abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:08:50 #121
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133059118
Haha ja, hier kwamen ze altijd in een oude Ducato de straat in rijden. Kon ik hem al aan horen komen en had ik de deur al open voor hij aan kon bellen.
#26 || Luciano da Silva
pi_133059788
Ik reed rustig op de snelweg, 3-baans, keurig aan de maximumsnelheid. Heb je toch altijd van die rotkoppen die hem er gewoon tussen gooien. En als je hem dan raakt heb je de poppen aan het dansen (geen schuld, maar toch een kutgevoel.)

Vandaag weer zo'n popi jopie die het probeerde. En net nog bekant van m'n fiets afgereden, voorrangsweg (zo'n fietsstraat), en zo'n opa die niet naar links kijkt als hij de voorrangsweg opdraait.
pi_133061004
Maandag wisseltje Groningen - Arnhem, had nog speciaal gevraagd om een kort dagje dus ik ben helemaal tevreden!
pi_133064067
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik reed rustig op de snelweg, 3-baans, keurig aan de maximumsnelheid. Heb je toch altijd van die rotkoppen die hem er gewoon tussen gooien. En als je hem dan raakt heb je de poppen aan het dansen (geen schuld, maar toch een kutgevoel.)
Welkom op de Nederlandse snelweg
pi_133064737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Rubenr3 het volgende:
Maandag wisseltje Groningen - Arnhem, had nog speciaal gevraagd om een kort dagje dus ik ben helemaal tevreden!
Toeter maar even als je een Crafter van de postbezorgerstjes tegenkomt ;)
Hier een wisseltje Kolham - Duiven.
pi_133065156
Wel even een vraag voor de ervaren rotten onder ons. Komt het vaak voor dat je gezeik krijgt met niet juist ingevulde schadeformulieren? Ik kan me echt voorstellen dat je zo'n rotkrasje snel mist, of zoiets dergelijks. Immers kun je in een kwartier niet iedere vierkante centimeter van de auto bestuderen.
pi_133067035
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Amoeba het volgende:
Wel even een vraag voor de ervaren rotten onder ons. Komt het vaak voor dat je gezeik krijgt met niet juist ingevulde schadeformulieren? Ik kan me echt voorstellen dat je zo'n rotkrasje snel mist, of zoiets dergelijks. Immers kun je in een kwartier niet iedere vierkante centimeter van de auto bestuderen.
Ligt eraan welk bedrijf. Voor kleine krasjes doen ze sowieso niet moeilijk, meesten zien dat niet als schade ook. Grote deuken en schaven gewoon opschrijven en vriendelijk lachen naar de receptioniste en alles komt goed.

Overigens zelf nooit gezeik gehad en vaak genoeg gehad dat iemand meeliep en iets constateerde wat ik gemist had.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:08:59 #128
414827 Wave103
It's not pop music
pi_133068512
Hoe doen jullie dat schadecontrole logistiek een beetje? Vind het nooit zo relaxed om bij zo'n bedrijf te gaan, sleutels op te halen, en te zeggen dat ik over een kwartiertje terug ben met m'n formuliertje. Die receptionist heeft ook geen idee, en ondertekent dan een beetje twijfelend van 'het zal wel'..
pi_133068680
Dus, je hebt toch je handtekening? Vaak vinden ze het ook helemaal niet spannend.
pi_133068805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:08 schreef Wave103 het volgende:
Hoe doen jullie dat schadecontrole logistiek een beetje? Vind het nooit zo relaxed om bij zo'n bedrijf te gaan, sleutels op te halen, en te zeggen dat ik over een kwartiertje terug ben met m'n formuliertje. Die receptionist heeft ook geen idee, en ondertekent dan een beetje twijfelend van 'het zal wel'..
Ik vind die schadecontrole maar niks. Een zekere LM in midden-Nederland doet daar gelukkig niet aan, dus die ritjes dikke prima. :)
pi_133069014
Moest tot nu toe ook nog geen schadecontrole formuliertjes invullen, enkel wel een keer een autotransport formulier.
Nee, toch niet
pi_133069352
Ik heb altijd hetzelfde verhaaltje :P

'Ik heb hier een transportformuliertje, dan loop ik even een rondje om de auto en kom dan weer terug voor een handtekening'.

Verder nooit problemen gehad. Een keer voor 'de grote' wat schade gemist. Die jongens vonden het niet erg en gaven me wat tips mee voor de volgende keer. Gewoon zoveel mogelijk schades noteren puur om jezelf in te dekken.
pi_133069459
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:31 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb altijd hetzelfde verhaaltje :P

'Ik heb hier een transportformuliertje, dan loop ik even een rondje om de auto en kom dan weer terug voor een handtekening'.

Verder nooit problemen gehad. Een keer voor 'de grote' wat schade gemist. Die jongens vonden het niet erg en gaven me wat tips mee voor de volgende keer. Gewoon zoveel mogelijk schades noteren puur om jezelf in te dekken.
Wat is de grote?
pi_133069597
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat is de grote?
Dat zal in Breda zijn, de andere 'groten' doen niet aan schades noteren. Was vroeger onderdeel van een Oranje bank.
pi_133069764
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat zal in Breda zijn, de andere 'groten' doen niet aan schades noteren. Was vroeger onderdeel van een Oranje bank.
Oh die. Daar werkt EW voor, maar AR niet denk ik.
pi_133070798
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Daar gewoon schade controleren hoor.. Bij Atje in Almere is er geen schadecontrole, dat lijkt me waarschijnlijker.

Edit, lees het helemaal verkeerd, excuus. Bedtijd.
pi_133070900
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:20 schreef Amoeba het volgende:

Vandaag weer zo'n popi jopie die het probeerde. En net nog bekant van m'n fiets afgereden, voorrangsweg (zo'n fietsstraat), en zo'n opa die niet naar links kijkt als hij de voorrangsweg opdraait.
Laat me raden.. Kruisstraat?
pi_133071539
Ik vind het altijd raar als ik een opdracht krijg zonder enige extra instructies, waarbij het totaal onduidelijk is wat voor mensen bij het ophaal/aflever adres zitten. Zijn het klanten/doorgevers/de eigenaar/iets anders? De twee standaard AR-formulieren zijn dan niet altijd geschikt.

Zodoende heb ik wel eens het standaard inname-afgifte formulier (schade, handtekening bij ophalen/afleveren) gebruikt bij een transport van klant naar klant, waarbij de laatste vroeg van wie de handtekening van het ophalen was. Ja, de vorige berijder dus...

Ook vraag ik me af wat er gebeurt als ik een overdrachtformulier gebruik (zonder schade, alleen handtekening bij ophaaladres), en ze later klagen dat er schade gereden is. Ik heb dan geen poot om op te staan ben ik bang.

Vandaag had ik Eindhoven-Den Haag in een Caddy, van verhuurbedrijf naar klant. Hier kreeg ik een huurcontract bij, dus voldeed het overdrachtforumulier wel.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_133072341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 01:30 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Laat me raden.. Kruisstraat?
Jij mag nooit meer raden.
pi_133072421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:28 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Red Bull over datum? Damn, dan doe je echt iets niet goed. Ik heb ook in de stad gereden eerst, gelukkig geen koffieautomaten. Nu vast op Deventer, ook geen koffieautomaten :9
Deventer? Kom je ook op het Saxion dan? :)

Ik mag zo weer beginnen bij Postnl, en ik kan alleen maar toegeven dat de werknemers echt uitgebuit worden, geen enkele pakketbezorger is positief. Gelukkig is het voor mij alleen de zaterdag en krijg ik per uur ipv per stop betaald. :)
pi_133073702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:30 schreef Babananana het volgende:
Ik vind het altijd raar als ik een opdracht krijg zonder enige extra instructies, waarbij het totaal onduidelijk is wat voor mensen bij het ophaal/aflever adres zitten. Zijn het klanten/doorgevers/de eigenaar/iets anders? De twee standaard AR-formulieren zijn dan niet altijd geschikt.

Zodoende heb ik wel eens het standaard inname-afgifte formulier (schade, handtekening bij ophalen/afleveren) gebruikt bij een transport van klant naar klant, waarbij de laatste vroeg van wie de handtekening van het ophalen was. Ja, de vorige berijder dus...

Ook vraag ik me af wat er gebeurt als ik een overdrachtformulier gebruik (zonder schade, alleen handtekening bij ophaaladres), en ze later klagen dat er schade gereden is. Ik heb dan geen poot om op te staan ben ik bang.

Vandaag had ik Eindhoven-Den Haag in een Caddy, van verhuurbedrijf naar klant. Hier kreeg ik een huurcontract bij, dus voldeed het overdrachtforumulier wel.
Ik had laatst een ritje voor een VW dealer uit Noord Holland waarbij echt stond dat er geen (inname)formulier gebruikt moest worden. Dan vul ik gewoon geen formulier in.

Ik gebruik nooit een inname(schade)formulier als dat er niet staat. Overdrachtformulier en schade? Risico voor de opdrachtgever; laat ze maar aantonen dat niet Sjef op de vestiging nog even een schade heeft gereden bij het wegzetten van die auto. Net als auto's die al zijn gecontroleerd op schade door zo'n extern bedrijf; wie zegt dat er niet een schade op is gekomen later die dag op het parkeerterrein daar? Allemaal risico's die de opdrachtgever neemt.

En van een verhuurbedrijf naar een klant, als ik een huurcontract mee krijg dan doe ik verder geen ander formulier. Even een fotootje van het huurcontract vind ik dan wel genoeg. Er staat ook verder nooit bij dat er dan nog een overdrachtformulier gebruikt moet worden.
.
pi_133074216
Ik heb 1 keer problemen gehad met gemiste schade. Toen zat er een deuk in het dak, en ik keek nooit naar het dak (klant merkte het op). Even met EW gebeld, die de leasemij belde en daar wisten ze van de schade af. Probleem opgelost, en sindsdien controleer ik het dak ook op schade.
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:38:33 #143
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_133074520
Ah je moet minimaal 1e jaar student HBO of WO zijn :( Ik ben 2e jaars...
Dit is gewoon raar :l
pi_133075086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ah je moet minimaal 1e jaar student HBO of WO zijn :( Ik ben 2e jaars...
Kan prima hoor, gewoon proberen!
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:48:41 #145
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_133075644
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:16 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Deventer? Kom je ook op het Saxion dan? :)

Nope, die hebben alles in eigen beheer..
#26 || Luciano da Silva
pi_133077907
Ik ben geen student meer dus ik maak geen kans om dit te doen zeker ?
pi_133077940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:23 schreef BoleroPower het volgende:
Ik ben geen student meer dus ik maak geen kans om dit te doen zeker ?
Jawel, wachten tot je met pensioen bent, dan kan je bij AR gaan werken.
pi_133078259
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jawel, wachten tot je met pensioen bent, dan kan je bij AR gaan werken.
_O-
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  zaterdag 9 november 2013 @ 18:24:47 #149
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_133083758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:15 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Kan prima hoor, gewoon proberen!
Misschien over een paar maanden, als ik stop met ander werk. Maar is het goed te combineren met je studie?
Dit is gewoon raar :l
pi_133085938
Als je een dag vrij hebt/kan nemen per week, dan ja.

Mijn mentorgroep is verplaatst naar donderdag dus dinsdag beschikbaar voor AR! Kan het geld wel gebruiken ook, stiekem. :')
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')