quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef golfer het volgende:
Zo. De mice-en-place voor het diner van vanavond is vrijwel klaar. Straks alleen nog even wat finishing touches.En dan als toet die verdomde met slagroom gevulde soesjes met een chocoladetopping met 2 soorten lekker ijsch en een limoncello ernaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo![]()
![]()
Ja grappigquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:19 schreef minilot het volgende:
Ja, ken ik beslist nog van toen. Ik denk dat wij een zeer vergelijkbare muzikale ontwikkeling hebben doorgemaakt als puber/jong volwassene.
December 1981. Jij?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja grappigVan welk jaar ben je?
Je hebt wel een headset opquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:01 schreef minilot het volgende:
O ja, werken. Even ophouden met dansjes doen dus.
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar jouw spotify-lijstenquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb nogal veel fascinaties. Fantasy/jeugdfilms zijn een flinke, evenals obscure muziek uit de jaren tachtig.
Suedequote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef minilot het volgende:
[..]Idem! Al liep bij mij in de brugklas en in de tweede klas (toen was ik 10 en 11, jaartje overgeslagen op de basisschool) mijn Take That-fandom op merkwaardige wijze gelijk met een ontloken liefde voor Nirvana en Pearl Jam!
![]()
O, en daarna kwam Britpop: Pulp, Suede, Oasis en vooral heel erg Blur. Good times.
Die zijn een potpourri van rariteiten en duistere zaken en vrolijke pop. En eens in de zoveel tijd haal ik al mijn lijsten leeg en begin ik opnieuw.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar jouw spotify-lijsten
Jaa!quote:
Raakt bij mij ook een heel specifieke snaar, helaas de verkeerdequote:Op zaterdag 9 november 2013 15:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaa!
Ben ik nog even helemaal mijn all-time favoriete band van de WERELD te noemen.
Placebo. Keihard fan van sinds 1996.![]()
Echt alles, įlles van Placebo vind ik verrukkelijk en het raakt een heel specifieke snaar in mij.
Och, echt? Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat het je ook erg kan tegenstaan..quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Raakt bij mij ook een heel specifieke snaar, helaas de verkeerdeAlleen Pure Morning vind ik nog steeds cool.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:30 schreef minilot het volgende:
Daar scheiden onze wegen Sun!
[ afbeelding ]
In potentie erg gaaf, snap wel waarom je dit nummer zo gaaf vindt, maar die Placebo zanger doet het gewoon niet voor mij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, echt? Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat het je ook erg kan tegenstaan..
Maar, maar, maar dit dan? Placebo & David Bowie (!) samen in Without You I'm Nothing?
Wat mij betreft het mooiste, heftigste liefdesliedje ooit.Als in: brok in keel, hart slaat over, voel het in je buik, etc.
Maar ja. Het zal je smaak wel moeten zijn.
Oh, gelukkig. Nou ja. Rare stemmen/ kattengekjank doen het wel voor mij. Mijn moeder vond het vroeger al bijzonder irritant dat ik als ukkie steeds Kate Bush wilde horen.quote:
Mja, Placebo heeft inderdaad iets prikkelends en subversiefs dat me toevallig heel erg aanspreekt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap overigens wel dat įls je hem kan hebben je ook echt vreselijk fan kan wordenDaar is het apart genoeg voor zegmaar..
Ja, en als je ook bedenkt hoe belachelijk jong ze nog was toen ze iets magistraal moois als Wuthering Heights (sowieso die hele elpee) schreef, dat is bijna niet te geloven..quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Katedaar was ik ook fan van als kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |