...Sensitivity training...http://en.wikipedia.org/wiki/Sensitivity_trainingquote:[b]Op vrijdag 8 november 2013 01:12 schreef AnneX het
Hoe heette de confronterende zg. Therapeutische aanpak in groepssessies ssss ook al weer in de jaren
70-80 ?
Daar doet het mij aandenken.
Houd me op de hoogte. Ik heb ook nog schouderkarbonade liggen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:33 schreef regnavetto het volgende:
Voor mijn werk schouderkarbonade marineren zodat ik die morgen ochtend kan opzetten voor mijn eerste pulled pork. Mocht het bevallen doe ik het een andere x met een procureur oid.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:33 schreef regnavetto het volgende:
Voor mijn werk schouderkarbonade marineren zodat ik die morgen ochtend kan opzetten voor mijn eerste pulled pork. Mocht het bevallen doe ik het een andere x met een procureur oid.
Groot stuk varken, lang garen en dan helemaal uit elkaar trekken. Veel doen het op de BBQ, dat wil ik deze zomer eens proberen.quote:
Staat nog steeds hoog op het uitprobeerlijstje hierquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de BBQ wordt het wel het lekkerste, maar uit de oven viel me zeker niet tegen!
Ohja goed dat je het zegt. Ik zal ook weer eens op zoek gaan naar winacties.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:13 schreef Myraela het volgende:
Gisteren werd de microplane trouwens gebracht. Wat een prachtig ding.Veel groter dan ik had verwacht.
Ruimschoots, maar ik mis er wel een paar die geheid ook overal bingo opleveren.quote:
Was leuk om te doen op de BBQ. Alleen heel snel doe ik het niet meer, het was heerlijk daar niet van maar om 4 uur 's nachts beginnen om om 6 uur 's avonds klaar te zijn vond ik een beetje teveel van het goedequote:Op vrijdag 8 november 2013 08:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Groot stuk varken, lang garen en dan helemaal uit elkaar trekken. Veel doen het op de BBQ, dat wil ik deze zomer eens proberen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:02 schreef Molleman het volgende:
[..]
Was leuk om te doen op de BBQ. Alleen heel snel doe ik het niet meer, het was heerlijk daar niet van maar om 4 uur 's nachts beginnen om om 6 uur 's avonds klaar te zijn vond ik een beetje teveel van het goede
Was een stuk van 4 kilo ofzo. Procureur.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]had je er een heel varken op liggen of zo? Zo'n 6 uur voor een stuk van 1kilo ongeveer, valt best mee toch?
Ah, dan zou ik het de volgende keer gewoon ik kleinere porties verdelen en naast elkaar klaar maken. Minder lang werk, meer lekkere bast-oppervlak en heerlijk mals vlees evengoed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef Molleman het volgende:
[..]
Was een stuk van 4 kilo ofzo. Procureur.
Vind ik niet erg handig. Gebruik elektrische thermometers die ik buiten de BBQ af kan lezen zodat het deksel er zo min mogelijk af hoeft (temperatuur moet 120 graden blijven). En om nou 4 thermometers aan te schaffen vind ik teveel van het goedequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, dan zou ik het de volgende keer gewoon ik kleinere porties verdelen en naast elkaar klaar maken. Minder lang werk, meer lekkere bast-oppervlak en heerlijk mals vlees evengoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |