Tja.. dan gewoon óf minder in 1x maken, of het vroege opstaan er wel of niet voor over hebben idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:45 schreef Molleman het volgende:
[..]
Vind ik niet erg handig. Gebruik elektrische thermometers die ik buiten de BBQ af kan lezen zodat het deksel er zo min mogelijk af hoeft (temperatuur moet 120 graden blijven). En om nou 4 thermometers aan te schaffen vind ik teveel van het goede
Ik betaalde echt geen drol voor een stuk procureur van 4 kilo. Ik meende toen iets van 14 euro bij de Sligro ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:50 schreef regnavetto het volgende:
Ik moet zeggen dat k het eerst ga proberen met lapjes schouderkarbonade gewoon uit de supermarkt voordat ik me ga wagen aan een groot stuk vlees. Vind het zonde van het vlees als et niks is.
Kan weinig mis aan hoor. Langzaam, lage temperatuur en een beetje geduld - als je je daaraan houdt is het volgens mij onmogelijk om je procureur te verpestenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:50 schreef regnavetto het volgende:
Ik moet zeggen dat k het eerst ga proberen met lapjes schouderkarbonade gewoon uit de supermarkt voordat ik me ga wagen aan een groot stuk vlees. Vind het zonde van het vlees als et niks is.
Ik denk alleen dat je een totáál ander effect krijgt. Het mooie aan een groot stuk procureur is dat het van binnen haast smelt omdat het zo langzaam gaart. Dat effect mis je met een klein lapje vrees ik..quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:50 schreef regnavetto het volgende:
14 euro?!?? Das niks iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik betaalde echt geen drol voor een stuk procureur van 4 kilo. Ik meende toen iets van 14 euro bij de Sligro ofzo.
Misschien met Lindsey Stirling? Of Mark Knopfler? Dire Straits?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:54 schreef minilot het volgende:
Waar zullen we Spotify op kantoor vandaag eens mee vullen? Ik zeg: het oeuvre van M.I.A. want die schijnt net een nieuw album te hebben. Ik ken eigenlijk alleen deze van haar:
..maar dat is dan ook wel een extreem tof liedje. Benieuwd naar de rest.
Weer eens wat anders dan wat ik normaal gesproken luister.
Je wil dat ze in slaap valt??quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien met Lindsey Stirling? Of Mark Knopfler? Dire Straits?
Niks mis mee hoor. Is goed zelfs! Kwaliteit, gitaarvirtuozen, etc. Maar niet echt waar ik zelf graag naar luister. Te gezapig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien met Lindsey Stirling? Of Mark Knopfler? Dire Straits?
Nee? Ik val niet in slaap hierbij hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Is goed zelfs! Kwaliteit, gitaarvirtuozen, etc. Maar niet echt waar ik zelf graag naar luister. Te gezapig.Te mijn-geschiedenisleraa-van-de-HAVO
Jawel hoor. Ben alleenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee? Ik val niet in slaap hierbij hoorEn flinke stampmuziek op kantoor is ook niet echt een optie he
Jazzquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben alleen![]()
En ik hou wel van muziek met rare of scherpe randjes.
Ik heb een vrij eclectische smaak die reikt van obscure Duitse gothic EBM uit de vroege jaren tachtig tot punk, tot psytrance (Infected Mushroom!quote:
Ha jij hebt er de zelfde associatie bij zie ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Is goed zelfs! Kwaliteit, gitaarvirtuozen, etc. Maar niet echt waar ik zelf graag naar luister. Te gezapig.Te mijn-geschiedenisleraa-van-de-HAVO
Noted! Voor als ik door de ceedees van. M.I.A. heen ben later vandaag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JazzProbeer John Zorn eens
Lang, lang geleden een geweldige hype in MUZ
Nou, inderdaad!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
De nieuwe van De Staat is weer erg lekker
Oh ik vind ze allemaal tof eigenlijk welquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!Veel beter dan de vorige twee ook. Die vond ik een beetje mweh, maar I_CON heb ik de afgelopen twee weken wel dertig keer van voor tot achter geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |