Bij EW niet, bij Autoreset prima.quote:Op zondag 10 november 2013 16:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ging die rijtest bij jullie allemaal goed?
Jonge, jij stond toen als een volidioot met een muts van de Ford dealer uit Meppel op je harses bij de bushalte van de grote in Breda. Ja, je moet om je gezondheid denken maar dat hoeft niet in een sjappen kostuum.quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een winterjas aan. Fuck de rest die vindt dat ik zo netjes moet zijn, ik ga wel voor mijn eigen gezondheid.
Lees het einde van het vorige topic even doorquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Werd je niet aangenomen bij EW daardoor? En wat ging er fout dan?
quote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jonge, jij stond toen als een volidioot met een muts van de Ford dealer uit Meppel op je harses bij de bushalte van de grote in Breda. Ja, je moet om je gezondheid denken maar dat hoeft niet in een sjappen kostuum.
Zo'n muts is inderdaad iets aan de gekke kant, daar had ik het niet over.quote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jonge, jij stond toen als een volidioot met een muts van de Ford dealer uit Meppel op je harses bij de bushalte van de grote in Breda. Ja, je moet om je gezondheid denken maar dat hoeft niet in een sjappen kostuum.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Toen laatst mocht jij je ook wel scheren zeg. Ik krijg daar gelijk een klacht overquote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Zo'n muts is inderdaad iets aan de gekke kant, daar had ik het niet over.
Serious? Nooit problemen mee gehad.. vind het ook wel een beetje onzin, hoezo is een baardje niet representatief?quote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Toen laatst mocht jij je ook wel scheren zeg. Ik krijg daar gelijk een klacht over![]()
![]()
Nee, maar ik wel. Jij liep erbij alsof het carnaval was.quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Zo'n muts is inderdaad iets aan de gekke kant, daar had ik het niet over.
Ach ja. Iets met een mug en een olifantquote:Op zondag 10 november 2013 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. Jij liep erbij alsof het carnaval was.
Net? Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef Solidberg het volgende:
Voor morgen net een spoedje gekregenDus tot nu ben ik voor elke beschikbare dag gebeld, gaat goed hier in Groningen
Inderdaad net, ze klonk ook wel redelijk moequote:Op zondag 10 november 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Net? Dat heb ik nog nooit meegemaaktVast een chauffeur die ziek is geworden.
Of zoals ooit eens met mij. Op donderdagavond half 11 er achter komen dat je voetbaltas gejat is, waar álles in zat. Nou, toen kon ik nog eens bellen naar het noodnummer dat werken de dag erop er niet meer in zat. Gingen ze om 23u nog eens een nieuwe chauffeur zoekenquote:Op zondag 10 november 2013 22:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Net? Dat heb ik nog nooit meegemaaktVast een chauffeur die ziek is geworden.
Sterretjes ja.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Solidberg het volgende:
Overigens vanwege schade, pitten zijn toch die krasjes op het raam door steentjes bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |