abonnement Unibet Coolblue
pi_133076711
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef minilot het volgende:
Ooooooo en SUNSUNSUN! De moktruitjes zijn binnen!
Ik ben nu op kantoor (de rest van de dag! }:| ), maar ik ga morgen echt zoooooooo iets maken dat in een mok kan en ze in het Foodgawker-topic plaatsen! :)
En ik heb twaalf mokken die erin passen :D

Echt reuzereuzereuze bedankt! *O*
:D jeey!!
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:40:17 #202
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133077012
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Is je werkkamer al klaar? Zo niet, ff doorgaan joh :6
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Anne! :o
Door dit gesprek ben ik hem aan het downloaden. Straks kijken en ik vrees dat ik het niet droog houd :'(

Oh @ Stereotomy. Bedankt voor de uitleg bij dat bloemkool-rijst verhaal. Ik leer hier best wel veel tijdens het lurken *O*
pi_133077068
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Is je werkkamer al klaar? Zo niet, ff doorgaan joh :6

[..]

Door dit gesprek ben ik hem aan het downloaden. Straks kijken en ik vrees dat ik het niet droog houd :'(
Wel de goeie versie hè? Niet die geremasterde, 'famielievriendelijkere' versie waarin de pistolen van de feds zijn veranderd in walkietalkies! }:| En met die enge uitziende shots van een computeranimatie-E.T. die nogal contrasteert met de prachtige oorspronkelijke animatronic-pop.
Let me see you stripped down to the bone
pi_133077167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Is je werkkamer al klaar? Zo niet, ff doorgaan joh :6
Moet nog beginnen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:47:41 #205
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133077170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel de goeie versie hè? Niet die geremasterde, 'famielievriendelijkere' versie waarin de pistolen van de feds zijn veranderd in walkietalkies! }:| En met die enge uitziende shots van een computeranimatie-E.T. die nogal contrasteert met de prachtige oorspronkelijke animatronic-pop.
De torrent heeft 'original' in de titel, dus hoop het. Wist niet eens dat er een bijgewerkte versie was (al ligt dat erg voor de hand met al dat gezeik van tegenwoordig).
pi_133077171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef minilot het volgende:
Ooooooo en SUNSUNSUN! De moktruitjes zijn binnen!
Ik ben nu op kantoor (de rest van de dag! }:| ), maar ik ga morgen echt zoooooooo iets maken dat in een mok kan en ze in het Foodgawker-topic plaatsen! :)
En ik heb twaalf mokken die erin passen :D

Echt reuzereuzereuze bedankt! *O*
Moktruitjes :D O+
pi_133077253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:47 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

De torrent heeft 'original' in de titel, dus hoop het. Wist niet eens dat er een bijgewerkte versie was (al ligt dat erg voor de hand met al dat gezeik van tegenwoordig).
Nou ja, het was alleen bij de 20jarige verjaardags-remaster van de film. Tien jaar later (vorig jaar) kwam er een opnieuw een anniversary-editie uit die gelukkig weer gewoon helemaal was zoals -ie hoorde te zijn ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:52:35 #208
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133077277
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Moet nog beginnen :+
Haha, ik ken het gevoel. Ik bedenk altijd 's avonds laat dat de boel om moet en begin dan meteen te schuiven 8)7

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, het was alleen bij de 20jarige verjaardags-remaster van de film. Tien jaar later (vorig jaar) kwam er een opnieuw een anniversary-editie uit die gelukkig weer gewoon helemaal was zoals -ie hoorde te zijn ^O^
Ik ga het wel zien, als het de verkeerde is ga ik opnieuw zoeken ;) Grappig trouwens dat jij ook dit soort dingen weet. Met muziek-feitjes kom je ook vaak met leuke dingen. (Dat was jij toch, die met Piet een boel zelfde kennis deelt??)

[ Bericht 42% gewijzigd door Inschrijven_valt_niet_mee op 09-11-2013 13:59:36 ]
pi_133077821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:52 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Haha, ik ken het gevoel. Ik bedenk altijd 's avonds laat dat de boel om moet en begin dan meteen te schuiven 8)7

[..]

Ik ga het wel zien, als het de verkeerde is ga ik opnieuw zoeken ;) Grappig trouwens dat jij ook dit soort dingen weet. Met muziek-feitjes kom je ook vaak met leuke dingen. (Dat was jij toch, die met Piet een boel zelfde kennis deelt??)
Ik heb nogal veel fascinaties. Fantasy/jeugdfilms zijn een flinke, evenals obscure muziek uit de jaren tachtig. ;)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:34:46 #210
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_133078135
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb nogal veel fascinaties. Fantasy/jeugdfilms zijn een flinke, evenals obscure muziek uit de jaren tachtig. ;)
Mooi die verschillende fascinaties, dat hebben volgens mij de meeste vaste klanten hier wel. Dat maakt de SC leuk leesvoer (soms ook minder leuk, maar bewonderenswaardig hoe open jullie soms zijn). Film lijkt de juiste versie te zijn, ga hem vanavond kijken. Moet nu nuttige dingen gaan doen -O-
pi_133078163
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:34 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:

[..]

Mooi die verschillende fascinaties, dat hebben volgens mij de meeste vaste klanten hier wel.
Wat zijn de jouwe? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133078244
Goedemiddag.
pi_133078435
Hallooooo Myraela!

Nog vier uur tot weekend!

En dat maakt mij zo blij:

*O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_133078662
En en en omdat ik maandag vrij heb gewoon nog een liedje, van de Happy Mondays, sterker nog: het beste liedje van 1990!

Let me see you stripped down to the bone
pi_133078667
O ja, werken. Even ophouden met dansjes doen dus.
Let me see you stripped down to the bone
pi_133078682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:49 schreef minilot het volgende:
Hallooooo Myraela!

Nog vier uur tot weekend!

En dat maakt mij zo blij:

*O*
De eerste versie die ik hiervan hoorde was van Eiffel 65. Mijn tijd :D

Ben trouwens zo blij als een tiener dat de Backstreet Boys volgend jaar een concert geven in NL. Een vriendin en ik willen heel graag gaan. BRIAN! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133078708
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

De eerste versie die ik hiervan hoorde was van Eiffel 65. Mijn tijd :D

Ben trouwens zo blij als een tiener dat de Backstreet Boys volgend jaar een concert geven in NL. Een vriendin en ik willen heel graag gaan. BRIAN! *O*
Beeeeeh. Ik was Take That-fan als prepuberaal bakvisje. Tienduizend keer beter dan die Backstreet Boys van jou. ~O> :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_133078767
:{w Jonkies.. Ik ben op de lagere school ongeveer een maand lang fan geweest van The New Kids on The Block. :+

Snel verruild met Metallica, Nirvana en Pearl Jam overigens :s) ;)
pi_133078802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
:{w Jonkies.. Ik ben op de lagere school ongeveer een maand lang fan geweest van The New Kids on The Block. :+

Snel verruild met Metallica, Nirvana en Pearl Jam overigens :s) ;)
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133078809
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
:{w Jonkies.. Ik ben op de lagere school ongeveer een maand lang fan geweest van The New Kids on The Block. :+

Snel verruild met Metallica, Nirvana en Pearl Jam overigens :s) ;)
:D Idem! Al liep bij mij in de brugklas en in de tweede klas (toen was ik 10 en 11, jaartje overgeslagen op de basisschool) mijn Take That-fandom op merkwaardige wijze gelijk met een ontloken liefde voor Nirvana en Pearl Jam! :D

O, en daarna kwam Britpop: Pulp, Suede, Oasis en vooral heel erg Blur. Good times. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133078920
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Idem! Al liep bij mij in de brugklas en in de tweede klas (toen was ik 10 en 11, jaartje overgeslagen op de basisschool) mijn Take That-fandom op merkwaardige wijze gelijk met een liefde voor Nirvana en Pearl Jam! :D

O, en daarna kwam Britpop: Pulp, Suede, Oasis en vooral heel erg Blur. Good times. O+
Oh vreselijk! Oasis :r dat vond ik echt erg.. (nog trouwens :P ) maar die tijd was goed ja O+ Bij mij was het heel erg Soundgarden, RATM, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Beasie Boys, Alice in Chains, Pavement, en later richting Bad Religion, Biohazard, Sepeltura, Downset, Madball, Korn.. En tegelijkertijd Janis Joplin, The Doors, Doe Maar, Jimi Hendrix.. enz enz enz.. :D
Men had altijd erg de neiging me in een hokje te stoppen en de samenvatting was dat ik een alternatievehardcoreskatehippie was had ik bedacht :+ Ofwel: als het maar een beetje anders was vond (vind) ik het vaak wel tof..
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:17:11 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133078962
Zo. De mice-en-place voor het diner van vanavond is vrijwel klaar. Straks alleen nog even wat finishing touches.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133078981
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh vreselijk! Oasis :r dat vond ik echt erg.. (nog trouwens :P ) maar die tijd was goed ja O+ Bij mij was het heel erg Soundgarden, RATM, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Beasie Boys, Alice in Chains, Pavement, en later richting Bad Religion, Biohazard, Sepeltura, Downset, Madball, Korn.. En tegelijkertijd Janis Joplin, The Doors, Doe Maar, Jimi Hendrix.. enz enz enz.. :D
Men had altijd erg de neiging me in een hokje te stoppen en de samenvatting was dat ik een alternatievehardcoreskatehippie was had ik bedacht :+ Ofwel: als het maar een beetje anders was vond (vind) ik het vaak wel tof..
Aan Oasis had ik ook de pest! :D Ik snapte als Blur- en Pulpfan ook niks van het Oasis-kamp. Ik ben het later wel een tikkie meer gaan waarderen.
Verder: Smashing Pumpkins. O+ Daar luister ik nog steeds heel vaak naar.
Dingen als Korn en Sepultura heb ik ongetwijfeld in exact dezelfde periode als jij heel leuk gevonden, maar dat was maar van korte duur. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133078995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef golfer het volgende:
mice-en-place


? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133079007
Ken je Pavement Mini? Vermoed zomaar dat je dat wel tof zal vinden..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')