Dit is niet echt een wissel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die wissels zijn wel fucking chill. Krijg je die bij Autoreset vaak?
Nee, route Noord-Holland, automaatjes vullen. Vrij korte route vandaag, was meer rijden dan werkenquote:
Lol, voor het automaten vullen joh! Beste ritjes dan, je komt steeds verder of niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, route Noord-Holland, automaatjes vullen. Vrij korte route vandaag, was meer rijden dan werken
Ach ja, ik kan alles qua studie zelf inplannen, dus wanneer ze route open hebben bellen ze mij. Binnenkort richting Arnhem/Zevenaar..quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Lol, voor het automaten vullen joh! Beste ritjes dan, je komt steeds verder of niet?
Automaatjes vullen heb ik ook gedaan, leuk werk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, route Noord-Holland, automaatjes vullen. Vrij korte route vandaag, was meer rijden dan werken
Kun je daar (via DM/PM) wat meer over vertellen? Bijv. welk bedrijf, wie ze zoeken etc.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan alles qua studie zelf inplannen, dus wanneer ze route open hebben bellen ze mij. Binnenkort richting Arnhem/Zevenaar..
Wat wil je weten? We hebben vestiging in Groningen en Nieuwegein. Woon je niet in één van die twee steden, ben je onbruikbaar voor ons.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je daar (via DM/PM) wat meer over vertellen? Bijv. welk bedrijf, wie ze zoeken etc.
Red Bull over datum? Damn, dan doe je echt iets niet goed. Ik heb ook in de stad gereden eerst, gelukkig geen koffieautomaten. Nu vast op Deventer, ook geen koffieautomatenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gratis traytjes red bull enzo.(waren bijna over datum. )
Alleen jammer dat ik een ronde in de stad Groningen had en het grootste deel koffie automaten waren.
Eindhoven.. Mwah, leek me ook wel leuk. Wilde eerst bijv. pakketdienst bij PostNL doen, maar kon niet echt uitvogelen hoe je daarop kon solliciteren. Alhoewel Autoreset natuurlijk veel leuker is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat wil je weten? We hebben vestiging in Groningen en Nieuwegein. Woon je niet in één van die twee steden, ben je onbruikbaar voor ons.
Jup, bij het kantoor van KPN, was nog een maand ofzo houdbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Red Bull over datum? Damn, dan doe je echt iets niet goed. Ik heb ook in de stad gereden eerst, gelukkig geen koffieautomaten. Nu vast op Deventer, ook geen koffieautomaten
Solliciteren op de pakketdienst is niet zo moeilijk. De partij werkdruk die je er indien aangenomen bij krijgt, wordt je spontaan ziek van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eindhoven.. Mwah, leek me ook wel leuk. Wilde eerst bijv. pakketdienst bij PostNL doen, maar kon niet echt uitvogelen hoe je daarop kon solliciteren. Alhoewel Autoreset natuurlijk veel leuker is.
En je mag even een leasecontract nemen voor een bus en je krijgt schandalig slecht betaald.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Solliciteren op de pakketdienst is niet zo moeilijk. De partij werkdruk die je er indien aangenomen bij krijgt, wordt je spontaan ziek van.
Is dat zo ja? Oud klasgenoot deed pakketdienst, die kreeg eentje mee uit de vloot.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En je mag even een leasecontract nemen voor een bus
Dat geloof ik wel. PostNL staat niet zo goed bekend hoe het met haar werknemers omgaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Solliciteren op de pakketdienst is niet zo moeilijk. De partij werkdruk die je er indien aangenomen bij krijgt, wordt je spontaan ziek van.
Wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En je mag even een leasecontract nemen voor een bus en je krijgt schandalig slecht betaald.
Ja weer zo'n geintje van PostNL om kosten terug te dringen. Veel mensen moeten dan zzp'ers worden die met een leasecontract via PostNL een bus moeten leasen om te zorgen dat ze niet in afgetrapte busjes van 15 jaar oud gaan rijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Oud klasgenoot deed pakketdienst, die kreeg eentje mee uit de vloot.
Vies grafbedrijf is het ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja weer zo'n geintje van PostNL om kosten terug te dringen. Veel mensen moeten dan zzp'ers worden die met een leasecontract via PostNL een bus moeten leasen om te zorgen dat ze niet in afgetrapte busjes van 15 jaar oud gaan rijden.
Misschien dat ze er nog een paar mensen met een bus van hun laten rijden, maar daar zijn ze echt niet happig op geloof ik. Dit is veel goedkoper.
Dat was ook trouwens de reden van die staking van een tijdje terug. Zie ook:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1024518/
Ah, dat verklaard waarom die pakketjes dude hier ineens van een oude sprinter van 1998 ofzo in een nieuw ding rond rijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja weer zo'n geintje van PostNL om kosten terug te dringen. Veel mensen moeten dan zzp'ers worden die met een leasecontract via PostNL een bus moeten leasen om te zorgen dat ze niet in afgetrapte busjes van 15 jaar oud gaan rijden.
Misschien dat ze er nog een paar mensen met een bus van hun laten rijden, maar daar zijn ze echt niet happig op geloof ik. Dit is veel goedkoper.
Dat was ook trouwens de reden van die staking van een tijdje terug. Zie ook:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1024518/
Welkom op de Nederlandse snelwegquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik reed rustig op de snelweg, 3-baans, keurig aan de maximumsnelheid. Heb je toch altijd van die rotkoppen die hem er gewoon tussen gooien. En als je hem dan raakt heb je de poppen aan het dansen (geen schuld, maar toch een kutgevoel.)
Toeter maar even als je een Crafter van de postbezorgerstjes tegenkomtquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag wisseltje Groningen - Arnhem, had nog speciaal gevraagd om een kort dagje dus ik ben helemaal tevreden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |