Het valt met steeds vaker op dat buschauffeurs een oortje in hebben. Met muziek denk ik dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij UVO word er wel echt wat mee gedaan.
Hoorde alleen net gister dat wij als we lijnbus rijden de radio niet aan mogen.Zelfs niet zachtjes.
Gewoon een taxi bellen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef Amoeba het volgende:
Morgen eerste ritje, gisteren aangenomen!
Best - Breukelen in een Opel Astra, geen retourritje helaas.
Ook vaak zat hebben ze gewoon de radio op redelijk volume aanstaan (vooral vaak Nederlandstalige muziekquote:Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het valt met steeds vaker op dat buschauffeurs een oortje in hebben. Met muziek denk ik dan.
Ik vind het prima als ze de radio aan hebben trouwens.
Ik had hem altijd op 3FM..quote:Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef Cassenzo het volgende:
[..]
Ook vaak zat hebben ze gewoon de radio op redelijk volume aanstaan (vooral vaak Nederlandstalige muziek)
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 21:51 schreef Amoeba het volgende:
Wel even een vraagje. Moet morgen naar een maatschappij in Breukelen, en in de instructies staat:
Is uw eindadres *** - dan vult u op het ophaaladres het ***-overdrachtformulier in. Deze levert u bij de innamedesk van *** in.
Op dat ***-overdrachtformulier staat: Let op: dit overdrachtformulier is geen innameformulier. Moet ik nu toch ook het standaard Autoreset innameformulier invullen?
Mwah, ik dacht wellicht wist iemand het hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef Solidberg het volgende:
Volgensmij moet je dan eerst bellen van te voren, maar kan je gewoon niet AR bellen en vragen?
Ik ging het hoe dan ook toch doen. Stinkregen, en ik vertikte het om nog langer te wachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Solidberg het volgende:
Lekker danMaar ik zit ook bij EW, bij ons moet je van te voren bellen als je eigen transport gaat gebruiken.
Als je een dusdanig grote hekel hebt aan op de bus wachten dan betwijfel ik of dit het juiste baantje voor je isquote:Op donderdag 7 november 2013 12:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ging het hoe dan ook toch doen. Stinkregen, en ik vertikte het om nog langer te wachten.
Bel wel even. Nee heb je, ja kun je krijgen.
En de regen hoort er ook bij, ik heb ooit eens 1 uur en kwartier in Swifterbant staan wachten in de sneeuw, leuk is anders maar hoort erbij ..quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Als je een dusdanig grote hekel hebt aan op de bus wachten dan betwijfel ik of dit het juiste baantje voor je is
Nou nee dat niet, maar wel wachten op bussen die niet komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Als je een dusdanig grote hekel hebt aan op de bus wachten dan betwijfel ik of dit het juiste baantje voor je is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |