Oh, haha. Die lees ik al 2 jaar niet meer.quote:
Het salaris is leeftijdsafhankelijk. (Let op dit zijn brutolonen)quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Oh, haha. Die lees ik al 2 jaar niet meer.
Is die informatie actueel? Iemand hier die de laatste tijd het informatiemailtje heeft gekregen na zijn sollicitatie? Daarin zullen wel de actuele bedragen staan.
Een net mailtje? Het spijt me zeer hoor, maar als ik zo'n mailtje krijg zouden ze direct een mailtje op het zelfde niveau terug krijgen. Iemand direct een faudeur noemen en niet eerst naar de reden vragen is belachelijk en weer typisch Easy Way.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef trolley het volgende:
Ik krijg net een mailtje van de administratie van EW over dat ik in oktober gefraudeerd zou hebben met het uren invullen op drie ritten. Namelijk op 21, 23 en 25 oktober, en volgens de administratie zou ik tweemaal een halfuur te veel hebben geschreven, en op de 23ste zelfs een uur te lang. Ik citeer: ''Dit is niet de bedoeling, en heet fraude plegen.''
Dat snap ik ook wel, alleen nu is het punt dat dit in de herfstvakantie viel en ik werk vanuit Heerenveen. En tijdens de herfstvakantie lag het spoor er tussen Heerenveen - Steenwijk uit, waardoor ik telkens vanaf Steenwijk met de bus het laatste stuk moest reizen, wat dan weer direct dat halfuur langere reistijd verklaart. En op de 23ste moest ik zowel op het traject Olst - Zwolle het laatste stuk met de bus, als Steenwijk - Heerenveen, wat dus dat uurtje langer aan reistijd verklaart.
Maar even een vriendelijk mailtje terug sturen, dat ik hierdoor langer over m'n terugreis heb gedaan. En dat ik het natuurlijk helemaal niet erg vind dat ze me beschuldigen van fraude.
Ah, dan zal ik met reserveringen op zo'n 9,85 gaan uitkomen per uur. Kan nog tot en met september blijven autoresetten, daarna geen ov meer. Maar daarna toch masterstage/thesis als het goed is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:30 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Het salaris is leeftijdsafhankelijk. (Let op dit zijn brutolonen)
19-21 jaar
¤ 6,10
22 jaar
¤ 7,15
23+ jaar
¤ 8,41
Dit is van een klein jaar geleden, inmiddels is mijn salaris zonder de extra reserveringen van 6.10 naar 6.19 gegaan, met reserveringen 7.20 per uur. Ik neem aan dat de uurlonen voor hogere leeftijd ook met ongeveer dat bedrag zijn verhoogd.
Precies. Ik ben dinsdag aangenomen, dus gelijk woensdag (toen MijnDUO weer beschikbaar was) de wissel aangevraagd. Gisteren naar Breukelen gemoeten maar die 8,90 treinkosten waren voor eigen rekening uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:32 schreef Viezze het volgende:
Hoezo heb je geen week ov? Of wacht je nog op de wissel.
Collega's he. Alhoewel het eigenlijk niet mag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Handige shit, was onderweg vanaf de Wismarweg naar de Osloweg, staat er op de parkeerplaats van de Karwei een AR'er die net een auto had opgehaald en daar bij die pomp aan het aftanken was.
Hij vroeg of ik ook een hiker was en bood me toen ik ja zei een lift naar het station aan, dus in plaats van dat ik nu bij de Osloweg sta te wachten/net ingestapt zou zijn, zit ik al lang en breed in de Q-liner naar mijn volgende adres in Assen.
Scheelt aardig wat, anders had ik nog flink moeten gassen volgende rit.
Inderdaad echt een mooi ding! Zat 'ie een beetje goed in de opties?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Collega's he. Alhoewel het eigenlijk niet mag.
Bak is afgeleverd. Wat een bak zeg.
[ afbeelding ]
Valt zeker mee!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef Marco001 het volgende:
Lijkt wel nogal druk zo..
Ik had trouwens verwacht dat het verzekeren van een Golf 5 GTI duurder zou zijn.(3 schadevrije jaren, 20k km per jaar kost mij 77,- bij All-risk. als ik alarm klasse 1 erin zou hebben)
GTI aan het overwegen? Vind ik echt geweldige auto's vanaf de 5, en de 1e natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef Marco001 het volgende:
Lijkt wel nogal druk zo..
Ik had trouwens verwacht dat het verzekeren van een Golf 5 GTI duurder zou zijn.(3 schadevrije jaren, 20k km per jaar kost mij 77,- bij All-risk. als ik alarm klasse 1 erin zou hebben)
Niet echt naar gekeken, standaard zooi zoals navigatie, bluetooth, parkeersensoren. Hij checkt ook de afstand tot de volgende wagen, stoelverwarming. Dikke bak gewoon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Inderdaad echt een mooi ding! Zat 'ie een beetje goed in de opties?
Mooi detail vind ik dat klokje in het midden, toch wel een beetje S-klasse idee.
[ afbeelding ]
Haha, mooi. Lange tijd geleden dat ik zo'n dikke bak had.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet echt naar gekeken, standaard zooi zoals navigatie, bluetooth, parkeersensoren. Hij checkt ook de afstand tot de volgende wagen, stoelverwarming. Dikke bak gewoon.
Geluidsinstallatie was ook okay. Ik heb altijd een CD bij me: The Turn of a Friendly Card. Eventjes die speakers testen!
Ja dat klokje was ook wel grappig. Het ontbreken van een versnellingspook vond ik dan wel minder. Duurde even tot ik door had hoe dat ding nu in z'n drive moest.
Die turbo? (Gaspedaal 'doordrukken') was ook wel ruig.
Nah, nu nog te duur.. en 100 pk is ook wel zat, zolang 0-100 maar in onder de 12, liefst onder de 11 sec gebeurt.. De ibi doet er 11.3 sec over)quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
GTI aan het overwegen? Vind ik echt geweldige auto's vanaf de 5, en de 1e natuurlijk
Voor relatief weinig heb je echt een hele snelle auto, zeker na een chip.
Toch altijd even de auto 'testen' he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Haha, mooi. Lange tijd geleden dat ik zo'n dikke bak had.
Ik had in het begin nog wel eens eigen muziek mee van de band uit m'n avatar; nu gewoon altijd 3fm aan.
0-100 kan me eigenlijk weinig boeien, doe het nauwelijks en de auto krijgt er alleen maar een beste opdonder van als je het goed wil doen. Ben meer van de tussen acceleraties op de snelweg of vanuit lekkere bochtjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nah, nu nog te duur.. en 100 pk is ook wel zat, zolang 0-100 maar in onder de 12, liefst onder de 11 sec gebeurt.. De ibi doet er 11.3 sec over)
De dichtsbijzijnde snelweg is bijna een half uur rijden. Ik denk dat zeker 75% van mijn kilometers over N-wegen of binnen de bebouwde kom zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:39 schreef S-RS het volgende:
[..]
0-100 kan me eigenlijk weinig boeien, doe het nauwelijks en de auto krijgt er alleen maar een beste opdonder van als je het goed wil doen. Ben meer van de tussen acceleraties op de snelweg of vanuit lekkere bochtjes.
Hier heb je de N360 en N33 die ik vaak neem. N360 heeft zat rotonde's, N33 geen 1.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind N-wegen toch zo verrekte irritant. Vooral die hier in de buurt, de N204 en de N210 met overal rotondes. Doe mij als het moet opschieten maar de snelweg.
Dubbelbaans verkeerslichten aan het begin van een 80-weg of snelwegoprit zijn wel leuk. Sprintjes doen
Het dijkje langs de lek is heerlijk, je moet er alleen niet af glijdenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:59 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik woon voor leuk autorijden misschien wel op de verkeerde plaats (Ergens op dit kaartjehttp://goo.gl/maps/opOJY). Stomme 100 limieten, altijd file stad in en uit.
Lekdijk is erg druk vaak. Veel fietsers en motorrijders. Het is wel leuk om te fietsen daar, maar ik mis toch wat meer mtb gebied/routes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
Het dijkje langs de lek is heerlijk, je moet er alleen niet af glijden![]()
En op het industrieterrein bij de Mac hebben we ook meerdere malen leuk kunnen spelen. Verbaas me nog steeds dat die clubman daar niet op z'n dak ging. Op het meest verrotte asfalt ooit met gaten erin ging die aap J-turns doen
Die wegen zijn inderdaad heerlijk! Als je echt van autorijden houd moet je volgens mij eens naar schotland gaan, helemaal naar boven rijden. Wil ik ook nog eens doen, lijkt me wel leuk met een Cooper S of een ander snel wendbaar bakkie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Afgelopen zomer leuke weggetjes gedaan.
http://goo.gl/maps/Yq9v6
En een aantal van die op deze kaart: http://goo.gl/maps/sAni5
Die mis ik hier wel
[..]
Lekdijk is erg druk vaak. Veel fietsers en motorrijders.
Je ben speciaal naar mijn mooie stad gekomen om daar bij de Mac te kloten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha neuh niet speciaal. Vroeger deden we dat nog wel eens met wat lui, nu nooit meer![]()
Die turbo zoals jij het noemt heet de kickdown, dat hebben vrijwel alle automaten.. Anders kan inhalen ooit heel lang duren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet echt naar gekeken, standaard zooi zoals navigatie, bluetooth, parkeersensoren. Hij checkt ook de afstand tot de volgende wagen, stoelverwarming. Dikke bak gewoon.
Geluidsinstallatie was ook okay. Ik heb altijd een CD bij me: The Turn of a Friendly Card. Eventjes die speakers testen!
Ja dat klokje was ook wel grappig. Het ontbreken van een versnellingspook vond ik dan wel minder. Duurde even tot ik door had hoe dat ding nu in z'n drive moest.
Die turbo? (Gaspedaal 'doordrukken') was ook wel ruig.
Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon danquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:23 schreef Pizzabodem het volgende:
Schotland wil ik zeker nog een keer heen, met of zonder auto. Ben er vlakbij geweest Lake District in Engeland, ook al prachtig.
Het is jammer dat ik in Frankrijk/Spanje altijd in het hoogseizoen ben, dan kan je op die leuke wegen lekker aansluiten in de file achter een oude VW T2 ofzo.
Had jij ook nog gebeld of je voor maandag wat kon krijgen? Had tegen half 6 nog gebeld of er een ritje voor maandag beschikbaar was, zeiden ze dat ze mij wel zouden bellen zodra er wat voor Groningen beschikbaar isquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:45 schreef S-RS het volgende:
Net nog gebeld voor maandag, Kolham - Duiven - Kolham
[..]
Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon dan
Haha klopt, dan zitten de wegen vol met toeristen waar we zelf natuurlijk ook eentje van zijnBen er afgelopen zomer wel 2x buiten het hoogseizoen in Frankrijk en Spanje geweest. Maar beide keren met veredelde zeilboten, dus dan valt er ook weinig fun te behalen
Zal allemaal wel, denk dat dat verzekeringstechnisch prima kan, zolang degene die de rit heeft gekregen maar zelf rijdt. Dat je geen vrienden mee kan gaan nemen snap ik ook wel, maar een collega moet geen enkel probleem zijn lijkt me...quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Collega's he. Alhoewel het eigenlijk niet mag.
Bak is afgeleverd. Wat een bak zeg.
[ afbeelding ]
Nops, niet gebeld. Was nog wel aan het twijfelen omdat ze nog mensen zochten voor Regio Zwolle, ben nu bij m'n ouders dus dat had mooi gekund. Maar toen belden ze met dit, nog beter!quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:52 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Had jij ook nog gebeld of je voor maandag wat kon krijgen? Had tegen half 6 nog gebeld of er een ritje voor maandag beschikbaar was, zeiden ze dat ze mij wel zouden bellen zodra er wat voor Groningen beschikbaar is.
Of heb je senioriteit over mij ofzo?
Wij gaan altijd in de voorjaar naar dat soort plaatsen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:45 schreef S-RS het volgende:
Net nog gebeld voor maandag, Kolham - Duiven - Kolham
[..]
Bij Lake District lijkt het me inderdaad ook al mooi! Maar zonder auto hoef ik er niet zo nodig heen, ben meer van de echte zon dan
Haha klopt, dan zitten de wegen vol met toeristen waar we zelf natuurlijk ook eentje van zijnBen er afgelopen zomer wel 2x buiten het hoogseizoen in Frankrijk en Spanje geweest. Maar beide keren met veredelde zeilboten, dus dan valt er ook weinig fun te behalen
Had vandaag ook nog een A4 2.0TDI 143pk mee. Welke om olie schreeuwde, na 300ml die nog in de achterbak lag erbij gegooit te hebben nog steeds zeurde. Moest van de LM gewoon doorrijden, dus niet mijn probleem als die droog kwam te staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was trouwens ook wel een prima auto. Vrij luxe uitgevoerde Audi A4 met leer, stoelverwarming etc. 2.0TDI met 143pk, niet overdreven snel, maar kwam zeker prima mee.
Merde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd in de voorjaar naar dat soort plaatsen.
Paar jaar geleden nog ruzie gehad met een Fransoos. DIe wou ons inhalen op een heel smal bergweggetje waardoor hij met zijn auto langs onze buitenspiegel kwam. Wij hadden toen een klein beetje vuil op de spiegel en hij een gigantische kras over de hele auto.. HIj kon alleen frans en wij geen frans, dus toen is die luid scheldend maar weer weggereden.
Ach in principe vind ik het allemaal niet zo erg om net even een kwartiertje langer in het OV te zitten. Betaald is betaald.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, denk dat dat verzekeringstechnisch prima kan, zolang degene die de rit heeft gekregen maar zelf rijdt. Dat je geen vrienden mee kan gaan nemen snap ik ook wel, maar een collega moet geen enkel probleem zijn lijkt me...
Heb wel vaker een lift gehad van een andere EW'er (of nu AR'er) en heb zelf ook al een aantal een lift gegeven. Laatst nog een wissel in Oldenzaal, kwam net een andere EW'er aan die geen wissel had. Station is daar ook een goede 20 minuten lopen, dus die heb ik ook maar even meegenomen toen.
Verder was dit wel een prima dagje. In Groningen dus die lift gekregen, in Assen moest ik op een privéadres een auto halen. Was voor de feestlocatie, dus was in een minuut klaar met m'n formulier, maar ben er nog even een kwartiertje oid blijven hangen omdat die man wat te drinken aanbood en ik toch geen haast had. Vanaf de feestlocatie tot Utrecht met een andere hiker gereisd. Dat was dus ook wel prima en gezien het feit dat ie zo spraakzaam was zal ie wel niet op FOK zittenHoewel ik er natuurlijk ook op zit en verre van een autist ben
Was trouwens ook wel een prima auto. Vrij luxe uitgevoerde Audi A4 met leer, stoelverwarming etc. 2.0TDI met 143pk, niet overdreven snel, maar kwam zeker prima mee.
Neuh, dan zou ik ook schijt hebben iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:24 schreef S-RS het volgende:
[..]
Had vandaag ook nog een A4 2.0TDI 143pk mee. Welke om olie schreeuwde, na 300ml die nog in de achterbak lag erbij gegooit te hebben nog steeds zeurde. Moest van de LM gewoon doorrijden, dus niet mijn probleem als die droog kwam te staan
Nee, maar ik had als ik die lift niet had gekregen nog flink moeten gassen om op tijd in Meerkerk te zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Ach in principe vind ik het allemaal niet zo erg om net even een kwartiertje langer in het OV te zitten. Betaald is betaald.
Heb nu m'n laptop terug, dus even Fifa13 installeren en voortaan een PS3 controller meenemen en dan gewoon netjes gamen in de trein.
Die wissels zijn wel fucking chill. Krijg je die bij Autoreset vaak?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, dan zou ik ook schijt hebben idd
Maandag heb ik er weer een trouwens voor Vianen - Waalwijk. Daarvoor nog een 's Gravenzande - Nieuwegein in een VW Jetta.
Die fransen moet je niet serieus nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij gaan altijd in de voorjaar naar dat soort plaatsen.
Paar jaar geleden nog ruzie gehad met een Fransoos. DIe wou ons inhalen op een heel smal bergweggetje waardoor hij met zijn auto langs onze buitenspiegel kwam. Wij hadden toen een klein beetje vuil op de spiegel en hij een gigantische kras over de hele auto.. HIj kon alleen frans en wij geen frans, dus toen is die luid scheldend maar weer weggereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |