Die ervaring deel ik. Werken vanuit Leeuwarden wil je echt nietquote:Op zondag 10 november 2013 13:31 schreef Rubenr3 het volgende:
In Groningen ben je veel zekerder van werk dan vanuit regio Leeuwarden, toen ik nog thuis woonde zat ik soms gewoon 3 weken zonder werk terwijl ik wel 2 dagen per week beschikbaar was, nu werk ik elke beschikbare dag eigenlijk wel.
Zorgt Wieuwerd niet voor veel werk vanuit regio Leeuwarden dan?quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Die ervaring deel ik. Werken vanuit Leeuwarden wil je echt niet
Haha oke dat is wel vervelend, maar aan de andere kant word je ook voor het lopen betaald natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 14:06 schreef Sarasi het volgende:
Lopen. En andere schoenen meenemen voor het lopen, want no way dat ik meer dan tien minuten ga wandelen op hakken.
2009 - 2013, vanaf 2010 voor EW.quote:Op zondag 10 november 2013 13:36 schreef Solidberg het volgende:
Niet zo negatief doenMaar waarneer zat jij dan in Groningen?
Wat heb jij eigenlijk aan als je een bak op gaat halen?quote:Op zondag 10 november 2013 14:06 schreef Sarasi het volgende:
Lopen. En andere schoenen meenemen voor het lopen, want no way dat ik meer dan tien minuten ga wandelen op hakken.
Wieuwerd zorgt zo nu en dan voor spoedjes maar niet zoveel dat je elke keer werk hebt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zorgt Wieuwerd niet voor veel werk vanuit regio Leeuwarden dan?
Zwarte strakke broek, wit blousje of roodpaars of groen poloachtigshirt met drukknopjes en een soort zalm/beigekleurig jasje. Rode enkellaarsjes met hak eronder, haar opgestoken, subtiele make-up in dezelfde kleur als poloachtigshirt of lichtbruin bij het witte blousje. Vrouwen...quote:Op zondag 10 november 2013 14:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk aan als je een bak op gaat halen?
Ik ga eigenlijk altijd in pak. Geen das, dat vind ik meh.
Wat een werk, als jij een spoedje moet doen ben je eerst een half uur bezig me omkleden e.d.?quote:Op zondag 10 november 2013 14:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zwarte strakke broek, wit blousje of roodpaars of groen poloachtigshirt met drukknopjes en een soort zalm/beigekleurig jasje. Rode enkellaarsjes met hak eronder, haar opgestoken, subtiele make-up in dezelfde kleur als poloachtigshirt of lichtbruin bij het witte blousje. Vrouwen...
En, nee?quote:Op zondag 10 november 2013 14:59 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wat een werk, als jij een spoedje moet doen ben je eerst een half uur bezig me omkleden e.d.?
Het volk roept om een foto.quote:Op zondag 10 november 2013 15:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En, nee?Omkleden is nog geen minuut, haar&make-up is vijf minuutjes ofzo. Werkkleding ligt altijd klaar op een apart stapeltje.
Hoeveel heb je er al gehad?quote:
Ik heb ook gewoon een winterjas aan. Fuck de rest die vindt dat ik zo netjes moet zijn, ik ga wel voor mijn eigen gezondheid.quote:Op zondag 10 november 2013 15:34 schreef Wave103 het volgende:
Vind het wel lastig in de winter. Normaal een hemd, soms een heel pak en altijd nette schoenen. Maar als het ijskoud is buiten, en het sneeuwt of regent doe ik gewoon een dikke winterjas aan. Is toch minder netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |