Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nee dat niet, maar wel wachten op bussen die niet komen.
quote:
Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Pizzabodem het volgende: Soms, dan zit het ook gewoon echt niet mee met het ov. Ooit eens meer dan een uur in de stromende regen hier (http://goo.gl/maps/87Z38) staan wachten op een bus. Natuurlijk geen winkel ofzo in de buurt waar ik even wat te eten kon halen, geen dorpscafé/snackbar die geopend was..
Waarom noteer je niet gewoon de tijd die je erover gedaan zou hebben met het OV inclusief de vertraging? Ik weet niet hoe het bij AR is, maar bij EW krijg je voor zover ik weet géén reistijd uitbetaald als je met eigen vervoer gaat. Waarschijnlijk dekt die reistijd dan wel je kilometervergoeding, waardoor het per saldo niks uitmaakt.
Waarom noteer je niet gewoon de tijd die je erover gedaan zou hebben met het OV inclusief de vertraging? Ik weet niet hoe het bij AR is, maar bij EW krijg je voor zover ik weet géén reistijd uitbetaald als je met eigen vervoer gaat. Waarschijnlijk dekt die reistijd dan wel je kilometervergoeding, waardoor het per saldo niks uitmaakt.
Ik heb even met de administratie gebeld en kreeg het volgende antwoord:
Ik moest aangeven wanneer ik van huis vertrok, en aangeven wanneer ik op locatie aankwam, inclusief vertraging dus. Daarnaast mocht ik gemaakte kosten ook declareren, wat ongeveer uitkomt op 12 km. Klinkt dubbel, maar raad eens wie daar niet mee zit.
Ik heb even met de administratie gebeld en kreeg het volgende antwoord:
Ik moest aangeven wanneer ik van huis vertrok, en aangeven wanneer ik op locatie aankwam, inclusief vertraging dus. Daarnaast mocht ik gemaakte kosten ook declareren, wat ongeveer uitkomt op 12 km. Klinkt dubbel, maar raad eens wie daar niet mee zit.
Zie wel wat ik uitbetaald krijg.
Dat klinkt niet verkeerd dan.
Overigens voor mijn rit naar Groningen morgen vanuit Maassluis, zal ik de A6 of de A28 pakken? Scheelt 4 kilometer en 5 minuten, dus maakt eigenlijk niks uit welke ik neem. Zelf denk ik aan de A6, de A28 komt mij iets te vaak voorbij bij de fileberichten
A6 vind ik wel lekkerder rijden. En ook zeker minder vaak files en flitsers. Net weer 2x 180km weggetikt, nu onderweg vanuit nieuw vennep naar ritje voorschoten-lisserbroek. Weer lekker wat uurtjes dus =D
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Stond er vandaag ook een bij afslag (meer oprit) Nieuwegein. Volgens mij hadden ze net pauze want hij was onbemand, maar er stond wel een zwart busje bij geparkeerd. Kon de CD drive niet vinden, dus had uit verveling maar de radio aangezet en werd tijdig getipt. Niet dat ik te hard rijd = sneller op locatie = minder geld = kans op boetes = nog minder geld.
Ik heb hier nog nooit gepost, maar vandaag kreeg ik midden op de snelweg pech. Motor ratelde al een tijdje, ik dacht bij de volgende zet ik hem aan de kant en boem, knal onder de motorkap. De berm in gereden en hij is net weggetakeld. Was onderweg naar die in Amersfoort, bij dat sloopbedrijf.
Op donderdag 7 november 2013 15:00 schreef nuckythompson het volgende: Ik heb hier nog nooit gepost, maar vandaag kreeg ik midden op de snelweg pech. Motor ratelde al een tijdje, ik dacht bij de volgende zet ik hem aan de kant en boem, knal onder de motorkap. De berm in gereden en hij is net weggetakeld. Was onderweg naar die in Amersfoort, bij dat sloopbedrijf.
Haha een hiker inhuren om je auto naar de sloop te brengen Wat voor auto was het?
Haha een hiker inhuren om je auto naar de sloop te brengen Wat voor auto was het?
Haha nee, is een LM waarvan de ingang naast het sloopbedrijf zit als je auto's moet afleveren. Mooie locatie overigens, ziet er 10x beter uit als de loods die ze in Barneveld hadden.
Overigens voor mijn rit naar Groningen morgen vanuit Maassluis, zal ik de A6 of de A28 pakken? Scheelt 4 kilometer en 5 minuten, dus maakt eigenlijk niks uit welke ik neem. Zelf denk ik aan de A6, de A28 komt mij iets te vaak voorbij bij de fileberichten
Ik heb het gruwelijke schijt aan de A6/A7. Pluspunt is dat je er 130km/h mag, minpunten zijn onder andere vele controles, matige wegdek, saai en leeg, rotonde Joure en weet ik veel wat nog meer
Toch weer een spoedje vandaag. Dus ik heb nu ook in een UP gereden. Een take up, dus kaler dan kaal. Maar inderdaad zoveel beter dan een drieling, beter dan een polo SlowMotion.
Ik vind de A28 wel lekker rijden overigens, kan het alleen niet vergelijken met de A6 aangezien ik daarmee geen ervaring heb. Vind wel jammer dat je bij Utrecht of Amsterdam op de snelweg waar je 5 banen hebt, maar 100 mag. Hoe worden hikerritten voor maandag eigenlijk geregeld? Wordt je vrijdag gebeld of maandag vroeg?
Dat niet Maar bijvoorbeeld ergens gaan eten, of bij de klant wat koffie/thee drinken als ze het aanbieden en ik reed ook nog wel redelijk vlot. Had ook nog meevallertje dat iemand mij naar het station bracht wat ook weer een halfuur scheelde
[ Bericht 25% gewijzigd door Solidberg op 07-11-2013 19:16:49 (Spelling fixed) ]
Ook wel apart vandaag. Was vergeten mijn beschikbaarheid voor morgen in te vullen. Word ik vanmiddag gebeld of ik morgen bij de lm in amersfoort wil werken. Prima is goed te doen daar.
Morgen twee ritten. Moet om half 7 in de trein, en ben rond half 1 / 1 uur weer terug Beetje jammer, maar werd pas om half 7 gebeld dus mag al blij zijn dat ik werk heb.
Ik heb het gruwelijke schijt aan de A6/A7. Pluspunt is dat je er 130km/h mag, minpunten zijn onder andere vele controles, matige wegdek, saai en leeg, rotonde Joure en weet ik veel wat nog meer
Ik vind het stuk tussen Joure en NO polder best mooi anders.
Nog even een vraag over de Wismarweg trouwens. Ze vragen of je binnen 3 werkdagen het transportformulier wil mailen. Prima hoor, maar als ik die auto toch al op dat kantoor aflever lijkt me dat overbodig. Of moet ik het gewoon mailen?
Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Irritatie100 het volgende: Nog even een vraag over de Wismarweg trouwens. Ze vragen of je binnen 3 werkdagen het transportformulier wil mailen. Prima hoor, maar als ik die auto toch al op dat kantoor aflever lijkt me dat overbodig. Of moet ik het gewoon mailen?
Ik mail alleen als ik een auto van daar naar de klant heb gebracht. Nooit iets over gehoord
Ik heb het laatst even gevraagd en zelfs dan wil hij een mailtje met het formulier.
Morgen 2 ritten die samen 3 uur duren, eerste auto om 8.30 ophalen en de 2e afleveren OM 14.30 aan iemand die met de boot vanaf Terschelling komt. 3 Uur betaald niks doen!
Waar slaat dat nou weer op? Willen ze dat iedereen voor afleveren maar even 10 minuten plaspauze neemt bij de grote gele M, dat kost ze meer dan het schoonmaken van de wc als dat het probleem is.
Niet dat ik er ooit naar de wc ben geweest, maar ik vind een verbod om ergens de wc te gebruiken door mensen die voor je werken gewoon raar....
Ja stond op dat bordje bij de receptie De vorige keer dat ik daar was mocht het nog wel maar toen werd me gezegd dat ik het wel schoon moest houden. Is maar goed dat hij dat zei want normaal pis ik altijd zoveel mogelijk naast de pot natuurlijk
Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef Viezze het volgende: Ja stond op dat bordje bij de receptie De vorige keer dat ik daar was mocht het nog wel maar toen werd me gezegd dat ik het wel schoon moest houden. Is maar goed dat hij dat zei want normaal pis ik altijd zoveel mogelijk naast de pot natuurlijk
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik vond/vind die grote uit Raamsdonksveer, die nu in Breukelen zit altijd wel ideaal. Prima personeel, koffie/thee/choco, en een grote sanitair ruimte waar je ongezien heen kan lopen. Dat laatste was vooral handig toen ik daar op het bedrijventerrein liep vanaf de verre bushalte, en er ineens een bommenwerper aka meeuw zijn strontlading op mijn hoofd, rugzak en jas deponeerde .
Jeeezus... wat een trieste bedoening weer daar. Ik maakte daar wel vaak gebruik van de wc. Maar hield hem dan ook schoon omdat dat werd gevraagd zoals je idd zegt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik krijg net een mailtje van de administratie van EW over dat ik in oktober gefraudeerd zou hebben met het uren invullen op drie ritten. Namelijk op 21, 23 en 25 oktober, en volgens de administratie zou ik tweemaal een halfuur te veel hebben geschreven, en op de 23ste zelfs een uur te lang. Ik citeer: ''Dit is niet de bedoeling, en heet fraude plegen.''
Dat snap ik ook wel, alleen nu is het punt dat dit in de herfstvakantie viel en ik werk vanuit Heerenveen. En tijdens de herfstvakantie lag het spoor er tussen Heerenveen - Steenwijk uit, waardoor ik telkens vanaf Steenwijk met de bus het laatste stuk moest reizen, wat dan weer direct dat halfuur langere reistijd verklaart. En op de 23ste moest ik zowel op het traject Olst - Zwolle het laatste stuk met de bus, als Steenwijk - Heerenveen, wat dus dat uurtje langer aan reistijd verklaart.
Maar even een vriendelijk mailtje terug sturen, dat ik hierdoor langer over m'n terugreis heb gedaan. En dat ik het natuurlijk helemaal niet erg vind dat ze me beschuldigen van fraude.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef trolley het volgende: Ik krijg net een mailtje van de administratie van EW over dat ik in oktober gefraudeerd zou hebben met het uren invullen op drie ritten. Namelijk op 21, 23 en 25 oktober, en volgens de administratie zou ik tweemaal een halfuur te veel hebben geschreven, en op de 23ste zelfs een uur te lang. Ik citeer: ''Dit is niet de bedoeling, en heet fraude plegen.''
Dat snap ik ook wel, alleen nu is het punt dat dit in de herfstvakantie viel en ik werk vanuit Heerenveen. En tijdens de herfstvakantie lag het spoor er tussen Heerenveen - Steenwijk uit, waardoor ik telkens vanaf Steenwijk met de bus het laatste stuk moest reizen, wat dan weer direct dat halfuur langere reistijd verklaart. En op de 23ste moest ik zowel op het traject Olst - Zwolle het laatste stuk met de bus, als Steenwijk - Heerenveen, wat dus dat uurtje langer aan reistijd verklaart.
Maar even een vriendelijk mailtje terug sturen, dat ik hierdoor langer over m'n terugreis heb gedaan. En dat ik het natuurlijk helemaal niet erg vind dat ze me beschuldigen van fraude.
Vervelend zeg.. En inderdaad ook lullig dat ze je meteen als een fraudeur bestempelen. Ik heb zelf ook wel is per ongeluk een uur te veel geboekt omdat ik verkeerd op de klok keek, toen werd ik (AR) gewoon opgebeld waarom het zo lang duurde en was de fout snel verholpen.
Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef Pizzabodem het volgende: Ik vond/vind die grote uit Raamsdonksveer, die nu in Breukelen zit altijd wel ideaal. Prima personeel, koffie/thee/choco, en een grote sanitair ruimte waar je ongezien heen kan lopen. Dat laatste was vooral handig toen ik daar op het bedrijventerrein liep vanaf de verre bushalte, en er ineens een bommenwerper aka meeuw zijn strontlading op mijn hoofd, rugzak en jas deponeerde .
Raamsdonksveer was altijd wel prettig ja, behalve dat je een heel eind moest lopen voor dat je bij de bus halte was, om dan ook nog is 40 minuten in de bus naar Breda te zitten. Om één of andere reden was het ook altijd schijt weer als ik daar was, en miste ik doorgaans de bus op een minuut
Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef trolley het volgende: Ik krijg net een mailtje van de administratie van EW over dat ik in oktober gefraudeerd zou hebben met het uren invullen op drie ritten. Namelijk op 21, 23 en 25 oktober, en volgens de administratie zou ik tweemaal een halfuur te veel hebben geschreven, en op de 23ste zelfs een uur te lang. Ik citeer: ''Dit is niet de bedoeling, en heet fraude plegen.''
Dat snap ik ook wel, alleen nu is het punt dat dit in de herfstvakantie viel en ik werk vanuit Heerenveen. En tijdens de herfstvakantie lag het spoor er tussen Heerenveen - Steenwijk uit, waardoor ik telkens vanaf Steenwijk met de bus het laatste stuk moest reizen, wat dan weer direct dat halfuur langere reistijd verklaart. En op de 23ste moest ik zowel op het traject Olst - Zwolle het laatste stuk met de bus, als Steenwijk - Heerenveen, wat dus dat uurtje langer aan reistijd verklaart.
Maar even een vriendelijk mailtje terug sturen, dat ik hierdoor langer over m'n terugreis heb gedaan. En dat ik het natuurlijk helemaal niet erg vind dat ze me beschuldigen van fraude.
Gewoon gelijk opbellen lijkt mij, is wel het snelste.
En gaan ze serieus alle uren checken met het ov? Dan mogen ze in hun administratie/planningsysteem wel een koppeling maken die gelijk alle vertragingen er bij zet. Ik heb ook zo vaak door een bus die 5 min te laat is een trein gemist, en dan mis je daarna ook je overstap op de volgende trein. En als je naar Schubbekutteveen-Tjietjerkstradeel-lutjebroek-Tsjalleberd of weet ik veel wat moet, dan kan dat zo maar meer dan een uur extra kosten. Maar dan zet ik dat er wel als opmerking bij.
Raamsdonksveer was altijd wel prettig ja, behalve dat je een heel eind moest lopen voor dat je bij de bus halte was, om dan ook nog is 40 minuten in de bus naar Breda te zitten. Om één of andere reden was het ook altijd schijt weer als ik daar was, en miste ik doorgaans de bus op een minuut
Ja, vaak slecht weer. Lopen in de regen en sneeuw vanaf die bushaltes.. Begin februari 2012 volgens mij, toen lag er zo veel sneeuw. Ben toen 6 uur onderweg geweest vanaf Raamsdonksveer naar ergens bij Den Haag. We hebben die auto daar moeten uitgraven op het terrein, kreeg bekers warme choco mee van ze voor onderweg En volgens mij hadden ze daarna spijt dat ze me nog op weg hadden gestuurd, want ze (planning) belden de hele tijd op om te vragen waar ik was, en of het allemaal nog wel ging. Zelfs om 21:00 nog, toen ik nog in de file stond bij Rotterdam
[ Bericht 14% gewijzigd door Pizzabodem op 08-11-2013 10:55:45 ]
Gewoon gelijk opbellen lijkt mij, is wel het snelste.
En gaan ze serieus alle uren checken met het ov? Dan mogen ze in hun administratie/planningsysteem wel een koppeling maken die gelijk alle vertragingen er bij zet. Ik heb ook zo vaak door een bus die 5 min te laat is een trein gemist, en dan mis je daarna ook je overstap op de volgende trein. En als je naar Schubbekutteveen-Tjietjerkstradeel-lutjebroek-Tsjalleberd of weet ik veel wat moet, dan kan dat zo maar meer dan een uur extra kosten. Maar dan zet ik dat er wel als opmerking bij.
Ja, precies. Dat heb ik ook redelijk vaak dat m'n bus/trein 5 minuten te laat is en dat ik daardoor m'n aansluiting mis, dan loop je zo een halfuur vertraging op. Alleen als dat gebeurt, vul ik op de ritbon in dat ik vertraging heb opgelopen op de terugweg. Alleen was het in de herfstvakantie zo dat er de gehele week geen treinen reden tussen Steenwijk - Heerenveen, dus ik heb er geen moment bij stil gestaan om dat dusdanig als 'vertraging' door te voeren op de ritbonnen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze mailden dat ik te lang erover deed. En ik vul bijna nooit in dat ik vertraging heb. Als ze me er op aan spreken kan ik altijd prima uitleggen waarom ik ergens zo laat was.. maar zoals eerder gezegd, nog nooit problemen gehad
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Oh, haha. Die lees ik al 2 jaar niet meer. Is die informatie actueel? Iemand hier die de laatste tijd het informatiemailtje heeft gekregen na zijn sollicitatie? Daarin zullen wel de actuele bedragen staan.
Oh, haha. Die lees ik al 2 jaar niet meer. Is die informatie actueel? Iemand hier die de laatste tijd het informatiemailtje heeft gekregen na zijn sollicitatie? Daarin zullen wel de actuele bedragen staan.
Het salaris is leeftijdsafhankelijk. (Let op dit zijn brutolonen)
19-21 jaar
¤ 6,10
22 jaar
¤ 7,15
23+ jaar
¤ 8,41
Dit is van een klein jaar geleden, inmiddels is mijn salaris zonder de extra reserveringen van 6.10 naar 6.19 gegaan, met reserveringen 7.20 per uur. Ik neem aan dat de uurlonen voor hogere leeftijd ook met ongeveer dat bedrag zijn verhoogd.
Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef trolley het volgende: Ik krijg net een mailtje van de administratie van EW over dat ik in oktober gefraudeerd zou hebben met het uren invullen op drie ritten. Namelijk op 21, 23 en 25 oktober, en volgens de administratie zou ik tweemaal een halfuur te veel hebben geschreven, en op de 23ste zelfs een uur te lang. Ik citeer: ''Dit is niet de bedoeling, en heet fraude plegen.''
Dat snap ik ook wel, alleen nu is het punt dat dit in de herfstvakantie viel en ik werk vanuit Heerenveen. En tijdens de herfstvakantie lag het spoor er tussen Heerenveen - Steenwijk uit, waardoor ik telkens vanaf Steenwijk met de bus het laatste stuk moest reizen, wat dan weer direct dat halfuur langere reistijd verklaart. En op de 23ste moest ik zowel op het traject Olst - Zwolle het laatste stuk met de bus, als Steenwijk - Heerenveen, wat dus dat uurtje langer aan reistijd verklaart.
Maar even een vriendelijk mailtje terug sturen, dat ik hierdoor langer over m'n terugreis heb gedaan. En dat ik het natuurlijk helemaal niet erg vind dat ze me beschuldigen van fraude.
Een net mailtje? Het spijt me zeer hoor, maar als ik zo'n mailtje krijg zouden ze direct een mailtje op het zelfde niveau terug krijgen. Iemand direct een faudeur noemen en niet eerst naar de reden vragen is belachelijk en weer typisch Easy Way.
Het salaris is leeftijdsafhankelijk. (Let op dit zijn brutolonen)
19-21 jaar
¤ 6,10
22 jaar
¤ 7,15
23+ jaar
¤ 8,41
Dit is van een klein jaar geleden, inmiddels is mijn salaris zonder de extra reserveringen van 6.10 naar 6.19 gegaan, met reserveringen 7.20 per uur. Ik neem aan dat de uurlonen voor hogere leeftijd ook met ongeveer dat bedrag zijn verhoogd.
Ah, dan zal ik met reserveringen op zo'n 9,85 gaan uitkomen per uur. Kan nog tot en met september blijven autoresetten, daarna geen ov meer. Maar daarna toch masterstage/thesis als het goed is.
Zag op Facebook nog een spoedje, was bijna in Nieuwegein dus A'dam - Oosterhout er achteraan valt me wel op dat ze de afgelopen week veel spoedjes hadden.
Precies. Ik ben dinsdag aangenomen, dus gelijk woensdag (toen MijnDUO weer beschikbaar was) de wissel aangevraagd. Gisteren naar Breukelen gemoeten maar die 8,90 treinkosten waren voor eigen rekening uiteraard.
Maakt opzich niet uit, moet morgen ook naar Utrecht (Houten), dus het was gisteren of morgen betalen..
Handige shit, was onderweg vanaf de Wismarweg naar de Osloweg, staat er op de parkeerplaats van de Karwei een AR'er die net een auto had opgehaald en daar bij die pomp aan het aftanken was. Hij vroeg of ik ook een hiker was en bood me toen ik ja zei een lift naar het station aan, dus in plaats van dat ik nu bij de Osloweg sta te wachten/net ingestapt zou zijn, zit ik al lang en breed in de Q-liner naar mijn volgende adres in Assen.
Scheelt aardig wat, anders had ik nog flink moeten gassen volgende rit.
Sowieso is die locatie in meerkerk gewoon naar. Is trouwens al een maandje of 2 zo hoor dat je daar niet naar het toilet mag. Flesje water bijvullen mocht nog wel, goeie jongens zijn het ook!
Ik kreeg laatst ook een haatmail vanEW, dat ik nog een autotransport formulier moest inleveren, dat ik al meerdere herinneringen had gehad en dat ik flink de lul zou zijn als ik hem niet direct zou sturen. Haatmail teruggeknald, dat ik um direct al had verstuurd en dat ik geen herinneringen had gehad. Geeneens een excuus mailtje terug of iets...
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Daar zijn ze wel erg goed in ja. Ik kreeg ook een keer een mailtje dat ik de tankkosten niet had doorgegeven, dat ze de 70 euro aan mij zouden doorbelasten. Uiteraard had ik het formulier wel gewoon verstuurd..
Krijg nu ook weer een herrineringsmail dat ik gister het autotransport formulier niet heb ingevuld, terwijl ik volgens de ritinfo alleen het ritformulier moest mailen -,- Deze keer wordt het wel wat vriendelijker gevraagd of ik het nog even wil doen, dus er zit vooruitgang in zullen we maar zeggen..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef Irritatie100 het volgende: Handige shit, was onderweg vanaf de Wismarweg naar de Osloweg, staat er op de parkeerplaats van de Karwei een AR'er die net een auto had opgehaald en daar bij die pomp aan het aftanken was. Hij vroeg of ik ook een hiker was en bood me toen ik ja zei een lift naar het station aan, dus in plaats van dat ik nu bij de Osloweg sta te wachten/net ingestapt zou zijn, zit ik al lang en breed in de Q-liner naar mijn volgende adres in Assen.
Scheelt aardig wat, anders had ik nog flink moeten gassen volgende rit.
Collega's he. Alhoewel het eigenlijk niet mag.
Bak is afgeleverd. Wat een bak zeg.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 16:07:29 ]
Ik had trouwens verwacht dat het verzekeren van een Golf 5 GTI duurder zou zijn. (3 schadevrije jaren, 20k km per jaar kost mij 77,- bij All-risk. als ik alarm klasse 1 erin zou hebben)
Ik had trouwens verwacht dat het verzekeren van een Golf 5 GTI duurder zou zijn. (3 schadevrije jaren, 20k km per jaar kost mij 77,- bij All-risk. als ik alarm klasse 1 erin zou hebben)
Valt zeker mee!
Ik had laatst gecheckt dat als ik m'n pa's A3 zou willen verzekeren met 0 schadevrije jaren, 20k km per jaar, kost me dat ¤199 per maand bij de goedkoopste. De rest zit boven de ¤250 per maand Enkele uitschieters naar ¤480 en ¤490 per maand
[ Bericht 6% gewijzigd door Pizzabodem op 08-11-2013 17:06:42 ]
Ik had trouwens verwacht dat het verzekeren van een Golf 5 GTI duurder zou zijn. (3 schadevrije jaren, 20k km per jaar kost mij 77,- bij All-risk. als ik alarm klasse 1 erin zou hebben)
GTI aan het overwegen? Vind ik echt geweldige auto's vanaf de 5, en de 1e natuurlijk Voor relatief weinig heb je echt een hele snelle auto, zeker na een chip.
Inderdaad echt een mooi ding! Zat 'ie een beetje goed in de opties? Mooi detail vind ik dat klokje in het midden, toch wel een beetje S-klasse idee. [ afbeelding ]
Niet echt naar gekeken, standaard zooi zoals navigatie, bluetooth, parkeersensoren. Hij checkt ook de afstand tot de volgende wagen, stoelverwarming. Dikke bak gewoon.
Geluidsinstallatie was ook okay. Ik heb altijd een CD bij me: The Turn of a Friendly Card. Eventjes die speakers testen!
Ja dat klokje was ook wel grappig. Het ontbreken van een versnellingspook vond ik dan wel minder. Duurde even tot ik door had hoe dat ding nu in z'n drive moest.
Die turbo? (Gaspedaal 'doordrukken') was ook wel ruig.
Niet echt naar gekeken, standaard zooi zoals navigatie, bluetooth, parkeersensoren. Hij checkt ook de afstand tot de volgende wagen, stoelverwarming. Dikke bak gewoon.
Geluidsinstallatie was ook okay. Ik heb altijd een CD bij me: The Turn of a Friendly Card. Eventjes die speakers testen!
Ja dat klokje was ook wel grappig. Het ontbreken van een versnellingspook vond ik dan wel minder. Duurde even tot ik door had hoe dat ding nu in z'n drive moest.
Die turbo? (Gaspedaal 'doordrukken') was ook wel ruig.
Haha, mooi. Lange tijd geleden dat ik zo'n dikke bak had.
Ik had in het begin nog wel eens eigen muziek mee van de band uit m'n avatar; nu gewoon altijd 3fm aan.
GTI aan het overwegen? Vind ik echt geweldige auto's vanaf de 5, en de 1e natuurlijk Voor relatief weinig heb je echt een hele snelle auto, zeker na een chip.
Nah, nu nog te duur.. en 100 pk is ook wel zat, zolang 0-100 maar in onder de 12, liefst onder de 11 sec gebeurt.. De ibi doet er 11.3 sec over)
Nah, nu nog te duur.. en 100 pk is ook wel zat, zolang 0-100 maar in onder de 12, liefst onder de 11 sec gebeurt.. De ibi doet er 11.3 sec over)
0-100 kan me eigenlijk weinig boeien, doe het nauwelijks en de auto krijgt er alleen maar een beste opdonder van als je het goed wil doen. Ben meer van de tussen acceleraties op de snelweg of vanuit lekkere bochtjes.
0-100 kan me eigenlijk weinig boeien, doe het nauwelijks en de auto krijgt er alleen maar een beste opdonder van als je het goed wil doen. Ben meer van de tussen acceleraties op de snelweg of vanuit lekkere bochtjes.
De dichtsbijzijnde snelweg is bijna een half uur rijden. Ik denk dat zeker 75% van mijn kilometers over N-wegen of binnen de bebouwde kom zijn.
Ik vind N-wegen toch zo verrekte irritant. Vooral die hier in de buurt, de N204 en de N210 met overal rotondes. Doe mij als het moet opschieten maar de snelweg.
Dubbelbaans verkeerslichten aan het begin van een 80-weg of snelwegoprit zijn wel leuk. Sprintjes doen
Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Pizzabodem het volgende: Ik vind N-wegen toch zo verrekte irritant. Vooral die hier in de buurt, de N204 en de N210 met overal rotondes. Doe mij als het moet opschieten maar de snelweg.
Dubbelbaans verkeerslichten aan het begin van een 80-weg of snelwegoprit zijn wel leuk. Sprintjes doen
Hier heb je de N360 en N33 die ik vaak neem. N360 heeft zat rotonde's, N33 geen 1.
Ik woon voor leuk autorijden misschien wel op de verkeerde plaats (Ergens op dit kaartje http://goo.gl/maps/opOJY). Stomme 100 limieten, altijd file stad in en uit.
Het dijkje langs de lek is heerlijk, je moet er alleen niet af glijden En op het industrieterrein bij de Mac hebben we ook meerdere malen leuk kunnen spelen. Verbaas me nog steeds dat die clubman daar niet op z'n dak ging. Op het meest verrotte asfalt ooit met gaten erin ging die aap J-turns doen
Het dijkje langs de lek is heerlijk, je moet er alleen niet af glijden En op het industrieterrein bij de Mac hebben we ook meerdere malen leuk kunnen spelen. Verbaas me nog steeds dat die clubman daar niet op z'n dak ging. Op het meest verrotte asfalt ooit met gaten erin ging die aap J-turns doen
Lekdijk is erg druk vaak. Veel fietsers en motorrijders. Het is wel leuk om te fietsen daar, maar ik mis toch wat meer mtb gebied/routes. Je ben speciaal naar mijn mooie stad gekomen om daar bij de Mac te kloten ?
Lekdijk is erg druk vaak. Veel fietsers en motorrijders. Je ben speciaal naar mijn mooie stad gekomen om daar bij de Mac te kloten ?
Die wegen zijn inderdaad heerlijk! Als je echt van autorijden houd moet je volgens mij eens naar schotland gaan, helemaal naar boven rijden. Wil ik ook nog eens doen, lijkt me wel leuk met een Cooper S of een ander snel wendbaar bakkie.
Like this:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha neuh niet speciaal. Vroeger deden we dat nog wel eens met wat lui, nu nooit meer
Schotland wil ik zeker nog een keer heen, met of zonder auto. Ben er vlakbij geweest Lake District in Engeland, ook al prachtig.
Het is jammer dat ik in Frankrijk/Spanje altijd in het hoogseizoen ben, dan kan je op die leuke wegen lekker aansluiten in de file achter een oude VW T2 ofzo.
Niet echt naar gekeken, standaard zooi zoals navigatie, bluetooth, parkeersensoren. Hij checkt ook de afstand tot de volgende wagen, stoelverwarming. Dikke bak gewoon.
Geluidsinstallatie was ook okay. Ik heb altijd een CD bij me: The Turn of a Friendly Card. Eventjes die speakers testen!
Ja dat klokje was ook wel grappig. Het ontbreken van een versnellingspook vond ik dan wel minder. Duurde even tot ik door had hoe dat ding nu in z'n drive moest.
Die turbo? (Gaspedaal 'doordrukken') was ook wel ruig.
Die turbo zoals jij het noemt heet de kickdown, dat hebben vrijwel alle automaten.. Anders kan inhalen ooit heel lang duren. En die pook bij je stuur is een kwestie van wennen. Ik ben ervan overtuigd dat dat de toekomst is. Waarom zou zo'n stom ding midden in je console moeten zitten? Nu heb je een groot opbergvak.
Dat pookje moest ik toen ook even naar zoeken (mercedes glk), maar wat ik altijd lastiger vind is een auto starten. De één is gewoon met een sleutel, bij de ander moet je hem ergens insteken en een knop indrukken die rechts, links of daar waar normaal een versnellingspook hoort te zitten. Oh, en dan heb je nog die waar je heel geen sleutel nodig hebt. En vergeet natuurlijk niet je voet op de rem te drukken, anders gebeurt er alsnog weinig.
Net nog gebeld voor maandag, Kolham - Duiven - Kolham
quote:
Op vrijdag 8 november 2013 18:23 schreef Pizzabodem het volgende: Schotland wil ik zeker nog een keer heen, met of zonder auto. Ben er vlakbij geweest Lake District in Engeland, ook al prachtig.
Het is jammer dat ik in Frankrijk/Spanje altijd in het hoogseizoen ben, dan kan je op die leuke wegen lekker aansluiten in de file achter een oude VW T2 ofzo.
Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon dan
Haha klopt, dan zitten de wegen vol met toeristen waar we zelf natuurlijk ook eentje van zijn Ben er afgelopen zomer wel 2x buiten het hoogseizoen in Frankrijk en Spanje geweest. Maar beide keren met veredelde zeilboten, dus dan valt er ook weinig fun te behalen
Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon dan
Haha klopt, dan zitten de wegen vol met toeristen waar we zelf natuurlijk ook eentje van zijn Ben er afgelopen zomer wel 2x buiten het hoogseizoen in Frankrijk en Spanje geweest. Maar beide keren met veredelde zeilboten, dus dan valt er ook weinig fun te behalen
Had jij ook nog gebeld of je voor maandag wat kon krijgen? Had tegen half 6 nog gebeld of er een ritje voor maandag beschikbaar was, zeiden ze dat ze mij wel zouden bellen zodra er wat voor Groningen beschikbaar is . Of heb je senioriteit over mij ofzo ?
Zal allemaal wel, denk dat dat verzekeringstechnisch prima kan, zolang degene die de rit heeft gekregen maar zelf rijdt. Dat je geen vrienden mee kan gaan nemen snap ik ook wel, maar een collega moet geen enkel probleem zijn lijkt me... Heb wel vaker een lift gehad van een andere EW'er (of nu AR'er) en heb zelf ook al een aantal een lift gegeven. Laatst nog een wissel in Oldenzaal, kwam net een andere EW'er aan die geen wissel had. Station is daar ook een goede 20 minuten lopen, dus die heb ik ook maar even meegenomen toen.
Verder was dit wel een prima dagje. In Groningen dus die lift gekregen, in Assen moest ik op een privéadres een auto halen. Was voor de feestlocatie, dus was in een minuut klaar met m'n formulier, maar ben er nog even een kwartiertje oid blijven hangen omdat die man wat te drinken aanbood en ik toch geen haast had. Vanaf de feestlocatie tot Utrecht met een andere hiker gereisd. Dat was dus ook wel prima en gezien het feit dat ie zo spraakzaam was zal ie wel niet op FOK zitten Hoewel ik er natuurlijk ook op zit en verre van een autist ben
Was trouwens ook wel een prima auto. Vrij luxe uitgevoerde Audi A4 met leer, stoelverwarming etc. 2.0TDI met 143pk, niet overdreven snel, maar kwam zeker prima mee.
Had jij ook nog gebeld of je voor maandag wat kon krijgen? Had tegen half 6 nog gebeld of er een ritje voor maandag beschikbaar was, zeiden ze dat ze mij wel zouden bellen zodra er wat voor Groningen beschikbaar is . Of heb je senioriteit over mij ofzo ?
Nops, niet gebeld. Was nog wel aan het twijfelen omdat ze nog mensen zochten voor Regio Zwolle, ben nu bij m'n ouders dus dat had mooi gekund. Maar toen belden ze met dit, nog beter!
Denk dat de planning is vergeten dat je hebt gebeld, denk beetje een standaard zinnetje om je tevreden te houden. Bel zelf nooit naar ze
Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon dan
Haha klopt, dan zitten de wegen vol met toeristen waar we zelf natuurlijk ook eentje van zijn Ben er afgelopen zomer wel 2x buiten het hoogseizoen in Frankrijk en Spanje geweest. Maar beide keren met veredelde zeilboten, dus dan valt er ook weinig fun te behalen
Wij gaan altijd in de voorjaar naar dat soort plaatsen. Paar jaar geleden nog ruzie gehad met een Fransoos. DIe wou ons inhalen op een heel smal bergweggetje waardoor hij met zijn auto langs onze buitenspiegel kwam. Wij hadden toen een klein beetje vuil op de spiegel en hij een gigantische kras over de hele auto. . HIj kon alleen frans en wij geen frans, dus toen is die luid scheldend maar weer weggereden.
[..] Was trouwens ook wel een prima auto. Vrij luxe uitgevoerde Audi A4 met leer, stoelverwarming etc. 2.0TDI met 143pk, niet overdreven snel, maar kwam zeker prima mee.
Had vandaag ook nog een A4 2.0TDI 143pk mee. Welke om olie schreeuwde, na 300ml die nog in de achterbak lag erbij gegooit te hebben nog steeds zeurde. Moest van de LM gewoon doorrijden, dus niet mijn probleem als die droog kwam te staan
Wij gaan altijd in de voorjaar naar dat soort plaatsen. Paar jaar geleden nog ruzie gehad met een Fransoos. DIe wou ons inhalen op een heel smal bergweggetje waardoor hij met zijn auto langs onze buitenspiegel kwam. Wij hadden toen een klein beetje vuil op de spiegel en hij een gigantische kras over de hele auto. . HIj kon alleen frans en wij geen frans, dus toen is die luid scheldend maar weer weggereden.
Zal allemaal wel, denk dat dat verzekeringstechnisch prima kan, zolang degene die de rit heeft gekregen maar zelf rijdt. Dat je geen vrienden mee kan gaan nemen snap ik ook wel, maar een collega moet geen enkel probleem zijn lijkt me... Heb wel vaker een lift gehad van een andere EW'er (of nu AR'er) en heb zelf ook al een aantal een lift gegeven. Laatst nog een wissel in Oldenzaal, kwam net een andere EW'er aan die geen wissel had. Station is daar ook een goede 20 minuten lopen, dus die heb ik ook maar even meegenomen toen.
Verder was dit wel een prima dagje. In Groningen dus die lift gekregen, in Assen moest ik op een privéadres een auto halen. Was voor de feestlocatie, dus was in een minuut klaar met m'n formulier, maar ben er nog even een kwartiertje oid blijven hangen omdat die man wat te drinken aanbood en ik toch geen haast had. Vanaf de feestlocatie tot Utrecht met een andere hiker gereisd. Dat was dus ook wel prima en gezien het feit dat ie zo spraakzaam was zal ie wel niet op FOK zitten Hoewel ik er natuurlijk ook op zit en verre van een autist ben
Was trouwens ook wel een prima auto. Vrij luxe uitgevoerde Audi A4 met leer, stoelverwarming etc. 2.0TDI met 143pk, niet overdreven snel, maar kwam zeker prima mee.
Ach in principe vind ik het allemaal niet zo erg om net even een kwartiertje langer in het OV te zitten. Betaald is betaald.
Heb nu m'n laptop terug, dus even Fifa13 installeren en voortaan een PS3 controller meenemen en dan gewoon netjes gamen in de trein.
Had vandaag ook nog een A4 2.0TDI 143pk mee. Welke om olie schreeuwde, na 300ml die nog in de achterbak lag erbij gegooit te hebben nog steeds zeurde. Moest van de LM gewoon doorrijden, dus niet mijn probleem als die droog kwam te staan
Neuh, dan zou ik ook schijt hebben idd
Maandag heb ik er weer een trouwens voor Vianen - Waalwijk. Daarvoor nog een 's Gravenzande - Nieuwegein in een VW Jetta.
Ach in principe vind ik het allemaal niet zo erg om net even een kwartiertje langer in het OV te zitten. Betaald is betaald.
Heb nu m'n laptop terug, dus even Fifa13 installeren en voortaan een PS3 controller meenemen en dan gewoon netjes gamen in de trein.
Nee, maar ik had als ik die lift niet had gekregen nog flink moeten gassen om op tijd in Meerkerk te zijn Nu kon ik gewoon rustig aan doen en nog even ergens een broodje eten onderweg.
Wij gaan altijd in de voorjaar naar dat soort plaatsen. Paar jaar geleden nog ruzie gehad met een Fransoos. DIe wou ons inhalen op een heel smal bergweggetje waardoor hij met zijn auto langs onze buitenspiegel kwam. Wij hadden toen een klein beetje vuil op de spiegel en hij een gigantische kras over de hele auto. . HIj kon alleen frans en wij geen frans, dus toen is die luid scheldend maar weer weggereden.
Die fransen moet je niet serieus nemen Huidige record staat op 7 dagen op rij ruzie met die lui
Wissels komen niet zo heel veel voor volgens mij, maar wel aansluitende ritten vanaf hetzelfde adres bijvoorbeeld.
Maar ik doe meestal (nou ja, lange tijd niet gewerkt) spoedjes, dat zijn vaak echt enkele ritten. Niks aansluitend of retour. Dat was altijd wel prima voor de uren. Om 12:00 nog gebeld worden of je nog even naar Schiphol kan, om even een auto naar Maastricht te brengen. Voordat ik op Schiphol was alweer 1,5 uur verder. 3 uur rijden naar Maastricht (File's, vrijdagmiddag dat er een vakantie begon). En dan weer het hele eind terug met het ov. Dat vond ik altijd wel leuke ritten.
Limburg is nu al echt bijna 1,5 jaar geleden. Wil weer wat meer richting het zuiden rijden
Nee, route Noord-Holland, automaatjes vullen. Vrij korte route vandaag, was meer rijden dan werken
Automaatjes vullen heb ik ook gedaan, leuk werk. Gratis traytjes red bull enzo. (waren bijna over datum. ) Alleen jammer dat ik een ronde in de stad Groningen had en het grootste deel koffie automaten waren.
Gratis traytjes red bull enzo. (waren bijna over datum. ) Alleen jammer dat ik een ronde in de stad Groningen had en het grootste deel koffie automaten waren.
Red Bull over datum? Damn, dan doe je echt iets niet goed. Ik heb ook in de stad gereden eerst, gelukkig geen koffieautomaten. Nu vast op Deventer, ook geen koffieautomaten
Wat wil je weten? We hebben vestiging in Groningen en Nieuwegein. Woon je niet in één van die twee steden, ben je onbruikbaar voor ons.
Eindhoven.. Mwah, leek me ook wel leuk. Wilde eerst bijv. pakketdienst bij PostNL doen, maar kon niet echt uitvogelen hoe je daarop kon solliciteren. Alhoewel Autoreset natuurlijk veel leuker is.
Red Bull over datum? Damn, dan doe je echt iets niet goed. Ik heb ook in de stad gereden eerst, gelukkig geen koffieautomaten. Nu vast op Deventer, ook geen koffieautomaten
Jup, bij het kantoor van KPN, was nog een maand ofzo houdbaar. dus maar alvast afgeschreven. Was toch een schijt zomerbaantje.
Eindhoven.. Mwah, leek me ook wel leuk. Wilde eerst bijv. pakketdienst bij PostNL doen, maar kon niet echt uitvogelen hoe je daarop kon solliciteren. Alhoewel Autoreset natuurlijk veel leuker is.
Solliciteren op de pakketdienst is niet zo moeilijk. De partij werkdruk die je er indien aangenomen bij krijgt, wordt je spontaan ziek van.
Is dat zo ja? Oud klasgenoot deed pakketdienst, die kreeg eentje mee uit de vloot.
Ja weer zo'n geintje van PostNL om kosten terug te dringen. Veel mensen moeten dan zzp'ers worden die met een leasecontract via PostNL een bus moeten leasen om te zorgen dat ze niet in afgetrapte busjes van 15 jaar oud gaan rijden.
Misschien dat ze er nog een paar mensen met een bus van hun laten rijden, maar daar zijn ze echt niet happig op geloof ik. Dit is veel goedkoper.
Ja weer zo'n geintje van PostNL om kosten terug te dringen. Veel mensen moeten dan zzp'ers worden die met een leasecontract via PostNL een bus moeten leasen om te zorgen dat ze niet in afgetrapte busjes van 15 jaar oud gaan rijden.
Misschien dat ze er nog een paar mensen met een bus van hun laten rijden, maar daar zijn ze echt niet happig op geloof ik. Dit is veel goedkoper.
Ja weer zo'n geintje van PostNL om kosten terug te dringen. Veel mensen moeten dan zzp'ers worden die met een leasecontract via PostNL een bus moeten leasen om te zorgen dat ze niet in afgetrapte busjes van 15 jaar oud gaan rijden.
Misschien dat ze er nog een paar mensen met een bus van hun laten rijden, maar daar zijn ze echt niet happig op geloof ik. Dit is veel goedkoper.
Haha ja, hier kwamen ze altijd in een oude Ducato de straat in rijden. Kon ik hem al aan horen komen en had ik de deur al open voor hij aan kon bellen.
Ik reed rustig op de snelweg, 3-baans, keurig aan de maximumsnelheid. Heb je toch altijd van die rotkoppen die hem er gewoon tussen gooien. En als je hem dan raakt heb je de poppen aan het dansen (geen schuld, maar toch een kutgevoel.)
Vandaag weer zo'n popi jopie die het probeerde. En net nog bekant van m'n fiets afgereden, voorrangsweg (zo'n fietsstraat), en zo'n opa die niet naar links kijkt als hij de voorrangsweg opdraait.
Op vrijdag 8 november 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende: Ik reed rustig op de snelweg, 3-baans, keurig aan de maximumsnelheid. Heb je toch altijd van die rotkoppen die hem er gewoon tussen gooien. En als je hem dan raakt heb je de poppen aan het dansen (geen schuld, maar toch een kutgevoel.)
Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Rubenr3 het volgende: Maandag wisseltje Groningen - Arnhem, had nog speciaal gevraagd om een kort dagje dus ik ben helemaal tevreden!
Toeter maar even als je een Crafter van de postbezorgerstjes tegenkomt Hier een wisseltje Kolham - Duiven.
Wel even een vraag voor de ervaren rotten onder ons. Komt het vaak voor dat je gezeik krijgt met niet juist ingevulde schadeformulieren? Ik kan me echt voorstellen dat je zo'n rotkrasje snel mist, of zoiets dergelijks. Immers kun je in een kwartier niet iedere vierkante centimeter van de auto bestuderen.
Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Amoeba het volgende: Wel even een vraag voor de ervaren rotten onder ons. Komt het vaak voor dat je gezeik krijgt met niet juist ingevulde schadeformulieren? Ik kan me echt voorstellen dat je zo'n rotkrasje snel mist, of zoiets dergelijks. Immers kun je in een kwartier niet iedere vierkante centimeter van de auto bestuderen.
Ligt eraan welk bedrijf. Voor kleine krasjes doen ze sowieso niet moeilijk, meesten zien dat niet als schade ook. Grote deuken en schaven gewoon opschrijven en vriendelijk lachen naar de receptioniste en alles komt goed.
Overigens zelf nooit gezeik gehad en vaak genoeg gehad dat iemand meeliep en iets constateerde wat ik gemist had.
Hoe doen jullie dat schadecontrole logistiek een beetje? Vind het nooit zo relaxed om bij zo'n bedrijf te gaan, sleutels op te halen, en te zeggen dat ik over een kwartiertje terug ben met m'n formuliertje. Die receptionist heeft ook geen idee, en ondertekent dan een beetje twijfelend van 'het zal wel'..
Op zaterdag 9 november 2013 00:08 schreef Wave103 het volgende: Hoe doen jullie dat schadecontrole logistiek een beetje? Vind het nooit zo relaxed om bij zo'n bedrijf te gaan, sleutels op te halen, en te zeggen dat ik over een kwartiertje terug ben met m'n formuliertje. Die receptionist heeft ook geen idee, en ondertekent dan een beetje twijfelend van 'het zal wel'..
Ik vind die schadecontrole maar niks. Een zekere LM in midden-Nederland doet daar gelukkig niet aan, dus die ritjes dikke prima.
'Ik heb hier een transportformuliertje, dan loop ik even een rondje om de auto en kom dan weer terug voor een handtekening'.
Verder nooit problemen gehad. Een keer voor 'de grote' wat schade gemist. Die jongens vonden het niet erg en gaven me wat tips mee voor de volgende keer. Gewoon zoveel mogelijk schades noteren puur om jezelf in te dekken.
'Ik heb hier een transportformuliertje, dan loop ik even een rondje om de auto en kom dan weer terug voor een handtekening'.
Verder nooit problemen gehad. Een keer voor 'de grote' wat schade gemist. Die jongens vonden het niet erg en gaven me wat tips mee voor de volgende keer. Gewoon zoveel mogelijk schades noteren puur om jezelf in te dekken.
Op vrijdag 8 november 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende: Ik reed rustig op de snelweg, 3-baans, keurig aan de maximumsnelheid. Heb je toch altijd van die rotkoppen die hem er gewoon tussen gooien. En als je hem dan raakt heb je de poppen aan het dansen (geen schuld, maar toch een kutgevoel.)
Vandaag weer zo'n popi jopie die het probeerde. En net nog bekant van m'n fiets afgereden, voorrangsweg (zo'n fietsstraat), en zo'n opa die niet naar links kijkt als hij de voorrangsweg opdraait.
Ik vind het altijd raar als ik een opdracht krijg zonder enige extra instructies, waarbij het totaal onduidelijk is wat voor mensen bij het ophaal/aflever adres zitten. Zijn het klanten/doorgevers/de eigenaar/iets anders? De twee standaard AR-formulieren zijn dan niet altijd geschikt.
Zodoende heb ik wel eens het standaard inname-afgifte formulier (schade, handtekening bij ophalen/afleveren) gebruikt bij een transport van klant naar klant, waarbij de laatste vroeg van wie de handtekening van het ophalen was. Ja, de vorige berijder dus...
Ook vraag ik me af wat er gebeurt als ik een overdrachtformulier gebruik (zonder schade, alleen handtekening bij ophaaladres), en ze later klagen dat er schade gereden is. Ik heb dan geen poot om op te staan ben ik bang.
Vandaag had ik Eindhoven-Den Haag in een Caddy, van verhuurbedrijf naar klant. Hier kreeg ik een huurcontract bij, dus voldeed het overdrachtforumulier wel.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Red Bull over datum? Damn, dan doe je echt iets niet goed. Ik heb ook in de stad gereden eerst, gelukkig geen koffieautomaten. Nu vast op Deventer, ook geen koffieautomaten
Deventer? Kom je ook op het Saxion dan?
Ik mag zo weer beginnen bij Postnl, en ik kan alleen maar toegeven dat de werknemers echt uitgebuit worden, geen enkele pakketbezorger is positief. Gelukkig is het voor mij alleen de zaterdag en krijg ik per uur ipv per stop betaald.
Op zaterdag 9 november 2013 02:30 schreef Babananana het volgende: Ik vind het altijd raar als ik een opdracht krijg zonder enige extra instructies, waarbij het totaal onduidelijk is wat voor mensen bij het ophaal/aflever adres zitten. Zijn het klanten/doorgevers/de eigenaar/iets anders? De twee standaard AR-formulieren zijn dan niet altijd geschikt.
Zodoende heb ik wel eens het standaard inname-afgifte formulier (schade, handtekening bij ophalen/afleveren) gebruikt bij een transport van klant naar klant, waarbij de laatste vroeg van wie de handtekening van het ophalen was. Ja, de vorige berijder dus...
Ook vraag ik me af wat er gebeurt als ik een overdrachtformulier gebruik (zonder schade, alleen handtekening bij ophaaladres), en ze later klagen dat er schade gereden is. Ik heb dan geen poot om op te staan ben ik bang.
Vandaag had ik Eindhoven-Den Haag in een Caddy, van verhuurbedrijf naar klant. Hier kreeg ik een huurcontract bij, dus voldeed het overdrachtforumulier wel.
Ik had laatst een ritje voor een VW dealer uit Noord Holland waarbij echt stond dat er geen (inname)formulier gebruikt moest worden. Dan vul ik gewoon geen formulier in.
Ik gebruik nooit een inname(schade)formulier als dat er niet staat. Overdrachtformulier en schade? Risico voor de opdrachtgever; laat ze maar aantonen dat niet Sjef op de vestiging nog even een schade heeft gereden bij het wegzetten van die auto. Net als auto's die al zijn gecontroleerd op schade door zo'n extern bedrijf; wie zegt dat er niet een schade op is gekomen later die dag op het parkeerterrein daar? Allemaal risico's die de opdrachtgever neemt.
En van een verhuurbedrijf naar een klant, als ik een huurcontract mee krijg dan doe ik verder geen ander formulier. Even een fotootje van het huurcontract vind ik dan wel genoeg. Er staat ook verder nooit bij dat er dan nog een overdrachtformulier gebruikt moet worden.
Ik heb 1 keer problemen gehad met gemiste schade. Toen zat er een deuk in het dak, en ik keek nooit naar het dak (klant merkte het op). Even met EW gebeld, die de leasemij belde en daar wisten ze van de schade af. Probleem opgelost, en sindsdien controleer ik het dak ook op schade.
Jawel, wachten tot je met pensioen bent, dan kan je bij AR gaan werken.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Mijn mentorgroep is verplaatst naar donderdag dus dinsdag beschikbaar voor AR! Kan het geld wel gebruiken ook, stiekem.
Ah, ja dat verschilt nogal. De roosters veranderen bijna iedere week wel. Dus het kan ook zo maar zijn dat ik over een paar maanden elke dag naar school moet...
Ah, ja dat verschilt nogal. De roosters veranderen bijna iedere week wel. Dus het kan ook zo maar zijn dat ik over een paar maanden elke dag naar school moet...
Ja dat heb ik nu ook. Ben een beetje afhankelijk van uitval en verplaatsing. Maar het tweede semester ben ik altijd minstens een dag per week uitgeroosterd, dus dan hoop ik er wat meer en frequenter aan te kunnen verdienen.
Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef S-RS het volgende: Meestal 2 of 3 dagen in de week vrij. En de enkele college's die er zijn zijn niet verplicht
Jaloers... Ik heb verplichte werkgroepen en practica en de hoorcolleges zijn af en toe ook verplicht of tentamenstof. Deze periode komt het echt kut uit, met nul mogelijke werkdagen.
Jaloers... Ik heb verplichte werkgroepen en practica en de hoorcolleges zijn af en toe ook verplicht of tentamenstof. Deze periode komt het echt kut uit, met nul mogelijke werkdagen.
Dat is wel zuur inderdaad, heb je nog een andere baan dan? Of zijn die brood en water maandjes
Dat is wel zuur inderdaad, heb je nog een andere baan dan? Of zijn die brood en water maandjes
Nee, helaas geen andere baan voor erbij. Vanaf januari mag ik misschien mijn moeders administratie doen, maar verder heeft al het gesolliciteer nog niks opgeleverd. Ik leen bij via DUO, helaas, en inderdaad vrij krap al een tijdje.
Nee, helaas geen andere baan voor erbij. Vanaf januari mag ik misschien mijn moeders administratie doen, maar verder heeft al het gesolliciteer nog niks opgeleverd. Ik leen bij via DUO, helaas, en inderdaad vrij krap al een tijdje.
Dat is wel knap waardeloos inderdaad. Moet zeggen dat ik na dit werk ook voor weinig andere bijbanen ben te porren, beetje dom in een winkel staan heb ik zeker geen zin in. Dan blijft er al weinig over
Dat is wel knap waardeloos inderdaad. Moet zeggen dat ik na dit werk ook voor weinig andere bijbanen ben te porren, beetje dom in een winkel staan heb ik zeker geen zin in. Dan blijft er al weinig over
Ik stond eerst op straat voor goede doelen, maar ik moest hiermee stoppen vanwege rugproblemen. In een winkel of whatever gaat mij daardoor ook niet lukken. Ook nog een tijdje in de garderobe gestaan 's nachts, maar dat was wel heel slopend naast de studie.
Ik stond eerst op straat voor goede doelen, maar ik moest hiermee stoppen vanwege rugproblemen. In een winkel of whatever gaat mij daardoor ook niet lukken. Ook nog een tijdje in de garderobe gestaan 's nachts, maar dat was wel heel slopend naast de studie.
Haha ja een paar weken. Toen studeerde ik nog sterrenkunde, dus dat was echt loeizwaar.
Ook nog een tijdje voor een architectenbureau gewerkt als secretaresse maar zij hebben me niet meer nodig. En mijn drie jaar Albert Heijn volgemaakt natuurlijk.
Haha ja een paar weken. Toen studeerde ik nog sterrenkunde, dus dat was echt loeizwaar.
Ook nog een tijdje voor een architectenbureau gewerkt als secretaresse maar zij hebben me niet meer nodig. En mijn drie jaar Albert Heijn volgemaakt natuurlijk.
Sterrenkunde, haha klinkt interessant Zit in dat gebouw op Zernike tegenover blauwborgje ofzo toch?
Albert Heijn, hou op! Ik word al gek van die piep als ik in de rij sta, laat staan de hele dag achter die kassa
Sterrenkunde, haha klinkt interessant Zit in dat gebouw op Zernike tegenover blauwborgje ofzo toch?
Albert Heijn, hou op! Ik word al gek van die piep als ik in de rij sta, laat staan de hele dag achter die kassa
Jep, Kapteynborg. Gratis koffie en thee en chocolademelk, mits je en druppel hebt. Maar intussen ben ik ook heel tevreden bij psychologie.
Achter de kassa houd ik het ook echt geen uur uit hoor. Maar vakkenvullen vond ik altijd wel leuk, nieuwe acties opzetten op zaterdagavond, codeboek lopen, dat soort dingen. Maar dat kan ik niet meer met mijn rug ook.
Dus mijn opties zijn wat beperkt. Ik kan niet lang zitten, niet lang lopen, niet lang staan, niet lang liggen... En met lang bedoel ik al snel meer dan twintig minuten. Doordat ik met autorijden wel een goede houding aan moet nemen en die stoelen doorgaans gemaakt zijn om lang in te zitten gaat autorijden wel goed, ook omdat ik zelf kan bepalen even ergens te parkeren en een rondje te lopen ofzo.
Jep, Kapteynborg. Gratis koffie en thee en chocolademelk, mits je en druppel hebt. Maar intussen ben ik ook heel tevreden bij psychologie.
Achter de kassa houd ik het ook echt geen uur uit hoor. Maar vakkenvullen vond ik altijd wel leuk, nieuwe acties opzetten op zaterdagavond, codeboek lopen, dat soort dingen. Maar dat kan ik niet meer met mijn rug ook.
Dus mijn opties zijn wat beperkt. Ik kan niet lang zitten, niet lang lopen, niet lang staan, niet lang liggen... En met lang bedoel ik al snel meer dan twintig minuten. Doordat ik met autorijden wel een goede houding aan moet nemen en die stoelen doorgaans gemaakt zijn om lang in te zitten gaat autorijden wel goed, ook omdat ik zelf kan bepalen even ergens te parkeren en een rondje te lopen ofzo.
Dus ik woord gewoon een dieharde AutoResetter.
Wat is een druppel? Ah Psychologie, heeft m'n zus ook gedaan. Maar die heeft nog steeds geen baan in die richting gevonden...
Klinkt niet fijn met je rug, hoe komt dat? Vriend van me heeft het ook redelijk aan z'n rug, echt waardeloos. Maar als je niet lang kan liggen, gaat 8 uur slapen dan ook niet lastig?
Iemand die die Esso punten serieus spaart? Ik heb 219 punten die binnenkort verlopen, maar ik kan ze overdragen. Zelf iets uit de shop trekken is geen optie, enige wat ik kan krijgen is 1 euro korting bij het tanken
Wat is een druppel? Ah Psychologie, heeft m'n zus ook gedaan. Maar die heeft nog steeds geen baan in die richting gevonden...
Klinkt niet fijn met je rug, hoe komt dat? Vriend van me heeft het ook redelijk aan z'n rug, echt waardeloos. Maar als je niet lang kan liggen, gaat 8 uur slapen dan ook niet lastig?
Dam is dit inderdaad wel een prima baan!
Een soort toegangspasje waarmee je de deur kan openen.
Ik heb een verzakt en verdraaid bekken in combinatie met scoliose. Enter piekbelasting en op den duur wil het dan gewoon niet meer. Dus andere houding aanleren voor alles, maar dat is gewoon een lang en zwaar proces. Veel oefenen voor de spiegel, en ik ben begonnen met krachttraining om de hele core wat bestendiger te maken. Op een normale dag heb ik eigenlijk vrijwel geen last meer van mijn rug.
Ja, slapen is kut, vooral inslapen. Moet binnen tien minuten of ik kan het vergeten van de pijn. Zeker omdat je dan ontspant en dan valt mijn bekken eigenlijk weg. Maar als ik niet wakker word merk ik er de rest van de nacht niks meer van.
Een soort toegangspasje waarmee je de deur kan openen.
Ik heb een verzakt en verdraaid bekken in combinatie met scoliose. Enter piekbelasting en op den duur wil het dan gewoon niet meer. Dus andere houding aanleren voor alles, maar dat is gewoon een lang en zwaar proces. Veel oefenen voor de spiegel, en ik ben begonnen met krachttraining om de hele core wat bestendiger te maken. Op een normale dag heb ik eigenlijk vrijwel geen last meer van mijn rug.
Ja, slapen is kut, vooral inslapen. Moet binnen tien minuten of ik kan het vergeten van de pijn. Zeker omdat je dan ontspant en dan valt mijn bekken eigenlijk weg. Maar als ik niet wakker word merk ik er de rest van de nacht niks meer van.
Aaah, op die manier
Daar moest ik even voor googelen, maar dat klinkt niet fijn! Lijkt me wel wennen dat je telkens aan je houding moet denken bij dingen. Binnen 10 minuten inslapen is wel heel snel zeg, voor m'n gevoel lig ik 9 van de 10 keer langer wakker!
Gelukkig ben ik net een soldaat, ik kan altijd en overal slapen.
Dit bijbaantje als hiker is echt perfect op dit moment inderdaad, dus daar ben ik heel blij mee. Hopelijk kan ik in m'n tweede semester wat meer uren maken en dan kan ik altijd nog nadenken over de overstap naar privechauffeur.
Dit bijbaantje als hiker is echt perfect op dit moment inderdaad, dus daar ben ik heel blij mee. Hopelijk kan ik in m'n tweede semester wat meer uren maken en dan kan ik altijd nog nadenken over de overstap naar privechauffeur.
ach, en anders kan je altijd op de taxi gaan rijden.. Verdient alleen niet bijzonder veel.
Huh? Ik ben nu 23 en krijg via de Cao betaald maar dat is serieus goed geld hoor. Beter dan EW
Dat wel, maar 12euro en een beetje brute per uur(ben 25, rijd al 4 jaar taxi) is ook geen vetpot hoor.. Ik verdien nu na die 4 jaar ongeveer net zoveel als wat mijn starterssalaris zou zijn met een baan in de richting die ik studeer.
Dat is wel knap waardeloos inderdaad. Moet zeggen dat ik na dit werk ook voor weinig andere bijbanen ben te porren, beetje dom in een winkel staan heb ik zeker geen zin in. Dan blijft er al weinig over
Dit heb ik dus ook, kan me eigenlijk niks anders bedenken want dan lever ik direct flexibiliteit in. Bij EW niet, dat is zo chill. En je wordt er niet moe van
Dit heb ik dus ook, kan me eigenlijk niks anders bedenken want dan lever ik direct flexibiliteit in. Bij EW niet, dat is zo chill. En je wordt er niet moe van
Haha precies! De flexibiliteit kan ik nog overheen komen om dat je bij andere banen wellicht wat meer verzekerd bent van werk. Maar dit is ideaal zo
In Groningen is toch wel werk zat? Van m'n 3 beschikbare dagen tot nu toe, werd ik al 2x gebeld. Maar ik moet denk ik ook wel een 2de bijbaantje halen, kamers zijn duur
In Groningen ben je veel zekerder van werk dan vanuit regio Leeuwarden, toen ik nog thuis woonde zat ik soms gewoon 3 weken zonder werk terwijl ik wel 2 dagen per week beschikbaar was, nu werk ik elke beschikbare dag eigenlijk wel.
Op zondag 10 november 2013 13:31 schreef Rubenr3 het volgende: In Groningen ben je veel zekerder van werk dan vanuit regio Leeuwarden, toen ik nog thuis woonde zat ik soms gewoon 3 weken zonder werk terwijl ik wel 2 dagen per week beschikbaar was, nu werk ik elke beschikbare dag eigenlijk wel.
Die ervaring deel ik. Werken vanuit Leeuwarden wil je echt niet
Op zondag 10 november 2013 14:06 schreef Sarasi het volgende: Lopen. En andere schoenen meenemen voor het lopen, want no way dat ik meer dan tien minuten ga wandelen op hakken.
Haha oke dat is wel vervelend, maar aan de andere kant word je ook voor het lopen betaald natuurlijk.
Op zondag 10 november 2013 14:06 schreef Sarasi het volgende: Lopen. En andere schoenen meenemen voor het lopen, want no way dat ik meer dan tien minuten ga wandelen op hakken.
Wat heb jij eigenlijk aan als je een bak op gaat halen?
Ik ga eigenlijk altijd in pak. Geen das, dat vind ik meh.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 14:28:02 ]
Wat heb jij eigenlijk aan als je een bak op gaat halen?
Ik ga eigenlijk altijd in pak. Geen das, dat vind ik meh.
Zwarte strakke broek, wit blousje of roodpaars of groen poloachtigshirt met drukknopjes en een soort zalm/beigekleurig jasje. Rode enkellaarsjes met hak eronder, haar opgestoken, subtiele make-up in dezelfde kleur als poloachtigshirt of lichtbruin bij het witte blousje. Vrouwen...
Hoe ik me kleed hangt af van de klant, de auto en het weer. Laatst een spoedje moeten doen voor een verhuurmaatschappij in een verrotte Iveco koelwagen, dan trek ik m'n pak niet aan maar ga ik iets meer casual. Normaal gesproken beige chino en bloesje/overhemd met daaronder nette leren schoenen.
Hangt er bij mij ook vanaf, maar over het algemeen neem ik het niet zo nauw met de voorschriften. Vooral qua schoenen niet, want je moet regelmatig aardige stukken lopen en dan heb ik echt geen zin om op mijn nette schoenen te lopen.
Zwarte strakke broek, wit blousje of roodpaars of groen poloachtigshirt met drukknopjes en een soort zalm/beigekleurig jasje. Rode enkellaarsjes met hak eronder, haar opgestoken, subtiele make-up in dezelfde kleur als poloachtigshirt of lichtbruin bij het witte blousje. Vrouwen...
Wat een werk, als jij een spoedje moet doen ben je eerst een half uur bezig me omkleden e.d.?
Daar zit ik dan morgen in college. En het is zo'n titanium geval die ze niet zelf kunnen lassen (nooit meer zo'n kutmontuur). Mag gelukkig een nieuwe uitzoeken, maar dit bevalt me niks.
Vind het wel lastig in de winter. Normaal een hemd, soms een heel pak en altijd nette schoenen. Maar als het ijskoud is buiten, en het sneeuwt of regent doe ik gewoon een dikke winterjas aan. Is toch minder netjes.
Op zondag 10 november 2013 15:34 schreef Wave103 het volgende: Vind het wel lastig in de winter. Normaal een hemd, soms een heel pak en altijd nette schoenen. Maar als het ijskoud is buiten, en het sneeuwt of regent doe ik gewoon een dikke winterjas aan. Is toch minder netjes.
Ik heb ook gewoon een winterjas aan. Fuck de rest die vindt dat ik zo netjes moet zijn, ik ga wel voor mijn eigen gezondheid.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Ik heb ook gewoon een winterjas aan, maar die hang ik dan over mijn arm als ik het bedrijf binnenloop. In de auto heb ik 'm ook niet aan, alleen als ik echt stukken moet lopen. Degene die daar dan nog een probleem van maa kt, tyft ook maar op dan toch.
Ik heb ook gewoon een winterjas aan. Fuck de rest die vindt dat ik zo netjes moet zijn, ik ga wel voor mijn eigen gezondheid.
Jonge, jij stond toen als een volidioot met een muts van de Ford dealer uit Meppel op je harses bij de bushalte van de grote in Breda. Ja, je moet om je gezondheid denken maar dat hoeft niet in een sjappen kostuum.
Jonge, jij stond toen als een volidioot met een muts van de Ford dealer uit Meppel op je harses bij de bushalte van de grote in Breda. Ja, je moet om je gezondheid denken maar dat hoeft niet in een sjappen kostuum.
Jonge, jij stond toen als een volidioot met een muts van de Ford dealer uit Meppel op je harses bij de bushalte van de grote in Breda. Ja, je moet om je gezondheid denken maar dat hoeft niet in een sjappen kostuum.
Zo'n muts is inderdaad iets aan de gekke kant, daar had ik het niet over.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Jonge, jij stond toen als een volidioot met een muts van de Ford dealer uit Meppel op je harses bij de bushalte van de grote in Breda. Ja, je moet om je gezondheid denken maar dat hoeft niet in een sjappen kostuum.
Ik heb een wollen jas, die is best netjes. Die draag in alleen maar voor EW, want hij is al vrij oud maar ziet er netter uit dan mijn huidige winterjas
Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef Solidberg het volgende: Voor morgen net een spoedje gekregen Dus tot nu ben ik voor elke beschikbare dag gebeld, gaat goed hier in Groningen
Net? Dat heb ik nog nooit meegemaakt Vast een chauffeur die ziek is geworden.
Net? Dat heb ik nog nooit meegemaakt Vast een chauffeur die ziek is geworden.
Of zoals ooit eens met mij. Op donderdagavond half 11 er achter komen dat je voetbaltas gejat is, waar álles in zat. Nou, toen kon ik nog eens bellen naar het noodnummer dat werken de dag erop er niet meer in zat. Gingen ze om 23u nog eens een nieuwe chauffeur zoeken
Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Solidberg het volgende: Overigens vanwege schade, pitten zijn toch die krasjes op het raam door steentjes bijvoorbeeld?
Pitten zijn gewoon kleine putjes. Kunnen op raamoppervlakken voorkomen maar ook in de carrosserie zelf. Denk aan steenslag, maar ook putjes in bijvoorbeeld jouw deur, veroorzaakt door een openslaande deur van een infantiele huismoeder die bij de Albert Hein haar strontmachine op de achterbank probeerde vast te snoeren.
Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef Solidberg het volgende: Ja, maar steenslag wordt volgens mij apart vermeld op de schadeformulieren, maar dank je joppiesaus.
Voor zover ik mij kan herinneren hebben de ruiten aparte nummers op het schadeformulier, dus kun je ze daar ook op intekenen of noteren bij opmerkingen als zijnde 'steenslag op de voorruit'. Ikzelf tekende altijd een sterretje op de plek des onheils.
Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef joppie_saus het volgende: Pitten zijn gewoon kleine putjes. Kunnen op raamoppervlakken voorkomen maar ook in de carrosserie zelf. Denk aan steenslag, maar ook putjes in bijvoorbeeld jouw deur, veroorzaakt door een openslaande deur van een infantiele huismoeder die bij de Albert Hein haar strontmachine op de achterbank probeerde vast te snoeren.
Maar inderdaad, alles wat geen deuk of kras is is een pit bij mij, inclusief openslaande deur pitten.
De voorruit vergeet ik heel vaak te controleren, zie ik meestal pas wat zitten als ik wegrij.
Morgen dus van Rijssen in een Citroen C1 ( ) naar Rotterdam en dan van Rotterdam met een Citroen DS3 naar Rijssen terug. Wel benieuwd hoe die DS3 is Heb overigens voor de 2de rit helemaal geen informatie, alleen dat ik een transportformulier moet invullen. Zal wel nieuwe klant zijn schat ik
Goed voor de uren. Net zoals de enkeltjes Groningen - Born of Groningen - Breda. Nog beter was als je ergens in de omgeving van Groningen moest beginnen want dan was je ook al snel een uur onderweg maar je ophaaladres
Haha, ik werd altijd gebracht Moest een keer ophalen in Schouwerzijl. Was met OV vanaf CS 1 uur en drie kwartier. Vaders bracht me even, twintig minuutjes onderweg. En uiteraard de OV-tijd geschreven
Dat had ik dan weer niet Wel een keer dat ik 's avonds naar vrienden in Enschede zou gaan, en die dag eindigde mijn laatste rit net in Oldenzaal Dus toen ik bij hun al lang en breed aan het bier zat liep de teller nog door
Op maandag 11 november 2013 09:56 schreef Viezze het volgende: Dat had ik dan weer niet Wel een keer dat ik 's avonds naar vrienden in Enschede zou gaan, en die dag eindigde mijn laatste rit net in Oldenzaal Dus toen ik bij hun al lang en breed aan het bier zat liep de teller nog door
Voordat ik bij EW kwam deed ik altijd 'los' werk via ASA (die toen nog niks met EW te maken hadden ). Daar moest ik regelmatig 'bijrijder' zijn bij Vialis. De monteurs die de avonddienst hadden mochten ivm veiligheid volgens de bedrijfsregels niet alleen op pad, dus dan was het mijn werk om naast ze te zitten.
9 van de 10 keer kwam ik daar aan en dan zei die monteur 'ja, ik vind dit ook onzin, ik teken je werkbriefje wel af en dan je weer naar huis'
Dan ook in de comments zeggen dat je ten minste 25 jaar oud moet zijn om in aanmerking te komen voor zoiets, en dan doodleuk eentje van 22 jaar oud die kant op sturen. Maak je jezelf ook niet echt geloofwaardig mee
Op maandag 11 november 2013 12:51 schreef joppie_saus het volgende: Dan ook in de comments zeggen dat je ten minste 25 jaar oud moet zijn om in aanmerking te komen voor zoiets, en dan doodleuk eentje van 22 jaar oud die kant op sturen. Maak je jezelf ook niet echt geloofwaardig mee
Nee, maar ze zijn getagd in een foto. Als je dan op hun profielen klikt, zie je dat eentje geboren is in 1991. Ik weet niet hoe ze bij EW rekenen, maar ze hebben mij nooit ingeschaald in een loongroep van 3 leeftijdsschalen hoger
Nee, maar ze zijn getagd in een foto. Als je dan op hun profielen klikt, zie je dat eentje geboren is in 1991. Ik weet niet hoe ze bij EW rekenen, maar ze hebben mij nooit ingeschaald in een loongroep van 3 leeftijdsschalen hoger
Nee, maar ze zijn getagd in een foto. Als je dan op hun profielen klikt, zie je dat eentje geboren is in 1991. Ik weet niet hoe ze bij EW rekenen, maar ze hebben mij nooit ingeschaald in een loongroep van 3 leeftijdsschalen hoger
Zelfde vent die ook al een A6 uit Zuid Frankrijk en een transport uit Nice had, liep volgens mij stage op het kantoor van EW. Weet je dus ook wel waarom hij die ritjes rijdt.
Zelfde vent die ook al een A6 uit Zuid Frankrijk en een transport uit Nice had, liep volgens mij stage op het kantoor van EW. Weet je dus ook wel waarom hij die ritjes rijdt.
Ah ja, EW maakt zichzelf weer lekker belachelijk. Mja, is niks nieuws. Zo gaat het op ieder kantoor.
Ik had zelf ook al wel verwacht dat het vriendjespolitiek zou zijn, wel een beetje zielig inderdaad. Chauffeurs een beetje mooi maken met dit soort projecten terwijl ze waarschijnlijk een vast groepje mensen ervoor hebben. (misschien zelfs nog uit regio Breda ook)
Ach ja netjes is het niet, maar wat zou je zelf gedaan hebben? Als ik daar op kantoor stage had gelopen had ik ook wel gezorgd dat ik de contacten warm zou houden. Zo heb ik ook regelmatig voordeel gehad door m'n vorige stage.
Maar de boel daarin tegen een beetje opstoken kan geen kwaad
Op maandag 11 november 2013 13:52 schreef QuiCk01 het volgende: Ach ja netjes is het niet, maar wat zou je zelf gedaan hebben? Als ik daar op kantoor stage had gelopen had ik ook wel gezorgd dat ik de contacten warm zou houden.
Maar de boel daarin tegen een beetje opstoken kan geen kwaad
True, maar het moet wel binnen de perken blijven. En áls je dan de boel verneukt, tag dan die gast niet zodat het nog een beetje acceptabel over komt.
Maar ga geen opmerkingen verwijderen omdat je bang bent voor reacties van anderen en het niet in je straatje past. Ben benieuwd wat er achterweg komt
Voordat ik bij EW kwam deed ik altijd 'los' werk via ASA (die toen nog niks met EW te maken hadden ). Daar moest ik regelmatig 'bijrijder' zijn bij Vialis. De monteurs die de avonddienst hadden mochten ivm veiligheid volgens de bedrijfsregels niet alleen op pad, dus dan was het mijn werk om naast ze te zitten.
9 van de 10 keer kwam ik daar aan en dan zei die monteur 'ja, ik vind dit ook onzin, ik teken je werkbriefje wel af en dan je weer naar huis'
Dus dan werd het ook heel vaak de kroeg
Ik heb hiervoor precies hetzelfde werk gedaan via ASA. Sloeg inderdaad helemaal nergens op, dat werk was letterlijk 'niks doen'. Moest je daar ook nog speciaal veiligheidsschoenen voor gaan dragen..
Jeeuuj, uitgenodigd voor sollicitatiegesprek bij EW. Kreeg een mailtje dat er over 3 a 4 weken weer werk beschikbaar is en of ik nog interesse had (na 3 weken wachten) Iemand met ervaring in omgeving Dordrecht (of R'dam)?
Haha nee, ik gooide die deur dicht en hij vloog direct op het slot. Ik dacht nog, ach boeiend het raam staat toch open. Ging dat kreng ook direct om hoog goffetomme
Haha nee, ik gooide die deur dicht en hij vloog direct op het slot. Ik dacht nog, ach boeiend het raam staat toch open. Ging dat kreng ook direct om hoog goffetomme
Hebben we het ook nog over die sleutels gehad vanochtend
Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef Wave103 het volgende: Morgen de hele dag hikerdienst (in pak) in Nieuwegein. Heeft iemand hier ervaring mee?
Geen ervaring, maar wel de nodige verhalen dat je in pak de auto's moet schoonwassen, stofzuigen en korte ritjes naar de klant moet doen. Niet het leukste werk maar goed voor de uurtjes.
Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef Wave103 het volgende: Morgen de hele dag hikerdienst (in pak) in Nieuwegein. Heeft iemand hier ervaring mee?
Jup, opzich best leuk om te doen. 's morgens ff wat binnekantjes schoonmaken, rond 09.30 worden de 1e ritjes verdeeld. Ipc rij je altijd met een collega. Jij rijd met hem mee naar A om een auto op te halen, dan rij je achter hem aan naar B om zijn auto af te leveren en weer terug naar Nieuwegein. 's middags zelf verhaal en meestal nog een enkeltje op het eind waardoor je met OV naar huis kunt
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Haha nee, ik gooide die deur dicht en hij vloog direct op het slot. Ik dacht nog, ach boeiend het raam staat toch open. Ging dat kreng ook direct om hoog goffetomme
Ow dat is best link dan. Ik maak onderweg altijd ff een foto en doe ik ook het raam open voor het geval dat hij op slot gaat. Werkt dus niet altijd zo te lezen.....
Ow dat is best link dan. Ik maak onderweg altijd ff een foto en doe ik ook het raam open voor het geval dat hij op slot gaat. Werkt dus niet altijd zo te lezen.....
Nou, ik denk niet dat dat met die C1-tjes die jij op de foto zet ook gebeurd
Ow dat is best link dan. Ik maak onderweg altijd ff een foto en doe ik ook het raam open voor het geval dat hij op slot gaat. Werkt dus niet altijd zo te lezen.....
Haha, ik zet idd ook standaard het raam open om gekloot als dit te voorkomen... Werkt niet dus
Haha ik heb pas 1x één van die drieling meegehad voor EW
Ik denk serieus dat 70% van wat ik rij compacte-,midden- of hogere middenklasse is. Dus van megane tot A6.
En ik heb nog nooit in een Saab gereden
Oh ja, ik toentertijd ook hoor. Vooral Polo en Golf, met eens in de zoveel tijd weer een Passat (of een Passat CC ), A3/A4, Octavia, Mégane's heel veel, evenals Peugeot 308 SW en ook vrij veel V50's. En toen de i30 net nieuw was, die ook. Dingen kwamen aan de Trondheimweg in Groningen vandaan, en waren lekker rijk uitgerust.
Vandaag weer een A4 2.0TDI 143pk, net als vrijdag. Alleen had ik vandaag een S-line mee en vrijdag niet. En dat verschil merkte je wel zeg, dat onderstel van vandaag was echt een stug stugger en hij stuurde veel zwaarder. Dat beviel me overigens wel en ik had over die "normale" A4 al weinig te klagen
Alleen jammer dat die motor niet écht bijdraagt aan de sportiviteit. Je bent niet traag ofzo, maar écht snel is anders. Ik had ook vandaag een automaat mee, die kickdown deed ook vrij weinig moet ik zeggen Verschilde nauwelijks met de handbak van vrijdag als je 110 in z'n 6 deed en dan vol gas gaf.
Zat vanuit Waalwijk trouwens nog met een gepensioneerde AR'er in de bus, die een hele stapel 9292-printjes had en geprinte routes van Google Maps. Ik kreeg meteen weer flashbacks naar mijn beginperiode bij EW toen ik nog geen smartphone had
Na wat rekenen kwam ik erachter dat ik die twee ritten nooit allebei kan rijden, ik ben dan op z'n vroegst om vijf uur in Groningen en het afleveradres sluit om half vijf. Even achteraan gebeld en nu alleen nog de wisselrit.
Wat is er zo leuk in Rotterdam dan? De laatste keer dat ik er was sprongen de tranen nog in m'n ogen zo lelijk.
De stad zelf is niks aan, maar een enkeltje Uithuizen -> Rotterdam is toch goed voor al gauw 4 uur enkele reis.. En dan vaak leeg terug. (of, in het geval van ziekenvervoer daar een paar uur wachten en dan terug) waarbij dat laatste (het leeg terug) erg relaxed is, zeker als je 1 van de " Nieuwere" E-klasses mee mag. Lekker rustig aan, onderweg ergens een bak koffie drinken en pauzeren.
Rotterdam, de enige grote stad van Nederland die niet dorps aanvoelt met zijn brede wegen en hoge gebouwen. Maar totaal sfeerloos en geen prettige omgeving om te lopen.
Doe mij maar U - T - R - E - C - H - T maar zonder voetbal graag
Ik snap inderdaad wel dat Rotterdam een sfeerloze stad gevonden wordt. Feitelijk is dat ook gewoon zo, qua sfeer tijdens het rondlopen vind ik bijvoorbeeld Amsterdam wel leuker.
Alleen tóch vind ik Rotterdam een topstad en vind ik het leuker dan Amsterdam (wat overigens niks met het voetballen te maken heeft hoor ). Maar goed, ik studeer in Rotterdam en kom uit de buurt, dus ik ken inmiddels wel wat fatsoenlijke plekjes daar.
Ik bedoel, winkelen op de Lijnbaan en daarna stappen in Hollywood is niet echt representatief voor Rotterdam en ik kan heel goed begrijpen dat je dat niks vind
Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Sarasi het volgende: Ik houd van Groningen. Maar Utrecht vind ik ook een mooie stad, net als Nijmegen. NEC hoera!
Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Sarasi het volgende: Ik houd van Groningen. Maar Utrecht vind ik ook een mooie stad, net als Nijmegen. NEC hoera!
Heerlijk die eerste warme dagen in het Noorderplantsoen, lekkere dames kijken.
Om heel eerlijk te zijn; nog nooit gedaan. Wel daar vlakbij stage gelopen. en ik moet toegeven dat ik in de taxi in de lente/zomer soms ook moeite heb om op de weg te blijven letten als ik daar in de buurt kom.