abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133037973
Pulled pork! *O*

Teveel ontvangen toeslagen terugbetalen -O-

Zelf ook wel eens zo'n euvel gehad wegens te lang doorbetaalde zorgtoeslag, maar ndanks het feit dat de verwerkingstijd bij de Belanstingdienst en de manier van verrekenen wat onhandig is, vond ik niettemin wel dat het mijn eigen schuld was dat ik de zorgtoeslag (per abuis, had gewoon niet opgelet!) had opgemaakt in de maanden waarin ik het eigenlijk al niet meer nodig had.

Prima betalingsregeling kunnen treffen en och, hoewel het ook rond de duizend euro zat is het maar een SCHIJNTJE in vergelijking met mijn torenhoge studieschuld. :@

Al ben ik daarvoor voor dit jaar (weer eens }:| ) vergeten een verlaging van het maandbedrag te betalen, dus betaal ik daar nu tot de jaarwisseling een whopping driehonderd euro per maand voor. :{ Ach ja, zo schiet het in elk geval een beetje op. In het begin, toen ik het salaris van mijn lief nog niet liet meetellen en ik maar drie dagen in de week werkte betaalde ik per maand zó weinig (naar draagkracht) dat geudrende twee jaar mijn studieschuld door de rente hoger werd in plaats van lager. 8)7
Let me see you stripped down to the bone
pi_133038013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:45 schreef Molleman het volgende:

[..]

Vind ik niet erg handig. Gebruik elektrische thermometers die ik buiten de BBQ af kan lezen zodat het deksel er zo min mogelijk af hoeft (temperatuur moet 120 graden blijven). En om nou 4 thermometers aan te schaffen vind ik teveel van het goede :)
Tja.. dan gewoon óf minder in 1x maken, of het vroege opstaan er wel of niet voor over hebben idd. :)
Op zich zou je natuurlijk ook de thermometer in 1 stuk kunnen steken en dat als leidraad gebruiken. Het gaat immers langzaam, gaat niet snel mis of zo.
pi_133038133
Ik moet zeggen dat k het eerst ga proberen met lapjes schouderkarbonade gewoon uit de supermarkt voordat ik me ga wagen aan een groot stuk vlees. Vind het zonde van het vlees als et niks is.
pi_133038193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:50 schreef regnavetto het volgende:
Ik moet zeggen dat k het eerst ga proberen met lapjes schouderkarbonade gewoon uit de supermarkt voordat ik me ga wagen aan een groot stuk vlees. Vind het zonde van het vlees als et niks is.
Ik betaalde echt geen drol voor een stuk procureur van 4 kilo. Ik meende toen iets van 14 euro bij de Sligro ofzo.
pi_133038209
quote:
Kan weinig mis aan hoor. Langzaam, lage temperatuur en een beetje geduld - als je je daaraan houdt is het volgens mij onmogelijk om je procureur te verpesten
pi_133038219
quote:
Ik denk alleen dat je een totáál ander effect krijgt. Het mooie aan een groot stuk procureur is dat het van binnen haast smelt omdat het zo langzaam gaart. Dat effect mis je met een klein lapje vrees ik..
pi_133038304
Waar zullen we Spotify op kantoor vandaag eens mee vullen? Ik zeg: het oeuvre van M.I.A. want die schijnt net een nieuw album te hebben. Ik ken eigenlijk alleen deze van haar:

..maar dat is dan ook wel een extreem tof liedje. Benieuwd naar de rest.
Weer eens wat anders dan wat ik normaal gesproken luister.
pi_133038359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Molleman het volgende:

[..]

Ik betaalde echt geen drol voor een stuk procureur van 4 kilo. Ik meende toen iets van 14 euro bij de Sligro ofzo.
14 euro?!?? Das niks idd
pi_133038455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:54 schreef minilot het volgende:
Waar zullen we Spotify op kantoor vandaag eens mee vullen? Ik zeg: het oeuvre van M.I.A. want die schijnt net een nieuw album te hebben. Ik ken eigenlijk alleen deze van haar:

..maar dat is dan ook wel een extreem tof liedje. Benieuwd naar de rest.
Weer eens wat anders dan wat ik normaal gesproken luister.
Misschien met Lindsey Stirling? Of Mark Knopfler? Dire Straits? O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133038457
Paar euro per kilo idd :)
pi_133038476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je wil dat ze in slaap valt?? :O
pi_133038532
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor. Is goed zelfs! Kwaliteit, gitaarvirtuozen, etc. Maar niet echt waar ik zelf graag naar luister. Te gezapig. ;) Te mijn-geschiedenisleraa-van-de-HAVO
pi_133038540
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je wil dat ze in slaap valt?? :O
Nee? Ik val niet in slaap hierbij hoor :o En flinke stampmuziek op kantoor is ook niet echt een optie he :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133038551

Bijna helemaal zelf een Billy in elkaar gezet vanmorgen. Eén v.d. vier. :7
pi_133038555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor. Is goed zelfs! Kwaliteit, gitaarvirtuozen, etc. Maar niet echt waar ik zelf graag naar luister. Te gezapig. ;) Te mijn-geschiedenisleraa-van-de-HAVO
_O-

Wat luister je dan graag :?
pi_133038570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee? Ik val niet in slaap hierbij hoor :o En flinke stampmuziek op kantoor is ook niet echt een optie he :o
Jawel hoor. Ben alleen ^O^

En ik hou wel van muziek met rare of scherpe randjes.
pi_133038587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ben alleen ^O^

En ik hou wel van muziek met rare of scherpe randjes.
Jazz :? Probeer John Zorn eens :P Lang, lang geleden een geweldige hype in MUZ :P
pi_133038652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-

Wat luister je dan graag :?
Ik heb een vrij eclectische smaak die reikt van obscure Duitse gothic EBM uit de vroege jaren tachtig tot punk, tot psytrance (Infected Mushroom! O+ ) tot wazige house (Grimes! O+ ) en alternatieve bandjes van The Smiths & The Cure tot aan White Stripes en De Staat enzo. O, en jazz, al snap ik daar niet zoveel van. En klassiek, op z'n tijd. Wagner als ik boos ben, de impressionisten op elk ander moment. O+
pi_133038663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha jij hebt er de zelfde associatie bij zie ik :D gezapige mannen-in-ribfluwele-plooibroeken-muziek :Y
pi_133038667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jazz :? Probeer John Zorn eens :P Lang, lang geleden een geweldige hype in MUZ :P
Noted! Voor als ik door de ceedees van. M.I.A. heen ben later vandaag. ^O^
pi_133038687
De nieuwe van De Staat is weer erg lekker O+
pi_133038715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
De nieuwe van De Staat is weer erg lekker O+
Nou, inderdaad! :9 Veel beter dan de vorige twee ook. Die vond ik een beetje mweh, maar I_CON heb ik de afgelopen twee weken wel dertig keer van voor tot achter geluisterd.
pi_133038741
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! :9 Veel beter dan de vorige twee ook. Die vond ik een beetje mweh, maar I_CON heb ik de afgelopen twee weken wel dertig keer van voor tot achter geluisterd.
Oh ik vind ze allemaal tof eigenlijk wel :Y Steengoede band iig ^O^
pi_133038806
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Tav al bingo?
:D
pi_133038959
Hoe kom ik aan een sligro pas 😢
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: