abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133050604
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Haha, mooi. Lange tijd geleden dat ik zo'n dikke bak had.

Ik had in het begin nog wel eens eigen muziek mee van de band uit m'n avatar; nu gewoon altijd 3fm aan.
Toch altijd even de auto 'testen' he. :P
pi_133050727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nah, nu nog te duur.. en 100 pk is ook wel zat, zolang 0-100 maar in onder de 12, liefst onder de 11 sec gebeurt.. De ibi doet er 11.3 sec over)
0-100 kan me eigenlijk weinig boeien, doe het nauwelijks en de auto krijgt er alleen maar een beste opdonder van als je het goed wil doen. Ben meer van de tussen acceleraties op de snelweg of vanuit lekkere bochtjes.
pi_133050805
Snel accelereren kost ook een shitload brandstof ivm normaal optrekken. En bij de pomp staan is geen hobby van me.
pi_133051109
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef S-RS het volgende:

[..]

0-100 kan me eigenlijk weinig boeien, doe het nauwelijks en de auto krijgt er alleen maar een beste opdonder van als je het goed wil doen. Ben meer van de tussen acceleraties op de snelweg of vanuit lekkere bochtjes.
De dichtsbijzijnde snelweg is bijna een half uur rijden. Ik denk dat zeker 75% van mijn kilometers over N-wegen of binnen de bebouwde kom zijn.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133051217
Ik vind N-wegen toch zo verrekte irritant. Vooral die hier in de buurt, de N204 en de N210 met overal rotondes. Doe mij als het moet opschieten maar de snelweg.

Dubbelbaans verkeerslichten aan het begin van een 80-weg of snelwegoprit zijn wel leuk. Sprintjes doen :P
.
pi_133051243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind N-wegen toch zo verrekte irritant. Vooral die hier in de buurt, de N204 en de N210 met overal rotondes. Doe mij als het moet opschieten maar de snelweg.

Dubbelbaans verkeerslichten aan het begin van een 80-weg of snelwegoprit zijn wel leuk. Sprintjes doen :P
Hier heb je de N360 en N33 die ik vaak neem. N360 heeft zat rotonde's, N33 geen 1. :)
pi_133051376
Ik woon voor leuk autorijden misschien wel op de verkeerde plaats (Ergens op dit kaartje :P http://goo.gl/maps/opOJY). Stomme 100 limieten, altijd file stad in en uit.
.
pi_133051579
Genoeg leuke weggetjes hier. Je moet ze alleen weten te vinden.
pi_133051677
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:59 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik woon voor leuk autorijden misschien wel op de verkeerde plaats (Ergens op dit kaartje :P http://goo.gl/maps/opOJY). Stomme 100 limieten, altijd file stad in en uit.
Het dijkje langs de lek is heerlijk, je moet er alleen niet af glijden ;)
En op het industrieterrein bij de Mac hebben we ook meerdere malen leuk kunnen spelen. Verbaas me nog steeds dat die clubman daar niet op z'n dak ging. Op het meest verrotte asfalt ooit met gaten erin ging die aap J-turns doen :')
pi_133051796
Afgelopen zomer leuke weggetjes gedaan.
http://goo.gl/maps/Yq9v6
En een aantal van die op deze kaart: http://goo.gl/maps/sAni5

Die mis ik hier wel :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:08 schreef S-RS het volgende:

[..]

Het dijkje langs de lek is heerlijk, je moet er alleen niet af glijden ;)
En op het industrieterrein bij de Mac hebben we ook meerdere malen leuk kunnen spelen. Verbaas me nog steeds dat die clubman daar niet op z'n dak ging. Op het meest verrotte asfalt ooit met gaten erin ging die aap J-turns doen :')
Lekdijk is erg druk vaak. Veel fietsers en motorrijders. Het is wel leuk om te fietsen daar, maar ik mis toch wat meer mtb gebied/routes.
Je ben speciaal naar mijn mooie stad gekomen om daar bij de Mac te kloten :P?
.
pi_133051968
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Afgelopen zomer leuke weggetjes gedaan.
http://goo.gl/maps/Yq9v6
En een aantal van die op deze kaart: http://goo.gl/maps/sAni5

Die mis ik hier wel :P

[..]

Lekdijk is erg druk vaak. Veel fietsers en motorrijders.
Je ben speciaal naar mijn mooie stad gekomen om daar bij de Mac te kloten :P?
Die wegen zijn inderdaad heerlijk! Als je echt van autorijden houd moet je volgens mij eens naar schotland gaan, helemaal naar boven rijden. Wil ik ook nog eens doen, lijkt me wel leuk met een Cooper S of een ander snel wendbaar bakkie.

Like this:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha neuh niet speciaal. Vroeger deden we dat nog wel eens met wat lui, nu nooit meer :)
pi_133052120
Schotland wil ik zeker nog een keer heen, met of zonder auto. Ben er vlakbij geweest Lake District in Engeland, ook al prachtig.

Het is jammer dat ik in Frankrijk/Spanje altijd in het hoogseizoen ben, dan kan je op die leuke wegen lekker aansluiten in de file achter een oude VW T2 ofzo.
.
pi_133052262
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet echt naar gekeken, standaard zooi zoals navigatie, bluetooth, parkeersensoren. Hij checkt ook de afstand tot de volgende wagen, stoelverwarming. Dikke bak gewoon.

Geluidsinstallatie was ook okay. Ik heb altijd een CD bij me: The Turn of a Friendly Card. Eventjes die speakers testen!

Ja dat klokje was ook wel grappig. Het ontbreken van een versnellingspook vond ik dan wel minder. Duurde even tot ik door had hoe dat ding nu in z'n drive moest.

Die turbo? (Gaspedaal 'doordrukken') was ook wel ruig. _O_
Die turbo zoals jij het noemt heet de kickdown, dat hebben vrijwel alle automaten.. Anders kan inhalen ooit heel lang duren.
En die pook bij je stuur is een kwestie van wennen. Ik ben ervan overtuigd dat dat de toekomst is. Waarom zou zo'n stom ding midden in je console moeten zitten? Nu heb je een groot opbergvak.
Nee.
pi_133052690
Dat pookje moest ik toen ook even naar zoeken (mercedes glk), maar wat ik altijd lastiger vind is een auto starten. :')
De één is gewoon met een sleutel, bij de ander moet je hem ergens insteken en een knop indrukken die rechts, links of daar waar normaal een versnellingspook hoort te zitten. Oh, en dan heb je nog die waar je heel geen sleutel nodig hebt. En vergeet natuurlijk niet je voet op de rem te drukken, anders gebeurt er alsnog weinig. :')
pi_133052720
Net nog gebeld voor maandag, Kolham - Duiven - Kolham :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:23 schreef Pizzabodem het volgende:
Schotland wil ik zeker nog een keer heen, met of zonder auto. Ben er vlakbij geweest Lake District in Engeland, ook al prachtig.

Het is jammer dat ik in Frankrijk/Spanje altijd in het hoogseizoen ben, dan kan je op die leuke wegen lekker aansluiten in de file achter een oude VW T2 ofzo.
Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon dan :9

Haha klopt, dan zitten de wegen vol met toeristen waar we zelf natuurlijk ook eentje van zijn :) Ben er afgelopen zomer wel 2x buiten het hoogseizoen in Frankrijk en Spanje geweest. Maar beide keren met veredelde zeilboten, dus dan valt er ook weinig fun te behalen :)
pi_133052956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:45 schreef S-RS het volgende:

[..]

Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon dan :9

Haha klopt, dan zitten de wegen vol met toeristen waar we zelf natuurlijk ook eentje van zijn :) Ben er afgelopen zomer wel 2x buiten het hoogseizoen in Frankrijk en Spanje geweest. Maar beide keren met veredelde zeilboten, dus dan valt er ook weinig fun te behalen :)
Had jij ook nog gebeld of je voor maandag wat kon krijgen? Had tegen half 6 nog gebeld of er een ritje voor maandag beschikbaar was, zeiden ze dat ze mij wel zouden bellen zodra er wat voor Groningen beschikbaar is :'(.
Of heb je senioriteit over mij ofzo :P?
Nee, toch niet
pi_133053989
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Collega's he. Alhoewel het eigenlijk niet mag. :')

Bak is afgeleverd. Wat een bak zeg. _O_

[ afbeelding ]
Zal allemaal wel, denk dat dat verzekeringstechnisch prima kan, zolang degene die de rit heeft gekregen maar zelf rijdt. Dat je geen vrienden mee kan gaan nemen snap ik ook wel, maar een collega moet geen enkel probleem zijn lijkt me...
Heb wel vaker een lift gehad van een andere EW'er (of nu AR'er) en heb zelf ook al een aantal een lift gegeven. Laatst nog een wissel in Oldenzaal, kwam net een andere EW'er aan die geen wissel had. Station is daar ook een goede 20 minuten lopen, dus die heb ik ook maar even meegenomen toen.

Verder was dit wel een prima dagje. In Groningen dus die lift gekregen, in Assen moest ik op een privéadres een auto halen. Was voor de feestlocatie, dus was in een minuut klaar met m'n formulier, maar ben er nog even een kwartiertje oid blijven hangen omdat die man wat te drinken aanbood en ik toch geen haast had. Vanaf de feestlocatie tot Utrecht met een andere hiker gereisd. Dat was dus ook wel prima en gezien het feit dat ie zo spraakzaam was zal ie wel niet op FOK zitten :') Hoewel ik er natuurlijk ook op zit en verre van een autist ben :7

Was trouwens ook wel een prima auto. Vrij luxe uitgevoerde Audi A4 met leer, stoelverwarming etc. 2.0TDI met 143pk, niet overdreven snel, maar kwam zeker prima mee.
pi_133054044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:52 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Had jij ook nog gebeld of je voor maandag wat kon krijgen? Had tegen half 6 nog gebeld of er een ritje voor maandag beschikbaar was, zeiden ze dat ze mij wel zouden bellen zodra er wat voor Groningen beschikbaar is :'(.
Of heb je senioriteit over mij ofzo :P?
Nops, niet gebeld. Was nog wel aan het twijfelen omdat ze nog mensen zochten voor Regio Zwolle, ben nu bij m'n ouders dus dat had mooi gekund. Maar toen belden ze met dit, nog beter!

Denk dat de planning is vergeten dat je hebt gebeld, denk beetje een standaard zinnetje om je tevreden te houden. Bel zelf nooit naar ze ;)
pi_133054194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:45 schreef S-RS het volgende:

[..]

Wij gaan altijd in de voorjaar naar dat soort plaatsen.
Paar jaar geleden nog ruzie gehad met een Fransoos. DIe wou ons inhalen op een heel smal bergweggetje waardoor hij met zijn auto langs onze buitenspiegel kwam. Wij hadden toen een klein beetje vuil op de spiegel en hij een gigantische kras over de hele auto. _O- . HIj kon alleen frans en wij geen frans, dus toen is die luid scheldend maar weer weggereden.
pi_133054283
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Was trouwens ook wel een prima auto. Vrij luxe uitgevoerde Audi A4 met leer, stoelverwarming etc. 2.0TDI met 143pk, niet overdreven snel, maar kwam zeker prima mee.
Had vandaag ook nog een A4 2.0TDI 143pk mee. Welke om olie schreeuwde, na 300ml die nog in de achterbak lag erbij gegooit te hebben nog steeds zeurde. Moest van de LM gewoon doorrijden, dus niet mijn probleem als die droog kwam te staan :9
pi_133054315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Paar jaar geleden nog ruzie gehad met een Fransoos. DIe wou ons inhalen op een heel smal bergweggetje waardoor hij met zijn auto langs onze buitenspiegel kwam. Wij hadden toen een klein beetje vuil op de spiegel en hij een gigantische kras over de hele auto. _O- . HIj kon alleen frans en wij geen frans, dus toen is die luid scheldend maar weer weggereden.
Merde. :D

quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zal allemaal wel, denk dat dat verzekeringstechnisch prima kan, zolang degene die de rit heeft gekregen maar zelf rijdt. Dat je geen vrienden mee kan gaan nemen snap ik ook wel, maar een collega moet geen enkel probleem zijn lijkt me...
Heb wel vaker een lift gehad van een andere EW'er (of nu AR'er) en heb zelf ook al een aantal een lift gegeven. Laatst nog een wissel in Oldenzaal, kwam net een andere EW'er aan die geen wissel had. Station is daar ook een goede 20 minuten lopen, dus die heb ik ook maar even meegenomen toen.

Verder was dit wel een prima dagje. In Groningen dus die lift gekregen, in Assen moest ik op een privéadres een auto halen. Was voor de feestlocatie, dus was in een minuut klaar met m'n formulier, maar ben er nog even een kwartiertje oid blijven hangen omdat die man wat te drinken aanbood en ik toch geen haast had. Vanaf de feestlocatie tot Utrecht met een andere hiker gereisd. Dat was dus ook wel prima en gezien het feit dat ie zo spraakzaam was zal ie wel niet op FOK zitten :') Hoewel ik er natuurlijk ook op zit en verre van een autist ben :7

Ach in principe vind ik het allemaal niet zo erg om net even een kwartiertje langer in het OV te zitten. Betaald is betaald. :P

Heb nu m'n laptop terug, dus even Fifa13 installeren en voortaan een PS3 controller meenemen en dan gewoon netjes gamen in de trein.
pi_133054331
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:24 schreef S-RS het volgende:

[..]

Had vandaag ook nog een A4 2.0TDI 143pk mee. Welke om olie schreeuwde, na 300ml die nog in de achterbak lag erbij gegooit te hebben nog steeds zeurde. Moest van de LM gewoon doorrijden, dus niet mijn probleem als die droog kwam te staan :9
Neuh, dan zou ik ook schijt hebben idd :9

Maandag heb ik er weer een trouwens voor Vianen - Waalwijk. Daarvoor nog een 's Gravenzande - Nieuwegein in een VW Jetta.
pi_133054358
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Ach in principe vind ik het allemaal niet zo erg om net even een kwartiertje langer in het OV te zitten. Betaald is betaald. :P

Heb nu m'n laptop terug, dus even Fifa13 installeren en voortaan een PS3 controller meenemen en dan gewoon netjes gamen in de trein.
Nee, maar ik had als ik die lift niet had gekregen nog flink moeten gassen om op tijd in Meerkerk te zijn :P Nu kon ik gewoon rustig aan doen en nog even ergens een broodje eten onderweg.
pi_133054360
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Neuh, dan zou ik ook schijt hebben idd :9

Maandag heb ik er weer een trouwens voor Vianen - Waalwijk. Daarvoor nog een 's Gravenzande - Nieuwegein in een VW Jetta.
Die wissels zijn wel fucking chill. Krijg je die bij Autoreset vaak?
pi_133054364
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Die fransen moet je niet serieus nemen :9 Huidige record staat op 7 dagen op rij ruzie met die lui :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')