrouwde stappers voor jaaren en jaaaaren
Heb ze ook in het blauw gehad.
En Star Wars ook blijkbaar, dit is Yoda. ET was die telefoongastquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
ET is volkomen aan mij voorbijgegaan.
Wat een alien filosoof![]()
Ook niet als muscovado sugar?quote:Op zaterdag 9 november 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kon het in de UK niet vinden zoals wij het hebben.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:48 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
En Star Wars ook blijkbaar, dit is Yoda. ET was die telefoongast
Lowcarb rijstvervanger ja. Een van de makkelijkste 'trucjes' om minder kcal binnen te krijgen en toch een 'vol' gevoel te houden, plus je eigen recepten te behouden waar rijst in voorkomt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:01 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
En over bloemkool gesproken. Ik zag gister in 'Jamie saves' hoe hij van bloemkool een soort rijst maakte. Zag er wel lekker uit.
Ja die zijn ook wel grappig, al vind ik de hoge met omslagmogelijkheid nog iets leuker. Gewoon zwarte of bruine laarzen tot je de bovenkant omflapt. Dan zie je bloemen of een tartan (die laatste zou mijn voorkeur hebben uiteraardquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Iemand op het koor heeft hoge met bloemen, ook errug leuk!
Onder een spijkerrokje of zo.
Toppiequote:Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lowcarb rijstvervanger ja. Een van de makkelijkste 'trucjes' om minder kcal binnen te krijgen en toch een 'vol' gevoel te houden, plus je eigen recepten te behouden waar rijst in voorkomt.
En lekker ook, voor de afwisseling!quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lowcarb rijstvervanger ja. Een van de makkelijkste 'trucjes' om minder kcal binnen te krijgen en toch een 'vol' gevoel te houden, plus je eigen recepten te behouden waar rijst in voorkomt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:48 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
En Star Wars ook blijkbaar, dit is Yoda. ET was die telefoongast
Anne!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
ET is volkomen aan mij voorbijgegaan.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef minilot het volgende:
Ooooooo en SUNSUNSUN! De moktruitjes zijn binnen!
Ik ben nu op kantoor (de rest van de dag!), maar ik ga morgen echt zoooooooo iets maken dat in een mok kan en ze in het Foodgawker-topic plaatsen!
![]()
En ik heb twaalf mokken die erin passen![]()
Echt reuzereuzereuze bedankt!
Is je werkkamer al klaar? Zo niet, ff doorgaan johquote:
Door dit gesprek ben ik hem aan het downloaden. Straks kijken en ik vrees dat ik het niet droog houdquote:
Wel de goeie versie hè? Niet die geremasterde, 'famielievriendelijkere' versie waarin de pistolen van de feds zijn veranderd in walkietalkies!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Is je werkkamer al klaar? Zo niet, ff doorgaan joh
[..]
Door dit gesprek ben ik hem aan het downloaden. Straks kijken en ik vrees dat ik het niet droog houd
Moet nog beginnenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Is je werkkamer al klaar? Zo niet, ff doorgaan joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |